چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 16 اسفند 1399 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 31 فروردین 1399 پول نیوز 1 اردیبهشت 1399 پول نیوز 31 خرداد 1399 پول نیوز 31 تیر 1399 پول نیوز 31 مرداد 1399 پول نیوز 31 شهریور 1399 پول نیوز 30 مهر 1399 پول نیوز 30 آبان 1399 پول نیوز 30 آذر 1399 پول نیوز 30 دی 1399 پول نیوز 30 بهمن 1399 پول نیوز 1 اسفند 1399 پول نیوز 2 اسفند 1399 پول نیوز 3 اسفند 1399 پول نیوز 4 اسفند 1399 پول نیوز 5 اسفند 1399 پول نیوز 6 اسفند 1399 پول نیوز 7 اسفند 1399 پول نیوز 8 اسفند 1399 پول نیوز 9 اسفند 1399 پول نیوز 10 اسفند 1399 پول نیوز 11 اسفند 1399 پول نیوز 12 اسفند 1399 پول نیوز 13 اسفند 1399 پول نیوز 14 اسفند 1399 پول نیوز 15 اسفند 1399 پول نیوز 16 اسفند 1399 پول نیوز 17 اسفند 1399 پول نیوز 18 اسفند 1399 پول نیوز 19 اسفند 1399 پول نیوز 20 اسفند 1399 پول نیوز 21 اسفند 1399 پول نیوز 22 اسفند 1399 پول نیوز 23 اسفند 1399 پول نیوز 24 اسفند 1399 پول نیوز 25 اسفند 1399 پول نیوز 26 اسفند 1399 پول نیوز 27 اسفند 1399 پول نیوز 28 اسفند 1399 پول نیوز 29 اسفند 1399 پول نیوز 30 اسفند 1399 
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۵:۱۵    
شاخص کل بورس در دومین ساعت معاملات امروز با رشد منفی 10 هزار 172 واحدی روربرو شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: 24 اسفند طرح انتقال آب خلیج فارس به استان اصفهان توسط رئیس جمهور افتتاح می شود و شرکت فولاد مبارکه سهم عمده ای در پیشبرد این طرح برعهده دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۸    
بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه انواع فرآورده پالایشی و پتروشیمی خواهد بود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۸    
این کارشناس بازار سرمایه گفت: مکانیزم اعتباردهی در کارگزاری ها معیوب است، زیرا کارگزاری ها نقش یک ضامن را ایفا می کنند و از بانک تسهیلات را دریافت می کنند و در اختیار مشتریان قرار می دهند که این ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۳    
مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: از بدو حرکت شرکت مس، همه مدیران متعهد به تولید داخل و بومی سازی بوده اند و امروز هم، با توجه به شرایط کشور، این موضوع رشد قابل توجهی داشته است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان نشست هم اندیشی با کار آفرینان و تولید کنندگان در محل این وزارتخانه، از آمادگی ظرفیت بازار بدهی برای تأمین مالی بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۷    
فریب در بازار سهام، مجموعه اقداماتی است که باعث تحریک سرمایه گذاران به انجام تصمیمات خرید و فروش بر اساس اطلاعات اشتباه می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۷    
نخست وزیر چین گفت: چین نرخ رشد اقتصادی هدف خود در سال 2021 را 6 درصد تعیین کرده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۲    
وزارت ارتباطات که اخیرا 60 گیگ اینترنت برای دانشجویان در نظر گرفته بود حال همین اقدام را برای معلمان نیز انجام داده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۲    
نخستین سایت نسل تلفن همراه جزیره کیش در راستای تفاهم نامه 4جانبه؛ توسعه کاربردهای حمل و نقل هوشمند شهری در بستر 5G تحقق یافت.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۷    
قرار است از فروردین ماه سال 1400 نقره در بورس کالا عرضه شود و در کنار سایر کالا های دیگر در بورس کالا معامله شود ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۷    
مدیرعامل شرکت بیمه دی به همراه تعدادی از معاونین و مدیران، با کارکنان مدیریت استان کرمان دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان امور این مدیریت قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۷    
راهبر شبکه توسعه اجتماعی رسالت در سفری یک روزه به یزد و با حضور در نشست ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان به تشریح خدمات سازمان های راهبری شبکه پرداخت.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۷    
این شرکت در راستای تکریم و قدردانی از بیمه گزاران خوش حساب بیمه های زندگی و همچنین رعایت اصل مشتری مداری، جشنواره بیمه گزاران خوش حساب را با اهدای جوایز ویژه آغاز کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۷    
سود اوراق قرضه 10 ساله آمریکا به دنبال انتشار گزارش اشتغال ماهانه فراتر از انتظار به بالاترین رکورد 1 ساله جهش کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۲    
آخرین اخبار درمورد پرداخت سود سهام عدالت حاکی از آن است که حداکثر این سود 200 هزار تومان بوده و تا پایان سال توسط سمات پرداخت خواهد شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۲    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از هفت طرح کلان اقتصادی استان اردبیل بازدید کرد .
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۲    
تصمیم غیرمنتظره هفته گذشته عربستان سعودی و سایر تولیدکنندگان بزرگ نفت برای ادامه محدودیت عرضه فعلی در ماه آینده با وجود افزایش قیمت نفت، تحت تاثیر رویدادها در ایتالیا روی داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۲    
مراسم اختتامیه سومین جشنواره تئاتر کوتاه کیش با اهدا لوح، جوایز نقدی و دیپلم افتخار به آثار برتر برگزار شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۲    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در گذشته بار ها اعلام شده است که علت اصلاح سنگین شاخص بورس را باید در خارج از بازار سرمایه جست و جو کرد که ریشه آن به برخی عوامل اقتصادی با محوریت مسایل سیاسی باز می گردد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۷    
در دو هفته گذشته بسیاری از سهامداران زیان دیده به آخرین تصمیم سازمان بورس یعنی نامتقارن کردن دامنه بورس امیدوار بودند، حالا بعد از دو هفته دستاورد این تصمیم تنها افت شاخص در روندی فرسایشی بوده است ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۷    
در معاملات بازارهای بورس در اروپا، شاخص "فوتسی 100" بورس لندن با 0.31 درصد ریزش نسبت به روز قبل و در سطح 6630.52 واحد بسته شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۷    
قیمت هر اونس طلا در بورس لندن، 0.2 درصد افت کرد و به 1,694.25 دلار رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۷    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی جزییات ساخت بزرگترین بندر تجاری کشور در جاسک را تشریح و اعلام کرد: این بندر در سه فاز و با ظرفیتی بین 100 تا 200 میلیون تن احداث خواهد شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۷    
بازار سهام به مانند دیگر بازار ها هفته گذشته را با یک روند منفی پشت سر گذاشت، با این حال برخی فعالان بازار امیدوار هستند که در دو هفته پایانی سال، شاخص بازار سهام کمی بهبود پیدا کند ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۷    
این گزارش جدید نشان دهنده افزایش روند بیکاری نسبت به هفته قبل است. یک هفته قبل تعداد بیکاران تحت پوشش بیمه در آمریکا به 736 هزار نفر رسیده بود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۷    
قیمت هر بشکه نفت برنت با 2.69 دلار یا 3.9 درصد جهش کرد و به 69.36 دلار رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۷    
کانادا 500 هزار بشکه در روز از تولید نفت خود را کاهش می دهد که به قرارداد کاهش تولید اوپک پلاس جهت متعادل کردن بازار نفت کمک خواهد کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۷    
معاملات بورس تهران در هفته گذشته با افت 3/ 2 درصدی شاخص کل به پایان رسید. همزمان ارزش معاملات خرد نیز نسبت به هفته های اخیر با کاهش مواجه شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۲    
وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد کسری تجاری این کشور 1.9 درصد بالا رفته و به 68.2 میلیارد دلار در ماه ژانویه رسیده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۷    
برآیند معاملاتی بورس اوراق بهادار تهران در هفته گذشته حکایت از تداوم روند نزولی اغلب نماگرهای بورسی داشت به طوری که شاخص کل افت 3/ 2 درصدی را ثبت کرد و میزان کاهش نماگر هم وزن به 7/ 0 درصد محدود شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۷    
بلند همتان فولاد مبارکه در 11 ماهه سال 99 موفق شدند با تولید 6 میلیون و 341 هزار تن فولاد خام به رشد 9.6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 98 (5 میلیون و 784 هزار تن) دست یابند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۷    
به منظور افزایش سرعت، ارتقای دسترسی مشتریان به شعب بانک و بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، تفاهم نامه همکاری مشترک بانک دی و پست بانک ایران امضاء شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۷    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: به منظور پیشبرد برنامه نسخه الکترونیک با وزارت بهداشت همکاری بسیار خوبی داریم و تمامی مراکز درمانی ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۷    
رییس جمهوری گفت: سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است کسی برای سفر به این شهرها برنامه ریزی نکند و مردم تا می توانند خریدهای خود را اینترنتی انجام دهند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۲    
آزمایش تشخیص جهش های ویروس،کاربردی در تشخیص بالینی ندارد و به هیچ وجه هزینه انجام آزمایش های مربوط به آن از بیماران اخذ نمی شود و درخواست آن در قالب نظام مدیریت بیماری کووید-19 انجام می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۷    
برخی معتقد هستند که دولت در کنترل گرانی بد عمل کرده است از سوی دیگر عده ای نیز می گویند دولت خودش عامل گرانی بوده و این امر را در کنار مسائل تحریم ها باید به سوء مدیریت ها نیز نسبت داد ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۷    
شرکت بیمه معلم در آستانه سال نو کانال های خدمت رسانی به بیمه گذاران خود را اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۷    
توزیع اقلام معیشتی بیمه آسیا در میان هموطنان زلزله زده شهر سی سخت توزیع شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۷    
براساس گزارش منتشر شده از سوی دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صمت، گروه صنعتی ایران خودرو در 11 ماهه امسال، موفق به افزایش سهم هشت درصدی از کل بازار سواری کشور شد و علاوه بر آن ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۷    
قرعه کشی 2 محصول ایران خودرو و پیش فروش تارا فردا برگزار می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۷    
شاخص کل در بازار بورس امروز (شنبه، 16 اسفندماه 99) هشت هزار و 172 واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 169 هزار واحد رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۲    
معاملات قرارداد های آتی نقره در واپسین روز های سال جاری در بورس کالای ایران به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۷    
سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه ایران به همراه محمداسماعیلی معاون برنامه ریزی ونوآوری و محمد حضرتی مدیر کل فناوری اطلاعات و آمار ازشرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ بازدید کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۷    
در میان چالش های گوناگون پیش روی بازار سرمایه ایران، احتمال پایان برجام را باید یکی از تهدیدهای جدی برای بورس به شمار آورد؛ گرچه برخی فعالان بازار سهام فرصت هایی را نیز در دل این تهدید ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۲    
بانک دی ارائه خدمات ساتنا و پایا بر روی سامانه های فیزیکی بانکداری غیرحضوری خود را عملیاتی کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۲    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: توسعه پارک های آبخیزداری به عنوان راهبردی کلیدی در منابع طبیعی کشور دنبال می شود و اقدامات کارشناسی برای پیشگیری و مهار خسارات ناشی از حوادث قهری در وزارت جهاد کشاورزی در دست ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۲    
پانزدهم اسفند ماه هر سال، آغاز هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری نامگذاری شده است. اگر تا چند سال پیش، درخت کاری یک عمل نمادین و حفاظت از محیط زیست یک ایده تشریفاتی تلقی می شد ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۷    
پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی بانک صادرات ایران در 11 ماه اول سال 99 برای ایجاد 8 هزار شغل خانگی، از سه هزار و 400 میلیارد ریال فراتر رفت.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۲    
قیمت تمامی ارزها امروز با شروع معاملات ریزش کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۲    
دو هفته تا بسته شدن پرونده بازار سهام در سال پر چالش 99 باقی مانده این در حالی است که سهامداران بسیاری همچنان دنبال در های خروج می گردند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۷    
قیمت بیت کوین قبل از بهبودی، 3.4 درصد از ارزش خود را در روز جمعه از دست داد و به 48150 دلار رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۲    
مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام بیمه میهن برای انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره سه شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 9 در سالن اجتماعات این شرکت برگزار می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۲    
کاخ سفید اعلام کرد بایدن بر حمایتش از اتحادیه اروپا و تعهدش برای ترمیم و احیای روابط میان اتحادیه اروپا و آمریکا تاکید کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۲    
دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق از آزاد شدن پول های بلوکه شده ایران در عراق خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۷    
این کارشناس اقتصادی گفت: مجلس باید بابت اجرایی شدن صحیح سامانه تجارت الکترونیک فشار وارد کند. مقاومت بسیار زیادی پشت این قضیه قرار دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۷    
رییس شرکت دارین نیوسام آنالایز اظهار کرد: اظهارات پاول به معنای آن است که بازده اوراق قرضه می تواند به رشد نامحدود ادامه دهد و این مسئله قیمت طلا را تحت فشار کاهشی نگه خواهد داشت.