دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۹:۳۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم نیوز 18 آبان 1394 - qomnews.ir

قم نیوز 31 تیر 1394 قم نیوز 31 مرداد 1394 قم نیوز 31 شهریور 1394 قم نیوز 30 مهر 1394 قم نیوز 30 آذر 1394 قم نیوز 30 دی 1394 قم نیوز 30 بهمن 1394 قم نیوز 29 اسفند 1394 قم نیوز 1 آبان 1394 قم نیوز 2 آبان 1394 قم نیوز 3 آبان 1394 قم نیوز 4 آبان 1394 قم نیوز 5 آبان 1394 قم نیوز 6 آبان 1394 قم نیوز 7 آبان 1394 قم نیوز 8 آبان 1394 قم نیوز 9 آبان 1394 قم نیوز 10 آبان 1394 قم نیوز 11 آبان 1394 قم نیوز 12 آبان 1394 قم نیوز 13 آبان 1394 قم نیوز 14 آبان 1394 قم نیوز 15 آبان 1394 قم نیوز 16 آبان 1394 قم نیوز 17 آبان 1394 قم نیوز 18 آبان 1394 قم نیوز 19 آبان 1394 قم نیوز 20 آبان 1394 قم نیوز 21 آبان 1394 قم نیوز 22 آبان 1394 قم نیوز 23 آبان 1394 قم نیوز 24 آبان 1394 قم نیوز 25 آبان 1394 قم نیوز 26 آبان 1394 قم نیوز 27 آبان 1394 قم نیوز 28 آبان 1394 قم نیوز 29 آبان 1394 قم نیوز 30 آبان 1394 
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۳:۳۵    
قم نگار: وزیر راه و شهرسازی از آماده سازی جاده ایلام به مهران و بهسازی و آماده سازی پایانه مهران برای ایام اربعین حسینی خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۲:۳۲    
قم نگار: رادیوی بیست روزه اربعین به منظور پوشش همه جانبه مراسم اربعین از شنبه 23 آبان روی موج اف ام، ردیف 95.5 مگاهرتز راه اندازی می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۱:۵۳    
قم نگار: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: ناوگان تاکسی زائر برای ارائه خدمات گردشی در سطح استان راه اندازی می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۰:۵۸    
قم نگار: دبیر سیزدهمین همایش سوختگان وصل گفت: کاروان ادبی سوختگان وصل بر آن است تا دست از سیر و سلوک عاشقانه برندارد و در سیزدهمین دوره آن به شهری پرداخته که مرکز عشق و مقاومت است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۹:۳۵    
قم نگار: اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(سلام الله علیها) اطلاعیه پذیرش سال تحصیلی 1395-1396 را اعلام کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۸:۵۰    
قم نگار: شطرنج بازان استان قم در تلاش برای کسب عناوین برتر رقابت های باشگاه های قهرمانی کشور با حریفان خود مسابقه می دهند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۷:۴۷    
قم نگار: سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از راه اندازی بازارچه صنایع دستی در قم در آینده نزدیک خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۰    
قم نگار: معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه نمایشگاه جابربن حیان در هفته پژوهش برگزار می شود، گفت: ایده های برتر دانش آموزی در نمایشگاه هفته پژوهش عرضه می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۳۶    
قم نگار: امام جمعه قم با اشاره به اینکه نمایندگان شورا باید منافع تمام مردم شهر را در نظر بگیرند، گفت: در این راستا نمایندگان شوراها باید از رهنمودهای مراجع و علما استفاده کنند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۲۶    
قم نگار: دبیر کمیته علوم حوزوی هفته پژوهش استان قم گفت: در حوزه علمیه قم بیش از 150 پژوهشگاه با 20 انجمن علمی دارای رتبه برتر علمی، 30 مرکز تخصصی با بیش از 20 هزار نفر طلبه در حال فعالیت است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۶    
قم نگار: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم از ساخت آبشخور در مناطق شکار ممنوع این استان خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۷    
قم نگار: بیش از 5800 نفر به مراکز مشاوره ژنتیک بهزیستی مراجعه کرده اند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۲    
قم نگار: کارشناس هواشناسی استان قم از آفتابی شدن آسمان قم از روز پنجشنبه خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۷    
قم نگار: رزمایش پدافند غیر عامل با رمز یا محمد رسول الله(ص) به همت سازمان بسیج دانش آموزی و با همکاری سازمان آموزش و پرورش در دبیرستان نمونه دولتی شهید فهمیده قم برگزار شد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۲    
قم نگار: سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از چاپ دومین کتاب با نام دستان ماندگار به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در این استان خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۲    
قم نگار: مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه هر انسانی در هر مرحله ای نیازمند رهبری و هدایت است، گفت: پایبندی به اصول اعتقادی و دینی از الزامات نمایندگان مردم در جمهوری اسلامی است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۱۸    
قم نگار: استاندار قم با اشاره به نیاز قم به ایستگاه مرکزی حمل و نقل مسافر اظهار کرد: در جانمایی این ایستگاه نیازهای فرااستانی در نظر گرفته شوند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۱    
قم نگار: مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قم حرکت خوشه های کسب وکار در مسیر برنامه ریزی شده برای رسیدن به چشم انداز را سبب بهبود سرمایه های اجتماعی و اعتباری در صنایع کوچک ارزیابی کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۶    
قم نگار: هر چه که میزان انتقاد به سیاست های دولت بیشتر باشد یارانه آن رسانه کاهش می یابد. البته این رابطه ممکن است که به صورت بر عکس هم اتفاق بیافتد یعنی ممکن است هر چقدر که یارانه کمتر شود انتقاد ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۰۷    
قم نگار: مسمومیت با مونوکسید کربن یا Co مشکلی است که هر ساله در فصل سرما بروز می کند و هنوز دو ماه از نیمه دوم سال نگذشته که این قاتل دومین قربانی خود را در قم به کام مرگ کشیده است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۲    
قم نگار: به مناسبت ماه محرم و صفر، ویژه برنامه از مکه تا کربلا همراه با بازی و نمایش خلاق، ویژه کودکان زائر تا پایان ماه صفر در مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران اجرا می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۲    
قم نگار: صدور مجوز خرید کشتارگاه به شهرداری و بررسی راه های حل معضلات اسماعیل آباد از موضوعات مهم یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر قم بود.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۱:۳۷    
قم نگار: نشست معاون تهذیب حوزه علمیه قم و مدیران اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه برگزار شد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۰:۵۸    
قم نگار: جلسه شورای اسلامی شهر قم با حضور پدر و مادر شهید تازه شناسایی شده یکه زارع شامگاه یکشنبه برگزار شد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۰:۳۸    
قم نگار: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه خون مظلوم، دودمان ظالم را تباه خواهد کرد گفت: این خون های به ناحق ریخته شده در سرزمین منا به زودی گریبان آل سعود را خواهد گرفت.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۹    
قم نگار: شهردار قم گفت: برای ساماندهی سکونت گاه های غیر رسمی باید یک کمیته استانی تشکیل شده و این موضوعات را با حضور دستگاه های مسئول پیگیری کند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۴    
قم نگار: با تصویب لایحه دوفوریتی در یکصدو پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر قم خیابانی به نام شهید ستار یکه زارع در شهر قم نام گذاری شد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۰۹:۳۹    
قم نگار: جشنواره مدرسه عشق برای چهارمین سال پیاپی، امسال نیز دبیرخانه این جشنواره در 32 محور مختلف به جمع آوری آثار اقدام کرده است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۰۹:۲۰    
قم نگار: استاد عالی حوزه علمیه قم با تاکید بر بهره گیری از تمام ظرفیت های حرکت اربعین در سال های اخیر بیان کرد: به برکت حرکت ارزشمند اربعین ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۰۹:۰۵    
قم نگار: حافظی،جانشین فرمانده سپاه قم گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا پایان سال 16 هزار نفر دانش آموز قمی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند که مرحله اول اعزام دانش آموزان پسر ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۰۹:۰۰    
قم نگار: حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: در هیچ زمانی دشمنان اسلام این قدر مجهز به ابزار ضد اسلامی همچون رسانه ، کتاب ، فیلم و .. ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۰۸:۴۱    
قم نگار: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با اشاره به اینکه صنایع دستی در زندان های قم با هدف اشتغالزایی آموزش داده می شود ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۰۸:۱۷    
قم نگار: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم با اشاره به اینکه در سیل اخیر قم هزار و 300 متر ازخطوط انتقال آب دچار آسیب دیدگی شدند، از وقوع 8 حادثه برقی در مراکز آب و فاضلاب روستایی خبرداد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۰۸:۰۷    
قم نگار: گاهی به نظر می رسد مذهب بهانه ای برای بروز برخی رفتارهای نامتعارف و یا آرایش های زننده با نام گریم!! شده است چه آن که حواشی پررنگ تر از متن و محتوای مفید آن به چشم می خورد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۰۳:۲۱    
قم نگار: نایب رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور از طرح پیشنهادی به منظور جلوگیری از امضای قراردادهای سفید با کارگران خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۰۲:۲۲    
قم نگار: تحقیقات نشان می دهد گوشت های فراوری شده مثل کالباس و سوسیس خطر بیماریهای قلبی، عروقی و سرطان را افزایش می دهندو همچنین سازمان جهانی بهداشت می گوید مصرف گوشت های فرآوری شده باعث بروز سرطان می ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۰۰:۰۶    
قم نگار: کارشناس شنوایی شناسی، گفت: خرید سمعک برای هر گوش کم شنوا در حدود 2 میلیون تومان هزینه در بردارد که بیمه ها کمتر از 60 هزار تومان این مبلغ را پرداخت و حتی بیمه های تکمیلی نیز در این خصوص کمک ...