سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 4 آذر 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 1 آذر 1399 راهبرد معاصر 2 آذر 1399 راهبرد معاصر 3 آذر 1399 راهبرد معاصر 4 آذر 1399 راهبرد معاصر 5 آذر 1399 راهبرد معاصر 6 آذر 1399 راهبرد معاصر 7 آذر 1399 راهبرد معاصر 8 آذر 1399 راهبرد معاصر 9 آذر 1399 راهبرد معاصر 10 آذر 1399 راهبرد معاصر 11 آذر 1399 راهبرد معاصر 12 آذر 1399 راهبرد معاصر 13 آذر 1399 راهبرد معاصر 14 آذر 1399 راهبرد معاصر 15 آذر 1399 راهبرد معاصر 16 آذر 1399 راهبرد معاصر 17 آذر 1399 راهبرد معاصر 18 آذر 1399 راهبرد معاصر 19 آذر 1399 راهبرد معاصر 20 آذر 1399 راهبرد معاصر 21 آذر 1399 راهبرد معاصر 22 آذر 1399 راهبرد معاصر 23 آذر 1399 راهبرد معاصر 24 آذر 1399 راهبرد معاصر 25 آذر 1399 راهبرد معاصر 26 آذر 1399 راهبرد معاصر 27 آذر 1399 راهبرد معاصر 28 آذر 1399 راهبرد معاصر 29 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۰    
رهبر انقلاب به یاوه گویی های اخیر سه کشور اروپایی اشاره کردند و فرمودند: وضع امریکا که مشخص نیست و اروپایی ها هم دائماً در حال موضع گیری بر ضد ایران هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۲:۵۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آن چیزی که برای ما مهم است این است قیمت ارز ثبات داشته و بر اساس واقعیات موجود در اقتصاد کشور محاسبه شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۶    
ارزش پالایشی یکم در آخرین روز معاملات منتهی به پنجشنبه 6 آذر 99 رشد را شاهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۶    
رهبر انقلاب: اگر به نفع مردم کار کنید، دولت دوازدهم پایان خوبی خواهد داشت / باید با همت جدی و تلاش پیگیر مسئولان، تأثیر اجرای راهکارهای عملی در زندگی مردم مشخص شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۶    
مصوبات مالیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا برای اجرا به وزیر اقتصاد ابلاغ شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۰    
امروز قیمت هر اسکناس دلار براساس نرخ صرافی ملی ایران 24 هزار و 850 تومان است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۴۴    
ظهر روز سه شنبه بود که مهدی تارتار به طور ناگهانی و با بیان این موضوع که تفکرات تاکتیکی اش با نفرات کنونی پیکان همخوانی ندارد، از سمتش در این تیم به طور شفاهی کناره گیری کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۹:۴۰    
جدول قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز چهارشنبه 5 آذر 99 اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۱    
قیمت رسمی دلار و ارز امروز چهارشنبه 5 آذر 99 اعلام شد و براساس اعلام بانک مرکزی نرخ 26 ارز نسبت به دیروز افزایش یافته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۰:۱۰    
الاتجاه: کارشناسان امنیتی تاکید کردند عناصر تروریستی داعش مورد پشتیبانی و حمایت تسلیحاتی نیرو های بیگانه موجود در عراق هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۰:۰۷    
سخنگوی کتائب حزب الله عراق با بیان اینکه موضع مقاومت در این کشور در برابر نظامیان آمریکایی تغییر نکرده، از دولت عراق خواست در برابر اقدامات و خواسته های واشنگتن شفاف باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۰:۰۱    
امارات عربی متحده ورود نخستین محموله کالا از رژیم صهیونیستی و آغاز مبادلات تجاری با تل آویو را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۵۵    
بر اساس آمارها، افراد بی خانمان در اتحادیه اروپا افزایشی 70 درصدی در مقایسه با سال 2010 داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۵۲    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: بر اساس گزارش های دریافتی رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم به 85 تا 90 درصد رسیده که بسیار امیدوار کننده است و برای کاهش تردد کارکنان دولت با وسایل حمل و نقل ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۵۲    
وزیران امور خارجه ایران و سوئد به صورت تلفنی با یکدیگر رایزنی و گفت وگو کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۳۷    
پژوهشگران آمریکایی، الگوریتم جدیدی ابداع کرده اند که تشخیص می دهد کدام یک از بیماران مبتلا به کووید-19 باید در بخش مراقبت های ویژه بستری شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۳۴    
در 6 ماه نخست امسال حدود 20 عرضه اولیه در بورس انجام شد ولی با شروع دوره اصلاح بازار سهام دیگر خبری از عرضه اولیه نیست، آیا عرضه اولیه متوقف شده یا مجددا آغاز می شود؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۲۷    
رئیس جمهوری منتخب آمریکا در جریان اعلام اسامی اعضای دولت خود به طور رسمی گفت: آمریکا در صورت همکاری با هم پیمانانش قوی ترین است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۲۱    
فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی گفت: مهمترین کمکی که می توانیم به سیستم ایمنی ریه کنیم، این است که آن را در معرض عوامل آلوده کننده مانند آلودگی هوا قرار ندهیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۴۲    
مهدی تارتار سرمربی تیم پیکان درباره بهانه خود برای استعفا می گوید: سبک فوتبال من همیشه بازی مالکانه و روی زمین بوده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۳۰    
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی درخصوص تسهیلات جدید کرونایی ارائه داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۲۷    
وزیر خارجه پیشنهادی بایدن: نمی توانیم مشکلات دنیا را حل کنیم. نیاز به همکاری و شراکت کشورهای دیگر داریم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۱۵    
قیمت گوشی طی روزهای اخیر دچار نوساناتی شده است که در این خبر جدول قیمت گوشی شیائومی امروز سه شنبه 4 آذر 99 را می خوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۱۲    
قائم مقام ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از تاثیر 60 درصدی سابقه تحصیلی و 40 درصدی کنکور در پذیرش داوطلبان کنکور سراسری خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۰۶    
ابوترابی گفت: سازمان ثبت احوال کشور محدودیتی برای ثبت تاریخ تولد با تاریخ 9/9/ 99 ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۱:۴۲    
دکتر عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی درخصوص دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی یادداشت اینستاگرامی نوشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۱:۳۶    
محمود فکری سرمربی استقلال درباره وضعیت دیاباته توضیحاتی ارائه داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۱:۰۶    
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: امیدوار شدم که دانشمندان جوان ایرانی واکسن ملی کرونا را به زودی تولید می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۱:۰۳    
وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانسی خبری از حمایت های کویت از کمپین فشار حداکثری علیه تهران تشکر و قدردانی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۵۶    
دولت سودان درباره سفر یک هیئت از رژیم صهیونیستی به خارطوم اظهار بی اطلاعی کرد در همین حال سودان تریبون گفت که اعضایی از شورای حاکمیتی سودان ترتیب سفر هیئت صهیونیستی را داده بودند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۵۰    
سخنگوی انصار الله یمن با حمایت از عملیات موشکی این کشور گفت که عربستان سعودی اگر به دنبال توقف عملیات موشکی یمن است، به جنگ پایان دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۴۷    
عربستان در پیامی به شورای امنیت گروه انصارالله را به حمله علیه تاسیسات وابسته به شرکت آرامکو متهم کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۳۵    
هم بلینکن و هم سالیوان از مقام های دولت اوباما هستند و در شکل گیری توافق هسته ای با ایران نقش داشته اند، با این حال ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۲۶    
جدول پخش برنامه های درسی مدرسه تلویزیونی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه در روز 5 آذر 99 که از طریق شبکه آموزش و شبکه چهارم سیما پخش می شود، اعلام شد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۰۵    
بانک مرکزی و شبکه بانکی به منظور اجرای قانون جدید، تمهیدات لازم را برای ثبت چک در سامانه صیاد توسط دارندگان چک فراهم کرده است، لازم به ذکر است کارسازی چک تا اطلاع ثانوی به روال سابق همچنان ادامه دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۲    
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: نگاه وزیر جدید صمت این است که خودرو انحصاری است و قصد دارد واردات آن را آزاد کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۲    
سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: معاهده ممنوعیت تسلیحات هسته ای به حد نصاب مورد نیاز برای لازم الاجرا شدن یعنی به تصویب 50 کشور رسید و پس از گذشت 90 روز از سوم بهمن ماه لازم الاجرا می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۲۰    
در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بیش از یک درصد افت کرد اما شاخص هم وزن مثبت بود. بورس فردا چه می شود؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۲۰    
جدول قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز سه شنبه 4 آذر 99 اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۸:۵۶    
کرونا و تحریم ها موجب شد که قیمت طلا و قیمت سکه در کشور روز به روز افزایش پیدا کند. قیمت طلا امروز اعلام شد اما فراز و نشیب های قیمت طلا موجب شد تا بسیاری از کارشناسان به پیش بینی قیمت طلا فردا ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۸:۵۶    
رئیس جمهور از همه مردم، صاحبان مشاغل و اصناف بخاطر همکاری برای اجرای مطلوب طرح جامع مقابله با کرونا در کشور قدردانی و ابراز امیدواری کرد که این همکاری مطلوب تا پایان مهار کرونا و عادی شدن اوضاع در ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۸:۴۷    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جلسۀ شورای هماهنگی اقتصادی گفت: دست روی دست گذاشتن، تحریم ها را موثر می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۸:۴۱    
مشاور رئیس جمهوری ترکیه نسبت به موضوع کمک های عربستان به ترکیه در پی زلزله استان ازمیر و تسلیت آنکارا به بحرین به مناسبت درگذشت نخست وزیر این کشور واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۸:۳۵    
رئیس جمهور روسیه گفته انتظار دارد که نهاد های بین المللی در حل بحران منطقه قره باغ کوهستانی مشارکت کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۸:۳۲    
عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هشدار داد که در صورت ادامه داشتن جلوگیری از ورود ملزومات پزشکی به نوار غزه، حماس این قدرت را دارد که به دشمن صهیونیستی پاسخ دردناکی بدهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۸:۲۶    
نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی و ولی عهد ابوظبی که دستش به خون هزاران غیرنظامی یمنی آغشته است، از طرف یک برنده جایزه صلح نوبل برای دریافت این جایزه معرفی شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۸:۱۷    
در حالی که گردش مالی قاچاق سیگار چیزی در حدود 7 هزار میلیارد تومان تخمین زده می شود اما آمار مربوط به کشفیات سیگار قاچاق حاکی از آن است که تنها کمتر از 3 درصد از کل حجم قاچاق در این گروه کالایی مورد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۸:۱۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از حضور رییس دانشگاه فرهنگیان در جلسه روز سه شنبه کمیسیون خبر داد و گفت: آموزش و پرورش با کمبود 60 هزار معلم مواجه است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۸:۰۵    
معاون پارلمانی رئیس جمهور در واکنش به توییت نماینده مجلس که مدعی شده بود حسن روحانی از وی شکایت کرده است گفت: در اینکه آقای روحانی شخصا شکایتی را از نمایندگان مطرح نکرده تردیدی ندارم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۷:۵۶    
درحالی گزارش های اولیه از تخلفات قطعی برخی حقوقی های بورس در ریزش اخیر حکایت دارد، ولی متاسفانه نمایندگان مجلس بدون اشاره به کوچکترین مصداق از این تخلفات، فقط از لزوم برخورد قضایی حرف می زنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۷:۵۶    
در پایان معاملات امروز ارزش صندوق پالایشی یکم - دارا دوم امروز سه شنبه 4 آذر مشخص شد و آنالیزها توسط کارشناسان نشان میدهد که احتمال ضرر خریداران پالایشی یکم بالا است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۷:۳۲    
معاون امور تعاون وزارت کار از تخصیص اعتبار 7500 میلیارد تومانی برای تعاونی های مسکن کارگری خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۷:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال پیکان با این تیم خداحافظی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۷    
رییس ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از کاهش ترددهای درون شهری در پی اعمال محدودیت های دو هفته ای خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۶:۵۵    
رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی از آغاز طرح ترافیکی زمستانه از 20 آذر ماه خبر داد و تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا توصیه می شود هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۶:۵۲    
متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی از امروز (سه شنبه) می توانند درخواست خود را به سرشماره 6369 ارسال کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۶:۴۶    
معاون اقتصادی بانک مرکزی با بیان اینکه هدف گذاری تورم برای شاخص تورم دوازده ماهه است و نه تورم نقطه به نقطه، گفت: برای ارزیابی هدف تورمی اعلامی در اردیبهشت ماه سال جاری ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۶:۴۰    
یکی از نمایندگان پارلمان عراق گفت که شهید سلیمانی تنها دوست شیعیان نبود بلکه دوست همه طرف ها از جمله کردها و اهل سنت بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۶:۳۱    
نسرین چنگیزی از برخورد وزارت بهداشت با زایمان های لاکچری خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۶:۳۱    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ملاحظات فنی درباره طرح راهبردی لغو تحریم ها به مجلس ارائه شده تاکید کرد: سازمان انرژی اتمی امکان افزایش غنی سازی، طراحی راکتور و تولید ماشین های پیشرفته را دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۵    
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: روزانه 300 تن مرغ گرم با قیمت 18500 تومان برای توزیع در اختیار میادین میوه و تره بار قرار می گیرد که میزان توزیع در مقایسه با مواقع عادی سال 5 برابر شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۵    
با افزایش نگرانی ها در بازار بورس راهبرد معاصر نقشه بازار بورس و وضعیت بازار بورس امروز سه شنبه 4 آذر را بررسی و در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۶:۰۷    
یک منبع نزدیک به رئیس جمهور لبنان تأکید کرد که فشارهای آمریکا علت اصلی بن بست در تشکیل دولت جدید این کشور است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۵:۵۵    
یک متخصص بیماری های عفونی عنوان کرد: ناقلان بدون علامت در همه دنیا وجود دارند و مختص ایران نیست؛ اینکه ما بیاییم تمام مردم را اسکرین کنیم تا ناقلان بدون علامت را شناسایی کنیم صرفه اقتصادی ندارد بلکه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۵:۴۶    
بهای طلا در دومین روز از آغاز بکار بازارهای جهانی در این هفته به کمترین رقم خود در مدت زمان چهارماه گذشته تنزل کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۵:۴۰    
ضیا عربشاهی معتقد است که پرسپولیس در بازی با صنعت نفت آبادان برنامه نداشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۵:۳۷    
معاون امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده کالدرون و عیسی آل کثیر توضیحاتی داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۵:۱۵    
آخرین قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت طلا امروز سه شنبه 4 آذر 99 مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۵:۱۲    
اگر جنبه مثبت تیم انتخابی امنیتی سیاسی بایدن را برای مذاکره برجامی با ایران دنبال کنیم می توان بر این موضوع تاکید کرد که قطعا مذاکره با چنین چهره های شناخته شده ای برای ما قابل پیش بینی تر است و می ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۵:۰۶    
رئیس پلیس فتا تهران از دستگیری فردی خبر دارد که با اجبار کودک سه ساله به استعمال مواد و مشروب الکلی از وی فیلم گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۵:۰۶    
نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی گفت: در برخی فروشگاه های تهران مرغ به قیمت 38 هزار تومان و حتی 40 هزار تومان و در شهرستان ها حدود 35 هزار تومان به فروش می رسد که این نرخ ها مورد قبول ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۵۷    
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه برای علاج تحریم ها دو مسیر خنثی سازی تحریم ها و غلبه بر آنها و رفع تحریم وجود دارد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۴۲    
معاون شهردار تهران گفت: قیمت تمام شده بلیت مترو 15 هزار تومان است یا باید قیمت واقعی بلیت را از مردم بگیریم که دولت مخالف آن است یا باید جبران شود و در بودجه سنواتی دولت سهمی برای توسعه مترو در نظر ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۳۲    
معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی کشوری، از پرداخت وام ضروری نوبت هشتم بازنشستگان و وظیفه بگیران واجد شرایط این صندوق تا عصر سه شنبه خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۶    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد، دولت به عنوان تأمین کننده گندم که ماده اولیه نان است، هیچ تغییری در قیمت گندم و آرد نداده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۱۱    
همزمان با آغاز محدودیت های کرونایی، آرامشی نسبی در بازار طلا و ارز حاکم شده و قیمت های ارز و سکه با شیب ملایم در حال طی مسیر کاهشی هستند؛ اما دلایل واقعی کاهش قیمت ها در این بخش چیست؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۱۱    
سیدمحسن دهنوی اعلام کرد حجت الاسلام روحانی از وی شکایت کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۵۶    
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه تا چند روز آینده قیمت مرغ به قیمت مصوب خواهد رسید، گفت: از امروز توزیع مرغ افزایش پیدا خواهد کرد و قیمت ها پایین خواهد آمد. قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار، 20400 تومان است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۴۷    
یک روزنامه لبنانی به ابعاد سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی پرداخت و آن را بزرگترین خنجر سعودی به فلسطین قلمداد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۴۱    
رئیس کل بانک مرکزی اخیراً در نامه ای به رئیس جمهور به مصوبه اخیر درباره ترخیص کالا های رسوبی از گمرک که بدون حضور نماینده بانک مرکزی تصمیم گیری شد، به 3 دلیل مهم این مصوبه را غیر عملیاتی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۳۵    
سفارتخانه چین در فیلیپین ضمن محکوم کردن آشوب زایی آمریکا در قاره آسیا، تاکید کرد واشنگتن باید تحریک به تقابل و رویارویی را پایان دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۲۶    
مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی کاندیداتوری خود برای انتخابات 1400 را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۲۰    
یک روزنامه انگلیسی با بیان اینکه دولت کنونی آمریکا از طریق فشارهای حداکثری، صدمات جدی به روابط این کشور با ایران و روسیه وارد کرده است، نوشت اما خنثی کردن این ها برای دولت بعدی کار ساده ای است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۱۷    
منابع صهیونیستی گزارش دادند که وزیر جنگ این رژیم با درخواست نخست وزیر مبنی بر ارسال مقام های نظامی به سودان مخالفت کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۱۷    
زمان واریز بسته معیشتی 100 هزارتومانی دولت مشخص شد. بسته معیشتی 100 هزارتومانی دولت به چه کسانی تعلق می گیرد و برای دریافت یارانه جدید چه باید کرد؟ در ادامه با راهبرد معاصر همراه باشید
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۱۱    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره جزئیات تسهیلات کرونایی از واریز بسته معیشتی 100 هزارتومانی از نیمه دوم آذر خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۰۵    
اگر دولت قصد حمایت دارد باید هر چه زودتر نظام شناسایی دقیقی از اقشار نیازمند را ساماندهی کند که بداند از چه گروه ها و دهک هایی باید حمایت به عمل بیاورد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۵۶    
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه تا چند روز آینده قیمت مرغ به قیمت مصوب خواهد رسید، گفت: از امروز توزیع مرغ افزایش پیدا خواهد کرد و قیمت ها پایین خواهد آمد. قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار، 20400 تومان است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۵    
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره حواشی دیدار آبی پوشان مقابل فولاد توضیحاتی را بیان کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۲۶    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزییات و شرایط پاک کردن جریمه های تردد در محدودیت کرونایی را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۱۷    
مرکز هماهنگی حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش جدول زمان بندی جدید برنامه آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 را برای اجرا به استان ها ابلاغ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۰۵    
کارگردان معروف سینمای ایران درگذشت. در ادامه علت مرگ کامبوزیا و بیوگرافی این کارگردان معروف را در زیر بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۵۰    
جوان 20 ساله، نامزد 15 ساله اش را در مشهد خفه کرد و شبانه از منزل گریخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۲۰    
سازمان های مردمی و رسانه های حقیقت نگر باید دولت ها را تحت فشار قرار دهند تا ضمن محکوم کردن عربستان؛ دولتی که مردم یمن در صنعا تشکیل داده اند را در عرصه جهانی به رسمیت بشناسند تا زمینه برای کمک به ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۰۲    
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو می گوید: فعلا قیمت پراید به 100 میلیون تومان رسیده که البته این رقم هم واقعی نیست. اگر قیمت دلار کاهش پیدا کند قیمت پراید به زیر 100 میلیون تومان خواهد رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۹:۱۷    
دولت آمریکا مقرراتی وضع کرده که به موجب آن اتباع چندین کشور از جمله ایران برای انجام سفرهای گردشی و تجاری به آمریکا باید تا 15000 دلار اوراق قرضه پرداخت کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۹:۱۱    
اصلاح بازارهای مختلف غیر از بازار سرمایه در حوزه قیمت معمولاً زمان بر می شود، به این صورت که قیمت ها در طول زمان بیشتری افت می کنند یا در برابر افت بیشتر مقاومت می کند اما در مقابل ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۹:۰۵    
بنابر اعلام سایت سایپا که روز گذشته در اطلاعیه ای پیش فروش 9 محصول خودر ا آغاز کرد امروز نیز سه شنبه 4 آذر 99 متقاضیان می توانند برای ثبت نام پیش فورش سایپا به سایت سایپا مراجعه نمایند در ادامه خبر ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۸:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال گل گهر که تیمش در صدر جدول لیگ قرار دارد، امیدوار است فصل خوبی را به همراه بازیکنان خود در سیرجان سپری کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۷:۰۵    
قیمت ربع سکه امروز سه شنبه 4 آذر 99 را در جدول زیر بخوانید.
  • ۱