جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 8 مرداد 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 2 مرداد 1399 راهبرد معاصر 3 مرداد 1399 راهبرد معاصر 4 مرداد 1399 راهبرد معاصر 5 مرداد 1399 راهبرد معاصر 6 مرداد 1399 راهبرد معاصر 7 مرداد 1399 راهبرد معاصر 8 مرداد 1399 راهبرد معاصر 9 مرداد 1399 راهبرد معاصر 10 مرداد 1399 راهبرد معاصر 11 مرداد 1399 راهبرد معاصر 12 مرداد 1399 راهبرد معاصر 13 مرداد 1399 راهبرد معاصر 14 مرداد 1399 راهبرد معاصر 15 مرداد 1399 راهبرد معاصر 16 مرداد 1399 راهبرد معاصر 17 مرداد 1399 راهبرد معاصر 18 مرداد 1399 راهبرد معاصر 19 مرداد 1399 راهبرد معاصر 20 مرداد 1399 راهبرد معاصر 21 مرداد 1399 راهبرد معاصر 22 مرداد 1399 راهبرد معاصر 23 مرداد 1399 راهبرد معاصر 24 مرداد 1399 راهبرد معاصر 25 مرداد 1399 راهبرد معاصر 26 مرداد 1399 راهبرد معاصر 27 مرداد 1399 راهبرد معاصر 28 مرداد 1399 راهبرد معاصر 29 مرداد 1399 راهبرد معاصر 30 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 مرداد 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۷    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه روحانی و تیم اقتصادی اش در حوزه مسکن و در 7 سال گذشته در خواب زمستانی بودند گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۲۳:۱۲    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مجوزهای مقطعی برای جذب نیروی انسانی از سال 1388 به بعد گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۶:۳۰    
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه در مقابله با کرونا فضای کارخانه ها باید تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکی باشد، گفت: ابتلای یک بیمار می تواند افرایش بیماری را به صورت فزآینده ای افزایش دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۱    
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: عصر روز جمعه تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت چالوس روز جمعه 10 مرداد ماه جاری ممنوع می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۱    
سپاه با هدف قرار دادن سایت راداری شبیه سازی شده سامانه ضد موشکی تاد توان خود در درگیری با سامانه های پدافندی آمریکایی را به نمایش گذاشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۴:۵۷    
پول سهام عدالت مرحله اول هنوز کامل واریز نشده اما مقامات مسئول در حال تشریح فرایند واگذاری 30 درصد دوم سهام عدالت هستند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۳:۳۶    
در دوره بیماری کووید-19 اشتهای بیمار کاهش یافته و به دلیل عدم دریافت کافی مواد مغذی، احتمال بروز سوءتغذیه پروتئین انرژی و یا کمبود ریزمغذی ها افزایش می یابد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۰:۴۲    
نهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت 24 امشب به حساب سرپرستان خانوار ها واریز خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۶    
زمان آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد. معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: مرحله دوم فروش فوق العاده محصولات این خودروساز با قیمت قطعی و عرضه پنج محصول در راستای برنامه های وزارت صنعت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۹:۱۵    
روز عرفه از روزهای پرفضیلتی است که زمینه و بستر مناسب برای بهره مندی هرچه بهتر از برکات الهی در آن آماده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۸:۳۶    
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: برخی روسای جمهور ما در دوره دومشان خوب عمل نکردند، اما ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد از روز اول تا پایان دوره 8 ساله خراب بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۸:۲۷    
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از طرح جدیدی برای جایگزینی خدمت سربازی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۰:۰۰    
ابوالفضل پورعرب این استوری را منتشر کرد
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۳:۵۱    
قیمت روز سهام عدالت 500 هزار تومانی امروز چهارشنبه 8 مرداد 99 و در پایان معاملات بازار به 18 میلیون و 880 هزار تومان رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۳:۴۵    
علی ارباش فیلمی از خطبه خود را در صفحه رسمی اش در توییتر منتشر کرد. او در ابتدا به روح سلطان محمد فاتح که به اذعان او استانبول را به اذن خداوند و بدون آسیب به حتی یک سنگ فتح کرد و نخستین نماز جمعه را ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۳:۳۰    
ارزش دارا یکم امروز چهارشنبه 8 مرداد با افزایش 2.2 درصدی همراه بود و قیمت هر واحد آن به 23 هزار تومان رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۳:۳۰    
عضو شورای فقهی بانک مرکزی گفت: نحوه پرداخت تسهیلات به مستاجرانی نیازمندی که از سوی وزیر راه و شهرسازی معرفی می شوند، به صورت عقد مرابحه خرید کالا خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۳:۲۷    
مجری برنامه صبح بخیر ایران به دلیل شوخی طعنه آمیز با پرسپولیس از آنتن کنار گذاشته شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۳:۲۷    
دنیای ورزش تورنتو نوشت: علیرضا بیرانوند با انتشار یک عکس از پرسپولیسی ها خداحافظی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۳:۱۵    
محمود واعظی تصریح کرد: لغو تحریم های تسلیحاتی ایران، یکی از تعهدات مهم برجام است وبرجام بدون آن ادامه نمی یابد. حفظ برجام نیز به عهده 1+4 است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۳:۱۵    
مقام ارشد دولت آمریکا با متهم کردن ایران به حمایت از جنگ بی پایان در یمن خواستار اعمال تحریم های جهانی علیه ایران شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۳:۱۲    
شبکه سعودی ایران اینترنشنال،B.B.C فارسی و VOA طی یک پروژه مشترک جنگ روانی علیه ایران، سناریوی دورغ پردازی پیرامون آمار مبتلایان و فوتی های اپیدمی کرونا در ایران را در دست تهیه دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۳:۱۲    
تعطیلی کامل تهران از هفته آینده خبری است که امروز در فضای مجازی دست به دست می شود اما این خبر توسط فرمانداری تهران تکذیب شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۳:۰۶    
پس از ثبت رکورد جدیدی در آمار فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا، اغلب مناطق استان تهران در وضعیت قرمز و بسیار پرخطر قرار گرفتند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۲:۵۷    
عرضه سهام "مدیریت ثروت" به عنوان نخستین صندوق ETF بازنشستگی کشور از روز شنبه 11 مرداد ماه انجام خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۲:۵۱    
پرده جدید خانه خدا آماده و به مسجدالحرام منتقل شد، تا فردا همزمان با روز عرفه طی مراسمی جایگزین پرده فعلی کعبه شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۲:۴۲    
چالش عکس سیاه و سفید زنان که این روزها در فضای مجازی دیده می شود روایت گر یک حادثه تلخ و پس از آن حمایت زنان از زنان است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۲:۲۷    
آخرین مهلت پرداخت مبلغ مسکن ملی یا سهم آورده 15 مرداد اعلام شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۱:۴۵    
امشب برابر است با شب نهم ماه ذی الحجه و برای امشب و فردا به عنوان شب و روز عرفه اعمال مختلفی توصیه شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۱:۴۵    
شرط جدید وزارت راه برای متقاضیان مسکن ملی اگرچه به طور مشخص اعلام نمی شود و برخی آن را شرط ناگفته مسکن ملی اعلام می کنند تاخیر یا توقف در پرداخت و آورده نقدی توسط واجدین است که احتمال افزایش هزینه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۱:۴۲    
جلسه هم اندیشی و هماهنگی مادحین و وعاظ کشور با وزیر بهداشت با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تعدادی از خطبا و مادحین برجسته کشور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۱:۳۶    
مراسم حج امسال از امروز (8 مرداد) در عربستان سعودی و تحت تدابیر خاص، با جمعیتی بسیار اندک نسبت به دوره های گذشته آغاز شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۱:۳۶    
برنامه تلویزیونی "دوربرگردون" این هفته به مناسبت عید سعید قربان با حضور علیرضا خمسه و فریدون آسرایی از شبکه سه پخش می شود، فیلم سینمایی کمدی "ده رقمی" پنجشنبه 9 مرداد روی آنتن آی فیلم فارسی می رود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۱:۳۰    
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاسی کاریها دولت پیرامون م قفل چرخ معیشت مردم در هیاهوی سیاسی کاری ها دولت در معرفی وزیر صمت قول پیگیری و برخورد داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۱    
رهبر انقلاب در پیام حج امروز خود فرمودند: امروز حتّی برخی متفکّران غربی که پیش از این، لیبرالیسم را مغرورانه، پایان تاریخ معرفی می کردند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۱:۱۲    
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه باید از تهدیداتی که جهان را در بر گرفته فرصت بسازیم، گفت: باید راه تولید علم، تربیت نیروی انسانی و ایجاد انگیزه را باز کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۱:۱۲    
قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز چهارشنبه 8 مرداد 99 شاهد افت نسبی در بازار بودند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۱:۰۶    
رسانه نو+جوان وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، مجموعه محصولاتی درباره واقعیت های پنهان از افول تمدن غرب را با عنوان غرقاب منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۰:۵۷    
جا ماندگان ودیعه مسکن کسانی هستند که شرایط دریافت وام ودیعه مسکن را ندارند چرا که به گفته رئیس جمهور این وام به کسانی اعطا می شود که از کارگاه های دارای کد بیمه و معرفی نامه داشته باشند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۰:۵۷    
معاون اول رئیس جمهور گفت: رویکرد قاطع جمهوری اسلامی ایران جلوگیری از هرگونه اقدام امنیتی در مرزها علیه پاکستان است و انتظار داریم که دولت پاکستان نیز با جدیت از اقدامات امنیتی علیه جمهوری اسلامی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۰:۵۷    
رؤسای جمهور ایران و ترکمنستان با اشاره به روابط دوستانه و برادرانه دو کشور، بر ضرورت تلاش مسوولان دو کشور برای توسعه و تحکیم بیش از پیش و همه جانبه مناسبات و همکاری های تهران – عشق آباد در راستای ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۰:۵۱    
وزیر کشورخطاب به مردم، مداحان و خطابا و هیئت امنای مساجد گفت: ما باید جلوه ای از نظم و انضباط، تعهد و مسئولیت و اعتقادات و باورها را با هم امسال به نمایش بگذاریم. رعایت دستورالعمل ها قطعی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۰:۴۵    
آتش سوزی در یک خط راه آهن در منطقه تمپو تاون لیک در آریزونای آمریکا منجر به سقوط پل و خارج شدن یک قطار باری از ریل شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۰:۴۲    
علی لاریجانی، مشاور رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیمارستان بستری شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۰:۲۷    
دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم های جدید علیه سوریه خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۰:۲۷    
عضو شورای فقهی بانک مرکزی از جایگزینی تسهیلات مرابحه خرید کالا ، به جای وام ودیعه مسکن، به منظور کمک مالی به مستأجران خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۰:۲۱    
ریسک های معاملات بورسی موضوعی است که شاید در ماه های اخیر به دلیل رشد پرشتاب شاخص کل بورس فراموش شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۰:۱۲    
وزیر آموزش وپرورش در چهارمین جلسه شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی کشور گفت: معلم جایگزین همه نداشته ها در تعلیم و تربیت است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۰:۰۶    
مربیان جوان استقلال برای حضور در دوره های مربیگری به کرواسی،آلمان و برزیل اعزام می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۹:۵۷    
نخست وزیر عراق امروز چهارشنبه با نماینده سازمان ملل در امور عراق موضوعات مختلفی را از جمله برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور مورد رایزنی قرار داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۹:۵۱    
مرحله دوم طرح فروش فوق العاده ایران خودرو در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۵    
برگزاری رئیس کمیسیون آموزش مجلس یازدهم، اعلام کرد در روز یکشنبه آتی جلسه فوق العاده این کمیسیون با حضور نمایندگان مجلس و سایر دستگاه های ذی ربط در ارتباط با موضوع برگزاری کنکور برگزار می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۵    
معاون رئیس جمهور گفت: کسانی در دوران جنگ تحمیلی برای آرمانها تلاش کردند پس از آن نیز شاهد مشکلات عطیمی مانند تحریم ها بودیم که با عزم مردم این آب و خاک مشکلات را خنثی کردیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۹:۱۲    
وضعیت ادامه عصر جدید احسان علیخانی به دلیل موج دوم کرونا و تشدید پروتکل ها بهداشتی تغییراتی داشته است و ضبط این برنامه استعدادیابی ادامه دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۹:۰۶    
پرداخت وام ودیعه هنوز به جریان نیفتاده خرید و فروش می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه با تبریک عید بزرگ قربان به خواهران وبرادران مسلمان در افغانستان از اعلام آتش بس سه روزه از سوی طالبان استقبال کرده و آنرا گامی مثبت درمسیر دستیابی به صلح در آن کشور دانست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۸:۴۵    
سفیر ایران در انگلیس به درخواست یک قانونگذار ارشد انگلیسی برای تحریم مقام های ایران واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۸:۴۵    
آستان قدس حسینی اعلام کرد که به علت شیوع ویروس کرونا مراسم نماز عید قربان برگزار نخواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۸:۴۲    
پلیس درباره اجرای طرح ترافیک اعلام کرده است که تابع تصمیمات نهایی اتخاذ شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه طبق نظرسنجی سازمان سنجش 95 درصد داوطلبان کنکور موافق برگزاری آن هستند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۸:۲۷    
معاون بهداشت وزارت بهداشت در نامه ای به معاون امنیتی و انتظامی و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا وزارت کشور ضوابط بهداشتی و شرایط برگزاری روز عرفه و اعیاد قربان و ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۸:۰۶    
واریز پول فروش سهام عدالت همچنان یکی از گلایه های سهامدارن عدالت است که 30 درصد از سهام خود را فروخته اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۷:۵۷    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه با اشاره به بارگذاری اطلاعات مالکان واحدهای مسکونی در سامانه اسکان و املاک از شناسایی مالکانی که بیش از دو واحد مسکونی دارند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۷:۵۱    
وضعیت دوبازیکن پرسپولیس برای دیدار با نساجی مازندران هنوز مشخص نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۵    
فرمانده نیروی دریایی سپاه تمرین دفاع از جزایر خلیج فارس و مقابله با برهم زنندگان امنیت را از اهداف برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) 14 توصیف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۵    
وام 5 میلیونی به مشمولان سهام عدالت از طریق بانک ملی و با کارت اعتباری وام پرداخت می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۷:۳۰    
مقام مسئول در شرکت پخش فرآورده های نفتی گفت: اگر کارت سوخت خودروی شخصی مفقود شود، مالک آن می تواند با مراجعه به دفتر پلیس +10 درخواست خود را برای صدور المثنی کارت سوخت بدهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۱    
پیام مهم رهبر معظم انقلاب به مناسبت موسم حج منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۷:۱۵    
پلتفرم لایکی که به تازگی بازار آن داغ شده و نام آن بر سر زبان ها افتاده است یک برنامه اشتراک عکس و فیلم است که متعلق به کشور سنگاپور بوده و گفته می شود در حال حاضر چهارمین برنامه با بیشترین دانلود در ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۷:۱۵    
تیم فوتبال جام قهرمانی در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را پس از دیدار با ذوب آهن دریافت خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۶    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با اذعان به شکست طرح اشغال گرانه این رژیم تأکید کرد: دیگر احدی از طرح الحاق حرف نمی زند، حتی آمریکایی ها.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی، رقیب دموکرات خود را به اسب تروا تشبیه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۷    
امیراحمدی مجری کنایه زننده به پرسپولیس امروز در باره صبحگاهی شبکه اول غائب بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۵    
مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی شهرداری تهران اعلام کرد: خبرنگارانی که پیامک تأیید مدارک طرح ترافیک 99 را دریافت کرده اند تا 12 مرداد مهلت دارند نسبت به پرداخت عوارض و شارژ حساب کاربری ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۵    
مقامات یمنی با انتشار پیام هایی از ارسال کمک های پزشکی ایران به یمن قدردانی کرده و کارشکنی های ائتلاف سعودی در مسیر رسیدن این کمک ها به یمن در سایه سکوت سازمان ملل را محکوم کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۶:۲۱    
متوسط قیمت هر متر واحد مسکونی معامله شده مسکن در شهر تهران در تیر ماه 99 با 56.6 درصد افزایش به 20 میلیون و 910 هزار تومان رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۶:۱۵    
قیمت مسکن در تهران در تیر ماه نزدیک 21 میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که میانگین قیمت هر متر واحد مسکونی در خرداد ماه 19 میلیون تومان بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۶:۱۲    
زهرا رکوعی گوینده خبر به همراه همسر و فرزندش به کرونا مبتلا شدند. بیوگرافی این مجری معروف تلویزیون را در ادامه بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۶:۱۲    
وزیر خارجه چین در تماس تلفنی با همتای فرانسوی اعلام کرد، پکن به اقدامات ضد چینی آمریکا پاسخ منطقی و قاطع خواهد داد چرا که مدارا در برابر قلدر باعث جسورتر شدنش خواهد شد .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۶    
کارنامه دولت روحانی که با حمایت همه جانبه اصلاح طلبان در سال 92 و 96 موفق به پیروزی در انتخابات شد و همچنین عملکرد ضعیف نیروهای اصلاح طلب در مجلس شورای اسلامی و شوراها این جریان سیاسی را با وضعیت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۰    
سعید حدادیان گفت: سخنان اخیر بنده از طرف برخی رسانه ها تقطیع شده است. زیربنا و اصل حرف من، بر این اساس بود که جلسات عزاداری ماه محرم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود که این امر نیز مورد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۵:۵۱    
نام دختر حسن روحانی رئیس جمهور ایران به لیست اعضای هیئت علمی دانشگاه بهشتی اضافه شده اما مسئولان دانشگاه از پایخ دادن طفره می روند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۵:۴۵    
در ادامه هم صدایی رژیم صهیونیستی با آمریکا برای تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران، وزارت خارجه این رژیم ضمن اتهام پراکنی های همیشگی اعلام کرد تمدید نشدن تحریم ها مساوی است با دستیابی ایران به سلاح های ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۵:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره خبر منتشر شده مبنی بر گفت وگوی مجازی مقامات ایران و کره جنوبی برای خرید دارو و تجهیزات پزشکی عنوان کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۱    
دادگاه کیفری استان تهران نماینده قبلی مجلس را که متهم به تجاوز به یک زن شده بود از این اتهام تبرئه و او را بابت رابطه غیرمشروع و سوءاستفاده از موقعیتش به دو سال انفصال از خدمات دولتی و شلاق محکوم کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۵    
توهین زشت خبرنگار به مهران مدیری را در ادامه مشاهده می کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۲    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه برای اولین بار در دنیا شلیک موشک های بالستیک از اعماق زمین انجام شده است، گفت: این پرتاب ها بدون داشتن سکو و تجهیزات مرسوم انجام می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۶    
ارزش سهام عدالت امروز 8 مرداد 99 مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۱    
جدیدترین قیمت طلا، دلار، سکه و ارز امروز چهارشنبه 8 مرداد 99 اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۰    
پیش از طراحی عرضه مسکن در بورس باید معضل گرانی مسکن از سرچشمه خشک شود، یعنی دولت راهکاری ارائه دهد که تورم انتظاری کاهش بیابد و سیاست های کلان اقتصادی اصلاح شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۱    
آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز چهارشنبه 8 مرداد 99 را از زبان دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۱    
رهبر انقلاب با بیان اینکه حجّ ابراهیمی، پدیده شکوهمند اسلام در برابر این جاهلیّت مدرن است، تاکید کردند: مراسم حج، دعوت به اسلام و نمایش نمادین زیست جامعه ی اسلامی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۴:۲۵    
معاون کل وزارت بهداشت با بیان این که "فرض برگزار نشدن کنکور را باید کنار بگذاریم" گفت: باید مراقب باشیم در زمین دیگران بازی نکنیم و آنچه را به صلاح مملکت خودمان است، انجام دهیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۴:۲۲    
رئیس قوه قضاییه گفت: دیوان عدالت اداری از افتخارات نظام اسلامی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای دفاع از حقوق مردم و شهروندان تشکل شده تا اجازه ندهد هیچ کسی با هر جایگاهی حقوق عمومی را ضایع کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۴:۱۰    
امروز نیز قیمت سکه مانند روز قبل با کاهش روبرو شد در جدول زیر قیمت سکه امروز 8 مرداد 99 را مشاهده نمایید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۳:۵۲    
مدیر عامل بانک ملی ضمن بیان اینکه برای تامین مالی و نقدینگی واحدهای تولیدی کشور در سال گذشته و سه تا چهار ماهه ابتدایی امسال معادل 9 هزار و 700 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۶    
سهم هایی که در تایم دوم بازار بورس قابل معامله هستند را در جدول زیر مشاهده کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۰    
در پی انتشار اخباری مبنی بر صدور سندی به نام دولت برای کل اراضی قله دماوند، معاون حفاظت و امور اراضی اداره منابع طبیعی مازندران گفت: اختلاف ها بر سر دو پلاک 68 و 69 حل شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۷    
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در نامه ای به زالی، رئیس این دانشگاه، خواستار شفاف سازی پرونده مریم روحانی، فرزند رئیس جمهور در جذب هیئت علمی این دانشگاه شد.
  • ۱