دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۷:۳۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم نیوز 16 آبان 1394 - qomnews.ir

قم نیوز 31 تیر 1394 قم نیوز 31 مرداد 1394 قم نیوز 31 شهریور 1394 قم نیوز 30 مهر 1394 قم نیوز 30 آذر 1394 قم نیوز 30 دی 1394 قم نیوز 30 بهمن 1394 قم نیوز 29 اسفند 1394 قم نیوز 1 آبان 1394 قم نیوز 2 آبان 1394 قم نیوز 3 آبان 1394 قم نیوز 4 آبان 1394 قم نیوز 5 آبان 1394 قم نیوز 6 آبان 1394 قم نیوز 7 آبان 1394 قم نیوز 8 آبان 1394 قم نیوز 9 آبان 1394 قم نیوز 10 آبان 1394 قم نیوز 11 آبان 1394 قم نیوز 12 آبان 1394 قم نیوز 13 آبان 1394 قم نیوز 14 آبان 1394 قم نیوز 15 آبان 1394 قم نیوز 16 آبان 1394 قم نیوز 17 آبان 1394 قم نیوز 18 آبان 1394 قم نیوز 19 آبان 1394 قم نیوز 20 آبان 1394 قم نیوز 21 آبان 1394 قم نیوز 22 آبان 1394 قم نیوز 23 آبان 1394 قم نیوز 24 آبان 1394 قم نیوز 25 آبان 1394 قم نیوز 26 آبان 1394 قم نیوز 27 آبان 1394 قم نیوز 28 آبان 1394 قم نیوز 29 آبان 1394 قم نیوز 30 آبان 1394 
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۲۲:۰۴    
قم نگار: معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: در کمتر از یک هفته می توانیم همه معتادان را جمع آوری کنیم اما همه جوانب انسانی را باید در نظر بگیریم.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۲۰:۳۱    
قم نگار: کارشناس هواشناسی استان قم از بارانی بودن هوای قم طی هفته جاری خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۹:۴۲    
قم نگار: در روزهای اخیر پخش تیزر تبلیغاتی فیلم سینمایی انیمیشنی شاهزاده روم از شبکه های مختلف تلویزیون بار دیگر توجه عمومی را به اهمیت و اثرگذاری انیمیشن معطوف کرده است...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۸:۲۹    
قم نگار: بارش بی سابقه برف پاییزی در 6 منطقه قم و باران در کل استان، امیدواری مردم را برای جبران کمبود منابع آبی بیشتر کرده ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۷:۲۰    
قم نگار: نخستین مانور خانوادگی زندگی در شرایط اضطراری توسط مدیریت بحران شهرداری قم برگزار شد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۱    
قم نگار: بیست و یکمین دوره نمایشگاه مطبوعات با حضور بالغ بر 700 رسانه از صبح امروز در مصلای تهران آغاز به کار کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۱    
قم نگار: مدیرعامل آب منطقه ای استان قم با اشاره به اینکه 3 هزار و 800 چاه غیرمجاز در قم وجود دارد، گفت: در این بین 100 چاه با دبی بالا است که 30 میلیون متر مکعب آب از آن برداشت شده است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۵:۵۱    
قم نگار: سید مرتضی سقائیان تژاد در شرایطی سکانداری مدیریت شهری در قم را به دست گرفت که در مدیریت قبلی همانقدر که کارهای خوب و بزرگی انجام شده بود، غفلت هایی هم صورت گرفته بود.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۵:۴۱    
قم نگار: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم بر ظرفیت دوچرخه سواران گردشگر جهت معرفی جاذبه های تاریخی و زیارتی قم تاکید کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۵:۳۶    
قم نگار: مدیر موسسه تبیان شعبه قم گفت: در دهه نخست محرم فیلم ها و عکس هایی از برنامه های هیئت های مذهبی قم بارگذاری شده که مورد استقبال خارجی ها قرار گرفته است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۵:۲۷    
قم نگار: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بر لزوم هم پوشانی و هم افزایی مجامع وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در قم تاکید کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۵:۱۷    
قم نگار: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم با اشاره به اینکه حوزه آبریز وسیع این استان یکی از مهم ترین دغدغه ها است، گفت: 3 رودخانه قم رود، طغرود و کبار مرکز وقوع سیلاب در قم است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۵:۱۲    
قم نگار: استاندار قم با بیان اینکه باید بین مصرف آب شرب و بخش کشاورزی متعادل سازی شود، گفت: در همین راستا لازم است کمیته حل بحران آب متشکل از دستگاه های اجرایی متفاوت ایجاد شود.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۴:۲۷    
قم نگار: ترسیده... ترسیده... صدای موهومی که در این برزخ جهنمی کابوس به گوشش می رسد و حُر را از ادامه سفر باز می دارد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۴:۰۸    
قم نگار: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم از فراهم شدن ظرفیت توسعه 6 خوشه کسب وکار در قم خبر داد و گفت: پنج خوشه برنامه های اجرایی توسعه ای را دنبال می کنند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۴:۰۳    
قم نگار: رئیس حوزه هنری استان قم با اشاره به جایگاه والای قیام اباعبدالله الحسین(ع)، تأکید کرد که نباید کار ضعیف در حوزه سیدالشهد(ع) ارائه شود.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۳:۵۳    
قم نگار: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم گفت: طی پایش و بازرسی های نامحسوس از تالاب بهشت معصومه، باند صید پرندگان در استان شناسایی و دستگیر شدند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۳:۴۳    
قم نگار: جلسه کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان رهبری با حضور اعضای برگزار و برخی مباحث داخلی و منطقه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۳:۳۳    
قم نگار: ویژه برنامه ثریا به مناسبت سیزده آبان با توجه به صحبتهای بی پرده و صریح استاد شهریار زرشناس که پرده از نفوذ برنامه ریزی شده عناصر غرب در حوزه فرهنگ ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۲:۵۴    
قم نگار: در هشتمین یادواره شهدای مدرسه علمیه رسالت، با حضور آیت الله حسینی بوشهری، سرهنگ پاسدار احمد حسینی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۲:۲۰    
قم نگار: پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی با انتشار نامه ای خطاب به رسانه ها، مطبوعات و فعالان در فضای مجازی اعلام کرد که "makarem ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۲:۱۵    
قم نگار: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه نتیجه اولیه آزمون استخدام پیمانی مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش از امروز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۰    
قم نگار: ماهنامه ویژه ارتش آمریکا در گزارشی نوشت: اعلام مداوم برنامه های پهپادی جمهوری اسلامی ایران مبین این نکته است که سپاه پاسداران توسعه این تجهیزات را ادامه داده و خواهان برابری با قدرت های دیگر ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۱:۲۷    
قم نگار: موفقیت صبا در هفته های اخیر مرهون آرامش حاکم بر این تیم و رهبری حرفه ای علی دایی است به طوری که صبا در 11 مسابقه خود در لیگ برتر فقط در یک بازی بازنده شده است و به شتابی قابل توجه به سوی ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۱:۰۷    
قم نگار: سرمربی تیم فوتبال صبای قم در زمان حضورش در بوشهر با پیشنهاد عجیب یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در این شهر روبه رو شد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۸    
قم نگار: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از کشف و توقیف 238 حلقه لاستیک قاچاق در استان خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۰:۳۳    
قم نگار: سال هاست که علما و مراجع تقلید از ضعف های سیستم بانکی انتقاد می کنند و امید است دولت در بسته جدید اصلاح ساختار بانکی این تذکرات را لحاظ کند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۰:۰۴    
قم نگار: مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران از انتقال کتابخانه این مکان مقدس به صحن رسول اعظم (صلی الله علیه و آله)خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۰۹:۵۰    
قم نگار: قائم مقام جشنواره سراسری روحانی و سینما ، تولید فیلم درباره روحانیت با درنظرگرفتن عنصر صداقت و جذابیت متعهدانه را نیازمند کلیشه شکنی سینماگران دانست.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۰۹:۱۲    
قم نگار: شهرداری قم دارای مدیران نخبه و کار بلد است ولی ما مدیرانمان را از اصفهان می آوریم ،اینجا یک سوال پیش می آید آیا شهر مقدس قم از نیروهای قوی و مدیران لایق برخوردار نیست که آقای شهردار این سخن ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۰۸:۵۸    
قم نگار: رئیس موسسه روایت سیره شهدا گفت: متاسفانه آمریکا به دلیل روحیه استکباری و خود بزرگ بینی خود، کشورهای منطقه از جمله سوریه، بحرین، عراق و افغانستان را دچار تنش کرده و در امور آنها دخالت می کند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۰۸:۴۰    
قم نگار: برگزاری نشست هم اندیشی تجار قم و رایزانان بازرگانی ایران در 10 کشور خارجی را می توان گامی نو و دلگرم کننده برای استفاده از فضای پسابرجام در جهت اجرایی سازی الگوی اقتصاد مقاومتی به حساب آورد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۰۸:۲۵    
قم نگار: مدیرکل نوسازی مدارس استان قم با اشاره به نیازمندی استان قم به 200 مدرسه جدید گفت: در شرایطی که 20 درصد مدارس کشور دو شیفته است در این میان 50 درصد مدارس استان قم دو شیفته هستند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۰۵:۵۴    
قم نگار: جبرئیل شروع کرد به اشاره کردن با دستش، مثل کسی که چیزی را می گیرد ناگهان در دستش یک سیب و به و انار بود. آنها را به امام حسن (ع) داد، همان گونه با دستش اشاره کرد و به حسین (ع) هم داد ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۰۴:۴۱    
قم نگار: یک کارشناس تغذیه معتقد است، مصرف زیاد گوشت قرمز، اوره و چربی بد خون را بالا می برد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۰۳:۲۳    
قم نگار: بانک مرکزی و وزارت صنعت با صدور اطلاعیه مشترکی، آغاز اجرای طرح خرید کالا و خودروی ایرانی با چک و سفته و بدون نیاز به مراجعه به شعب بانکها را اعلام کردند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۰۱:۳۳    
قم نگار: درحالی که 10 روز از استعفای خزانه دار کمیته المپیک و منتفی شدن لزوم انتخابات تیروکمان می گذرد اما نه کمیته و نه وزارت ورزش هنوز موضع خود را به صورت شفاف در مورد این دو موضوع مهم اعلام نکرده ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۰۰:۰۷    
قم نگار: رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به جلسات وزارت کشور برای حل مسئله متکدیان کشور با تأکید بر پای کار آمدن سایر دستگاه های مسئول در این امر از آمادگی 100درصدی پلیس برای جمع آوری متکدیان در ...