شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۹May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 1 آذر 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 1 آذر 1399 راهبرد معاصر 2 آذر 1399 راهبرد معاصر 3 آذر 1399 راهبرد معاصر 4 آذر 1399 راهبرد معاصر 5 آذر 1399 راهبرد معاصر 6 آذر 1399 راهبرد معاصر 7 آذر 1399 راهبرد معاصر 8 آذر 1399 راهبرد معاصر 9 آذر 1399 راهبرد معاصر 10 آذر 1399 راهبرد معاصر 11 آذر 1399 راهبرد معاصر 12 آذر 1399 راهبرد معاصر 13 آذر 1399 راهبرد معاصر 14 آذر 1399 راهبرد معاصر 15 آذر 1399 راهبرد معاصر 16 آذر 1399 راهبرد معاصر 17 آذر 1399 راهبرد معاصر 18 آذر 1399 راهبرد معاصر 19 آذر 1399 راهبرد معاصر 20 آذر 1399 راهبرد معاصر 21 آذر 1399 راهبرد معاصر 22 آذر 1399 راهبرد معاصر 23 آذر 1399 راهبرد معاصر 24 آذر 1399 راهبرد معاصر 25 آذر 1399 راهبرد معاصر 26 آذر 1399 راهبرد معاصر 27 آذر 1399 راهبرد معاصر 28 آذر 1399 راهبرد معاصر 29 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۰    
در این گزارش قیمت تعدادی از مدل های مختلف موتور سیکلت را گرد آوری کرده ایم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۶    
ثبات نسبی در بازار سکه و ارز پایدار نماند و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز چهار شنبه 5 آذر ماه 99 در بازار آزاد تهران 11 میلیون تومان معامله شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۹:۳۲    
بازار خودرو هفته جاری را درحالی آغاز کرد که با توجه به ایجاد محدودیت های کرونایی جدید، مراکز خرید و فروش خودرو حضوری تعطیل هستند و پیدا کردن خودروها تنها از طریق سایت ها و نمایشگاه های آنلاین مثل ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۶    
امروز تصاویری از توزیع بادمجان توسط جوانان و امام جمعه سعدآباد دشتستان بوشهر در یکی از روستاها در فضای مجازی منتشر شد که واکنش های زیادی در پی داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۳۱    
میشل عون رئیس جمهور لبنان شامگاه شنبه در نطقی مفصل ضمن تاکید بر لزوم رهایی کشورش از قید و بند دیکته های بیگانگان و وابستگی به خارج گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۰۷    
امرزو یکشنبه 2 آذر 99 مراسم قرعه کشی هشتمین طرح فروش فوری 4 محصول ایران خودرو با حضور نهاد های نظارتی برگزاری می شود و تایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۳۷    
در حالی که براساس مصوبه جدید ستاد ملی کرونا از امروز تمام کسب و کارها به جز مشاغل ضروری تعطیل هستند، اما کسب و کارهای آنلاین می توانند در مدت قرنطینه دوهفته ای کماکان به فعالیت خود ادامه دهند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۲۲    
عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس که به خاطر شادی بعد از گلش مقابل پاختاکور 6 ماه محروم شد حالا حکمش را از گراندز رأی دریافت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۷    
مدلهای جدید آیفون 12 مینی، آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به سرعت در حال فروش هستند اما اپل بی سر و صدا تایید کرده که این گوشیها مشکل سخت افزاری جدی دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۷    
مسعود مردانی گفت: حدود 10 ماه است که از این اپیدمی می گذرد، بر اساس اطلاعات ما بیمارانی هستند که پس از ابتلا شکایات غیر اختصاصی متعددی از کمر درد، گزگز دست ها، افسردگی، عدم تمرکز، اضطراب، بی خوابی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۳:۵۲    
سخنگوی دولت در توییتر نوشت: نباید جریان هایی با اهداف کوتاه مدت سیاسی احساس کنند پیروزی دولت به زیانشان است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۱    
در اواخر دیدار استقلال و فولاد و بعد از مصدومیت دانشگر اتفاقاتی رخ داد که کمی عجیب به نظر می رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۵    
وزیر خارجه سعودی از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام حمایت کرد و گفت که تغییر در ریاست جمهوری آمریکا روابط ریاض و واشنگتن را تغییر نخواهد داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۲    
افزایش شمار قربانیان کرونا در ایران موجب شد تا ستاد مقابله با کرونا قوانین سختگیرانه ای اعمال کند. برخی از مشاغل مشمول این قوانین نمیشوند مانند اصحاب رسانه که شرایط تردد شبانه اصحاب رسانه در تهران را ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۶    
در حالیکه انتظار میرفت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در گروه 20 با حاضران خداحافظی کند، از تداوم همکاری با آن ها خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی دو قانون الزام دولت به پرداخت یارانه کالاهای اساسی و تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی را به رییس جمهور ابلاغ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۶    
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا: اگر افرادی بعد از ساعت 21 دچار بیماری و یا استفاده از خدمات ضروری شوند می نتواند از تاکسی های اینترنتی استفاده کنند یا با 115 تماس بگیرند تا آمبولانس در اختیارشان بگذارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۶    
اختلافات بین عربستان و ترکیه شدت گرفت و عربستان رسما به رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اعلان جنگ کرد. جزییات اعلان جنگ عربستان به ترکیه را در ادامه میخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۶    
ضیائیان گفت: با توجه به حجم زیاد بارش ها در استان تهران، احتمال آب گرفتگی و بالا آمدن ارتفاع آب سطح رودخانه ها وجود دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۱    
گودرزی درباره محدودیت های تردد که از امشب آغاز خواهد شد، توضیحاتی داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۵    
اسفنانی درباره نحوه برخورد با اصنافی که محدودیت ها را رعایت نکنند، توضیحاتی داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۵    
قیمت گوشی طی روزهای اخیر دچار نوساناتی شده است که در این خبر جدول قیمت گوشی شیائومی امروز شنبه 1 آذر 99 را می خوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۲    
با شروع محدودیت های دو هفته ای برای مقابله با کرونا، دولت مجموعه ای از تصمیمات حمایتی مالی خود را برای خانوار و کسب وکار ها اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۰    
قیمت امروز سکه پارسیان شنبه 1 آذر 99 اعلام شد و آخرین قیمت سکه پارسیان در این خبر منتشر می شود. به گزارش راهبرد معاصر افزایش شدید قیمت سکه موجب شد تا بسیاری از مردم به خرید سکه پارسیان رو بیاورند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۵۱    
نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران می گوید: چنانچه بانک مرکزی بتواند بازار ارز را کنترل کند، قیمت طلا در بازار داخل هم پای قیمت انس جهانی طلا ارزان می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۱    
بر اساس مصوبه امروز کارگروه تنظیم بازار، قیمت مصوب شیر خام با 55 درصد افزایش، 4500 تومان تعین شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۲    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین هرگونه ربط دادن برجام با برنامه دفاع موشکی ایران را اشتباه دانست و تأکید کرد که نباید مسائل را با هم قاطی کنیم .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۲    
جدول پخش برنامه های درسی مدرسه تلویزیونی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه در روز 2 آذر 99 که از طریق شبکه آموزش و شبکه چهارم سیما پخش می شود، اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۰    
وزیر خارجه آمریکا با ولیعهد ابوظبی در خصوص آنچه نفوذ بدخواهانه ایران در منطقه خواند، گفت وگو کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۷    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن جزئیات شرایط خرید خودرو در بورس کالا را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۵    
بازار مسکن در شهرهای اطراف تهران در وضعیت رکود قرار گرفته و نرخ ها در شهرهای پردیس، هشتگرد و پاکدشت بین 5 تا 15 درصد کاهش یافته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۵    
جدول قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 1 آذر 99 اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۵    
تیم پرسپولیس با برتری یک صفر مقابل صنعت نفت آبادان نخستین برد لیگ برتر بیستم را به دست آورد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۲    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از پرداخت وام ودیعه مسکن در شرایط کرونایی به 280 هزار متقاضی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۰    
پس از اتمام مهلت ثبت نام متقاضیان در هشتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو تا پایان امروز اول آذر، مراسم قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا قصد دارد با صدور یک دستور اجرایی، اعطای حق شهروندی به نوزادانی که پدر و مادرشان آمریکایی نیستند را لغو کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۲    
آقای روحانی درباره اوباما معتقد است که او را باهوش و مودب یافته! اما همین آقای مودب در خاطرات خود که اخیراً منتشر شده اذعان می کند که چگونه بعد از فتنه 88 به فکر تحریم های فلج کننده و همدستی فتنه و ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه رقم بودجه شرکت های دولتی حدود سه برابر بودجه عمومی سال جاری است گفت: تاکنون جلسه ای برای بررسی جزئیات بودجه سال 1400 برگزار نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۰    
در حالی دولت تصمیم به پرداخت کمک 100 هزار تومانی بلاعوض برای 30 میلیون نفر گرفته که در این حالت با یارانه نقدی و کمک های معیشتی دریافتی خانوارهای مشمول به 200 هزار تا بیش از 900 هزار تومان افزایش ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۱    
رئیس جمهور کاهش مستمر اتکا بودجه به نفت را از دستاوردهای بزرگ اقتصاد مقاومتی در دولت های یازدهم و دوازدهم برشمرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۵    
روند صعودی بازار سهام از ابتدای هفته گذشته آغاز شده و امروز نیز تقاضا در نمادهای بنیادین باعث رشد 1/5 درصدی شاخص کل شد، اما بورس در دومین روز آذر ماه و تعطیلی کرونا چه می شود؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۵    
فراز و نشیب های بورس موجب شد تا بسیاری از کارشناسان به پیش بینی بورس روی بیاورند. پیش بینی بورس فردا یکشنبه 2 آذر 99 اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه از تعویق سفر این هفته ظریف به مسکو و باکو به خاطر شرکت در برنامه فوق العاده هیأت دولت برای برگزاری جلسات صبح و عصر بودجه در هفته جاری خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، ممنوعیت تردد از ساعت 21 تا 4 صبح از امشب اجرایی می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
تغییرات قیمت خودرو سایپا و قیمت خودرو ایران خودرو شنبه 1 آذر 99 اعلام شد و تغییرات لحظه ای قیمت خودرو موجب افزایش نگرانی در جامعه شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۷    
اگر بیش از 40سال است که دولت ها در بازکردن گره کور تورم در ایران ناتوان هستند، باید یقه سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی را گرفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۷    
یک پایگاه خبری یمنی از افشای شواهد جدید از دخالت دولت فرانسه در جنگ یمن و آموزش یگان های نظامی ارتش سعودی برای این تجاوز خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۱    
مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال تهران در اختیار مدیران این باشگاه قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۱    
ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی در سامانه استعلام مشخص شد و در ادامه خبر ارزش سهام عدالت امروز شنبه 1 آذررا میخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۵    
بعداز جدّیت مجلس بر طرح حمایت معیشتی و اوج گیری دعواهای سیاسی دولتی ها، دولت هم دست به کار شد و گامی برای معاش مردم برداشت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۲    
طبق جدیدترین تصمیمات ستاد تنظیم بازار حداکثر قیمت مصرف کننده انواع روغن در بسته بندی پت 10 درصد و سایر انواع بسته بندی ها 13 درصد افزایش می یابد و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان باید قیمت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۰    
وزیر بهداشت در حمکی فرید نجفی را به عنوان معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت منصوب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۷    
ارزش صندوق etf دارا یکم امروز شنبه 1 آذر مشخص شد و آنالیز قیمت هر سهم سهام دولتی در این خبر ارائه می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۷    
مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: نرخ بیکاری واقعی بهار امسال تحت تاثیر شیوع کرونا برابر با 24 درصد و 2.5 برابر نرخ بیکاری اعلامی مرکز آمار ایران است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۱    
به نظر میرسد که جو بایدن در صورت تضمین پیروزی در انتخابات، به برجام باز خواهد گشت، اما با اضافه کردن متمم های جدید بر آن.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۵    
مرکز آمار اعلام کرد: نرخ تورم نقطه ای سالانه در آبان ماه 1399 به عدد 46,4 درصد رسیده و نرخ تورم نقطه ای ماهانه در مقایسه با ماه قبل 5 واحد درصد افزایش یافته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۵    
بیانیه تروئیکای اروپا درنشست شورای حکام مبنی بر تهی کردن برجام از سوی ایران با اقدامات متعددی که در نقض جدی تعهدات هسته ای صورت داده؛ موضوعی نیست که اروپا صلاحیت پرداختن به آن را داشته باشد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۵    
رئیس امنیت سایبری دولت امارات اذعان کرد که این کشور از سال ها پیش با شرکت های سایبری صهیونیستی همکاری داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدگاهش را درباره مسیر جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا برای تعامل با ایران و بازگشت به توافق هسته ای بیان کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۶    
برخی مقامات سابق آمریکایی و اروپایی به شبکه ان بی سی نیوز گفته اند دولت احتمالی جو بایدن به جای برداشتن یکباره تحریم ها ذیل برجام، احتمالاً سناریویی سه تا چهار ماهه را برای این منظور در نظر می گیرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۰    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی بحث درباره راستی آزمایی در ایران در جلسه ماه نوامبر شورای حکام آژانس را آرام توصیف کرد و افزود بسیاری از اعضای این نهاد منتظرند ببینند روند اتفاقات در سال 2021 ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۷    
رئیس مجلس گفت: بسیج بدون شک تبلور عینی حضور مردم به صورت سازمان یافته در همه عرصه های خدمت و تلاش و مجاهدت در کشور است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۵    
سعیدیان فر گفت: تغییر جدیدی در ساعت اجرای طرح ترافیک ایجاد نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۲    
رئیس پلیس راه تهران بزرگ ضمن اعلام تردد روان در آزادراه تهران-شمال گفت:شهروندان تهرانی به هیچ عنوان نمی توانند به آزادراه تهران-شمال ورود کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۵    
پرداخت سود امسال سهام عدالت هرساله توسط دولت به سهامداران عدالت صورت می گیرد. امسال نیز سهامداران منتظر دریافت سود سهام عدالت خود هستند. در ادامه نحوه پرداخت سود امسال سهام عدالت را در زیر بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۵    
مشاور عالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ردیابی دقیق ویروس کووید19 راهکار اصلی مهار بیماری کرونا است و با این اقدام می توان بر این ویروس خطرناک غلبه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۲    
معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر اینکه تعطیلی ها و محدودیت های فعلی کرونایی تاثیر در فعالیت های دانشگاه ها ندارد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۲    
وزیر خارجه آمریکا با محوریت گفت و گو پیرامون ایران به امارات سفر می رود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: احیای برجام آسان نخواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۱    
اندیشکده آمریکایی بروکینگز دلیل اصلی ادامه حضور نیروهای آمریکایی در منطقه استراتژیک التنف سوریه را تامین امنیت و منافع رژیم صهیونیستی دانست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۵    
نایب رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران گفت: با وضع محدودیت های دو هفته ای کرونایی، بازار راکد خودرو در رکودی شدیدتر فرو رفت و قیمت ها همچنان در سراشیبی نزول است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۰    
طبق آخرین اطلاعیه سامانه اطلاع رسانی سهام عدالت دارندگان سهام عدالت با روش غیرمستقیم حتما در اولین فرصت نسبت به احراز هویت خود به سامانه سجام مراجعه و احراز هویت کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۰    
باشگاه استقلال به دنبال اتفاقات دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اطلاعیه ای صادر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۴۷    
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: خریدار و مالک بیمارستان امام خمینی(ره) کرج به دلیل عدم ایفای تعهدات خلع ید شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۵    
محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران از تدوین فهرست 20 نفره این حزب از میان شخصیت های سیاسی کشور برای انتخابات 1400 خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۲    
پرسپولیس با همان سیستم همیشگی مورد نظر یحیی به مصاف تیم آبادانی می روند. در ادامه ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت امروز 1 آذر 99 را مشاهده کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۶    
دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز شنبه 1 آذر 99 را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیش نویس تفاهمنامه ساخت مسکن برای خبرنگاران به امضا رسیده و آماده دریافت تعداد افراد تحت پوشش هر استان و شهر از سوی وزارت ارشاد هستیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۵    
در شرایط حساس کشور در مواجهه با ویروس کرونا وزیر بهداشت که این روز ها مسئولیت بسیاری بر دوش دارد، بلاخره دل خود را به دریا زده و به انتقادی شدید از معاون خود پرداخته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۶    
تحلیلگر بازارسهام با بیان اینکه پول های پارک شده در حاشیه بورس، راه خود را برای ورود به بازار پیدا کرده، گفت:اگر دولت شاخص را صعودی نگاه دارد، تامین منابع طرح کالاهای اساسی قابل انجام است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۷    
آمار جهانیِ مبتلایان به کووید 19 تاکنون به 57 میلیون و 910 هزار و 64 نفر رسیده و مرگ یک میلیون و 377 هزار و 745 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۱    
وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی گفت که برای ریاض رئیس جمهوردموکرات یا جمهوری خواه، تفاوتی ندارد و گمان نمی کند تغییری در سیاست خارجی آمریکا رخ دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۷    
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان به فحاشی سرمربی تیم فوتبال استقلال واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۶    
در پی تصویب محدودیت های جدید کرونایی در آذرماه، ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه ای فهرست مشاغل گروه یک را که در هیچ یک از وضعیت های سه گانه (قرمز، نارنجی و زرد) تعطیل نمی شوند، اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۰    
معاون اقتصادی رئیس جمهور اعلام کرد: در دوران محدودیت های کرونایی به 14 رسته اقتصادی در خصوص بازپرداخت اقساط تنفس داده می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: متاسفانه عده ای با رعایت نکردن شیوه نامه ها زحمات دیگران را هدر می دهند، زیرا 10 درصد مبتلایان که توجه نمی کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۷    
سازمان بورس و اوراق بهادار نحوه واریز سود سهام عدالت سال 1398 برای هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۱    
دبیر انجمن صنعت سیمان با بیان اینکه گاز 45 کارخانه قطع شده، گفت: قیمت مازوت 3برابر گاز است و هزینه حمل هم32 درصد گران شده است، از این رو باید مجوز افزایش دوباره قیمت را از وزارت صمت بگیریم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۵    
از آنجایی که امکان برداشت تحریم ها توسط بایدن وجود ندارد به نظر نمی رسد که آمدن وی، نفعی برای اصلاح طلب ها داشته باشد؛ جز همان آثار روانی که به طور طبیعی در جامعه وجود دارد و البته زود گذر است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۵    
رئیس ستاد انتخابات کشور از احتمال 2 روزه شدن انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: ما این پیشنهاد را می دهیم و اجرایی شدن آن منوط به موافقت شورای نگهبان و تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۶    
رئیس پلیس راه استان تهران با اشاره به آغاز طرح ممنوعیت تردد در مسیرهای برون شهری، گفت: در طرح مذکور بیشتر تذکرها لسانی بوده البته دوربینهای سطح راه فعال است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۷    
قیمت خودرو های سایپا و ایران خودرو امروز شنبه 1 آذر 99 در حالی اعلام شد که امروز شنبه 1 آذر 99 آخرین مهلت ثبت نام فروش فوری 4 محصول ایران خودرو می باشد در ادامه جزئیات هشتمین فروش فوری ایران خودرو از ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۵    
پیش بینی ها حاکی از ثبات ارز روی قیمت 25 هزار تومان است، اگر نرخ ارز تثبیت شود، این موضوع روی نرخ خودروی داخلی تاثیر می گذارد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۶    
قیمت طلای 18 عیار، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز شنبه 1 آذر 99 اعلام شد و هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 121 هزار تومان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۰    
قرعه کشی هشتمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو فردا یکشنبه 2 آذرماه برگزار می شود . اسامی برندگان و نحوه جستجو اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو در زیر آمده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۷    
رئیس جمهور گفت: برای تعطیلی هوشمند شهرها تصمیم گرفتیم و هدف اصلی ما این است که انتقال ویروس را کنترل و افراد مبتلا را سریع تر شناسایی کنیم و تردد و تجمع را کاهش دهیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت به دنبال ایجاد فضای روانی در کشور با کمرنگ کردن صفرها در پول های ملی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۲    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: آمریکایی ها قبل از انجام هر مذاکره ای، باید تمامی تحریم ها را همان طور که قبلا در برجام قول داده اند، کامل لغو کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۶    
بخش اعظم مشکلات اقتصادی کشور در سال های اخیر، ناشی از تصویب قوانین بودجه با کسری فراوان در سال های 98 و 99 بوده، اتفاقی که مقصر اصلی آن سازمان برنامه و بودجه است.
  • ۱