شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 12 آذر 1399 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 31 فروردین 1399 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1399 قدس آنلاین 31 خرداد 1399 قدس آنلاین 31 تیر 1399 قدس آنلاین 31 مرداد 1399 قدس آنلاین 31 شهریور 1399 قدس آنلاین 30 مهر 1399 قدس آنلاین 30 آبان 1399 قدس آنلاین 30 دی 1399 قدس آنلاین 30 بهمن 1399 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 1 آذر 1399 قدس آنلاین 2 آذر 1399 قدس آنلاین 3 آذر 1399 قدس آنلاین 4 آذر 1399 قدس آنلاین 5 آذر 1399 قدس آنلاین 6 آذر 1399 قدس آنلاین 7 آذر 1399 قدس آنلاین 8 آذر 1399 قدس آنلاین 9 آذر 1399 قدس آنلاین 10 آذر 1399 قدس آنلاین 11 آذر 1399 قدس آنلاین 12 آذر 1399 قدس آنلاین 13 آذر 1399 قدس آنلاین 14 آذر 1399 قدس آنلاین 15 آذر 1399 قدس آنلاین 16 آذر 1399 قدس آنلاین 17 آذر 1399 قدس آنلاین 18 آذر 1399 قدس آنلاین 19 آذر 1399 قدس آنلاین 20 آذر 1399 قدس آنلاین 21 آذر 1399 قدس آنلاین 22 آذر 1399 قدس آنلاین 23 آذر 1399 قدس آنلاین 24 آذر 1399 قدس آنلاین 25 آذر 1399 قدس آنلاین 26 آذر 1399 قدس آنلاین 27 آذر 1399 قدس آنلاین 28 آذر 1399 قدس آنلاین 29 آذر 1399 قدس آنلاین 30 آذر 1399 
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۱:۱۰    
تنزل شأن و جایگاه وکیل و وکالت در دادگستری به کسب و کار و رویکرد کاسب مآبانه به آن، مغایر با مبانی فقهی و حقوقی وکالت و بدعتی خطرناک است . ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۸    
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۲۷    
بجنورد- مدیرکل امور عشایر خراسان شمالی گفت: در سال جاری کرونا 300 میلیارد ریال به عشایر استان خسارت زد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۶    
خوزستان-استاندار خوزستان با اشاره به بارندگی های اخیر و خسارات وارده به شهروندان، گفت: پس از بررسی خسارات ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۳    
ایلام-مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از برنامه های این نهاد به خانواده های دارای فرزند چند قلو در قالب خدمات گوناگون و متنوع خبر داد
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۸    
رئیس اتاق اصناف تهران به تغییر وضعیت شیوع کرونا در تهران از قرمز به نارنجی اشاره کرد و گفت: از فردا، 15 آذرماه صاحبان واحدهای صنفی به جز گروه های 3 و 4 و برخی از پاساژها به شرط رعایت دستورالعمل های ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۱    
یا وجود ثبات قیمت دلار در بازار ، افزایش بهای طلا در بازارهای جهانی سبب شد قیمت سکه بار دیگر از مرز سخت مقاومتی عبور کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۱    
محمدصادق علیزاده در روایتی از جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در حضور رهبر معظّم انقلاب که با عنوان خدای آن سوی اروند، همان خدای این سوی اروند است آن را منتشر کرده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۳    
سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد که در طول 24 ساعت گذشته، 358 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۲    
زین الدین زیدان خواستار ایجاد تغییراتی بزرگ در ترکیب رئال مادرید شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۴    
این تصور که مشکل معلولیت مشکل مربوط به فرد است و نه جامعه، اشتباهی فاحش و دردناک است. باید پذیرفت که معلولیت مشکل جامعه است و باید شرابطی فراهم شود تا همه افراد معلول نیز در جامعه از حق شهروندی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به مجوز انسانی واکسن کرونا نوشت: اولین واکسن کووید 19 در ایران موفق به اخذ کد اخلاق شد و وارد فاز مطالعه بالینی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۶    
نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد میزان کلسترول موجود در بدن ممکن است عامل اصلی وخامت عفونت کرونا باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۱    
تصاویر منتشر شده از داخل منزل محل اقامت دیه گو مارادونا پس از مرخص شدن او از بیمارستان، حیرت انگیز و باورنکردنی هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۹    
بهره برداری از طرح ها و پروژه های ملی وزارت نیرو در سه استان کشور با حضور رییس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۴    
گیلان -استاندار گیلان نهضت جنگل را الهام بخش ملت های آزادی خواه دنیا دانست و با بیان اینکه میرزا کوچک مبارزه علیه استبداد و استعمار را با مشارکت مردم، معنا بخشید، گفت: صیانت و حفاظت از اسناد تاریخی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۴    
گیلان -رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از برخورد جدی پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در سطح استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۸    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: شرایط تهران هنوز شکننده و ناپایدار است وبازگشایی های شتابزده می تواند باعث تکرار تجربه تلخ اردیبهشت ماه شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۰    
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: مجموع خسارات وارده ناشی از شیوع ویروس کرونا از اسفند پارسال تا آبان امسال به تاسیسات گردشگری استان، 32 هزار و 50 میلیارد ریال است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۹:۱۸    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: بذر واکسن بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان در کشور تولید شده است و تاکنون سه شرکت بخش خصوصی مجوز تولید واکسن این بیماری را گرفته اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۷    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از شروع مطالعه بالینی یک واکسن ایرانی کرونا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۸:۴۰    
روند نزولی شاخص دلار باز هم ادامه یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۸:۱۲    
دفتر رهبر جنبش اسلامی نیجریه با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن کشتار کشاورزان بیگناه ایالت بورنو این کشور توسط تروریست های بوکوحرام، اعلام کرد که این گروه تروریستی به هیچ وجه نماینده مسلمانان نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۸:۰۸    
مسئول دفتر آیت الله مصباح یزدی گفت: به دعای مردم وضع عمومی آیت الله مصباح یزدی تثبیت شده و مردم نگران نباشند ولی به دعا نیازمندیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۹    
رییس شورای اسلامی شهرستان مشهد گفت: نیمه تعطیل شدن کسب و کارها در مشهد به جای تعطیلی مطلق، منطقی، قابل قبول و امکان پذیرتر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۰:۴۴    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد، هرگز روی راهکارهایم تعصب نخواهم داشت و هرگز اقدام غیرمنتظره برای لغو تصمیمات دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نخواهم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۲۹    
معاون حقوقی آستان قدس بر ضرورت استفاده از شیوه اهل بیت(ع) در پیشگیری از جرم تأکید کرد و گفت: اهل بیت(ع) مجرمین را تربیت می کردند تا مرتکب جرم نشوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۰:۲۰    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بااشاره به رقم "وام ازدواج" در لایحه بودجه سال 1400 گفت: رقم وام ازدواج در لایحه بودجه 1400 تغییری نکرده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۰:۱۱    
با از سرگیری مجدد همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با تل آویو، رژیم صهیونیستی، بالغ بر یک میلیارد دلار از مبلغ معوقه های مالی مربوط به درآمدهای مالیاتی را به حساب این تشکیلات واریز کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۵۹    
فرماندار گناباد گفت: توسعه عادلانه زیرساختهای مخابراتی در مناطق شهری و روستایی دستاورد مهم دولت تدبیر و امید در این شهرستان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۹    
دفتر ریاست جمهوری فرانسه روز چهارشنبه با تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر بانک مرکزی لبنان، اعلام کرد که هیچ کدام از برنامه ها و اصلاحات ارائه شده در نقشه راه فرانسه برای حل بحران اقتصادی و سیاسی لبنان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۰    
مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا با بررسی چند نمونه خون اهدا شده، شواهدی را از وجود ویروس کرونا در آمریکا پیش از شناسایی رسمی آن در چین یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۴۷    
وزیر نفت هند خبر داد که دهلی نو قصد دارد پس از آغاز به کار دولت جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا، واردات نفت از ایران و ونزوئلا را از سر بگیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۴۴    
زوج جوان تهرانی در اقدامی خداپسندانه و نیک مخارج عروسی خود را به مدرسه سازی در منطقه محروم سیستان و بلوچستان اختصاص دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۴۴    
انصارالله یمن اعلام کرد، مرکز ملی بازگشتگان در صنعا از 15 فریب خورده در راس ان فرمانده لشکر "العز" در الجوف استقبال کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۸    
اساتید دوبلاژ ایران با صدای خود بازی رایانه ای سفیر عشق را ماندگارتر کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۹    
به همت مدیریت خبر و رسانه های نوین آستان قدس رضوی، شیفتگان و دلداگان امام رضا(ع) می توانند حال و هوای حرم مطهر رضوی را در فضای مجازی دنبال کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۲۰    
چهارمین قسمت از برنامه ساعت سینما پنجشنبه 13 آذر ساعت 20:30 با نقد و تحلیل فیلم سینمایی "مرد بارانی" ساخته بری لوینسون از شبکه چهار سیما پخش می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۹    
دبیر علمی کنگره بین المللی بزرگداشت سید مرتضی علم الهدی از تدوین 61 اثر با محتوای آثار، اندیشه و شخصیت سید مرتضی علم الهدی توسط فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۵۳    
کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی ) با اکثریت 61 رای در بررسی و قرائت مقدماتی به انحلال خود و رفتن به سمت انتخابات زودهنگام رای داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که توافق هسته ای تنها راه برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به قدرت هسته ای است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۷:۲۹    
رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: سیره امام هشتم باید برای مسئولان قابل تٲمل باشد چرا که این سیره و رفتار قابلیت عرضه به دنیا را دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۶    
مشاور رئیس جمهوری در واکنش به تصویب مصوبه اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها توسط مجلس شورای اسلامی و تائید این مصوبه از سوی شورای نگهبان اظهار کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۱۴    
سخنگوی دولت از شناسایی افرادی که در ترور شهید فخری زاده با وارد کردن ابزار و تجهیزات دخالت داشتند، توسط وزارت اطلاعات خبر داد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۱۱    
بررسی لایحه بودجه سال آینده حاکی از آن است که مالیات بر نقل و انتقال اتومبیل و شماره گذاری خودرو به ترتیب معادل 45 .4 و 1.76 درصد افزایش یافته است .
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۸    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از دستگیری 3 تن از عناصر تروریست ضد انقلاب و مزدوران استکبار جهانی که قصد انجام اقدامات تروریستی را داشتند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۵    
رئیس جمهوری روسیه از امضای توافقنامه آتش بس در منطقه قره باغ توسط نیکول پاشینیان تقدیر کرد و گفت، هیچ جایگزینی برای این گام نبود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۲    
مسوولان موزه تاریخ طبیعی لندن فهرستی از نامزدهای رقابت عکاس حیات وحش منتخب مردم را منتشر کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۹    
نماینده دائم آفریقای جنوبی در سازمان ملل از برگزاری نشست شورای امنیت درباره توافق هسته ای با ایران در تاریخ 22 دسامبر (2 دی ماه) خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۶    
رییس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: رعایت هر یک از اصول فاصله گذاری، اجرای پروتکل ها و تقویت بهداشت یا درمان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۸    
برخی اعضای هیات مدیره و مدیران پرسپولیس امروز در جلسه با سرمربی و مدیر تیم شرکت کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۵    
رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت ضمن تکذیب کلیپ منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر انتقال عضو کرونایی ها ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۴    
شورای نگهبان طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران را تایید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۱    
معاون درمان وزارت بهداشت از صدور مجوز استخدام 30 هزار نیرو در حوزه بهداشت و درمان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۷:۰۲    
یک روزنامه عربی نوشت: پیام های خطرناک کوشنر برای امیر قطر و ولی عهد عربستان چیست؟آیا نتانیاهو و رئیس موساد به نشست دوم "نیوم" به ریاست این داماد نازپرورده می پیوندند؟
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۶:۵۶    
فراخوان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمدمهدی طباطبایی نژاد برای برگزاری در بهمن ماه 99 منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۶:۵۶    
سمینار اقدامات زورمدارانه یک جانبه و پیامدهای آن در چارچوب همه گیری کرونا که از سوی نمایندگی های دائم جمهوری اسلامی ایران ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۶:۵۶    
کارگروه کودک سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در نظر دارد، در راستای رشد و ارتقای مهارت های والدگری والدین ساکن استان تهران، زمینه دسترسی آن ها به خدمات با کیفیت در این زمینه را فراهم کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۹    
مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 726 خانه بهداشت روستایی در حوزه تحت پوشش این دانشگاه با یک هزار و 168 بهورز غربالگری مرحله سوم کرونا را انجام می دهند و تاکنون 95 درصد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرد لایحه دفاعی را وتو خواهد کرد مگر این که کنگره مصونیت رسانه های اجتماعی را به موجب قانونی که از آنها در برابر محتواهای منتشر شده حمایت می کند، لغو کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۵    
مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 7 مرکز سرپناه شبانه داریم که تا حد امکان در فصل سرد سال میزبان افراد بی خانمان و معتادان متجاهر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۵    
بر اساس تبصره 21 لایحه بودجه 1400 به منظور ساماندهی نیروی انسانی و کارکنان دولت و ایجاد انضباط مالی مقرر شد ؛ اطلاعات این افراد در سامانه پاکنا ثبت شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۵    
روابط عمومی ستاد امر به معروفی و نهی از منکر می گوید: برخی مدیران کشور یک نهی از منکر ساده را تاب نمی آورند و بابت تذکر یک شهروند اقدام به شکایت می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۵    
عوارض گمرکی و سود بازرگانی واردات لوازم آرایشی در سال آینده 15 درصد افزایش می یابد
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۸    
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت: هیچ نامه ای مبنی بر فعالیت خودروهای اینترنتی به ما نرسیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۴    
یک روزنامه ارمنستانی چاپ آمریکا به دولت ارمنتسان توصیه کرده با حمله اتمی به باکو این شهر را به زمینی بایر مبدل کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۴    
مقامات آلمان در تلاشند تا با ایجاد یک صندوق مسیر را برای دور زدن تحریم آمریکا علیه خط لوله دوم انتقال گاز روسیه به اروپا هموار کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۴    
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: اکنون 466 دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده در حال ارائه خدمت به شهروندان توان یاب هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۹    
با پیش بینی های صورت گرفته در لایحه بودجه سال آینده با افزایش 25 درصدی حقوق کارکنان و بازنشسته ها حداقل دریافتی آنها به سه میلیون و 500 هزار تومان خواهد رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۹    
تحریم ها اگر لغو می شدند، آن سخن مشهور آقای دکتر ظریف درست بود که ترامپ نمی تواند با یک حرکت خودکار آنها را برگرداند؛ اما چون تعلیق شده بودند، ترامپ دقیقا با یک حرکت خودکار همه را بازگرداند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۲    
سخنگوی دولت گفت: وزارت اطلاعات افراد مرتبط با ترور شهید فخری زاده را شناسایی کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۴    
لایحه بودجه سال 1400 کل کشور بیانگر آن است که پس از دو سال متوالی کاهش بودجه دفاعی کشور توسط دولت، امسال بودجه دفاعی نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۶:۰۵    
عبدالله اسکندری چهره پرداز سینما و تلویزیون ایران به تازگی درگیر ویروس کرونا شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۰    
مدیرکل امور دارایی و اقتصاد استان یزد گفت : بیش از 453 هزارنفر دراستان روش سهام عدالت غیرمستقیم را انتخاب کرده اند که از این تعداد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۰    
همدان - امام جمعه همدان با حضور در بیمارستان شهید بهشتی همدان از کادر درمان بیماران مبتلا به کرونا و گروه های جهادی فعال در این بیمارستان قدردانی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۰    
همدان - رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان گفت: یکی از معابر اصلی شهر همدان به نام شهید محسن فخری زاده نامگذاری شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۰    
بجنورد- معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی ضمن تاکید بر مدیریت بخش پسماند و ساماندهی وضعیت آن با بیان اینکه مدیریت پسماند به بخش خصوصی واگذار می شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۶    
همدان- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: به دنبال اجرای محدودیت های پیش بینی شده از ابتدای آبان امسال و همکاری موثر مردم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۶    
بجورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون دو هزار و 930 نفر سارق در استان دستگیر شده اند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۲    
معاون اشتغال و مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی اعلام کرد: ازابتدای امسال تاکنون بیش از 530 خانواده دو معلول به بالا صاحب خانه شده اند و هنوز هزار و 300 خانواده دیگر فاقد مسکن می باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۳    
معاون اقتصاد و فرهنگ مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران از نهایی شدن آئین نامه داخلی و خارجی نمایشگاه مجازی کتاب خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۴    
محمود بنانژاد گفت: تعطیلی اصناف راه حل مناسبی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا نیست. باید با افزایش محدودیت های تردد، مانع از برگزاری دورهمی های خانوادگی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۶    
حمیدی مقدم با اشاره به این که تمام تلاش خود را برای حفظ فیلم ها از خطر سرقت و قاچاق فیلم ها خواهیم کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۵۱    
کتابخانه و موزه ملی ملک از معدود موزه های کشور به شمار می آید که امکانات زیرساختی مناسب را برای خدمات رسانی به معلولان و جانبازان فرهنگ دوست دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۸    
مدیر عامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی گفت: رویکرد جهش تولید، اکسیر نجات بخش اقتصاد کشور و حمایت از تولید داخلی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۴    
جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: طی 24 ساعت گذشته، هزار و 85 دستگاه خودرو غیربومی در اجرای محدودیتهای کرونایی از جاده های این استان برگردانده شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۴    
رییس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و 500 بسته حمایتی کمک معیشتی ویژه اصحاب رسانه این استان توزیع شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۷    
مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: بخش های ثبت وفات و تولد ادارات ثبت احوال استان به صورت کامل در ایام اعمال محدودیت های کرونایی فعال هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: تا سال 1420، به 814 هزار متر مکعب تصفیه خانه فاضلاب در شبانه روز نیاز داریم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۳    
معاون پارلمانی رییس جمهوری توجه به اصلاحات ساختاری را از مهمترین ویژگی های لایحه بودجه 1400 ذکر کرد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۸    
نویسنده مجموعه هشت جلدی آهوانه ها با اشاره به اینکه آثار رضوی ما بسیار اندک است، جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) را بستری برای افزایش آثار رضوی دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۵    
معاون سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری خبرداد: دو گرمخانه سیار که متشکل از دو اتوبوس که برای استراحت و استفاده از محیط گرم در ساعات سرد برای افراد بی خانمان و کارتن خواب ندارم دیده شده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۱    
جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا اظهار کرد: با همکاری موثر مردم، آمار بیماران مبتلا به کووید-19 در بخش سرپایی 24 درصد و در بخش بستری 19 درصد کاهش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۳    
رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید: اثر طرح مجلس برای لغو تحریم ها در تصمیم گیری کشور محدود است چون پرونده هسته ای جزء مقوله های کلان سیاست خارجی است و در شورای عالی امنیت ملی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۹    
حجت الاسلام سقای بی ریا آخرین وضعیت سلامتی آیت الله مصباح یزدی را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۴    
شبکه سی ان ان به نقل از یک مقام آمریکایی خبر داد که رژیم صهیونیستی پشت عملیات ترور دانشمند برجسته هسته ای ایران قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۱    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مبلغ بودجه حوزه فرهنگ در کشور را کم دانست و گفت: بودجه کل حوزه فرهنگ در کشور 11 هزار میلیارد تومان است که 140 هزار تومان سرانه یعنی روزانه 100 تومان می شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۵    
رئیس جمهور منتخب آمریکا در گفت وگویی به تشریح مواضعش درباره دیپلماسی آتی دولتش با ایران و به ویژه در زمینه توافق هسته ای پرداخت.
  • ۱