یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۰:۴۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم نیوز 12 آبان 1394 - qomnews.ir

قم نیوز 31 تیر 1394 قم نیوز 31 مرداد 1394 قم نیوز 31 شهریور 1394 قم نیوز 30 مهر 1394 قم نیوز 30 آذر 1394 قم نیوز 30 دی 1394 قم نیوز 30 بهمن 1394 قم نیوز 29 اسفند 1394 قم نیوز 1 آبان 1394 قم نیوز 2 آبان 1394 قم نیوز 3 آبان 1394 قم نیوز 4 آبان 1394 قم نیوز 5 آبان 1394 قم نیوز 6 آبان 1394 قم نیوز 7 آبان 1394 قم نیوز 8 آبان 1394 قم نیوز 9 آبان 1394 قم نیوز 10 آبان 1394 قم نیوز 11 آبان 1394 قم نیوز 12 آبان 1394 قم نیوز 13 آبان 1394 قم نیوز 14 آبان 1394 قم نیوز 15 آبان 1394 قم نیوز 16 آبان 1394 قم نیوز 17 آبان 1394 قم نیوز 18 آبان 1394 قم نیوز 19 آبان 1394 قم نیوز 20 آبان 1394 قم نیوز 21 آبان 1394 قم نیوز 22 آبان 1394 قم نیوز 23 آبان 1394 قم نیوز 24 آبان 1394 قم نیوز 25 آبان 1394 قم نیوز 26 آبان 1394 قم نیوز 27 آبان 1394 قم نیوز 28 آبان 1394 قم نیوز 29 آبان 1394 قم نیوز 30 آبان 1394 
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۲۳:۳۱    
قم نگار: رئیس سازمان سواد آموزی کشور با اشاره به اینکه سوادآموزی باید بر آموزش ابتدایی تاکید دارد، گفت: بالغ بر 80 هزار نفر سالانه در دوره سواد آموزی شرکت می کنند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۲۲:۴۳    
قم نگار: سردار منتظر المهدی سخنگوی ناجا،با جمعی از اعضای فعال هیئت خادم الرضا دیدار و گفت وگو کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۲۱:۵۵    
قم نگار: آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سبب افتخارات زیادی برای کشورمان شد گفت: امروز در یک مراسم وزیر خارجه ایران قرار می گیرد و در مقابل 15 کشور ولی حرف نماینده ایران به کرسی می ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۲۱:۲۵    
قم نگار: دومین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی در حاشیه سومین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی به سه استاد برجسته این حوزه اعطا شد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۲۱:۰۰    
قم نگار: مدیر مرکز پژوهش های مسجد مقدس جمکران از برگزاری سمینار علمی نظام اربعین در حرکت به سوی جامعه آرمانی با حضور علما و اندیشمندان برجسته حوزه و دانشگاه خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۹:۴۸    
قم نگار: رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم از فوت یک نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسید کربن خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۸:۰۹    
قم نگار: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه غفلت از دشمن اصلی و پرداختن به منازعات درونی خطایی بزرگ است، گفت: برخی با بزک کردن چهره آمریکا فرصت خنجرزدن برای او ایجاد می کنند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۷:۱۹    
قم نگار: سی امین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور از سوی دانشگاه معارف علوم قرآن کریم برگزار می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۶:۳۹    
قم نگار: مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از حریق در یک واحد کارخانه تولید دمپایی در قم خبر داد و گفت: بیش از 30 آتش نشان پس از هفت ساعت حریق را اطفا کردند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۶:۰۴    
قم نگار: شاگردان علی دایی در تیم فوتبال صبای قم از امروز برای دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور دور جدید تمرینات و برنامه های آماده سازی خود را از سر گرفتند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۵:۵۴    
قم نگار: فرمانده انتظامی قم در مورد مهندسی معکوس در کشف جرم گفت: در این روش از پاسخ به سؤال می رسیم، یعنی با دستگیری یک مجرم به عواملی چون مشکلات فرهنگی، اقتصادی ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۵:۲۹    
قم نگار: عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: آمریکا به عنوان دشمن اصلی انقلاب همواره دنبال نفوذ در ایران است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۵:۱۹    
قم نگار: معاون صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: مشکلات مالی به تهدیدی برای تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی استان قم تبدیل شده است که مسئولان استانی از جمله مدیران شعبات بانک ها ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۴    
قم نگار: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم به بخشی از مشکلات مالی واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و گفت ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۴۹    
قم نگار: مسئول کانون پیام ولایت جامعة الزهرا (س) گفت: گردآوری بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدف استخراج منظومه فکری ایشان در موضوع زن یکی از فعالیت های این کانون است که به صورت کتاب منتشر خواهد ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۴۹    
قم نگار: مساله نفوذ غالبا با مساله رخنه اشتباه گرفته می شود. واژه نفوذ یک مفهوم نظامی است که در تاکتیک نظامی بین 2 مفهوم رخنه و نفوذ طبیعتا یک تمایز جدی وجود دارد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۰۰    
قم نگار: مسیر راهپیمایی یوم الله 13 آبان استان قم اعلام شد که بر این اساس راهپیمایی از ساعت 10 صبح از میدان روح الله به سمت حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۵    
قم نگار: مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه باید طلاب بر اساس زمان و به فراخور آن عمل کنند، گفت: علم بدون اخلاص برکت ندارد، طلاب باید ارکان ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۲۵    
قم نگار: آیت الله علوی گرگانی گفت: اگر ما پشتیبان ولایت و امام زمان (عج) و اسلام باشیم، خداوند ما را در کارهای مان تنها نمی گذارد و به ما کمک می کند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۲:۴۸    
قم نگار: سرپرست اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم از وقوع بارش در شش نقطه استان خبر داد و گفت: طی 30 سال گذشته زودترین برف در قم در این ماه به ثبت رسیده است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۲:۲۳    
قم نگار: به همت مدیریت مشاوره و راهنمائی معاونت فرهنگی و تربیتی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، نشست علمی خانه خوبان با موضوع والدین دیروز ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۹    
قم نگار: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم از تصویب سند آمایش و تدوین سند توسعه استان خبر داد و گفت: این اسناد کمک می کند تا سرمایه گذاری ها براساس ظرفیت ها و قابلیت های موجود در استان صورت بگیرد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۱:۴۹    
قم نگار: رییس بنیاد نخبگان استان قم با اشاره به تخصیص بودجه برای شناسایی و هدایت استعدادهای برتر دانش آموزی در قالب طرح شهاب به صورت آزمایشی در استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش گفت ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۱:۴۰    
قم نگار: فرماندار قم با بیان اینکه کوره های سرب غیرمجاز با فعالیت های زیرزمینی آسیب جدی به محیط زیست استان قم وارد کرده است، گفت: باید فکر اساسی برای فعالیت این مراکز کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۱:۱۶    
قم نگار: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نشست علمی رویکردهای غربی به تربیت معنوی کودکان را در روز چهارشنبه 13 آبان برگزار می کند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۰:۵۱    
قم نگار: مدیر کل محیط زیست قم گفت: تاکنون 400 اخطاریه برای رفع مشکلات واحدهای آلاینده استان قم صادر شده و 30 مورد از واحدهای مورد نظر دستگاه های اجرایی استان که حساسیت های خاصی را در قم ایجاد کرده ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۰:۴۲    
قم نگار: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: حاکمان آمریکایی در طول حیات سیاسی خود به ملت، مملکت و مکتب ما خیانت هایی کرده اند که در هیچ شرایطی نباید فراموش شود.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۰:۰۳    
قم نگار: رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه دولت یازدهم رویکرد جدی به حل مشکلات زیست محیطی دارد گفت: یکی از برنامه های دولت یازدهم سبز شدن اقتصاد کشور است و به این موضوع توجه ویژه ای دارد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۹:۵۳    
قم نگار: رئیس مرکز مبارزه با ریزگرد سازمان محیط زیست با بیان اینکه باید تالاب های استان قم را احیا و مشکلات آن ها را حل کرد گفت ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۹:۳۳    
قم نگار: فرماندار قم گفت: بخش های شمالی دریاچه نمک نزدیک به تهران است بنابراین مشکلات آن دامن پایتخت را خواهد گرفت و این منطقه نیازمند توجه ویژه است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۹:۲۸    
قم نگار: فرماندار قم با اشاره به بخشی از خسارت هایی که کوره های ذوب سرب برای شهروندان قمی دارد گفت: باید مجازات سنگینی برای متخلفان این عرصه در نظر گرفته شود تا افراد دیگری به سمت این تخلفات گرایش ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۹:۰۹    
قم نگار: استاندار قم گفت: متاسفانه در این استان حدود 330 هزار حلقه چاه های غیر مجاز وجود دارد و تاکنون به دلایلی با این مساله برخورد نشده است ولی سعی می کنیم در زمینه الگوی آبیاری و کشت ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۸:۵۹    
قم نگار: رئیس مرکز آموزش شورای عالی استان ها از امضای تفاهم نامه شورای عالی استان ها و وزارت کشور در راستای همدلی بین شوراها و وزارت کشور خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۸:۳۹    
قم نگار: معاون دادگستری استان قم گفت: دادگستری مشارکت مناسبی برای مقابله با متخلفان محیط زیست دارد اما با توجه به لزوم استفاده از ابزارهای قانونی برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلاینده ها ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۸:۰۹    
قم نگار: معاون حقوقی و رئیس کمیسیون حقوقی شورای عالی استان ها گفت: اولین وظیفه دولت حفظ و صیانت از جایگاه های حقوقی و حقیقی شوراها است و باید در این راستا اقدامات موثری انجام دهد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۷:۰۹    
قم نگار: یکی از معانی و مصادیق کوثر همین زیارت عاشوراست. کوثر یعنی خیر کثیر و واقعاً زیارت عاشورا خیر کثیری است که اگر کسی بتواند با آن ارتباط برقرار کند به مقصود خود می رسد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۶:۲۱    
قم نگار: به دنبال برپایی اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها توسط دانشگاه اصفهان ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۵:۱۱    
قم نگار: دبیر فدراسیون فوتبال گفت: کفاشیان که کارمند فدراسیون فوتبال است در حال حاضر کارفرمای کی روش است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۳:۱۴    
قم نگار: وزیر دفاع روسیه دقایقی پیش اعلام کرد که 5 بیمارستان از 6 بیمارستانی که رسانه های غربی هدف قرار گرفتن آن ها را توسط جنگنده های روسیه در سوریه ادعا کرده بودند، وجود خارجی ندارد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۲:۰۹    
قم نگار: می گویند نخستین فیلم بلندی که در کشور مالزی تولید شد لیلی و مجنون برگرفته از کتاب کلاسیک مشهور ایرانی است که همه بازیگران این اثر از گروه یک اپرای محلی بودند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۱:۱۰    
قم نگار: سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شرایط پس از برجام و تلاش دشمن برای انحراف افکار عمومی و نفوذ، فتنه چهارم است که باید مراقب بود.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۰:۰۵    
قم نگار: مشکل اصلی سیاست خارجی آمریکا جاه طلبی، زورگویی و افزون خواهی سردمداران آن کشور است و زمانی که صداقتی در گفتار و اعتدالی در رفتار مقامات آمریکایی دیده نمی شود چگونه می توانند از ملت ایران می ...