پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۶May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 10 مرداد 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 مرداد 1400 قدس آنلاین 2 مرداد 1400 قدس آنلاین 3 مرداد 1400 قدس آنلاین 4 مرداد 1400 قدس آنلاین 5 مرداد 1400 قدس آنلاین 6 مرداد 1400 قدس آنلاین 7 مرداد 1400 قدس آنلاین 8 مرداد 1400 قدس آنلاین 9 مرداد 1400 قدس آنلاین 10 مرداد 1400 قدس آنلاین 11 مرداد 1400 قدس آنلاین 12 مرداد 1400 قدس آنلاین 13 مرداد 1400 قدس آنلاین 14 مرداد 1400 قدس آنلاین 15 مرداد 1400 قدس آنلاین 16 مرداد 1400 قدس آنلاین 17 مرداد 1400 قدس آنلاین 18 مرداد 1400 قدس آنلاین 19 مرداد 1400 قدس آنلاین 20 مرداد 1400 قدس آنلاین 21 مرداد 1400 قدس آنلاین 22 مرداد 1400 قدس آنلاین 23 مرداد 1400 قدس آنلاین 24 مرداد 1400 قدس آنلاین 25 مرداد 1400 قدس آنلاین 26 مرداد 1400 قدس آنلاین 27 مرداد 1400 قدس آنلاین 28 مرداد 1400 قدس آنلاین 29 مرداد 1400 قدس آنلاین 30 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۹    
آخرین آمار حاکی از آن است که قیمت اوراق مسکن نسبت به حدود دو هفته قبل کمی افزایشی بوده است؛ به طوریکه متاهل های تهرانی دو هفته قبل با پرداخت پرداخت 28 میلیون و 608 هزار تومان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۰:۵۳    
رئیس اداره سلامت کودکان وزارت بهداشت، در ارتباط با تغذیه نوزاد با شیر مادر مبتلا به کووید 19، توضیحاتی ارائه داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۱:۴۳    
امروزه تمام مشاغل از کسب و کارهای کوچک تا بزرگ به سمت اینترنتی شدن در حرکت هستند و حتی بسیاری از آن ها جای پای خود را در این فضا محکم کرده و به درآمدهای بزرگ دست یافته اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۱    
بجنورد-شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه فرا رسیدن 12مرداد؛ سالروز تأسیس این نهاد به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام روح الله قدس الله نفسه الزکیه؛ بیانه ای صادر کرد
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۲    
کربلا در آستانه ماه محرم برای عزاداری امام حسین (ع) آماده می شود و در اولین اقدام خیمه عزا امروز در حرم حضرت عباس (ع) نصب شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۸    
بیست و سومین جشنواره قصه گویی خراسان رضوی با اعلام برگزیدگان از سوی هیات داوران به کار خود پایان داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۱    
یکی از حافظان کل قرآن ضمن تأکید بر دنبال کردن برنامه ریزی مشخص برای دارا بودن حفظ موفق، در جدیدترین پست اینستاگرامی اش به 12 تکنیک اشاره کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۲۹    
در راستای اجرای امریه تولیت آستان قدس رضوی برای اجرای سیاست ها و تدابیر صرفه جویی انرژی در مجموعه حرم مطهر رضوی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۲۶    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف و ضبط 2 تن و 76 کیلوگرم تریاک در شهرستان سبزوار خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۲۰    
پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان و قهرمانی این تیم در لیگ برتر در حالی که همگان انتظار داشتند در رختکن پرسپولیس جشن و پایکوبی باشد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۷    
حضرت آیت الله خامنه ای در آخرین دیدار رئیس جمهور و هیئت دولت دوازدهم تجربه ی دولت دکتر روحانی در اعتماد به غرب را برای آیندگان عبرت آموز خوانده و تأکید کردند در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۴    
معاون وزیر بهداشت در مشهد گفت: متاسفانه کشور وارد بحران بسیار شدیدی شده و بسیاری از استان های بزرگ کشور در شرایط ناپایدار قرار دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۹    
مهاجم تیم پرسپولیس در مورد وضعیت مبهم فصل آینده خودش صحبت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۸:۲۰    
محمود دست پیش، شاعر و چهره پیشکسوت زبان و ادبیات آذری و فارسی در سن 87سالگی از دنیا رفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۱:۲۹    
جایگاه نهایی تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت های المپیک توکیو مشخص شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۱:۰۸    
مدیرعامل برق حرارتی گفت: بر اساس پیش بینی صورت گرفته نیاز مصرف برق کشور در 1405 به حدود 78 هزار مگاوات می رسد که با توجه به میزان تولید فعلی برق با کسری 18 هزار مگاواتی مواجهیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۵    
استاندار خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع کرونا گفت: بیمارستان 200 تخت خوابی امداد و نجات شهر مشهد به عنوان اولین بیمارستان ویژه کرونا هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید .
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۹    
تورج نصر که صدایش را در کارتون های کودکی زیاد شنیده ایم، می گوید کرونا باعث شده تا دوبلورها تنها در اتاق کار کنند و دیگر خبری از آن بده بستان ها سر کار دوبله نباشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۰    
تنیسور آلمانی فاتح رقابت های تنیس المپیک توکیو شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۴    
رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، خبر افزایش 40 درصدی قیمت بلیت در مرداد ماه را رد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۴    
تیم ملی والیبال کشورمان در پنجمین مسابقه خود در رقابت های المپیک توکیو مقابل ژاپن قرار گرفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۵    
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از مردم جهت خرید کتاب در طرح تابستانه کتاب دعوت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۶    
گزارش جدید محققان نشان می دهد کووید19 ممکن است بر مغز انسان تاثیر بگذارد و باعث شروع بیماری آلزایمر شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۵۹    
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از آغاز به کار 5 کمیته تخصصی برای تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۴۷    
صفحه رئیس قوه قضائیه در بستر پیام رسان های مختلف به آدرس ejeii_org با انتشار ویدئوی اظهارات محسنی اژه ای برای نظارت همگانی بر روندهای قضایی کمک خواست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۴۴    
معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مدیریت جهادی گفت: توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی کشور در چند سال گذشته، محصول مدیریت جهادی بوده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۴۱    
استاندار خراسان رضوی با حضور در سه واحد تولیدی از شهرک صنعتی فردوسی مشهد واقع در جاده مشهد - قوچان از نزدیک با مشکلات این واحدها آشنا و برای رفع آنها به مدیران دستگاه های اجرایی دستور داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۴۱    
رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از بررسی طرحی با عنوان فرآیند تصویب بودجه سالیانه در مجلس خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب مشهد در خصوص رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی هشدار داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۳    
فرماندار گناباد گفت: منطقه گرایی و رقابتهای منطقه ای از آسیب ها و زنگ خطر فرآروی توسعه این شهرستان است که باید از آن پرهیز شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۷    
دانش آموز سبزواری دارای رتبه چهارم کنکور سراسری در گروه آزمایشی ریاضی و فنی گفت: به منظور موفقیت در کنکور سراسری در موسسات آموزشی و کلاس های کنکور ثبت نام نکردم و تنها با تلاش خودم به این موفقیت دست ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۷    
به نظر شما چه هتلی برای اقامت مناسب تر خواهد بود؟ انتخاب هتل برای اقامت از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است چرا که در این مورد باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۴    
سفیر انگلیس در پایان ماموریتش در ایران نوشت: من از رفتن ناراحتم و احساس می کنم که کار من در اینجا تمام نشده، اما می دانم که جانشین من این مسوولیت را همراه با احساسی مشابه ادامه خواهد داد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۱    
همزمان با نزدیک شدن آغاز فعالیت دولت جدید در ایران، گمانه زنی ها در خصوص انتخاب سکاندار جدید دستگاه سیاست خارجی کشورمان به عنوان راهبردی ترین وزارتخانه افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعاهایی را درباره دست داشتن ایران در هدف قرار گرفتن یک کشتی اسرائیلی در سواحل دریای عمان مطرح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۲    
با اعلام آمادگی مجلس برای برگزاری جلسات کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی ، رادیو نیز برای پخش زندۀ این جلسات اعلام آمادگی کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۲    
مشروح خبر را در بخش سیاسی سایت قدس آنلاین بخوانید
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۱۵    
ذوالنوری گفت: آقای رئیسی و دولت وی اگر بخواهند برجام را اجرایی کنند از دولت روحانی نه تنها چیزی کم ندارد بلکه دارای ظرافت ها ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۰    
روابط عمومی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در واکنش به خبر ابطال برخی شهرها که در چند روز گذشته در فضای مجازی منتشر شده اعلام داشت مراحل بررسی شکایت به اتمام رسیده و نتایج آن در ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۴    
بشار اسد در هفتادو ششمین سالگرد تاسیس ارتش عربی سوریه خطاب به نیروهای مسلح این کشور اعلام کرد که اگر فداکاری های شما نبود امروز ما هیچ پیروزی و دستاوردی نداشتیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۱    
نتیجه اولیه کنکور سراسری 1400 در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۸    
فاکس نیشن از فیلم های کلینت ایستوود برای کمک در نبرد نمایش آنلاین فیلم ها بهره می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۸    
یک نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق، از وابستگی دولت این کشور به آمریکا به شدت انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۵    
وزارت حج و عمره عربستان سعودی اعلام کرد که به زودی پذیرش زائران عمره گزار به شکل محدود آغاز خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۵    
در انتخابات جدید اعضای جنبش حماس، اسماعیل هنیه مجددا به عنوان رئیس دفتر سیاسی این جنبش انتخاب شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۲    
معمولا در ذهن افراد، ماهیگیری با کمک قلاب انجام می گیرد اما فردی خلاق با کمک مار، اقدام به ماهیگیری کرد. در ادامه، نحوه ماهیگیری خلاقانه با کمک مار را مشاهده می کنید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۲۷    
به گفته مسئول روابط عمومی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذاودارو هرگونه اولویت بندی و اطلاع رسانی واکسیناسیون خبرنگاران بر عهده وزارت ارشاد است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۱۵    
مرتضی شایسته دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش از تقاضای دو فیلم برای نمایش عمومی گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۶    
محمد جواد آذری جهرمی می گوید ترسیم چارچوب برای فضای مجازی واجب است اما طرحی که مجلس آماده کرده به دلیل نوع نگاه و تفویض اختیاراتی که در آن دیده شده نمی تواند اهداف مندرج در آنرا محقق کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۵    
آیین بهره برداری از پل انتهای پنجتن و تعریض مسیر دسترسی به بازار شهید شوشتری و همچنین محوطه سازی و احداث ساختمان اداری جدید برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۲    
حجت الاسلام رضا غلامی معتقد است عدالت ضامن جمهوریت نظام است و بدون تردید، جمهوریت منهای عدالت به استبداد و خودکامگی ختم می شود. نمونه های تاریخی در این زمینه فراوان است چه در غرب، و چه در کشور خودمان.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۹    
نفرات برتر کنکور سراسری سال 1400 از سوی سازمان سنجش در گروه های آزمایشی 5 گانه معرفی شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۳    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری علنی مراسم دهه اول ماه محرم در سطح کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۴    
بار اولی که به سوریه رفت، تازه ازدواج کرده بود و به همسرش نگفته بود که مأموریت کجا می رود. بعد از 56 روز که به منزل برگشت، وقتی ساکش را باز کرد، همسرش گفت: بوی حرم حضرت زینب (س) می آید!
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۴    
نمایندگان مجلس پس از ماهها بحث و مناقشه در فضای رسانهای، افکار عمومی و نشست های نخبگانی در مورد طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ابعاد و آثار آن و مجادله موافقان و مخالفان درباره آن در جلسه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۱    
رییس اداره امور عشایری سبزوار گفت: 80 دستگاه پنل خورشیدی به منظور تامین روشنایی مناطق کوچ رو بین عشایر بخش روداب این شهرستان توزیع شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۱    
در مراسمی با حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از برترین های هفتمین جشنواره ملی وقف چشمه همیشه جاری از جمله اثر ارسالی از پایگاه خبری قدس آنلاین تجلیل و قدردانی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۶    
رئیس دفتر روحانی به انتقادها از اینکه دولت روحانی زمین سوخته تحویل سید ابراهیم رئیسی می دهد واکنش نشان داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۴    
داوران کشتی در بازی های المپیک توکیو لباس متفاوتی دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۸    
تهیه کننده سریال وضعیت زرد گفت: سعی کردیم هم از لحاظ نوع کار، شوخی ها و راهبرد، کار متفاوتی ارائه دهیم به همین خاطر شوخی هایی در هیئت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۵    
کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا در این استان روند افزایشی دارد و پیش بینی می شود دمای هوای مشهد امروز به 34 درجه و فردا به 35 درجه سلسیوس برسد و این روند افزایش تا آخر هفته بین یک ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرد: درخواست سناتورهای آمریکایی به بایدن مبنی بر ایجاد ممانعت از ورود حجت الاسلام رییسی به سازمان ملل بچگانه، ساده لوحانه و در چارچوب لابی های ضد ایرانی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۴    
محمد جواد ظریف گفت: مردم احساس کردند (در برجام) سر کشور کلاه رفت، اما اینطور نبود و شاید من لازم بود در زمان مذاکرات بیشتر صحبت می کردم و جزئیات را می گفتم تا امروز این احساس بوجود نیاید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۴    
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: میزان ماموریت های اورژانس 115 مرتبط با کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی در تیرماه امسال نسبت به خرداد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۴    
تنها چند روز به پایان دولت دوازدهم باقی مانده اما هنوز تکلیف حدود 2250 خودرو باقی مانده در گمرک مشخص نیست؛ وزیر کشور در نامه ای به رئیس جمهور ، خواستار تعیین تکلیف این خودروها شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۴    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: قطع آب پرمصرف ها لغو شده و دیگر اجرا نمی شود، چرا که خوشبختانه مشترکان الگوی مصرف را رعایت می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۶    
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خراسان رضوی از خرید تضمینی 100 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۳    
نتایج مرکز آمار نشان می دهد که شاخص قیمت نهاده های ساختمان های مسکونی شهر تهران در فصل بهار 1400 به عدد 1076.5 رسید که این رقم نسبت به شاخص فصل قبل (902.0)، حدود 19.4 درصد افزایش داشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۷    
کمیساریای عالی انتخابات عراق، آمار نهایی نامزدها و ائتلاف های شرکت کنده در انتخابات زودهنگام پارلمانی که قرار است در دهم اکتبر سال جاری میلادی برگزار شود را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۷    
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت با تاکید بر تاثیرات قطعی برق بر قیمت محصولاتی مانند سیمان و فولاد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۷    
بر اثر تشدید درگیری ها در سراسر افغانستان تمامی پروازهای به ولایت های هرات، ارزگان، هلمند، قندوز، فاریاب، بدخشان و قندهار متوقف شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۴    
نمایندگان پارلمان کویت با ورود مترجمان افغان به کویت که در ارتش آمریکا کار می کردند، مخالفت کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۱    
نیویورک تایمز با اشاره به این که دولت بایدن تلاش دارد با احیای برجام، برنامه هسته ای ایران را مهار کند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۱    
کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که فروش مجموعه فیلم های دنیای سینمایی احضار از مرز دو میلیارد دلار عبور کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۱    
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت شرایط صادرات شتر را به گمرک اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۹    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری عامل شهادت سرباز وظیفه عبدالجبار مختوم نژاد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۹    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: شب گذشته دهانه تونل دوم هراز ریزش کرد که بلافاصله نیروهای راهداری خود را رساندند و در مدت زمان کمتر از 30 دقیقه نسبت با رفع انسداد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۷    
وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای عالی هواپیمایی گفت: ضروری است انجمن شرکت های هواپیمایی از اقدام ناهماهنگ با شورای عالی هواپیمایی کشوری در افزایش نرخ بلیت هواپیما خودداری کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۴    
ارشا اقدسی، بازیگر و بدلکار که به تازگی دچار حادثه ای سنگین شده، فردا (دوشنبه 11 مرداد ماه) تحت عمل جراحی قرار می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۵    
مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران سه شنبه 12 مرداد 1400 در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۶    
سخنگوی نوزدهمین رویداد فرهنگی عطر سیب از برگزاری این رویداد از 11 تا 17 مرداد ماه در میدان امام حسین(ع) خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۳    
با پایان کار دولت دوازدهم و در آستانه شروع به کار دولت سیزدهم بر آن شدیم که نیم نگاهی به مسئله دولت اسلامی و رسالت حوزه های علمیه در قبال آن داشته باشیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۰    
روحانی گفت: اگر عیب و نقصی داشتیم از مردم عذرخواهی و طلب عفو و رحمت می کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۷    
خون اصلی ترین و پیچیده ترین مایع جاری در بدن است که با وجود پیشرفت های چشمگیر علم پزشکی هیچ جایگزینی برای این مایع حیاتی تاکنون کشف نشده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۸    
متصدی یک واحد نانوایی در مشهد که به هیچ عنوان از جریمه های صادره در ازای تکرار ده ها مورد تخلفش درس عبرت نگرفته بود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۵    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش نشانان این سازمان با کشیدن آژیر خطر در معابر و خیابان ها، وضعیت بحرانی شیوع کرونا را به شهروندان هشدار داده و آنان را به ماندن در خانه توصیه می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۹    
بیانات رهبر انقلاب که در این فیلم مشاهده میکنید:
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۹    
شامگاه پنج شنبه کشتی تجاری مرسر استریت متعلق به ایال اوفر، تاجر اسرائیلی که از مبدا تانزانیا عازم امارات متحده عربی بود، به وسیله پهپاد مورد حمله عوامل ناشناس قرار گرفته و متعاقب آن ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۶    
با حذف تیم ملی از المپیک با سه شکست سنگین اعتراف می کنیم از بازی های ضعیف و پرانتقاد شاگردان شاهین طبع گلایه مند هستیم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۶    
مدیر امور دارو و مواد تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: افزایش ناگهانی جمعیت بیماران مبتلا به سویه دلتای ویروس کرونا سبب بحران داروی این حوزه در مناطق زیر پوشش دانشگاه در سطح استان خراسان رضوی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۳    
با اتمام رقابت های لیگ بیستم از هم اکنون تیم های حاضر در مسابقات فصل آینده لیگ برتر به دنبال تقویت تیم فعلی و جذب نفرات جدید برای حضوری پر قدرت در فصل آینده هستند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۳    
طلال عتریسی گفت: اگر میقاتی موفق به تشکیل کابینه نشود اوضاع اجتماعی و اقتصادی بسیار وخیم خواهد شد و اینکه بتوان پس از او بر سر نخست وزیری جدید توافق کرد، بسیار دشوار خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۳    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: پیک پنجم کرونا سبب رنجش مردم و به ویژه کادر درمان شده و باید برای جلوگیری از آسیب های بیشتر به توصیه های متخصصان توجه شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۴    
تقریباً همه ما کم و بیش از انزوا و تنهایی هراسان و گریزانیم اما عاشق در جمع بودن و دیده شدن هستیم. بیماران اوتیسمی و داونی هم از این قاعده مستثنا نیستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: برای جوان سازی جمعیت کشور بیش از هر موضوعی باید در زمینه فرهنگ سازی در بین خانواده ها برای فرزند آوری توجه شود زیرا با شرایط فعلی کشور در 30 سال آینده به ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی اساسنامه دانشگاه هنرهای اسلامی- ایرانی استاد فرشچیان را برای اجرا ابلاغ کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان مهم ترین رهاورد سفر چهار روزه خود به دمشق، از اجرایی شدن توافق نامه میان ایران و سوریه طی سه ماه آینده خبر داد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۶    
دولت دوازدهم همین دو سه روز رسماً به پایان می رسد؛ دولتی که در سال92 با شعار نجات اقتصاد، احیای اخلاق و تعامل سازنده با جهان روی کار آمد و اکنون بخوبی می توان درباره میزان تحقق وعده های حسن روحانی در ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۳    
در پی تکرار ادعاهای قطر درباره حاکمیت بر مجمع الجزایر حوار ، بحرین از تقویم سال جدید که مطابق با تقویم الزباره نام یک جزیره تحت حاکمیت قطر- نگاشته شده، رونمایی کرد.
  • ۱