دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۳:۴۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم نیوز 6 آبان 1394 - qomnews.ir

قم نیوز 31 تیر 1394 قم نیوز 31 مرداد 1394 قم نیوز 31 شهریور 1394 قم نیوز 30 مهر 1394 قم نیوز 30 آذر 1394 قم نیوز 30 دی 1394 قم نیوز 30 بهمن 1394 قم نیوز 29 اسفند 1394 قم نیوز 1 آبان 1394 قم نیوز 2 آبان 1394 قم نیوز 3 آبان 1394 قم نیوز 4 آبان 1394 قم نیوز 5 آبان 1394 قم نیوز 6 آبان 1394 قم نیوز 7 آبان 1394 قم نیوز 8 آبان 1394 قم نیوز 9 آبان 1394 قم نیوز 10 آبان 1394 قم نیوز 11 آبان 1394 قم نیوز 12 آبان 1394 قم نیوز 13 آبان 1394 قم نیوز 14 آبان 1394 قم نیوز 15 آبان 1394 قم نیوز 16 آبان 1394 قم نیوز 17 آبان 1394 قم نیوز 18 آبان 1394 قم نیوز 19 آبان 1394 قم نیوز 20 آبان 1394 قم نیوز 21 آبان 1394 قم نیوز 22 آبان 1394 قم نیوز 23 آبان 1394 قم نیوز 24 آبان 1394 قم نیوز 25 آبان 1394 قم نیوز 26 آبان 1394 قم نیوز 27 آبان 1394 قم نیوز 28 آبان 1394 قم نیوز 29 آبان 1394 قم نیوز 30 آبان 1394 
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۲:۴۰    
قم نگار: محمد حسین بیست و پنج روزه را ندید و جام نوشین شهادت را نوشید، با اینکه برای دیدن فرزندش دل دل می کرد اما این بار باید از میان دوراهی مقابلش یک راه انتخاب می کرد ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۱:۴۲    
قم نگار: نمایشگاه نقاشی آسمان حسین صبح امروز در مسجد مقدس جمکران افتتاح شد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۰:۲۴    
قم نگار: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از ساماندهی وانت بارها برای جلوگیری از بروز مشکلات اجتماعی خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۴۴    
قم نگار: چهاردهمین پیش نشست همایش ملی حکیم طهران از سوی دانشگاه باقر العلوم (علیه السلام) و با همکاری مجمع عالی حکمت اسلامی در قم برگزار می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۰    
قم نگار: رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران قم معتقد است این دانشکده با وجود پذیرش 800 دانشجو با مشکلاتی از نظر فضای فیزیکی روبه رو است و این مشکلات موجب شده این دانشکده نتواند نسبت به ارائه رشته های ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۷:۵۷    
قم نگار: شهردار قم با اشاره به حساسیت کار شهرداری ها در کسب رضایت مندی مردم گفت: با توجه به حجم بالای فعالیت شهرداری ها برای بهبود کمیت و کیفیت خدمات رسانی به شهروندان نیازمند توجه بیش از پیش دولت به ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۶:۴۴    
قم نگار: کارشناس هواشناسی استان قم از کاهش 6 درجه ای هوا طی روزهای پایانی هفته جاری خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۹    
قم نگار: دبیر هیئت کشتی استان قم از حضور 4 کشتی گیر قمی در مسابقات کشتی بین المللی جام شاهد خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۵    
قم نگار: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات قم با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان در قم گفت: ساعت 10 راهپیمایی از میدان روح الله تا حرم حضرت معصومه (ع) برگزار می شود که سخنران این مراسم نیز حجت ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۵    
قم نگار: معاون مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه بهترین مکان برای بیان بعد توحیدی واقعه کربلا مسجد مقدس جمکران است ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۵    
قم نگار: نمایشگاه نقاشی آسمان حسین (ع) به همت مرکز پژوهش ها، معاونت فرهنگی و روابط عمومی مسجد مقدس جمکران افتتاح شد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۰    
قم نگار: آیت الله نوری همدانی: داعش و تکفیری ها ابزار استکبار برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۵    
قم نگار: نشست علمی بررسی و نقد کتاب مقتل جامع سید الشهدا (ع) با حضور محمد حسین رجبی دوانی مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام در موسسه امام خمینی (ره) برگزار می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۶    
قم نگار: آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور از معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه بازدید کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۷    
قم نگار: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر حفظ استقلال کشورمان و مقابله با نفوذ آمریکا در کشورمان گفت ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۲    
قم نگار: تغییر ذائقه فرهنگی جامعه، جلب جناح های سیاسی و تغییر رویه نخبگان سه راهبرد آمریکا برای نفوذ در کشور پس از برجام است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۳:۵۳    
به گزارش قم نگار، سازمان مردم نهاد شبکه دیده بان شفافیت و عدالت طی نشستی با حضور اعضای هیأت موسس اعلام موجودیت کرد. ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۴    
قم نگار: دورهمی ها، به اسم و بهانه هنر و برای آشنایی با سینما باید با نظارت دقیق باشد تا این که به اسم هنر شاهد بی بند و باری ها و اختلاط نباشیم که این دقیقاً عین بی هنری و بی فرهنگی است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۴    
قم نگار: در پس خوشحالی که از نامه ی قاطع رهبر معظم انقلاب در خنثی کردن تبلیغات کاسبان برجام بوجود آمده، حقیقت تلخی هم وجود دارد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۲:۵۵    
قم نگار: تعدادی از فعالان اجتماعی و ضدجنگ آمریکایی با تجمع مقابل موزه ملی هوافضای واشنگتن علیه به کارگیری پهپادها و کشتار افراد بی گناه توسط آنها اعتراض کردند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۰    
قم نگار: در هیچ یک از منابع سخنی از دست دادن ذکر نشده، بلکه برعکس سخنی از دست ندادن است که کنایه از بیعت نکردن یا تسلیم نشدن است. قیس بن اشعث به امام پیشنهاد سازش با ابن زیاد را داد ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۲:۲۰    
قم نگار: با توجه به این درگیری که باطن و ظاهر عالم را در بر می گیرد، موحد شدن به نوعی ورود به این میدان درگیری است ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۲:۱۱    
قم نگار: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اعدام آیت الله نمر آثار و تبعات سختی را برای رژیم آل سعود به همراه دارد ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۱:۵۷    
قم نگار: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه رژیم سعودی با اعدام شیخ نمر کار خود را سخت تر می کند ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۱:۵۲    
قم نگار: معاون عمران روستایی استان قم گفت: تاکنون برای 149 روستا طرح هادی تهیه شده و در 127 روستا اجرا می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۳    
قم نگار: مدیرکل بهزیستی قم گفت: امسال 56 هزار کودک 3 تا 6 سال قمی مورد ارزیابی بینایی قرار گیرند و تلاش می شود 100 درصد کودکان 3 تا 6 سال معاینه شده و از والدین درخواست می شود حتماً به مراکز بینایی ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۱    
قم نگار: معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به لزوم تصحیح قرائت نماز در جامعه گفت: در سال جاری قرائت نماز 30 هزار نفر از زائران مسجد مقدس توسط کارشناسان حوزه علمیه تصحیح شد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۱    
قم نگار: رئیس مرکز پژوهش و سنجش صدا و سیما با اشاره به لزوم تولید برنامه با محتوای دینی و معنوی گفت: استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه یکی از اهداف اصلی پژوهشکده صداو سیما است و تلاش می کنیم تا تولیدات ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۹:۱۲    
قم نگار: مدیرکل جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه در سال های اخیر بیش از 500 مورد تخلف تغییر کاربری ثبت شده است، گفت: گشت های ویژه بازرسی امور اراضی ایجاد شده است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۹:۱۲    
قم نگار: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای نسبت به تایید حکم اعدام شیخ باقر نمر واکنش نشان داد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۳    
قم نگار: جشنواره تئاتر اولین تجربه به همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم حضور اساتید و هنرجویان تئاتر برگزار می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۸:۳۸    
قم نگار: تیم های فوتبال صبای قم و مس کرمان در دیداری از لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور در قم به تساوی رضایت دادند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۸:۲۵    
قم نگار: آیت الله نوری همدانی گفت: در زمان حاضر انتظارات زیادی از مسجد مقدس جمکران وجود دارد که باید سایت مخصوصی برای مسجد تهیه شود و افراد متخصص دینی و فرهنگی در آن پاسخگوی شبهات دینی موجود باشند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۷:۱۲    
قم نگار: این روزها خط و نشان کشیدن ایران خودرو و پژو برای همدیگر در حالی به یک دعوای زرگری شبیه شده که بیشتر از سهم خواهی برخی افراد از حضور خودروسازان خارجی در ایران حکایت دارد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۶:۳۳    
قم نگار: فرمانده انتظامی استان قم بر ضرورت تشکیل تیمی عملیاتی برای استخراج دائمی اطلاعات در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: هوشیاری پلیس و دستگاه قضایی استان در کنترل آن ضروری است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۴:۴۳    
قم نگار: توفیق شومان نویسنده لبنانی با اشاره به حضور سلمان رشدی در نمایشگاه فرانکفورت گفت: می توان سکوت اعراب در مقابل این حضور را موضع منفی آنها در قبال جمهوری اسلامی ایران قلمداد کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۳:۲۰    
قم نگار: بابک زنجانی در نامه ای به دادگاه اعلام کرده شماره حساب فعال شرکت HK را بدهید تا ضمانت نامه را برای این شرکت صادر کنم.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۱:۲۲    
قم نگار: زهرا علی قاسم دختر 9 ساله نابینای مادرزاد در روز عاشورا در حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) شفا یافت و بینایی خود را به دست آورد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۰:۰۸    
قم نگار: منابع عربی از بازداشت برادر شیخ نمرالنمر روحانی برجسته شیعه عربستانی در منطقه العوامیه عربستان خبر دادند.