جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۱۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای پرسش 1 بهمن 1398 - porcesh.ir

پرسش 29 اسفند 1394 پرسش 25 اسفند 1395 پرسش 1 اردیبهشت 1398 پرسش 1 خرداد 1398 پرسش 31 تیر 1398 پرسش 1 مرداد 1398 پرسش 1 شهریور 1398 پرسش 1 مهر 1398 پرسش 30 آبان 1398 پرسش 30 آذر 1398 پرسش 30 دی 1398 پرسش 1 اسفند 1398 پرسش 1 بهمن 1398 پرسش 2 بهمن 1398 پرسش 3 بهمن 1398 پرسش 4 بهمن 1398 پرسش 5 بهمن 1398 پرسش 6 بهمن 1398 پرسش 7 بهمن 1398 پرسش 8 بهمن 1398 پرسش 9 بهمن 1398 پرسش 10 بهمن 1398 پرسش 11 بهمن 1398 پرسش 12 بهمن 1398 پرسش 13 بهمن 1398 پرسش 14 بهمن 1398 پرسش 15 بهمن 1398 پرسش 16 بهمن 1398 پرسش 17 بهمن 1398 پرسش 18 بهمن 1398 پرسش 19 بهمن 1398 پرسش 20 بهمن 1398 پرسش 21 بهمن 1398 پرسش 22 بهمن 1398 پرسش 23 بهمن 1398 پرسش 24 بهمن 1398 پرسش 25 بهمن 1398 پرسش 26 بهمن 1398 پرسش 27 بهمن 1398 پرسش 28 بهمن 1398 پرسش 29 بهمن 1398 پرسش 30 بهمن 1398 
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۲۰:۰۹    
وزیر خارجه عمان روز سه شنبه هفته گذشته در تهران با محمدجواد ظریف دیدار و گفت وگو کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۷    
در این مورد شکی نیست که این یافته بسیار جالب است، هم برای پیشبرد دانش ما درباره سیستم ایمنی بدن و هم درباره احتمال تولید داروهای تازه در آینده.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۱:۴۸    
فرمانده سپاه قدس اما در جدیدترین توییت خود به تداوم راه و برنامه های سردار سلیمانی با قدرت وعده داده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۲    
ازآنجا که نتیجه این جلسه نه تنها بر دیدارهای تیم های باشگاهی در این فصل و حتی دیدارهای آتی تیم ملی فوتبال اثرگذار است ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۲    
باید موشک هایی با بُرد زیاد و دارای ظرفیت قابل حمل کلاهک های نامتعارف را در دستور کار قرار دهیم. این حق طبیعی ما است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۲    
جمعه چها روز پیش نیز ظریف در عمان با یوسف بن علوی دیدار و رایزنی کرده بود. حدود دو هفته پیش نیز یوسف بن علوی برای شرکت در مجمع گفتگوی تهران، به ایران سفر کرده بود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۱    
رییس جمهوری با بیان اینکه تمام تلاش ما از ابتدای دولت یازدهم، ایجاد و تقویت دولت الکترونیک و حذف کاغذ از سیستم اداری بوده است، گفت: مردم باید از ارزانترین و کوتاه ترین مسیر ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۴    
نماینده دائمی روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد: سیاست فشار حداکثر آمریکا سبب کاهش محدودیت های برنامه هسته ای ایران شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۴    
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره امنیت ایران گفت: من بیش از چهار سال در ایران بودم و مشکلی نداشتم و همین حضور چهار ساله بهترین پاسخ برای امنیت ایران است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۴    
شاخص کل در بازار بورس امروز (سه شنبه) سه هزار و 798 واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم 406 هزار و هشت واحد رسید.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۹    
رییس جمهوری گفت: بی تردید ملت های مستقل در برابر فشارها و توطئه های آمریکا ایستادگی کرده و قطعاً پیروزی در پایان این مسیر متعلق به ملت های مقاوم بوده و آمریکا را پشیمان خواهند کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۹    
بر اساس گزارش صندوق بین المللی پول، شوک های سیاسی از جمله تنش های بین ایران و آمریکا می تواند رشد 3.3 درصدی اقتصاد جهان در سال 2020 را کاهش دهد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
آهنگساز و رهبر بین المللی ارکستر ایران در واکنش به اقدام برخی از هنرمندان به لغو کنسرت ها و تحریم برخی از رویدادها عنوان کرد: تعطیلی موسیقی بیشترین زیان را به موسیقیدانان خواهد زد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۲    
بانک مرکزی اعلام کرد: بانک ها می توانند تراکنش های بدون حضور کارت بانکی را تا سقف یک میلیون ریال در هر 24 ساعت از الزام استفاده از رمز دوم پویا معاف کنند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۲۷    
11 بهمن رسیدگی به اعتراضات نامزدهای ردصلاحیت شده پایان می یابد و نتیجه به آنان اعلام می شود؛ البته این به معنای پایان اعتراضات نیست چون نامزدها باز در یک فرصت سه روزه می توانند اعتراض نهایی خود را ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۲۷    
اگر نامه اقتصاددان ها به رئیس جمهوری را خوانده اید، احتمالاً برایتان جالب است بدانید برخی از این افراد تخصص هایی غیر از اقتصاد دارند؛ از حقوق و حسابداری گرفته تا مهندسی مکانیک!
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۶    
تیم وکلای مدافع دونالد ترامپ که سعی در به انحراف کشاندن و مانع تراشی در برابر فراینده استیضاح وی را دارند ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۱    
دونالد ترامپ که امروز وارد چهارمین سال دوره ریاست جمهوری خود می شود، طبق تحقیقات انجام شده، در سه سال اخیر، بیش از 16 هزار حرف غیرواقع، دروغ یا گمراه کننده بر زبان رانده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۵    
روزنامه کویتی القبس روز سه شنبه فاش کرد که شانزده نظامی آمریکایی پس از آنکه در نتیجه حمله موشکی ایران علیه پایگاه عین الاسد به شدت مجروح و یا دچار سوختگی شده اند در یکی از بیمارستان های کویت تحت ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۵    
روزنامه لوپوئن فرانسه با یادآوری توئیت روز جمعه (27دی) امانوئل مکرون نوشت: رئیس جمهوری فرانسه در توئیتی توهین آمیز ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۹    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: از میان 176 جان باخته سانحه سقوط هواپیمای مسافری اوکراین در جنوب تهران ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۹    
انتشار شایعه وجود سم آفلاتوکسین در شیر با وجود تکذیب، علاوه بر کاهش سهم لبنیات از سبد مصرف خانوارها می تواند تولید و صادرات این محصولات را با چالش مواجه کرده و ارزآوری این صنعت را در شرایط سخت تحریم ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۸    
الیزابت وارن نامزد پیشتاز حزب دموکرات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در ارتباط با جلوگیری از ورود یک دانشجوی ایرانی از سوی اداره گمرکات و حفاظت مرزی این کشور ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۱    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: میزان قارچ آفلاتوکسین در 97 درصد شیرهای تولیدی کمتر از حد مجاز و در حد استاندارد است ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۱    
رئیس قوه قضائیه گفت: مردم از روابط ناسالم و فساد اداری، رانت و رشوه گله مند هستند و شفافیت و تسهیل امور جلوی بسیاری از فسادهای اداری را می گیرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۱    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت تدبیر و امید برای ساخت قطعه نخست آزادراه تهران- شمال که همین ماه افتتاح می شود بیش از یک میلیارد دلار هزینه کرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۱    
رئیس شعبه یکم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی در دادگاه رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور از بازگشت بخشی از بدهی متهم ردیف پنجم این پرونده خبر داد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۱    
مشاور دبیر کل سازمان ملل در امور اقتصادی از انفعال اروپا در قبال نقض برجام از سوی آمریکا ابراز تاسف کرده و گفت که اروپایی ها باید در مقابل قلدری ترامپ بایستند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۱    
واکنش ها به شایعه وجود سم در شیر ادامه دارد اما کارشناسان صنایع غذایی، انتشار دو خبر بد در فاصله زمانی کوتاه درباره صنایع غذایی کشور را با دشمنان تولید در این صنعت مرتبط می دانند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۱    
یک مقام ارشد دمکرات ها از جدول زمانبندی کوتاه ارائه شده از سوی رهبر اکثریت سنا در مورد آغاز اقامه دعوی و مباحث مربوط به محاکمه ترامپ انتقاد کرد و آن را رسوایی ملی خواند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۲    
آنچه در ترکیب این پروازها بعد از این حادثه رخ داده نقش پررنگ و افزایش شمار پروازهای سه ایرلاین خارجی قطر ایرلاین(قطر)، آیروفلوت(روسیه) و ترکیش ایر(ترکیه) است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۱    
این تجلیل های صریح مهاجرانی با واکنش های منفی برخی مخالفان که در توییتر به او ابراز شدند، مواجه شدند ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۶    
آسیه باکری همچنین گفته تا جایی که اطلاع دارد زینب ابوطالبی ایران را ترک نکرده و توصیه کرده بخاطر مخالفت دروغ نگویید.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۱    
عطاءالله مهاجرانی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت اصلاحات از جمله کسانی است که به این رویداد وبی توجهی عمومی به تحرم جشنواره فیلم فجر، توجه نشان داده و آن را برجسته کرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۱    
او گفته که علت این شکایت، افشاگری او بوده که قبلاً گزارشهایش در مورد واگذاری املاک نجومی در شهرداری تهران و اطرافیان فاسد مالی این نامزد انتخابات منتشر شده بودبا این حال او افزوده حتی اگر دستگاه های ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۷:۵۶    
او همزمان با سی دی ماه سالروز درگذشت مهندس بازرگان در توییتر برای خود و آن مرحوم طلب مغفرت الهی کرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۷:۳۰    
می دونم خیلی از شما می گویید بهتره از سیاست حرفی نزنیم ولی ما در وضعیت وخیمی هستیم و این برای من و خیلی های دیگر نگران کننده است
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۵:۱۵    
همچنین نکته مهم دیگر این گزارش مربوط به تاخیر پرواز هواپیماست که مطابق با این گزارش مربوط به عدم بارگیری بیش از 2 تن بار اضافی شامل 82 بسته می شود.