دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۴:۳۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم نیوز 14 آبان 1394 - qomnews.ir

قم نیوز 31 تیر 1394 قم نیوز 31 مرداد 1394 قم نیوز 31 شهریور 1394 قم نیوز 30 مهر 1394 قم نیوز 30 آذر 1394 قم نیوز 30 دی 1394 قم نیوز 30 بهمن 1394 قم نیوز 29 اسفند 1394 قم نیوز 1 آبان 1394 قم نیوز 2 آبان 1394 قم نیوز 3 آبان 1394 قم نیوز 4 آبان 1394 قم نیوز 5 آبان 1394 قم نیوز 6 آبان 1394 قم نیوز 7 آبان 1394 قم نیوز 8 آبان 1394 قم نیوز 9 آبان 1394 قم نیوز 10 آبان 1394 قم نیوز 11 آبان 1394 قم نیوز 12 آبان 1394 قم نیوز 13 آبان 1394 قم نیوز 14 آبان 1394 قم نیوز 15 آبان 1394 قم نیوز 16 آبان 1394 قم نیوز 17 آبان 1394 قم نیوز 18 آبان 1394 قم نیوز 19 آبان 1394 قم نیوز 20 آبان 1394 قم نیوز 21 آبان 1394 قم نیوز 22 آبان 1394 قم نیوز 23 آبان 1394 قم نیوز 24 آبان 1394 قم نیوز 25 آبان 1394 قم نیوز 26 آبان 1394 قم نیوز 27 آبان 1394 قم نیوز 28 آبان 1394 قم نیوز 29 آبان 1394 قم نیوز 30 آبان 1394 
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۲۳:۴۴    
قم نگار: پیشینه پژوهشی در زمینه کنکور ، نشان می دهد: این آزمون (که هر سال یکبار و در مدت حدود 4 ساعت برگزار می شود) آسیب های زیادی در ابعاد مختلف در کشور وارد ساخته است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۲۳:۱۰    
قم نگار: بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران کفش هایش را آویخت.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۲۲:۴۰    
قم نگار: مرجع تقلید شیعیان گفت: دادگاه ویژه روحانیت باید به مسائلی که کیان و آبروی روحانیت و حوزه ها را تهدید می کند موردتوجه و بررسی قرار دهد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۲۱:۳۷    
قم نگار: رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم از مجروحیت شدید 2 نفر بر اثر برخورد موتورسیکلت و کامیون در قم خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۲۰:۲۵    
قم نگار: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقوع حادثه منا برای تمام مسلمانان تلخ و ناگوار بود، گفت: این حادثه ظلم بزرگی بود که به حجاج وارد شد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۹:۴۰    
قم نگار: بانک ملت برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین واجدین شرایط نیرو استخدام می کند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۸:۳۱    
قم نگار: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی در سه دوره آموزشی در سطح استان قم داریم، گفت: کمبود نیروی انسانی در دوره متوسطه اول با بحران رو به رو است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۷:۴۳    
قم نگار: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از توسعه فضای سبز در سه مرحله خبر داد
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۳    
قم نگار: رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: بررسی نظارت بر فرایند یاددهی و یادگیری آخرین و اساسی ترین مرحله نظارت در نظام تعلیم و تربیت است و باید وزارت آموزش و پرورش نظارت بر این فرایند را در ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۷:۱۸    
قم نگار: گردهمایی سراسری صلح و سازش دادستانی ویژه روحانیت در قم صبح امروز در در سالن همایش مجتمع فرهنگی عمار قم برگزار شد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۵    
قم نگار: رئیس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به اینکه مصداق های فقهی در روابط اجتماعی مجهول مانده است، گفت: فقها و اندیشمندان به تبیین ارتباطات عام اجتماعی در سبک زندگی اسلامی اهتمام ورزند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۶:۳۰    
قم نگار: مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه صیانت از جایگاه روحانیت از رسالت های تشکیل دادگاه ویژه روحانیت است ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۵:۵۶    
قم نگار: شهرداری قم در خصوص تشویش اذهان عمومی در رابطه با جمع آوری بنرهای تجمع استکبارستیزی 13 آبان ماه 1394بیانیه ای صادر کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۵:۴۱    
قم نگار: مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر لزوم عملی کردن ابعاد قرآنی در زندگی روزمره مردم، گفت: اقداماتی مثل گرانی ، دیرکرد و ربا ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۵:۳۶    
قم نگار: ویژه نامه چندرسانه ای دیوار بی اعتمادی منتشر شد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۴:۳۲    
قم نگار: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اطلاع رسانی کامل از انتشار کتاب انوارالفقاهه در مراکز علمی و حوزوی صورت گیرد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۴:۲۲    
قم نگار: حجت الاسلام محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری سی امین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه علوم قرآنی و با حضور 450 نفر از دانشجویان سراسر کشور از 19 ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۳:۴۸    
قم نگار: کتاب انوار الفقاهه تالیف فقیه شیعه شیخ حسن کاشف الغطاء پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت الله فقیهی عضو جامعه مدرسین رونمایی شد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۳:۳۹    
قم نگار: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بی تدبیری آل سعود در مدیریت حج امسال عامل رخداد حادثه منا بود، آل سعود در مدیریت مناسک حج امسال بسیار بد عمل کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۲:۵۰    
قم نگار: مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه هر عالمی که هم وغمش دنیا باشد از آخرت فاصله گرفته است، گفت ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۵    
قم نگار: رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز با جمعی از روحانیون و پیشکسوتان انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۱    
قم نگار: سعید اسماعیلی با بیان اینکه هوای استان قم امروز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد ملایم است، گفت ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۱:۵۶    
قم نگار: معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور گفت: در حال حاضر حدود یک میلیون و 300 هزار نفر افراد بیسواد در گروه هدف باقی می مانند که باید در سال های آینده برای باسواد شدن ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۱:۴۷    
قم نگار: استاندار قم ارائه بسته های حمایتی از سوی دولت را در ورود سرمایه گذاران به پروژه های اقتصادی دانست و گفت: حمایت از بخش خصوصی در توسعه گردشگری استان ضروری است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۱:۲۷    
قم نگار: حضرت آیت الله سبحانی با بیان این که باید برای توطئه پیش روی نظام فکر کرده و چاره ای اندیشیده شود ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۱:۰۸    
قم نگار: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور اطلاعیه ای از حضور حماسی و باشکوه مردم قم در راهپیمایی روز 13 آبان تقدیر و تشکر کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۰:۴۹    
قم نیوز: نخبگان حوزه و طلاب و فضلا به جهت تاثیرگذاری خاصی که بر اقشار گوناگون جامعه دارند ، رسالت مهمی در ارتقای سطح فرهنگ عمومی مطابق با آموزه ها و تعالیم دینی دارند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۵    
قم نگار: رییس اندیشکده یقین به اهمیت راهپیمایی اربعین و مؤلفه های تمدن ساز آن اشاره کرد و گفت: در سال گذشته و با حمایت آمریکا از پیشروی داعش تا پشت دروازه بغداد، راهپیمایی اربعین برگزار شد ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۰۹:۵۱    
قم نگار: مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برگزاری برنامه های با موضوع نماز نشانه اهمیت مسئولان به این موضوع است، گفت: آسیب ها و مخاطرات اجتماعی با ترویج فرهنگ نماز در جامعه کاهش می یابد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۶    
قم نگار: عاصف از کارشناسان سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزئیات جدیدی از دستگیری عوامل شبکه نفود در رسانه ها را تشریح کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۶    
قم نگار: رئیس اتاق بازرگانی استان قم گفت: استان قم با کشور عراق ارتباط بازرگانی خوبی دارد که این امر به دلیل وجود حرم حضرت معصومه در این شهر است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۶    
قم نگار: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه مجوز فعالیت 2 هزار و 700 واحد تولیدی در استان قم صادر شده است گفت: از این بین 2 هزار و 300 واحد فعال هستند.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۲    
قم نگار: رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان اینکه اگر امامت نباشد، دین انسان به خطر می افتد، گفت: یکی از اشکالات فعالیت های آموزش دینی این است که امامت جزو فروع دین شده است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۰۸:۳۲    
قم نگار: رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در بیوت آیات عظام شبیری زنجانی و موسوی اردبیلی با این دو مرجع تقلید شیعیان دیدار کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۰۶:۲۱    
قم نگار: شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی تعداد نمایش های مذهبی که برای اجرا در مهر و آبان 1394( ماه محرم) مجوز گرفته اند را 12 اجرای صحنه ای و 2 اجرای نمایشنامه خوانی معرفی کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۰۵:۲۱    
قم نگار: مهم ترین ویژگی فیلم عملیات C این است که برای اولین بار، محل لانه جاسوسی آمریکا در تهران، به عنوان لوکیشن اصلی فیلم انتخاب شده که بخش عمده حوادث در این محل اتفاق می افتد.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۰۴:۲۲    
قم نگار: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه طرح تفکیک وظایف کمیته امداد و بهزیستی باعث دولتی شدن کمیته امداد می شود ، گفت: با تصویب این طرح، سطح ارائه خدمات به محرومان کم می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۰۲:۱۹    
قم نگار: امکان ندارد فردی بدون داشتن مدرک تحصیلی مرتبط؛ یا با داشتن چند شغل بتواند از پس مدیریت مجموعه ای بر آید و مشتریان نیز راضی و خشنود باشند، درحالیکه اجرای آیین نامه ایجاد،اصلاح،تکمیل ...
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۰۱:۳۲    
قم نگار: روحانیت صرفا یک لباس ظاهری نیست، روحانیت انسانیت است که می تواند واسط میان جهان ماده و معنا باشد. این ساختار مفهومی تاکنون در سینمای ایران به تصویر کشیده نشده است.
قم نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۰۰:۰۶    
قم نگار: دولت یازدهم با نزدیک شدن به موعد لغو تحریم ها تلاش می کند با جلب نظر روسیه و کشورهای آسیای مرکزی، قفل چندین ساله سوآپ را بازکرده و با از سرگیری ترانزیت نفت خام ...