جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 3 آذر 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 1 آذر 1399 راهبرد معاصر 2 آذر 1399 راهبرد معاصر 3 آذر 1399 راهبرد معاصر 4 آذر 1399 راهبرد معاصر 5 آذر 1399 راهبرد معاصر 6 آذر 1399 راهبرد معاصر 7 آذر 1399 راهبرد معاصر 8 آذر 1399 راهبرد معاصر 9 آذر 1399 راهبرد معاصر 10 آذر 1399 راهبرد معاصر 11 آذر 1399 راهبرد معاصر 12 آذر 1399 راهبرد معاصر 13 آذر 1399 راهبرد معاصر 14 آذر 1399 راهبرد معاصر 15 آذر 1399 راهبرد معاصر 16 آذر 1399 راهبرد معاصر 17 آذر 1399 راهبرد معاصر 18 آذر 1399 راهبرد معاصر 19 آذر 1399 راهبرد معاصر 20 آذر 1399 راهبرد معاصر 21 آذر 1399 راهبرد معاصر 22 آذر 1399 راهبرد معاصر 23 آذر 1399 راهبرد معاصر 24 آذر 1399 راهبرد معاصر 25 آذر 1399 راهبرد معاصر 26 آذر 1399 راهبرد معاصر 27 آذر 1399 راهبرد معاصر 28 آذر 1399 راهبرد معاصر 29 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۹:۳۶    
نتایج قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۹:۲۱    
فرماندار رودان با بیان اینکه با انجام تذکر لسانی طی این مدت اجرای طرح محدودیت ها از برگزار 41 مراسم عروسی در شهرستان جلوگیری شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۰:۳۵    
طبق آخرین آمار های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، تا صبح جمعه 27 نوامبر 2020 بیش از 1 میلیون و 437 هزار و 840 تن فوت و 42 میلیون و 396 هزار و 651 تن بهبود پیدا کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۷    
گرچه مدیران وزارت صنعت و خودروسازان پیش تر شرط در رهن بودن سند خودرو را به عنوان راهی برای حذف دلال بازی از بازار خودرو عنوان می کردند، این مورد از شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو حذف شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۸:۴۰    
صبح ها بعد از بیدار شدن از خواب کارهایی هست که باید انجام دهید و کارهایی هم هست که نباید آنها را انجام دهید. در این مطلب شما را با 7 کاری که نباید هنگام صبح آنها را انجام دهید آشنا می کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۴۰    
با برطرف شدن مشکل رشید مظاهری این دروازه بان ملی پوش می تواند برای استقلال به میدان برود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۲۱    
طی روزهای اخیر قیمت دلار دچار نوساناتی شد. قیمت دلار به صورت روزانه تغییر میکند و کارشناسان حوزه بازار به پیش بینی قیمت دلار فردا 5 آذر روز آوردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۱:۱۲    
ویتامین D، به بدن برای جذب کلسیم و فسفر جهت ساخت و حفاظت استخوان ها و دندان ها کمک می کند و در حفظ ساختار مناسب استخوان نقش مهمی دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۰۲    
کامبوزیا پرتوی کارگردان آثار مختلفی از جمله کامیون صبح امروز به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۹:۳۵    
رئیس جمهوری سابق آمریکا با انتقاد از سیاست خارجی دولت ترامپ، گفت: جهان همچنان درباره چگونگی اعتماد به آمریکا در موضوعی چون برجام و توافق پاریس، سوال دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۸:۲۶    
طبق یافته های یک مطالعه جدید قطرات عطسه افرادی که بینی آنها گرفته است(در صورتیکه هیچ یک از دندان های خود را از دست نداده باشند و همه را داشته باشند) حدود 60 درصد دورتر از افرادی که این مشکل را ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۳:۵۶    
رئیس جمهور سابق آمریکا تأکید کرد که خروج از توافقات بین المللی مانند برجام و پیمان آب وهوایی پاریس باعث سلب اعتماد متحدان آمریکا از این کشور شده و بازگرداندن این اعتماد کار ساده ای نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۳:۴۱    
معاون سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه قیمت مرغ 20 هزار و 400 تومان است گفت:با گران فروشان برخورد جدی خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۳:۲۰    
آزمون رتبه بندی معلمان در آذر ماه سال جاری برگزار می شود. در ادامه زمان آزمون رتبه بندی معلمان آذر 99 و جزئیات آغاز مرحله سوم رتبه بندی در آذرماه را میخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۳:۰۵    
محمدی پور گفت: مرغ با نرخ مصوب در 250 میدان تره بار عرضه می شود و در صورت ادامه این روند قیمت ها تا هفته آینده متعادل خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۳:۰۲    
از سوی کمیته داوران اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۲:۴۷    
گروه خودروسازی ایران خودرو جزئیات ثبت نام ایران خودرو آذر 99 را اعلام کرد. زمان قرعه کشی ایران خودرو و ثبت نام پیش فروش 5 محصول ایران خودرو از جمله تارا ایران خودرو را در این خبر میخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۲:۴۱    
منابع خبری در گفت وگو با یک روزنامه آمریکایی مدعی شده اند در دیدار محرمانه میان نخس وزیر رژیم صهیونیستی و ولیعهد سعودی توافقی میان دو طرف حاصل نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۲:۳۵    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از نخست وزیر این رژیم بخاطر درز خبر سفر به عربستان به رسانه ها انتقاد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۲:۲۶    
وزارت انرژی عربستان سعودی رسما اعلام کرد که در پی یک حمله به شمال جده یک مخزن سوخت در ایستگاه توزیع تأسیسات نفتی جده آتش گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۲:۲۰    
انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای بر لزوم وحدت امت عربی و اسلامی در برابر نقشه های آمریکا و رژیم صهیونیستی و همکاری برای آزادسازی مقدسات اسلامی تاکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۲:۱۷    
دادستان دنا کهگیلویه و بویراحمد در یک بازدید میدانی به همراه مأمورین کلانتری از سطح شهر، دستور بازداشت و جلب سه نفر از شهروندان سی سختی که ماسک نزده بودند را صادر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۲:۰۵    
رئیس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با کروناگفت: همه افراد طبق قانون مکلف هستند کارت ملی را همراه داشته باشند و این پیشنهاد به ستاد ملی ارائه می شود و در صورت تصویب ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۲:۰۲    
با نزدیک شدن به پایان مهلت واریز وجه برای واحدهای طرح اقدام ملی مسکن، تعداد کسانی که افتتاح حساب کرده اند کمتر از نصف تعداد افراد واجد شرایط است و آنطور که مسئولان وزارت راه و شهرسازی می گویند با حذف ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۱:۵۰    
تلویزیون این روزها سریال های متعددی را در دستور کارش دارد؛ گروهی منتظر پایان نگارش، عده ای در پیش تولید و برخی هم در سایه سنگینِ کرونا، جلوی دوربین اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۱:۴۷    
احمد مددی در خصوص بازگشت دیاباته به تمرینات استقلال اظهار داشت: بعد از اتفاقات بازی با فولاد و گزارش سرمربی تیم، کمیته انضباطی باشگاه روز گذشته تشکیل جلسه داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۱:۴۱    
جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به شکایت شجاع خلیل زاده از رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار نشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۱:۲۶    
نامزد حزب دموکرات که توسط رسانه ها پیروز انتخابات آمریکا معرفی شده رسما آنتونی بلینکن را نامزد تصدی وزارت خارجه معرفی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۱:۱۱    
دولت پس از رونمایی از طرح کمک معیشتی 100 هزارتومانی در 4ماه پیش رو، از مرحله دوم وام یک میلیونی کرونا بر داد. نحوه ثبت نام وام یک میلیونی کرونا را در ادامه میخوانید ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۱:۱۱    
نامزد حزب دموکرات که توسط رسانه ها پیروز انتخابات آمریکا معرفی شده رسما آنتونی بلینکن را نامزد تصدی وزارت خارجه معرفی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۱:۰۵    
ذوالفقاری رئیس کمیته امنیتی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه نظارت ها بر اجرای طرح جامع هوشمند بیماری کرونا بسیار جدی است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۱:۰۲    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور تاکید کرد که انتخابات 1400 قطعا برگزار خواهد شد و در این راستا از تجربیات جهانی در شرایط کرونایی بهره گیری می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۵۶    
عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن اعلام کرد که نمونه موشک شلیک شده به آرامکو در عربستان سعودی، در اصل برای هدف گیری شهرک ایلات در سرزمین های اشغالی فلسطین در نظر گرفته شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۳۲    
وزیر خارجه انگلیس می گوید با همتایان آلمانی و فرانسوی خود در خصوص ایران رایزنی کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۶    
متقاضیان صرفا کدملی خود را از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره 6369 ارسال نمایند. پیامک سرپرست خانوارها از روز سه شنبه 4 آذر تا سه شنبه 11 آذر به مدت یک هفته دریافت می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۰    
هادی خسروشاهین تحلیلگر مسائل آمریکا:رویکرد ملی گرایانه ترامپ طی چهار سال اخیر بسیاری از مفروضات تصمیم سازان آمریکایی پس از جنگ جهانی دوم را تغییر داد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۱۱    
هرگونه استفاده از عنوان موسسه اعتباری، تعاونی اعتباری، شرکت واسپاری (لیزینگ)، شرکت صرافی و صندوق قرض الحسنه در تابلو، سربرگ، مکاتبات و .. ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۰۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از توضیح درباره سفر به عربستان سعودی و دیدار با ولیعهد این کشور خودداری کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۵۶    
معاون حمل و نقل، ترافیک از ثبت تخلف 60 هزار خودرو در ساعات ممنوعیت تردد در شب گذشته (2 آذرماه) خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۶    
جدول قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز دوشنبه 3 آذر 99 اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۰    
نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در خصوص آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار آزاد توضیحاتی داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۱۷    
تولید ناخالص داخلی در سه ماه اول امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل 2.8درصد کاهش یافته و تولید ناخالص داخلی بدون احتساب نفت با وجود رشدهای بخش کشاورزی و صنعت و معدن، به دلیل افت 1 ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۱۱    
تولید ناخالص داخلی در سه ماه اول امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل 2.8درصد کاهش یافته و تولید ناخالص داخلی بدون احتساب نفت با وجود رشدهای بخش کشاورزی و صنعت و معدن، به دلیل افت 1 ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۰۲    
کرونا و تحریم ها موجب شد که قیمت طلا و قیمت سکه در کشور روز به روز افزایش پیدا کند. قیمت طلا امروز اعلام شد اما فراز و نشیب های قیمت طلا موجب شد تا بسیاری از کارشناسان به پیش بینی قیمت طلا فردا سه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۸:۵۰    
سازمان هواشناسی نسبت به بارش شدید باران در 15 استان از اوایل وقت پنج شنبه (6 آذرماه) تا اواخر وقت شنبه ( 8 آذرماه) هشدار داد و با توجه به حاکمیت این شرایط جوی توصیه های کشاورزی را ارایه داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۸:۴۱    
شرکت انگلیسی آسترازنسا امروز اعلام کرد واکسن ساخته شده توسط این شرکت حدود 90 درصد بدون هیچ اثرات جانبی موثر واقع شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۸:۲۷    
ولادمیر آلکنو با امضای قراردادی، رسما سرمربی تیم ملی والیبال ایران تا پایان المپیک توکیو شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۸:۲۱    
وزیر بهداشت آخرین اقدامات انجام شده برای خرید واکسن خارجی کرونا و همچنین اقدامات انجام برای تولید واکسن ایرانی این بیماری را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۸:۱۲    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: وقفه ای در روند تولید صورت گرفته بود که با توجه به جوجه ریزی های انجام شده قیمت مرغ تا 10 روز دیگر متعادل خواهد شد و به قیمت مصوب می رسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۸:۱۲    
هر چند که شاخص کل بورس امروز در نهایت بیش از یک درصد رشد داشت اما عرضه در برخی نمادهای بنیادین در جریان معاملات امروز زیاد شد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۷:۵۷    
تغییرات قیمت خودرو سایپا و قیمت خودرو ایران خودرو دوشنبه 3 آذر 99 اعلام شد و تغییرات لحظه ای قیمت خودرو موجب افزایش نگرانی در جامعه شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۷:۴۲    
کاترین اشتون اولین مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که در مذاکرات هسته ای گروه 1+5 و ایران هم نقش داشت، برای احیای برجام سه راهکار به جو بایدن پیشنهاد داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۷:۳۶    
رئیس مجلس گفت: در سال های اخیر علیرغم اعمال تحریم های ظالمانه و سیاست یکجانبه گرایی آمریکا بر علیه کشورمان، پایه های تولیدات داخلی جمهوری اسلامی ایران محکم تر شد و تهدیدها به فرصت تبدیل شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۷:۲۷    
یک متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری درخصوص تفاوت ابتلا به کرونا و سینوزیت توضیحاتی را ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۷:۱۵    
تحقیقات میدانی نشان می دهد در روزهای اخیر در برخی بنگاه های مسکن فعال در بعضی از مناطق و محلات شهر تهران حجم فایل های فروش مسکن تا 4 برابر نیز افزایش یافته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۷:۱۲    
نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو می گوید: شاهین خودرو به روزی است. این خودرو هنوز وارد بازار نشده اما ممکن است این خودرو در کارخانه با قیمت 200 میلیون تومان به مردم عرضه شود اما قیمت این خودرو در ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۷:۰۶    
عماد افروغ جامعه شناس و کارشناس فرهنگی معتقد است که بودجه هایی که به فرهنگ اختصاص داده می شود، خرج مأموریت های محوله نمی شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۷:۰۰    
وزیر دفاع از رونمایی و تحویل ناوشکن تمام ایرانی دنا در آینده نزدیک به نیروی دریایی ارتش خبر داد و گفت: این ناوشکن به لحاظ امکانات و تجهیزات و عملکرد، متفاوت از ناوشکن های هم نسل خود است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۷:۰۰    
ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی در سامانه استعلام مشخص شد و در ادامه خبر ارزش سهام عدالت امروز دوشنبه 3 آذر را میخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۶:۵۷    
وزیر خارجه عربستان دیدار ولیعهد سعودی با مقام های اسرائیلی را تکذیب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۶:۴۵    
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در یادداشتی، احیای توافق هسته ای برجام بعد از پایان دولت دونالد ترامپ را سخت توصیف کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۶:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه آلمان بعد از دیدار وزرای خارجه سه کشور اروپایی حاضر در برجام گفت، اتخاذ رویکرد سازنده توسط دولت آمریکا و ایجاد چشم اندازهای جدید می تواند به حفظ برجام کمک کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۶:۳۶    
طبق گزارش بانک مرکزی از شاخص های عمده اقتصادی در ماه اول سالجاری، نرخ بیکاری در این مدت به 9.8 درصد رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۶:۳۰    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ابلاغی به معاونین درمان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور با اشاره به افزایش انجام تولدهای تقویمی به روش سزارین در طی چند سال گذشته ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۶:۲۱    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به افزایش قیمت مرغ از 23 به 35 هزار تومان در روزهای اخیر گفت: از ابتدای سال چندین گزارش هشدار به بخش های مربوطه ارائه شده و راهکارهای کارشناسی کنترل و کاهش قیمت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۵    
نماگر های اقتصادی شماره 100 مربوط به سه ماهه نخست سال 1399 به منظور استفاده عموم در پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی انتشار یافت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۲    
یک نشریه آمریکایی به نقل از یک مقام سعودی نوشت که نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولی عهد دولت ریاض درباره مسائلی از جمله عادی سازی روابط و ایران صحبت کردند اما به توافقی نرسیدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۲    
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه خبر داد که در ماه های اخیر 12 نفر از کارکنان دستگاه قضا در بخش های مختلف به اتهام ارتشاء دستگیر و همچنین 18 نفر از وکلایی که در بخش های مختلف قضایی برای اعمال ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۶:۰۶    
اشاعه و بسط تفکر بسیجی به عنوان یک نیاز جدی در جهت حرکت به سمت پیشرفت و امنیت پایدار است. تقویت جریان مستمر تربیت سرمایه انسانی و حمایت های لازم از گسترش تفکر ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۶:۰۶    
برلین از دیدار سه جانبه وزرای خارجه آلمان، فرانسه و انگلیس درباره توافق هسته ای ایران خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۶:۰۰    
وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد تحریم های این کشور توانسته مانع از دسترسی مستقیم ایران به 70 میلیارد دلار درآمد نفتی شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۷    
یکی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی با تایید دیدار نخست وزیر این رژیم با ولی عهد سعودی در خاک عربستان، این دیدار را حائز اهمیت بسیار بالایی دانست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۱    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن سفر نتانیاهو به عربستان سعودی را مقدمه عادی سازی کامل روابط ریاض با رژیم صهیونیستی دانست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۴۵    
مرغ هم از سر سُفره های مردم پرید، به برکت مدیریت افتضاح دولتی که بازار و معیشت مردم را رها کرده و با لفاظی، اقتصاد کشور را به سمت ناکجاآباد می برد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۳۶    
با اعلام وزارت رفاه، تمامی افرادی که درنوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده اند و درآمد ثابت ندارند، می توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی باشند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۳۰    
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس همچنان مطالبات فصل جدید خود را دریافت نکرده اند و از این موضوع ناراضی هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۲۷    
درحالی دبیرکانون مرغداران گوشتی قیمت تمام شده مرغ را 18هزار تومان اعلام کرده که درباره دلیل مرغ 36هزاری مدعی است، مرغداران عمده نهاده دام را از بازار آزاد تهیه می کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۱۵    
ثبت نام مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کمک معیشتی دولت به زودی آغاز می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۱۵    
قیمت خودرو با همه نوساناتش برای مردم گران است و همین باعث شده بازار خرید و فروش خودروهای تصادفی و از کار افتاده داغ شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۰۲    
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: لوفتهانزا تا پایان ماه جاری پروازهای خود به ایران را از سر می گیرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۵۶    
با اعلام وزارت رفاه، تمامی افرادی که درنوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده اند و درآمد ثابت ندارند، می توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی باشند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۴۱    
باشگاه پرسپولیس برای بخشش کارت قرمز یحیی گل محمدی با فدراسیون فوتبال نامه نگاری کرده اما طبق قوانین انضباطی هیچ بخششی در کار نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۳۲    
دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز دوشنبه 3 آذر 99 را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۳۲    
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در سوریه با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل دیدار و گفت وگو کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۲۰    
معاون امور صنایع وزارت صمت، گفت: کانتینر های لوازم خانگی بوش پیش از اعلام ممنوعیت ها، ثبت سفارش شده بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۱۱    
در لایحه بودجه سال آینده درآمد مالیاتی از محل املاک و خودروهای گران قیمت مفروض شده که همین موضوع در قانون بودجه امسال نیز مصوب شده بود اما بعد از 8 ماه آیین نامه اجرایی آن در دولت تایید نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۶    
رسانه های رژیم صهیونیستی فاش کردند نخست وزیر این رژیم روز یکشنبه به طور مخفیانه به عربستان رفته و با ولیعهد این کشور دیدار کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۳:۳۷    
رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان وزارت بهداشت درگیر حاشیه ها نشوند و همه ظرفیت های علمی و پژوهشی و امکانات و نیروی انسانی کارآمد این مجموعه را در جهت تأمین امنیت جانی مردم به کار گیرند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۳:۳۱    
یک رسانه آمریکایی با اشاره به تلاش های رئیس جمهور کنونی آمریکا برای محدود کردن آزادی عمل رئیس جمهور آتی در سیاست خارجی این کشور ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۳:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه سفر پامپئو به منطقه را مرتبط با ماهیگیری های سیاسی آینده می داند و برخی تحلیلگران بر این باورند که پامپئو با حضور در کرانه باختری و بلندی های جولان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۳:۰۱    
وزیر صنعت معدن و تجارت، مسئولیت قیمت گوشت مرغ را بر عهده وزارت جهاد کشاورزی دانست و گفت: تاکنون 1/4 میلیون تن کالا از گمرک ترخیص شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۲:۵۵    
براساس پیش نویس لایحه بودجه 1400 کف حقوق کارمندان و بازنشستگان 3.5 میلیون تومان می شود که نسبت به سال جاری 25 درصد افزایش دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۲:۵۲    
شرکت ملی نفت ایران با صدور اطلاعیه ای در خصوص دعوی حقوقی خط لوله ایلات-اشکلون توضیحاتی ارائه داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی در مسیر رشت - قزوین بر اثر سانحه رانندگی به شدت آسیب دید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۲:۰۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی طی امروز و فردا (3 و 4 آذرماه) از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از پنجشنبه (6 آذر) خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۱:۵۵    
طرح جدید پیش فروش 9 محصول سایپا از امروز دوشنبه 3 آذرماه اجرا می شود. در ادامه جزئیات ثبت نام پیش فروش 9 محصول سایپا و نحوه ثبت نام سایپا و لینک ثبت نام سایپا و لیست 9 محصول عرضه شده در طرح جدید پیش ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۱:۳۱    
رییس انجمن کارخانجات لبنی گیلان گفت: افزایش قیمت شیر خام، لبنیات را از سفره اقشار کم در آمد حذف می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۱:۲۵    
امروز دوشنبه 3 آذر 99 پیش فروش 5 محصول پرفروش ایران خودرو آغاز شد. ثبت نام طرح فروش مشارکت در تولید پنج محصول ایران خودرو امروز 3 آذر 99 شروع می شود در ادامه این خبر لینک ثبت نام پیش فروش 5 محصول ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۱:۱۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اخذ مالیات از تراکنش های بانکی برای تامین منابع مالی طرح معیشتی را غیر قابل انجام دانست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۷    
اخراج دلالان با تعیین سیاست های مالیاتی از بازار و بازگرداندن تعادل میان عرضه و تقاضا با تکلیف دولت به ساخت مسکن ...
  • ۱