پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۲:۰۵Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 11 آبان 1398 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 31 فروردین 1398 پدال نیوز 1 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 31 خرداد 1398 پدال نیوز 31 تیر 1398 پدال نیوز 31 مرداد 1398 پدال نیوز 31 شهریور 1398 پدال نیوز 30 آذر 1398 پدال نیوز 30 دی 1398 پدال نیوز 30 بهمن 1398 پدال نیوز 29 اسفند 1398 پدال نیوز 1 آبان 1398 پدال نیوز 2 آبان 1398 پدال نیوز 3 آبان 1398 پدال نیوز 4 آبان 1398 پدال نیوز 5 آبان 1398 پدال نیوز 6 آبان 1398 پدال نیوز 7 آبان 1398 پدال نیوز 8 آبان 1398 پدال نیوز 9 آبان 1398 پدال نیوز 10 آبان 1398 پدال نیوز 11 آبان 1398 پدال نیوز 12 آبان 1398 پدال نیوز 13 آبان 1398 پدال نیوز 14 آبان 1398 پدال نیوز 15 آبان 1398 پدال نیوز 16 آبان 1398 پدال نیوز 17 آبان 1398 پدال نیوز 18 آبان 1398 پدال نیوز 19 آبان 1398 پدال نیوز 20 آبان 1398 پدال نیوز 21 آبان 1398 پدال نیوز 22 آبان 1398 پدال نیوز 23 آبان 1398 پدال نیوز 24 آبان 1398 پدال نیوز 25 آبان 1398 پدال نیوز 26 آبان 1398 پدال نیوز 27 آبان 1398 پدال نیوز 28 آبان 1398 پدال نیوز 29 آبان 1398 پدال نیوز 30 آبان 1398 
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۱:۴۶    
پدال نیوز: فروش نقدی خودروهای تجاری شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور از 5 آذر ماه 98 آغاز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۵:۴۸    
پدال نیوز: بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۰    
پدال نیوز: به نظر می رسد بازار خودرو درماه های آینده و با رسیدن به عید نیز تغییرات جدی به خود نخواهد دید ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۵    
پدال نیوز: گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 3 تا 5 میلیون تومانی قیمت تعدادی از محصولات سایپا در بازار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۳۵    
پدال نیوز -یکی از مهم ترین ویژگی های ماکسیموس زیر کاپوت آن است یعنی جایی که موتور استاندارد 3.6 لیتری V6 آن با یک نیروگاه 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ هلکت جایگزین شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز: درحال حاضر بازه قیمتی 150 تا 200 میلیون تومان به خودروهای داخلی و برخی چینی های مونتاژی اختصاص یافته است و بسیاری از مصرف کنندگان به ناچار مجبور به انتخاب این دسته از خودروها شده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۸:۱۰    
پدال نیوز: احمد نعمت بخش، با توجه به اعلام زمان توقف تولید برخی خودروهای پرتیراژ اظهار داشت: تولید خودرویی با استانداردهای روز کشور در رنج قیمت پراید امکان پذیر نیست ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۶:۵۸    
پدال نیوز- عبدالله رضیان گفت: متأسفانه شرکت های ایران خودرو و سایپا هنوز به تعهدات قبلی خود عمل نکرده اند اما شاهدید که هر چند وقت یکبار در حال اجرای ثبت نام جدید برای پیش فروش خودرو هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۶:۵۸    
پدال نیوز: دو خودرو شاسی بلند از شرکت مرسدس بنز و فولکس واگن به عنوان ایمن ترین اتومبیل های سال شناخته شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۰:۱۲    
پدال نیوز: یک کارشناس خودرو می گوید: خودروسازان مدعی هستند بیش از 800هزار نفر نیروی انسانی درحالی که اگر اینطور باشد باید سالانه بیش از 30 هزار میلیارد تومان حقوق و دستمزد پرداخت کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۰:۰۷    
پدال نیوز: رئیس پلیس پایتخت گفت: اگر شهرداری در خصوص موارد ذکرشده درباره طرح ترافیک پاسخ ندهد پلیس خودش یکطرفه تصمیم خواهد گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۸:۵۷    
پدال نیوز- ولید هلالات، روزهای آتی بازار سهام را متعادل پیش بینی کرد و اظهار داشت: گروه هایی که تقسیم سود یا طرح توسعه خوبی داشته باشند، مستعد رشد بیشتر خواهند بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۸:۵۷    
پدال نیوز- عضو کمیسیون بودجه تاکید کرد: وزارت نفت با محدود کردن سوخت گیری به نوعی بی سر و صدا سهمیه بندی را آغاز کرده در حالی که در طرح اصلی احیای کارت سوخت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۸:۵۷    
پدال نیوز- رئیس کمیسیون تسهیل کسب وکار اتاق بازرگانی تهران تاکید کرد: دولت باید دست خود را از صنعت خودرو بردارد و حداقل مدیریت این صنعت را واگذار کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۸:۵۲    
پدال نیوز- چهار شرور که بر سر جای پارک خودرو با یکدیگر درگیر شده و اقدام به تخریب خودروهای یکدیگر کرده بودند، با شلیک تیرهوایی پلیس دستگیر شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۰    
پدال نیوز: در این گزارش به 7 فناوری برتر ایمنی خودرو در میان تمامی شرکت های جهان خواهیم پرداخت.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۶:۴۵    
پدال نیوز: در صورتی که شرکت های فیات کرایسلر و پژو سیتروئن برای ادغام با یکدیگر به توافق برسند، تبدیل به چهارمین خودروساز بزرگ جهان خواهند شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۴۵    
پدال نیوز- سرپرست معاونت فنی و مهندسی شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت ها گفت: موتورسیکلت های توقیفی به پارکینگ های پلیس منتقل می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۴۵    
پدال نیوز- امروز در بازار آزاد، قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با افزایش نسبی همراه است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۴۵    
پدا لنیوز: همچنین بنا به گزارش حسابرس این صرافی، محدودیت مربوط به تعهدات مالی ناشی از حواله های صادره به مشتریان تا سقف 2 برابر میزان آخرین سرمایه ثبتی صرافی، در این شرکت رعایت نشده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۴۰    
پدال نیوز- سخنگوی حزب کارگزاران گفت: برای احداث کارخانه لاستیک در جیرفت علی رغم همه هجمه ها همچنان پای کار هستیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۴۰    
پدال نیوز- در حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در افغانستان دست کم شش تن کشته و تعدادی دیگر مصدوم شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۴۰    
پدال نیوز- یکی از دانشجویان دانشگاه "کمبریج" موفق به تولید یک خودرو برقی شده که می تواند از لندن تا ادینبرو(900 کیلومتر) را با یک مرتبه شارژ طی کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۴۰    
پدال نیوز- مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه در چهار محور شمالی بارش خاصی مشاهده نمی شود، گفت: در حال حاضر ترافیک در مسیر رفت و برگشت محورهای هراز، فیروزکوه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز- رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، دلایل مدیریت شهری برای مخالفت با تغییرات طرح جدید ترافیک را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز: دبیر کارگروه شرکت های سرمایه گذار در آزادراه ها گفت: هنور 60 درصد افرادی که از آزادراهها عبور کرده اند عوارض الکترونیکی خود را پرداخت نکرده اند که این ناهماهنگی موجب شده تا روند الحاق ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز- بحث توقف تولید پراید و 405 و همچنین جایگزین های آنها همچنان ادامه دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- دختری 14 ساله در ایالت پنسیلوانیای آمریکا توانست راه حلی را برای غلبه بر مشکل وجود نقاط کور خطرناک در برخی خودروها بیابد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- برای حسام نواب صفوی که در حال حاضر وکیل شاکیان در پرونده حادثه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات است، درخواست لغو پروانه وکالت داده شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس نظرات مشورتی خود را در راستای بهبود طرح ترافیک جدید به شورا اعلام کرده و امیدواریم شورا یک طرفه عمل نکند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- آپشن کروزکنترل در خودروهای جدید کابردهای مختلفی دارد که مهمترین آن تثبیت سرعت خودرو است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۰    
پدال نیوز: بر اساس تازه ترین آمار ارایه شده در صورت های مالی گروه صنعتی ایران خودرو که در سایت کدال منتشر شده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۰    
پدال نیوز- دولت انگلیس شکافی در قانون استفاده از موبایل هنگام رانندگی را برطرف کرده است. براین اساس رانندگان حتی به دلیل لمس موبایل هایشان پشت فرمان با جریمه ای تا سقف 200 پوندی روبرو می شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۰    
پدال نیوز- هزینه سنگین لایو اینستاگرام آن شب، تصادف وحشتناک پنج جوان بیرجندی و جان باختن چهار نفر از آنها بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۵    
پدال نیوز: بررسی قیمت محصولات سایپا در بازار از افزایش دوباره قیمت ها در نسختین روز هفته حکایت دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۵    
پدال نیوز: رییس پلیس پایتخت از اجرایی شدن طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران از سه شنبه این هفته در پایتخت خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۵    
پدال نیوز: پدر جوان هندی که پس از تصادف شدید با خانواده اش به داخل رودخانه سقوط کرده بود با وجود آنکه در وضعیتی خطرناک قرار داشت با فداکاری، دو بار جان کودکش را نجات داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۳:۴۵    
پدال نیوز: همزمان با سرعت گرفتن تحویل خودروها و کاهش تعهدات معوق سایپا، این گروه خودروسازی، به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول و با هدف تنظیم بازار ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۳:۴۰    
پدال نیوز: رییس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه ای به مصطفی میرسلیم، موسس شرکت تحقیقات، طراحی و تولید موتور ایران خودرو- بار دیگر مخالفت خود را با تولید سواری دیزلی اعلام و دلایل این تصمیم را برشمرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۳:۴۰    
پدال نیوز: نگاهی به قیمت محصولات ایران خودرو از افزایش دوباره قیمت برخی خودروها در بازار حکایت دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز: مالباختگان پرونده شرکت رخش خودرو دیزل امروز در یک تجمع اعتراضی با تاکید بر بلاتکلیفی 12ساله و وقوع اتفاقات غیرمنتظره در روند رسیدگی به این پرونده از رئیس قوه قضاییه خواستند تا شخصا به این ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۳:۱۰    
پدال نیوز: با گذشت حدود یک سال و نیم از اعمال تحریم های زورگویانه آمریکا علیه کشورمان و نیز تحریم مستقیم صنعت خودرو که تاثیرات منفی شدیدی بر زنجیره تامین خودروسازان داشت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۱۰    
پدال نیوز: مقبره عجیب یک جانی به یکی از مشهورترین جاذبه های شهر گرانادای اسپانیا تبدیل شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۰۵    
پدال نیوز: یک شرکت خودروسازی در یک پروژه جدید از برف پاک کن خودروهای متصل به اینترنت برای بررسی میزان بارش استفاده می کند تا اطلاعات دقیق تری از وضعیت آب و هوا در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۰۵    
پدال نیوز: در حالی که وعده داده شده طی ماه های آینده پراید از خط تولید خارج شود از هم اکنون گمانه زنی درباره افزایش یا کاهش قیمت آن آغاز شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۱:۵۵    
پدال نیوز: هیچ گونه مذاکره ای برای راه اندازی پایگاه تولیدی محصولات ایران خودرو در کشور ترکیه صورت نگرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۵۵    
همایش خودروهای تاریخی و کلاسیک در پیست آزادی
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۳۱    
پدال نیوز-واگن آئودی A6 آوانت نسبت به مدل قبل، ابعاد و فضای صندوق بیشتری دارد. این محصول با تغییرات ظاهری، پیشرانه های بنزینی، دیزلی و تجهیزات مدرن آئودی عرضه می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۳۱    
پدال نیوز- آخرین نرخ محصولات سایپا در بازار اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۳۱    
پدال نیوز- خودروهای هیوندای با توجه به کیفیت مناسب در بخش های مختلف طرفداران زیادی در بازار ایران دارد و نمونه های مختلف وارداتی و مونتاژ شده از این برند را می توان خریداری کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۳۱    
پدال نیوز- همزمان با پایان تعطیلات و سفرهای پاییزی، مرکز مدیریت راههای کشور از افزایش تردد 11 درصدی در شبانه روز گذشته در جاده های برون شهری خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۳۱    
پدال نیوز- در حالی که پلیس درخواست تغییر در ساعت طرح ترافیک را دارد ولی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران معتقد است هر نوع تغییر سبب اختلال در ترافیک می شود و پاسخ ما به پلیس منفی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۲۶    
پدال نیوز: صنعت خودرو در حالی با مشکل تامین قطعات در نیمه های سال گذشته و همچنین سال جاری مواجه شد که نگاهی به این روند نشان می دهد منابع تامین قطعات و ایرادات موجود در زنجیره تامین یکی از اصلی ترین ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۲۶    
پدال نیوز- گذشت بیش از 60 سال از تولد صنعت خودروسازی در ایران، نشان داده که این صنعت مهم و حیاتی کشور، فراز و نشیب های بسیاری را از سر گذرانده و اکنون به دوران پختگی خود رسیده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۲۶    
پدال نیوز- معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از تلاش کارشناسان برای یافتن راه های ضدسرقت دیوارهای صوتی بزرگراه ها خبرداد و گفت: بزرگراه صیاد شیرازی و حکیم بالاترین میزان سرقت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۲۶    
پدال نیوز- رئیس انجمن صنفی جایگاه داران سی.ان.جی با اشاره به افزایش قیمت سی.ان.جی از ابتدای خرداد امسال، گفت: افزایش قیمت باعث کاهش 10 تا 15 درصدی مصرف سی.ان.جی در کشور شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۲۶    
پدال نیوز- یک کارشناس صوت شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: مدارسی که در مجاورت معابر پرتردد و بزرگراه های شهر تهران واقع شده اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۹:۰۲    
پدال نیوز: شرکت ایساکو در راستای موفقیت پایدار، بار دیگر توانست گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) خود را که از سال 94 موفق به دریافت آن شده بود، برای پنجمین سال متوالی، تمدید کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۸:۴۷    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی مزدا روز جمعه، پیش بینی سالانه سوددهی خود را به دلیل افزایش ارزش ین و کاهش فروش در آمریکا و چین....
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۸:۴۷    
پدال نیوز: سه خودروساز بزرگ کشور با تولید 440 هزار و 214 دستگاه انواع محصول سواری طی هفت ماه امسال، کاهش 4/ 22 درصدی را در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته تجربه کردند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۸:۴۷    
پدال نیوز: گروه خودروسازی سایپا با توجه به اتمام مهلت مقرر برای خروج خودروهایی که امکان پاس کردن استانداردهای 85 گانه را ندارند، برنامه این شرکت را برای توقف خط تولید محصولات پراید 131 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۸:۴۲    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی جنرال موتورز، 638 هزار خودروی شاسی بلند و وانت بار خود را در ایالات متحده فراخوان داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۸:۱۲    
پدال نیوز: اگر بخواهیم استانداردهای موجود در صنعت قطعه به استانداردهای خاص بین المللی برسد نیازمند بهبود تجهیزات و ماشین آلات هستیم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۸:۰۲    
پدال نیوز: یکی از عوامل مهم در راحتی سرنشینان و همچنین سهولت رانندگی، برخورداری از سیستم جلوبندی و تعلیق سالم است .