پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۲:۰۵Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 13 آبان 1398 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 31 فروردین 1398 پدال نیوز 1 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 31 خرداد 1398 پدال نیوز 31 تیر 1398 پدال نیوز 31 مرداد 1398 پدال نیوز 31 شهریور 1398 پدال نیوز 30 آذر 1398 پدال نیوز 30 دی 1398 پدال نیوز 30 بهمن 1398 پدال نیوز 29 اسفند 1398 پدال نیوز 1 آبان 1398 پدال نیوز 2 آبان 1398 پدال نیوز 3 آبان 1398 پدال نیوز 4 آبان 1398 پدال نیوز 5 آبان 1398 پدال نیوز 6 آبان 1398 پدال نیوز 7 آبان 1398 پدال نیوز 8 آبان 1398 پدال نیوز 9 آبان 1398 پدال نیوز 10 آبان 1398 پدال نیوز 11 آبان 1398 پدال نیوز 12 آبان 1398 پدال نیوز 13 آبان 1398 پدال نیوز 14 آبان 1398 پدال نیوز 15 آبان 1398 پدال نیوز 16 آبان 1398 پدال نیوز 17 آبان 1398 پدال نیوز 18 آبان 1398 پدال نیوز 19 آبان 1398 پدال نیوز 20 آبان 1398 پدال نیوز 21 آبان 1398 پدال نیوز 22 آبان 1398 پدال نیوز 23 آبان 1398 پدال نیوز 24 آبان 1398 پدال نیوز 25 آبان 1398 پدال نیوز 26 آبان 1398 پدال نیوز 27 آبان 1398 پدال نیوز 28 آبان 1398 پدال نیوز 29 آبان 1398 پدال نیوز 30 آبان 1398 
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۴۳    
پدال نیوز - از جنبه های زیادی، این نسخه ی سریع تر، قوی تر و گیراتر A110 همان خودروی اسپورت دو نفره و پیشرانه وسط آلپاین است که مدت های زیادی منتظر تولید آن بودیم
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۵    
پدال نیوز- آنچه در زیر می آید قیمت روز خودروهای صفر بازار تهران طی آبان ماه 98 است که بین 100 تا 150 میلیون تومان در سطح بازار قیمت خورده که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۰    
پدال نیوز- در این گزارش آخرین قیمت انواع خودروهای سایپا و ایران خودرو تا پیش از تعطیلات آخر هفته جاری یعنی روز سه شنبه 14 آبان ماه را می توانید مشاهده کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- شاید برای شما یا یکی از آشنایان تان اتفاق افتاده باشد که پس از خرید خودرو کارکرده و بررسی آن توسط متخصص متوجه تصادفی بودن خودرو شده اید ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۳۰    
پدال نیوز- ایرانسل، ماموت دیزل و ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته، تفاهم نامه سه جانبه ای را در حوزه سامانه تماس اضطراری یا e-cell امضا کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۳۰    
پدال نیوز- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز اعلام کرد که جایگاه عرضه سوخت جاده کرج – چالوس (کندوان) پس از 9 ماه توقف وایمن سازی مسیرهای دسترسی فعالیت دوباره خود را از سر گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۲۵    
پدال نیوز: رئیس پلیس راه ناجا گفت: در نیمه نخست امسال تصادفات جاده ای کشور 7 درصد نسبت به مدت مشابه سال پیش کاهش داشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۲۰    
پدال نیوز- وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در آیین گشایش دومین نمایشگاه واردات شانگهای و دیدار و گفت و گو با مقامات چین به این کشور سفر کرده است گفت: اگر شرکت های چینی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۵۰    
پدال نیوز: رتبه برتر جشنواره مطبوعات اصفهان به شهرام شیرکوند نویسنده پدال نیوز رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۰    
پدال نیوز: نماینده دادستان گفت: اقدامات گروه عظام باعث شد برخی خودرو های تولیدی چند دهه قبل به واسطه سودی که این ها از واردات قطعات می بردند همچنان از خط تولید خارج نشوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۰    
پدال نیوز: کمپانی فیسکر یکی از تولیدکنندگانِ وسایل نقلیه لوکس و دوستدار محیط زیست بوده است. البته شاید شما اصلاً نام فیسکر را نشنیده باشید؛ اما باید بدانید که این تولیدکننده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۰    
پدال نیوز: به نظر می رسد، بازار هند توجه برخی خودروسازان برقی بزرگ نظیر تسلا را به خود جلب کرده است. بر اساس اخبار جدید.....
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۷:۱۰    
پدال نیوز: ب ام و با انتشار تعدادی زیادی عکس از شاسی بلند جدید خود، جزئیات کاملی از این خودرو را آشکار کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۷:۰۵    
پدال نیوز- قائم مقام وزیر صنعت در امور بازرگانی گفت: به من گفته اند که برای ترخیص هزار خودروی در گمرک مانده در مهلت قانونی کامیون و وسیله حمل پیدا نشد و به همین دلیل ترخیص آن از گمرکات به تعویق ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۷:۰۵    
پدال نیوز- یکی از قطعات مهم در همه خودروها دیسک ترمز است که نگهداری و مراقب درست آن می تواند طول عمر آن را بالا ببرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز: ب ام و 750i دارای پیشرانه 8سیلندر با حجم 4.4 لیتری است که به کمک توربوشارژرهای دوگانه (تویین توربو) و تکنولوژی های تزریق مستقیم سوخت و متغیر باز و بسته شدن سوپاپ ها می تواند حداکثر قدرت و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۰    
پدال نیوز -97 سال قبل در 1922 میلادی کارخانه Swallow Sidecar Company توسط دو مرد انگلیسی علاقه مند به موتورسیکلت بنام های ویلیام لیونز (William Lyons) و ویلیام والمزلی (William Walmsley) در بخش ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۰    
پدال نیوز- اگرچه مطابق با دستور وزیر صمت، ترخیص 1048 خودروی دپو شده در گمرکات از امروز صادر شد اما به نظر می رسد باید هیات دولت در این باره تصمیم نهایی را اخذ می کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۰    
پدال نیوز: بررسی روند تولید و فروش پراید که سال آخر تولید خود را تجربه می کند، نشان از آن دارد که در هفت ماهه امسال 105 هزار و 826 دستگاه پراید تولید و 118 هزار و 666 دستگاه به فروش رسیده که بیشترین ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز-با ورود آکورا به عنوان تولید کننده خودروهای لوکس کمپانی هوندا عملا شرایط جدیدی شکل گرفت تا مفهوم خودروی لوکس به زبان نیهونگو نیز ترجمه شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز- دبیر انجمن واردکنندگان خودرو تاکید کرد: دستور وزیر صمت برای ترخیص خودروها از گمرک مغایر با مصوبه هیات دولت نبوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز -پرفروش ترین کراس اوور دو دهه اخیر بازار آمریکا با چهره و تجهیزات تازه برای سال 2020 آماده می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز -بوگاتی به تازگی با یک نسخه پروتوتایپ تقویت شده از شیرون توانست برای اولین بار در تاریخ صنعت خودرو مرز 300 مایل بر ساعت را پشت سر گذاشته و به رکورد 304.773 مایل (490 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۶:۰۰    
پدال نیوز- در چین برای آزمایش میزان صدمه های تصادف با خودرو از حیوانات استفاده شد که به محض رسانه ای شدن این موضوع بسیاری از کاربر های فضای مجازی به این شیوه انتقاد کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۶:۰۰    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از آغاز اجرای طرح ضربتی برخورد قانونی با خودروها و موتورسیکلت های آلاینده صوتی و دودزا در این استان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۶:۰۰    
پدال نیوز- مقامات هندی از محدود کردن تردد خودروها در پایتخت این کشور به منظور مقابله با آلودگی هوا خبر دادند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۰    
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت مترو از ترخیص 15 درصد باقیمانده از 70 واگن مترو از گمرک خبر داد و گفت: این محموله اکنون در اختیار شرکت واگن سازی تهران جهت سرهم بندی قطعات و افزودن به خطوط ریلی قرارگرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۰    
پدال نیوز: خودروی سواری هیوندا به علت فروکش کردن زمین و بازشدن دهانه چاه، به داخل چاه در خیابان مجاهدین اسلام، ابتدای خیابان ایران سقوط کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۴۵    
پدال نیوز: پافشاری بر قیمت های دستوری خودرو علیرغم افزایش بهای ارز و مواد اولیه نتیجه ای جز زیان شرکت های خودروسازی در نیمه اول امسال نداشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۳۵    
پدال نیوز: با دستور اخیر وزیر صمت برای ترخیص 1048 دستگاه خودروی پروانه شده گمرکی، از 13 هزار خودرویی که مدت هاست وارد و دپو شده بود تاکنون حدود 8548 دستگاه ترخیص شده است و تکلیف مابقی مشخص نیست.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۵    
پدال نیوز- دبیر ستاد توسعه حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تأکید کرد که در صورت ایجاد اجماع ملی و حمایت از صنعت خودروسازی نوین به اندازه فناوری نانو و بایو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۵    
پدال نیوز- دستور ترخیص 1048 خودروی پروانه شده مانده در گمرک صادر شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۰    
پدال نیوز: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در پی صدور دستور ترخیص 1048 دستگاه از خودروهای دپو شده در گمرک که 1000 دستگاه آن متعلق به یک شرکت است، گفت: درست آن بود که وزیر طبق قانون ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۰    
پدال نیوز: بررسی قیمت محصولات سایپا در بازار از نوسان قیمت ها در بازار حکایت دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۰    
پدال نیوز-آپدیت جدید سیستم اتوپایلوت تسلا قابلیت شناسایی مخروط های ترافیکی را افزوده است. به این ترتیب خودرو به طور خودکار تغییر لاین می دهد تا از مسیر ساخت و ساز دور شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۰    
پدال نیوز: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و پلمب کوره ذوب باطری های سرقتی خودرو در شهرستان قدس خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۰    
پدال نیوز: رییس پلیس راه استان آذربایجان غربی از 4 کشته و 5 مجروح بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با سمند در محور "خوی- چایپاره"، خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۰    
پدال نیوز- اگر ظرفیت هر هواپیما را250 نفر در نظر بگیریم، طبق عدد 9هزارو300 کشته تصادفات جاده ای در شش ماه نخست امسال، یعنی هر ماه شش هواپیما سقوط کرده است و تمام سرنشینان آن جان باخته اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۵    
پدال نیوز: رییس پلیس راه استان اصفهان از واژگون شدن یک دستگاه سواری ال 90 در محور "کاشان-بادرود" و فوت یک نفر و مجروح شدن 4 فرد دیگر خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۴۰    
پدال نیوز- رئیس سازمان ملی استاندارد کشور گفت: بنزین توزیعی در کشور استاندارد یورو 4 دارد و بزودی تولید خودروهای فاقد ایمنی و استاندارد لازم در کشور نیز متوقف می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۴۰    
پدال نیوز- امروز در بازار آزاد، قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با افزایش متوسط 800 هزار تومانی همراه است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۵    
پدال نیوز- براساس گزارش ارزش یابی خودروهای ساخت داخل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مهرماه، سمند سورن ایران خودرو تبریز با بهبود شاخص های کیفیت موفق به کسب سه ستاره کیفی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۵    
پدال نیوز- صدراعظم آلمان اعلام کرده دولت خواهان ساخت یک میلیون ایستگاه شارژ خودروی برقی تا 2030 میلادی است. این در حالی است که هم اکنون در آلمان فقط 20 هزار ایستگاه شارژ وجود دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۵    
پدال نیوز- 5 ماه از اجرای طرح جدید ترافیک می گذرد. پلیس ایراداتی به طرح گرفت ولی شهرداری مخالفت کرد. ناجا تهدید کرد در صورت بی توجهی یک طرفه اقدام می کند و در حال حاضر شورای شهر هم با پلیس در این ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۵    
پدال نیوز- رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس با انتقاد از اینکه بیش از 50 درصد تاکسی های پایتخت بالای 5 سال عمر دارند، گفت: متاسفانه سهم حمل و نقل عمومی در جابجایی های پایتخت کمتر از 40 درصد است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۰    
پدال نیوز: نگاهی به قیمت محصولات ایران خودرو از آغاز روند کاهشی قیمت ها در بازار حکایت دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۰    
پدال نیوز: مدیرعامل ایران خودرو از روند کاهشی تعهدات معوق ایران خودرو با موعد تحویل سال 97 و عرضه خودروهای ثبت نامی خبر داد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز- وزیر صمت گفت: خوشبختانه این روزها فضای سرمایه گذاری در بازار خودرو تصحیح شده است و دیگر آن دسته از خریدها که از سر نیاز نیست و برای انباشت سرمایه است را مشاهده نمی کنیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز- دبیر انجمن قطعه سازان گفت: 20 درصد قطعات موجود در بازار ساخت داخل و مابقی واردات است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز- علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران گفت: توسعه ناوگان تاکسیرانی به دلیل تکمیل ظرفیت تاکسی پایتخت سالیانی است که دیگر وجود ندارد و باید اعلام کرد که در حال حاضر شهر تهران ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۵    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی مزدا به تازگی مدل جدیدی از خودروی شاسی بلند CX-9 خود را روانه بازار آمریکا کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز: شرکت ساپکو به همراه 120 سازنده گروه صنعتی ایران خودرو در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران، افزون بر نمایش دستاوردها ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز: در حالی کارشناسان بازار خودرو معتقدند با شرایط اعلام شده برای پیش فروش خودرو که مهمترین آن در رهن بودن سند به مدت یکسال است نه تنها قیمت ها پایین نخواهد آمد بلکه واکنش بازار به آن صعودی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز: یک عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی ضمن اشاره به اینکه فناوری های کاهش آلاینده دود موتور دیزل بسیار پیچیده تر از خودروی بنزینی است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۸:۴۵    
پدال نیوز: افزایش قیمت خودرو با توجه به رکود بازار، این روزها بسیاری از دست اندرکاران خودرو و همچنین مشتریان را سردرگم کرده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۸:۴۵    
پدال نیوز: خبرگزاری بلومبرگ از نقش آفرینی دو فردی که در پشت پرده، نقش اصلی را برای توافق ادغام پژو-سیتروئن و فیات-کرایسلر ایفا کردند....
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۸:۴۵    
پدال نیوز: برآورد خودروسازان بزرگ کشور نشان می دهد آنها تا پایان امسال چیزی حدود 950 هزار دستگاه انواع محصول سواری را به فروش خواهند رساند،.......
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۸:۴۰    
پدال نیوز: دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز به تازگی با انتشار گزارشی جدید از میزان فروش خود در ماه اکتبر سال جاری میلادی.......
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۸:۴۰    
پدال نیوز: با فرا رسیدن سرما و افت شدید دما در برخی مناطق، شرایط برای حفظ و نگهداری از خودروها دشوارتر از قبل می شود؛ حال فرقی نمی کند که در این روزهای سرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: در آن دوران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از چهار دهه ممنوعیت، تولید خودروهای سواری دیزلی را آزاد اعلام کردند و انتظار می رفت گازوئیل سوزها به خطوط تولید خودروسازان ورود کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۸:۱۰    
پدال نیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با تاکید بر ضرورت استفاده از نیروی متخصص و فنی در بدنه خودروسازی های ملی جهت ارتقای کیفیت ...