پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۲:۱۴Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 28 آبان 1398 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 31 فروردین 1398 پدال نیوز 1 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 31 خرداد 1398 پدال نیوز 31 تیر 1398 پدال نیوز 31 مرداد 1398 پدال نیوز 31 شهریور 1398 پدال نیوز 30 آذر 1398 پدال نیوز 30 دی 1398 پدال نیوز 30 بهمن 1398 پدال نیوز 29 اسفند 1398 پدال نیوز 1 آبان 1398 پدال نیوز 2 آبان 1398 پدال نیوز 3 آبان 1398 پدال نیوز 4 آبان 1398 پدال نیوز 5 آبان 1398 پدال نیوز 6 آبان 1398 پدال نیوز 7 آبان 1398 پدال نیوز 8 آبان 1398 پدال نیوز 9 آبان 1398 پدال نیوز 10 آبان 1398 پدال نیوز 11 آبان 1398 پدال نیوز 12 آبان 1398 پدال نیوز 13 آبان 1398 پدال نیوز 14 آبان 1398 پدال نیوز 15 آبان 1398 پدال نیوز 16 آبان 1398 پدال نیوز 17 آبان 1398 پدال نیوز 18 آبان 1398 پدال نیوز 19 آبان 1398 پدال نیوز 20 آبان 1398 پدال نیوز 21 آبان 1398 پدال نیوز 22 آبان 1398 پدال نیوز 23 آبان 1398 پدال نیوز 24 آبان 1398 پدال نیوز 25 آبان 1398 پدال نیوز 26 آبان 1398 پدال نیوز 27 آبان 1398 پدال نیوز 28 آبان 1398 پدال نیوز 29 آبان 1398 پدال نیوز 30 آبان 1398 
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۱    
پدال نیوز: بر اساس آمار گمرک در سال 97 بیش از 193 تن لاستیک هواپیما از کشور های مختلف وارد کشور شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۱    
پدال نیوز- سقف سهمیه سوخت سرویس مدارس حداکثر 120 لیتر در ماه است که متناسب با پیمایش و ثبت در سامان سپند به صورت ریالی یعنی تا 180 هزار تومان به رانندگان پرداخت می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۶    
پدال نیوز: اینفوگرافیکی را با موضوع "مقایسه نرخ بنزین در ایران با کشورهایی که رتبه رفاه پایین تری دارند" مشاهده می کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۶    
پدال نیوز: در میان انواع محصولات خاص مانند بوگاتی، کونیگ زگ، مک لارن، مرسدس بنز، اسپارک اُول، عجلانی دراکوما و ... یک نام متفاوت در نمایشگاه خودرو دبی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۶    
پدال نیوز- طبق اطلاعیه طرح نوسازی تاکسی های فرسوده کل کشور عملیات جایگزینی تاکسی های فرسوده با تاکسی نو در سال 98 با مشارکت کلیه نمایندگیهای ایران خودرو آغاز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۶    
پدال نیوز: معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور بر نظارت ستادهای پایش حمل و نقل استانی بر نرخ کرایه خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و به حداکثر رساندن ظرفیت جابه جایی این ناوگان از سوی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۱    
پدال نیوز: رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمار خسارات وارده به اورژانس و مراکز فوریت های پزشکی در حوادث روزهای گذشته در برخی نقاط کشور را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۶    
پدال نیوز: خیلی ها به اشتباه موتورسیکلت های برقی را هنوز ضعیف و ناکارآمد می دانند، اما 8 موتورسیکلت برقی برتر دنیا هستند که زیبایی و کارایی شان مثال زدنی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۱    
پدال نیوز- این خودرو پیشرانه ی 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربوی بکار رفته در مدل xDrive50i باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۰۱    
پدال نیوز: نهاد های امنیتی تیمی از اتباع بیگانه را دستگیر کرده اند که به صورت حرفه ای اقدام به تخریب اموال عمومی می کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۷:۰۱    
پدال نیوز: بخاری خودرو یکی از قسمتهای کلیدی خودرو در این روزهای سرد می باشد که اگر مشکلی پیدا کند می تواند مشکل ساز بشود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۵۶    
پدال نیوز: تفاوت قیمت بنزین نسبت به کشورهای همسایه بازار قاچاق سوخت را داغ کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز: مردم برای اینکه بدانند کارت سوختشان کجاست و اصلاً صادر شده یا نه باید چکار کنند...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۲۶    
پدال نیوز: پایگاه اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد: سایت فروش اینترنتی این شرکت به نشانی esale.ikco ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۲۱    
پدال نیوز- قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با اشاره به 15 بار افزایش قیمت بنزین بعد از پیروزی انقلاب گفت: افزایش قیمت بنزین بعد از انقلاب 6 بار موجب کاهش تورم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۱۱    
پدال نیوز- به نظر می رسد که نیسان موتورز ژاپن قصد ورود به حوزه توسعه، تولید و عرضه خودروهای پیکاپ الکتریکی در آمریکا را دارد تا سهم قابل توجهی از بازار این کشور را به خود اختصاص دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۱۱    
پدال نیوز- سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گفت: براساس تصمیم کارگروه ساماندهی سهمیه سوخت در وزارت کشور در حال حاضر سهمیه بنزین برای کسانی که چند ماشین دارند، به صورت جداگانه تعلق می گیرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۱۱    
پدال نیوز- مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری با بیان اینکه با اصلاح قیمت بنزین استقبال از ناوگان عمومی جاده ای افزایش یافته است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۱۱    
پدال نیوز- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، مصرف این فرآورده نفتی کاهش می یابد که این عامل تأثیر مستقیم بر کاهش آلودگی هوای کلانشهرها دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۱۱    
پدال نیوز- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: برای خودروهای شخصی سواری، سهمیه بنزین به شرط عبور نکردن از 360 لیتر در کارت ذخیره می شود و قابل انتقال به ماه های بعد است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۶    
پدال نیوز: فعالیت اتوبوس های "بی.آر.تی" که در روزهای گذشته دچار اختلال شده بود، به حالت عادی بازگشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۶    
پدال نیوز: سخنگوی قوه قضائیه گفت: رئیس قوه قضائیه معتقد بود اگر قرار است طرح افزایش نرخ بنزین اجرا شود، مقدمات زیادی نیاز دارد و اگر آن مقدمات اجرا می شد، حوادث اخیر را شاهد نبودیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۶    
پدال نیوز: یک کارشناس اقتصاد انرژی با تاکید بر ضرورت احیای کارت سوخت برای جلوگیری از قاچاق بنزین و با انتقاد از قیمت 3 هزار تومانی بنزین آزاد گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۶    
پدال نیوز : یک دستگاه تانکر 32 هزار لیتری حمل سوخت در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید فهمیده به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و با نرده های بزرگراه برخورد کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۴۶    
پدال نیوز: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: اکنون 2 هزار خودروی هیبرید در داخل کشور تردد دارند و مشکلی به لحاظ دانش فنی و آشنایی مکانیک ها با آن وجود ندارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۴۱    
پدال نیوز: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: ذخیره سوخت برای دارندگان خودروهای سواری شخصی قید و به مدت 6 ماه در کارت آنها ذخیره می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۲    
پدال نیوز: در روزهای اول اجرای این طرح اندکی تمایل به خرید خودرو کاهش یابد ولی در میان مدت به دلیل اینکه کشور از شرایط لجستیکی شهری مناسبی برخوردار نیست دوباره تقاضا برای خرید خودرو افزایش خواهد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۱۷    
پدال نیوز: بسیاری از نمایندگان مجلس، که به نظر می رسد طرح بهتر و جایگزینی برای آنچه درباره بنزین اتفاق افتاد، نداشتند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۰۲    
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از در نظر گرفتن تسهیلات برای تاکسیرانان به دلیل افزایش نرخ بنزین خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۵۷    
پدال نیوز: بر اساس گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، در آینده نزدیک، سهمیه بنزین کسانی که چند ماشین دارند حذف می شود و تنها یک خودرو تحت مالکیت هر فرد، سهمیه بنزین خواهد داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۴۸    
پدال نیوز- شرکت خودروسازی فورد برخی از مدل های خود و برند زیرمجموعه خود را تحت تاثیر مشکل ایمنی و احتمال آتش سوزی فراخوان داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۴۸    
پدال نیوز- پیش فروش عادی 7 محصول ایران خودرو فردا آغاز خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۴۳    
پدال نیوز- شرکت ژاپنی نیسان موتور اعلام کرد 394 هزار و 25 دستگاه از محصولات خود در بازار آمریکا را به دلیل نقص در سیستم ترمز فرا می خواند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۴۳    
پدال نیوز- آماده سازی افکار عمومی برای اصلاح نظام یارانه ها، تعیین یارانه مناسب برای افراد مشمول، تدوین و ارسال لایحه قانونی لازم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۴۳    
پدال نیوز- مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور گفت: عوارض الکترونیکی آزاد راه های کشور برای ماشین های سنگین و عمومی محاسبه و به تدریج پیامک آن برای مالکان این خودروها ارسال می شود و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۴۳    
پدال نیوز: شورای ترافیک آستارا برای جلوگیری از حوادث رانندگی و تسهیل عبور و مرور، ساماندهی حمل و نقل مسافر در محور آستارا - اردبیل را در دستور کار قرار داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۴۳    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: با توجه برودت هوا و احتمال بارش باران و برف بویژه در مناطق کوهستانی رانندگان و مسافران با تجهیزات کامل سفر کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۴۳    
پدال نیوز- سرپرست اداره کل پست استان مرکزی گفت: هفت هزار کارت سوخت معطله در باجه های پست این استان از ابتدای اجرای طرح سهمیه بندی سوخت تاکنون بین متقاضیان توزیع شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۸    
پدال نیوز: عضو هیات رییسه شورای شهر پنجم تهران تجدید نظر در طرح کاهش آلودگی هوا را منوط به موافقت شورای عالی ترافیک دانست.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۸    
پدال نیوز: ربیعی گفت: در پیوست های طرح مدیریت مصرف سوخت به روستاییان توجه ویژه شده است و در این طرح، گازوئیل را گران نکردیم تا هزینه حمل ونقل آنها افزایش نیابد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۸    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ترافیک عادی و روان در محورهای این استان، گفت: تردد در محورهای کوهستانی گیلان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۸    
پدال نیوز: عضو شورای شهر تهران نسبت به ترافیک ناشی از انسداد خیابان شهید پاکنژاد تذکر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۸    
پدال نیوز- عضو شورای شهر تهران نسبت به شیوه اجرای سهمیه بندی بنزین انتقاد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۳    
پدال نیوز: حسن نیا گفت: افزایش قیمت بنزین تاثیری بر تعرفه حمل کالا و مسافر در جاده های برون شهری نداشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۳    
پدال نیوز: بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از آغاز طرح زمستانی راهداری با استقرار 220 دستگاه ماشین آلات راهداری در محورهای ارتباطی و مناطق حیاتی سطح استان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۱۴    
پدال نیوز- یک فعال اقتصادی معتقد است فاصله قابل توجه نرخ بنزین در ایران با کشورهای منطقه باعث شده قاچاق سوخت در ایران به شکل قابل توجهی بالا برود و تصمیم اخیر برای اصلاح نرخ بنزین می تواند بخشی از ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۱۴    
پدال نیوز- یک تحلیلگر اقتصادی در یادداشتی در تحلیل اصلاح قیمت بنزین با توجه به شرایط اقتصادی کشور، با بیان این که تداوم سیاست های اقتصادی موجود سبب افت تدریجی و پیوسته رفاه مردم ایران می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۹    
پدال نیوز- مدیر اندیشکده حکمرانی شریف با ارائه سه نقد به اقدام دولت در اصلاح قیمت بنزین گفت: دولت نه طرح مناسبی را انتخاب کرد نه شیوه صحیحی برای اجرا در پیش گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۴    
پدال نیوز- عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه سمنان گفت: اصلاح قیمت ها لازمه اداره کشور در مسیر درست و مانع سوءاستفاده سودجویان است و از این رو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۴    
پدال نیوز- با وجود تاکیدات مکرر مسئولان بر عدم افزایش قیمت ها پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، مشاهدات خبرنگار ایرناپلاس نشان می دهد در دو، سه روز اخیر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۴    
پدال نیوز- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: ذخیره شدن سهمیه های بنزین فقط مختص به سواری های شخصی و موتورسیکلت ها است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۱:۵۹    
پدال نیوز- یک دستگاه تانکر 32 هزار لیتری ویژه حمل سوخت بر اثر برخورد با نرده های حاشیه بزرگراه شهید فهمیده دچار خسارت شد اما به سرنشینان این کامیون آسیبی نرسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۴۱    
پدال نیوز: دو واگن از قطار مسافری تهران - تبریز بامداد امروز در محدوده ایستگاه سهند از ریل خارج شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۳۶    
پدال نیوز: مشاور رئیس اتاق اصناف ایران گفت: تاکسی های اینترنتی بر اساس میزان پیمایشی که دارند، ما به التفاوت افزایش قیمت بنزین با بنزین سهمیه ای به حساب آن ها واریز می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۳۱    
پدال نیوز: آمار و گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شهروندان آلمانی علاقه و تمایل بیشتری برای خریداری خودروهای پاک ساخت برندهای داخلی این کشور دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۲۶    
پدال نیوز: بین 35 تا 40 هزار نفر از رانندگان کامیونی که در یک سال اخیر به این صنف پیوسته اند از حمایت های دولتی در بحث بیمه محروم مانده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۶    
پدال نیوز: عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: واردات قطعات خودرو در اختیار افراد محدودی و حتی در دست پنج یا 6 نفر است که این امر فساد و انحصار ایجاد می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۴۱    
پدال نیوز- رئیس کل بیمه مرکزی گفت: به دنبال اعتراضات صورت گرفته برای اصلاح قیمت بنزین و آسیب هایی که به همراه داشت، دستور ارزیابی خسارات را صادر کرده ایم که به زودی پرداخت می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۴۱    
پدا لنیوز- به عقیده بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه خودرو، برخی از خودروهای الکتریکی قابلیت و پتانسیل های بالایی برای فروش بالای 10 هزار دستگاه در ماه دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۶    
پدال نیوز: در حالی ترخیص بیش از 5 هزار خودرو همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد که فعالان حوزه تجارت خودرو معتقدند با اصلاح قیمت بنزین ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۵۶    
پدال نیوز: علی ربیعی سخنگوی دولت ازنحوه اطلاع رسانی اجرای طرح افزایش قیمت بنزین دفاع کرد و گفت: تجربه به ما نشان داده انتشار زود هنگام خبر دستاوردی جز فعال شدن قاچاقچیان، زد.......
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۴۱    
پدال نیوز: اجرای سهمیه بندی و افزایش نرخ بنزین بار دیگر بحث میزان مصرف سوخت محصولات شرکت های خودروساز را داغ کرده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۳۶    
پدال نیوز: گروه خودروسازی پژو-سیتروئن و فیات -کرایسلر در تلاشند به توافقی برای ادغام دست یابند تا چهارمین غول خودروسازی جهان متولد شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۳۶    
پدال نیوز: در شرایطی که عدم مدیریت مصرف سوخت، احتمالا ایران را تا سال 1400 دوباره به واردکننده بنزین تبدیل خواهد کرد، ناوگان تاکسیرانی کشور به دلیل استفاده از خودروهای پرمصرف ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۳۶    
پدال نیوز: بنابر اعلام یک سیاستمدار آلمانی، شرکت تسلا بنا دارد تا در فصل نخست سال 2020، کارخانه خودروسازی جدیدش را در آلمان بسازد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۷:۵۱    
پدال نیوز: خودروهای هر برندی دارای بوی مخصوصی در داخل کابین هستند اما برخی از بوهای غیرعادی هستند که هیچ راننده ای نباید آن ها را ندید بگیرند.