پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۰:۳۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پرسش 8 بهمن 1398 - porcesh.ir

پرسش 29 اسفند 1394 پرسش 25 اسفند 1395 پرسش 1 اردیبهشت 1398 پرسش 1 خرداد 1398 پرسش 31 تیر 1398 پرسش 1 مرداد 1398 پرسش 1 شهریور 1398 پرسش 1 مهر 1398 پرسش 30 آبان 1398 پرسش 30 آذر 1398 پرسش 30 دی 1398 پرسش 1 اسفند 1398 پرسش 1 بهمن 1398 پرسش 2 بهمن 1398 پرسش 3 بهمن 1398 پرسش 4 بهمن 1398 پرسش 5 بهمن 1398 پرسش 6 بهمن 1398 پرسش 7 بهمن 1398 پرسش 8 بهمن 1398 پرسش 9 بهمن 1398 پرسش 10 بهمن 1398 پرسش 11 بهمن 1398 پرسش 12 بهمن 1398 پرسش 13 بهمن 1398 پرسش 14 بهمن 1398 پرسش 15 بهمن 1398 پرسش 16 بهمن 1398 پرسش 17 بهمن 1398 پرسش 18 بهمن 1398 پرسش 19 بهمن 1398 پرسش 20 بهمن 1398 پرسش 21 بهمن 1398 پرسش 22 بهمن 1398 پرسش 23 بهمن 1398 پرسش 24 بهمن 1398 پرسش 25 بهمن 1398 پرسش 26 بهمن 1398 پرسش 27 بهمن 1398 پرسش 28 بهمن 1398 پرسش 29 بهمن 1398 پرسش 30 بهمن 1398 
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۵:۲۷    
بانک مرکزی اعلام کرد: معاملات مربوط به سفارش های فروش قطعی اوراق بهادار دولتی یک بانک، امروز انجام شد ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۷:۴۱    
به تعبیر عرب ها: کل شی جاوز حده، انقلب الی ضده؛ یعنی هر چیز از حدش بگذرد، به ضد آن تبدیل می گردد
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۱:۴۹    
کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کرد شمار قربانیان ویروس کرونا در چین به 132 کشته و 6 هزار مبتلا رسیده است در حالی که حدود 100 تن هم درمان شده اند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۸:۱۷    
تکلیف بیش از 160 کرسی مجلس، از پیش معلوم است و اساسا هیچ رقابتی در آنها، حتی بین اصولگرایان نیز شکل نخواهد گرفت و در نزدیک 70 کرسی، در بهترین حالت، رقابتی کم رمق فقط بین اصولگرایان برقرار است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۷:۴۲    
این رسانه انگلیسی افزود: طبق برخی گزارش ها، یکی از مقامات عالی سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) که در طراحی ترور سردار قاسم سلیمانی نقش داشته، در سقوط هواپیمای نظامی آمریکا در افغانستان کشته شده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۱:۴۴    
ژاوی هرناندز، سرمربی تیم السد قطر برای تماشای دیدار امروز دو تیم به ورزشگاه عبداله بن خلیفه آمد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۱:۳۲    
او گفته است که اعلام وصول این طرح را از تریبون مجلس شنیده اما متن آن را ندیده و امضا نکرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۱:۳۲    
تاجزاده همچنین گفته است که معلوم نیست اگر رییس جمهور دیگری مثلا یک نظامی رییسجمهور می بود چنین اذعانی صورت می گرفت .
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۱:۱۷    
این گردشگر چینی در یزد دچار تب شده بود و پس از دریافت گزارش، تحت الحفظ بستری شد و یک گردشگری آلمانی که با او خوش و بش کرده بود و سرماخوردگی داشت نیز تحت مراقبت قرار گرفت ولی پس از آزمایش های پزشکی ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۱:۰۷    
استاد شجریان، نوورز سه سال پیش، ویدئویی از خود منتشر کرد و ضمن تبریک سال نو از بیماری سرطان خود خبر داد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۰:۵۷    
استقلال ایران پس از هفته های عجیبی که بخاطر تغییرات کادر فنی و مسائل مدیریتی سپری کرده بود، روز شنبه گذشته در دور دوم پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با اقتدار و نمایشی برتر موفق شد تیم الکویت کویت را شکست ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۰:۴۷    
او گفت: این شکایت اولین گام برای استیضاح وزیر امور خارجه است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۰:۲۷    
مقامات آلمان نیز گفته اند یک مرد در استان باواریا پس از دیدار با یک همکار چینی، دچار بیماری تنفسی شده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۰:۱۲    
موضوع ساخت وساز ویلا به صورت غیرقانونی در لواسان طی یکسال گذشته چندین بار خبرساز شده بود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۰:۰۱    
او همچنین با اشاره به حصر خانگی دو نامزد معترض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1388، نوشته: در سال 1393 رقیب انتخاباتی در افغانستان شریک قدرت شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۹:۵۶    
قاضی پرونده در جلسه قبلی دادگاه اعلام کرده بود که اکبر طبری، معاون اجرایی سابق دفتر رئیس قوه قضائیه، بازپرس این پرونده را تحت فشار قرار داده بود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۹:۳۴    
در همین مدت قزوین در تولید کربن جزو سه استان اول کشور بود و باید برای احداث و راه اندازی ایستگاه سنجش کیفیت هوا در این شهر هرچه سریع تر اقدام شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۹:۳۴    
حین انجام ماموریت بین استانهای اصفهان و خوزستان دچار نقص فنی شده و در منطقه پیش بینی شده نزدیکی روستای سلامات شهرملاثانی استان خوزستان فرود اضطراری داشته است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۶:۲۹    
شعله سعدی و کیخسروی، 27 مردادماه پارسال در پی شرکت در تجمعی اعتراضی مقابل مجلس شورای اسلامی بازداشت شدند؛ تجمعی در اعتراض به نظارت استصوابی و امضای کنوانسیون حقوقی دریای خزر ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۶:۰۴    
به درخواست مرجع قضایی، پلیس بین الملل ناجا برای تبعه ایرانی امیرحسین مقصود لو(تتلو) از طریق سازمان اینترپل اعلان قرمز صادر کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۵:۵۹    
این دو فرد که یکی چینی است و 12 روزپیش به علت سرماخوردگی تحت نظر قرار گرفت و بستری شد و فرد دومی که آلمانی است با فرد چینی ارتباط داشته هر دو به زور در بیمارستان بستری شدند اما آزمایش ها نشان داد که ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۲:۴۶    
رییس کل بانک مرکزی از جداسازی حساب های شخصی و تجاری خبر داد و گفت: در هیچ کشوری مقام ناظر بانکی اجازه نمی دهد که نقل و انتقال بانکی بدون مستندات و اطلاع بانک از مبدا و مقصد و دلیل انتقال وجوه و ذی ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۲:۳۱    
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: اشکال در پرداخت مابه التفاوت ریالی سهمیه سوخت خودرو برخی آژانس ها ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۳    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نقطه شروع مساله اجرای بد نظارت استصوابی بوده است که البته بنده با اصل نظارت استصوابی مخالف نیستم، اما نحوه اجرای آن واقعا برای کشور ما مشکل ایجاد کرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۶    
رییس سازمان دامپزشکی کشور علت اولیه تلفات مرگبار پرندگان وحشی در تالاب بین المللی میانکاله در شرق استان مازندران را مسمومیت طبیعی و یا همان بیماری بوتولیسم اعلام کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۲:۳۱    
مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران از مردم خواست در مصرف آب صرفه جویی کنند اما اطمینان داد با طرحهایی که دولت تدبیر و امید اجرا کرده است ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۲:۳۱    
زمانی که خط 3 مترو تهران روی نقشه های راهنمای داخل قطارهای مترو ظاهر شد، در تقاطع ایستگاه امام علی(ع) با خط 3، یک ایستگاه جانمایی شده بود ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۱    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح خروج ایران از پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای (NPT) اعلام وصول شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۱    
گروههای ملی و اسلامی فلسطین به منظور رویارویی با نقشه صلح آمریکا موسوم به معامله قرن امروز (سه شنبه) و فردا را در غزه و کرانه باختری رود اردن خیزش سراسری اعلام کردند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۴۹    
پروازهای هفتگی هواپیمایی ماهان و چند شرکت هواپیمایی دیگر از مبدا چین به فرودگاه امام خمینی که چشم بادامی های زیادی را با خود وارد کشور می کند ادامه دارد و برای همین واحد بهداشت مرزی در فرودگاه تلاش ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۴۹    
سومین مرحله سبد حمایت معیشتی امشب (هشتم بهمن ماه) به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۴۹    
نتایج نظرسنجی جدید نشان داد جو بایدن معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا محبوبیت بیشتری نزد رای دهندگان واجد شرایط در مقایسه با دونالد ترامپ رئیس جمهوری کنونی آمریکا دارد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۳۴    
روزنامه صهیونیستی جرزالم پست نوشت: معامله قرن به جای ایجاد توافق بین دو طرف، موجب شعله ور شدن آتش خشم فلسطینی ها و تشدید تنش در منطقه می شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۴    
رییس شورای ملی زعفران گفت: 94 درصد زعفران تولیدی ایران خام فروشی می شود و قیمت زعفران در بازار جهانی هم منصفانه نیست.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۰۷    
ششمین روز محکمه استیضاح دونالد ترامپ در حالی به پایان رسید که وکلای مدافع وی کوشیدند با نقض قانونی بودن این استیضاح، پای جو بایدن و پسرش را هم به این محکمه باز کنند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۰۷    
فریدون مجلسی دیپلمات پیشین ایران و کارشناس مسائل بین الملل بر این باور است که بین ایران و آمریکا مشکل خاصی وجود ندارد بلکه تنش و اختلافات فزاینده این 2 کشور بر سر رژیم صهیونیستی است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۰۲    
رییس جمهوری با بیان اینکه دولتی که در تنگناست سه برابر دولت های قبل کار کرده است، گفت: دولت جز خدمت به مردم سمت و مسوولیت دیگری ندارد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۰۲    
درحالیکه نزدیک به 24 ساعت از سقوط یک فروند هواپیمای نظامی آمریکا در افغانستان می گذرد، مقامات و منابع رسمی آمریکا هنوز هیچگونه جزئیاتی درخصوص علت سقوط ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۵۲    
نماینده مردم تهران در مجلس درباره اظهارات اخیر دبیر شورای نگهبان می گوید: این روش که پیش گرفته اند و سخنگوی شورای نگهبان مستمراً تأکید می کند ردصلاحیت ها بیشتر به دلیل تخلفات مالی و اخلاقی بوده ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۵    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در کشور گزارش نشده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۵    
معاون عملیاتی رئیس ستاد کل نیروهای الحشد الشعبی امروز (سه شنبه) گفت که حمله راکتی دو شب پیش به سفارت آمریکا کار عواملی است که خود آمریکایی ها بهتر از هر کسی و به خوبی آنها را می شناسند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۰    
سخنگوی گروه فضایی سازمان هوافضای وزارت دفاع گفت: انحصار توان پرتاب ماهواره در اختیار 10 کشور دنیا بود که ما با وجود تحریم ها توانستیم این انحصار را بشکنیم.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۰    
شماری از رهبران فلسطینی دوشنبه شب به رونمایی از طرح موهوم و مرده معامله قرن واکنش نشان داده و این اقدام را تلاش ترامپ و نتانیاهو برای فرار از مشکلات داخلی و انحراف افکار عمومی دانستند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۰    
معاون سیاسی دبیرکل پیشین سازمان ملل متحد، محمد جواد ظریف را دیپلماتی فرهیخته توصیف کرد و گفت تاثیر سیاسی و فکری وی فراموش نشدنی است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۰    
بازارهای سهام جهان روزگذشته (دوشنبه) به پایین ترین سطح خود در دو هفته اخیر سقوط کردند. نگرانی ها درباره اثرات اقتصادی ویروس کرونا افزایش یافته و سرمایه گذاران به دارایی های امن مانند ین ژاپن و اوراق ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۵    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: سالگرد پیروزی انقلاب و تبلیغات انتخابات مجلس را در پیش داریم، بیایید همه با توجه به شرایط کشور و به خاطر عظمت انقلاب اسلامی از سیاه نمایی پرهیز کنیم.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۱۰    
محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری و علیرضا زاکانی نماینده ادوار و از چهره های مخالف دولت، خود را واجد نشستن بر کرسی ریاست مجلس یازدهم می دانند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۳    
انتخابات مجلس یازدهم حتی اگر در شرایط عادی و معمولی برگزار می شد، به دلیل مشکلات اقتصادی و نارضایتی های حاصل از آن، که بروزش را در ناآرامی های آبان ماه شاهد بودیم ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۸:۵۳    
در این حادثه 9 نفر جان خود را از دست دادند و 18 نفر شامل پنج زن، 11 مرد و دو پسر 4 و 14 ساله دچار مصدومیت شدند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۷:۱۸    
ویروس کرونا که اعلام شد اواخر سال گذشته میلادی در بازار غذاهای دریایی در شهر ووهان واقع در استان هوبی در مرکز چین که به طور غیرقانونی حیوانات وحشی می فروخت سرچشمه گرفته است اکنون علاوه بر 30 استان و ...