جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۳:۲۰Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای پرسش 6 بهمن 1398 - porcesh.ir

پرسش 29 اسفند 1394 پرسش 25 اسفند 1395 پرسش 1 اردیبهشت 1398 پرسش 1 خرداد 1398 پرسش 31 تیر 1398 پرسش 1 مرداد 1398 پرسش 1 شهریور 1398 پرسش 1 مهر 1398 پرسش 30 آبان 1398 پرسش 30 آذر 1398 پرسش 30 دی 1398 پرسش 1 اسفند 1398 پرسش 1 بهمن 1398 پرسش 2 بهمن 1398 پرسش 3 بهمن 1398 پرسش 4 بهمن 1398 پرسش 5 بهمن 1398 پرسش 6 بهمن 1398 پرسش 7 بهمن 1398 پرسش 8 بهمن 1398 پرسش 9 بهمن 1398 پرسش 10 بهمن 1398 پرسش 11 بهمن 1398 پرسش 12 بهمن 1398 پرسش 13 بهمن 1398 پرسش 14 بهمن 1398 پرسش 15 بهمن 1398 پرسش 16 بهمن 1398 پرسش 17 بهمن 1398 پرسش 18 بهمن 1398 پرسش 19 بهمن 1398 پرسش 20 بهمن 1398 پرسش 21 بهمن 1398 پرسش 22 بهمن 1398 پرسش 23 بهمن 1398 پرسش 24 بهمن 1398 پرسش 25 بهمن 1398 پرسش 26 بهمن 1398 پرسش 27 بهمن 1398 پرسش 28 بهمن 1398 پرسش 29 بهمن 1398 پرسش 30 بهمن 1398 
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۱:۰۰    
مسافران هنگام بازگشت باید وضعیت سلامتی خود را مورد نظارت قرار دهند و اگر دچار سرفه یا عطسه شده باشند، قبل از ورود با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی تماس بگیرند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۷    
اعلان این خبر تازه ترین نشانهٔ گرم شدن آرام آرام روابط اسرائیل و عربستان سعودی است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۴    
عبدالله مومنی گفته است پس اگر روحانی این قدر قدرت دارد چرا می گوییم دولت کاره ای نیست.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۴    
علت بازداشت مدیر کانال تلگرامی خط هشتم اتهام نشر اکاذیب، افترا، توهین و افشای اسناد محرمانه اعلام شده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۲۰:۵۴    
موسوی امروز با شکایت وزارت ارشاد از افشاگری های خود در این مورد که تعدادی از آنها در ماه های گذشته در توییتر منتشر شده بود، دادگاهی شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۲۰:۱۹    
استوکس امشب به ایران خواهد آمد و قرار است از فردا در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۲۰:۱۹    
درصدد هستیم تا خدمات حوزه گردشگری را برای رفاه حال بازنشستگان افزایش بدهیم و سطح پوشش بیمه درمان و تکمیلی انها را بیشتر کنیم.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۸    
حساس ترین بازی هفته هفدهم لیگ نوزدهم در ورزشگاه آزادی و با حضور پرتعداد تماشاگران آغاز شده است. پرسپولیسی ها امیدوارند در اولین بازی با هدایت یحیی گل محمدی تیم تراکتور را شکست دهند تا جایگاه خود در ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۳    
آنطور که در این نامه آمده است ظاهرا اتهام حسین کروبی، انتساب انتشار نامه های پدرش، مهدی کروبی رییس اسبق مجلس است که بعد از سرنگونی هواپیمای اوکراینی نوشته شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۸    
عباسی چند روز پیش گفته بود: ببینید شیوه بودجه در آوردن سپاه چگونه است؟ یک جاسوس می گیرد (جیسون رضائیان) و در قبال آزادی اش ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۱    
شبکه خبری صهیونیستی آروتز شوا نوشت که در آستانه افشای جزئیات معامله قرن ارتش این رژیم به علت احتمال شعله ور شدن درگیری در کرانه باختری به حالت آماده باش کامل درآمده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۱    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مذاکره در قالب 1+5 و مسائل هسته ای، نه فقط حرف ظریف که موضع حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بوده است ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۳:۴۱    
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه ادعای فردی درخصوص شیوه تامین بودجه سپاه را دیدگاه و برداشت های شخصی وی و فاقد وجاهت قانونی دانست و گفت ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۱    
معترضان در استان های جنوب عراق تهدید کردند که برای انجام راهپیمایی میلیونی پیاده راهی بغداد خواهند شد و منطقه سبز امنیتی پایتخت را محاصره می کنند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۶    
صدها تَن در مونترال کانادا در اعتراض به سیاست های جنگ طلبانه آمریکا علیه ایران تظاهرات کردند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۰    
داده های جدید حاکی از آن است که میزان مرگ و میر ناشی از عفونت خون در سراسر جهان رو به افزایش و بیش از انتظار محققان است. در این مطالعه آمده است سپسیس عامل یک پنجم مرگ ها در سراسر جهان است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی شورای صنفی نمایش از تعطیلی دو روزه سینماها به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) خبر داد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۲:۵۵    
تقریبا هیچ رخدادی در منطقه خاورمیانه از اظهارات مسئولان تا خواسته های مردمی، از ارزیابی غرب به ویژه قضاوت رسانه ای بی نصیب نمی ماند ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۲:۵۰    
دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو گفت: برآوردهای کارشناسی این انجمن نشان داده به طور میانگین قیمت کارخانه ای هر خودروی داخلی تا 10 میلیون تومان می تواند کاهش یابد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۵    
نگاهی به حواشی، تفاوت ها و ترین ها در هر فستیوال و جشنواره یکی از جذابیت های خبری است، جذابیت هایی که اگرچه در حاشیه قرار دارند اما گاهی اهمیتی بیش از متن می یابند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی از حذف 42 درصد از ثبت نام کنندگان در دور اول ثبت نام مسکن ملی خبر داد و گفت: مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی تا قبل از عید آغاز می شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۰    
معاون اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در واکنش به خبرسازی برخی در شبکه های مجازی در مورد مصاحبه ظریف با اشپیگل نوشت: شباهت رفتار ترامپ و دلواپسان شگفت آور و نگران کننده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۴    
رئیس قوه قضائیه بر ضرورت تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر تاکید کرد و گفت: تفکر انقلابی به معنای بی برنامگی و دوری از عقلانیت نیست ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۹    
براساس مستندی که به تازگی درباره زندگی هیلاری کلینتون تهیه شده، یک سناتور آمریکایی گفت که باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا در کمپین انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی دونالد ترامپ رئیس جمهوری ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۹    
می دانم که ایران برای قرن های متمادی بخش خیلی مهمی از جهان بوده و خدمات زیادی به دانش، فرهنگ، شعر و هنر داشته. مردمانی واقعا شایان توجه.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۹    
ترامپ در واکنش نوشت وزیر امور خارجه ایران می گوید ایران خواستار مذاکره با ایالات متحده است اما می خواهد که تحریم ها برداشته شود. نه، مرسی!
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۸    
پزشکان استفاده از داروی مبارزه با ویروس اچ ای وی ایدز را برای درمان ویروس مرموز کرونا در شهر پکن پایتخت چین آغاز کردند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۳    
فهرست های جعلی و خیال پردازی از دیدار شخصیت های سیاسی به فاصله یک ماه تا انتخابات از یک سو مبنای تحلیل های متنوعی قرار گرفته و از سوی دیگر تکذیب های بسیاری در پی داشته است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۶    
وزیر کشور با بیان اینکه 80 درصد قاچاق کالا از داخل به خارج مربوط به قاچاق سوخت بوده ، از کاهش چشمگیر در این زمینه خبر داد و اعلام کرد قاچاق سوخت 9 میلیارد لیتر کاهش یافته است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۶    
رئیس اداره مراقبت از بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون هیچ مورد مثبت و حتی مشکوک به ویروس کرونا در کشور نداشته ایم.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۶    
محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران یکشنبه در توئیتی نوشت بهتر است به دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا توصیه شود اظهارات و تصمیم گیری هایش در حوزه سیاست خارجی بر مبنای واقعیت ها پایه گذاری کند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۶    
وی با اشاره به گردش مالی قابل توجه 300 میلیارد دلاری جذب دانشجوی خارجی در دنیا، اظهار داشت: برنامه جامعی لازم است تا ایران سهمی از این درآمد را به خود اختصاص دهد ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۶    
میران سرایت ویروس کرونا از آنفلوانزا، مرس و سارس بیشتر است. هر فرد مبتلا می تواند سه یا چهار نفر را مبتلا کند در صورتی که هر فرد مبتلا به ویروس بیماری های آنفلوانزا یا سارس یا مرس می تواند 1 ...