جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۱:۴۲May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 18 اردیبهشت 1403 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 29 اسفند 1400 راهبرد معاصر 29 اسفند 1401 راهبرد معاصر 29 اسفند 1402 راهبرد معاصر 31 فروردین 1403 راهبرد معاصر 1 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 2 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 3 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 4 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 5 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 6 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 7 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 8 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 9 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 10 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 11 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 12 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 13 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 14 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 15 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 16 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 17 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 18 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 19 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 20 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 21 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 22 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 23 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 24 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 25 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 26 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 27 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 28 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 29 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 30 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1403 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۱    
سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس بامداد شنبه از وقوع یک حادثه در نزدیکی سواحل یمن خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۰    
بیت کوین با افزایش روزانه شش درصدی دوباره به بالای 65 هزار دلار رسید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۰    
سعدالله زارعی، تحلیلگر مسائل غرب آسیا با بیان اینکه حملات مختلف به پروژه آیمک نه تنها به وسیله یمنی ها، بلکه از سوی سایر گروه های اسلامی منطقه انجام می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۶    
اعضای هیئت علمی، کادر آموزشی و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تا 29 اردیبهشت برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب فرصت دارند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۱    
وزیر کشور مالزی امروز پنجشنبه از رد درخواست آمریکا برای تشدید اجرای تحریم ها علیه ایران خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۰:۵۱    
عربستان در مراسم حج امسال، تسبیح هایی را به زائران هدیه می دهد که یک قابلیت جالب دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۵    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: 572 هزار نفر از معلمان در کشور تقاضای تجدید نظر در رتبه بندی شان را داشتند که طی چهار ماه بررسی این اعتراض ها ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۲    
اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید به ویژه در نواحی جنوبی و رگبار باران به خصوص در مناطق شمالی استان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۱    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیأت دولت در خصوص آیین نامه اجرایی قانون نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس را به دستگاه های مربوطه ابلاغ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۲    
نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور در خصوص تبعات 800 هزار میلیارد تومانی عدم تادیه بدهی دولت به تامین اجتماعی توضیحاتی ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۲    
جبهه صبح ایران از فهرست انتخاباتی خود برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم رونمایی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۷    
کارشناسان معتقدند که باید عرصه ورود گروه های مردمی به فعالیت های تربیتی مدارس باز شود؛ در فضای آرام اتفاق سیاسی نمی افتد، اکنون به لحاظ سیاسی واهمه داریم که حرفی بر خلاف نگاه ما در مدارس بیان شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۱    
جشن محفل قرآنی ستاره ها به میزبانی مردم شهر مقدس قم برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۶    
رئیس مجلس در نشست با اعضای هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین گفت: بارها به نمایندگان تأکید کردم که بار دولت، بار سنگینی است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۲۷    
قسام اعلام کرد که پایگاه نظامی اسرائیل در شرق نتساریم را هدف قرار داده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۱۵    
در هلند گروهی از وکلا درخواستی را برای صدور حکم بازداشت برای نتانیاهو و مقامات اسرائیلی به دادگاه کیفری بین المللی ارائه دادند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۱۵    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد و نارنجی فعالیت سامانه بارشی از طغیان رودخانه ها، سیلاب ناگهانی، آب گرفتگی معابر و خسارت به کشاورزان در 10 استان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۰:۲۱    
اجلاس گروه کاری مسئولان ارشد در مورد مسائل دریای خزر در تهران برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۰:۲۱    
کیسه صفرا عضوی در بخش تحتانی کبد است که صفرای ترشح شده از کبد در آن تجمع یافته و هنگام نیاز از طریق مجرای صفراوی مشترک (CBD) به روده باریک ریخته می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۰:۱۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون از وی عیادت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۰:۱۲    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودوری سمند تاکسی حامل سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۰:۰۰    
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار اعلام کرد: عبور طوفان تندری از این شهرستان، سه شنبه شب منجر به وقوع 66 مورد حادثه در شهر سبزوار شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۰:۰۰    
وزیر امور خارجه بر ارتقای بیش از پیش روابط ایران و روسیه در حوزه های مختلف بویژه اقتصادی و تجاری و در راستای توجه ویژه روسای جمهور دو کشور تاکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۰:۰۰    
باشگاه سپاهان از سخنان زشت یک کمدین تلویزیونی در رسانه رسمی پرسپولیس شکایت می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۰:۰۰    
منابع خبری سه شنبه شب گزارش دادند، یک گروه مصری مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی در شهر اسکندریه را برعهده گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۵۷    
قیمت دلار روز سه شنبه با نوسان محدود افزایشی معامله شد. طی دو روز متوالی، قیمت این اسکناس با تلرانس محدود 50 تا 100 تومانی در کف کریدور ششم نوسان داشته است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۵۷    
قیمت طلا و سکه در پنجمین روز هفته با کاهش محدود قیمت طلای جهانی و روند رنج دلار همراهی چندانی نداشت و با کاهش چشمگیری معامله شد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۵۱    
در بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران، با معامله 319 کیلوگرم شمش طلای استاندارد، رکورد معاملات شکسته شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۴۲    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی ملایر گفت: صبح امروز نشت گاز شهری در منزل مسکونی واقع در محله، ولی بخشی ملایر منجر به انفجار و تخریب دو ساختمان و خساراتی به ساختمان های اطراف شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۴۲    
سرمربی مشهور پرتغالی پس از منتفی شدن بازگشتش به منچستر، مورد توجه باشگاه دسته دومی القادسیه عربستان قرار گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۴۲    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ممکن است نتایج آرای الکترونیک در ستاد مرکزی انتخابات قابل مشاهده باشد اما زمانی اعلام می شود که صورتجلسه شعب توسط مجری و ناظر امضا شده باشد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۳۶    
منابع خبری می گویند که یک شهروند مصری، یک تاجر اسرائیلی را در شهر اسکندریه از پای درآورده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۳۰    
کم آبی منشاء بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری ها و عوارض مرتبط با روده است، اما یکی از مهمترین اعضای بدن که کم آبی بدن می تواند آن را دچار آسیب کند، کلیه است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۵۱    
مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی سبزوار اعلام کرد: یک خانواده سه نفره در روستای ایزی این شهرستان، سه شنبه شب از زیر آوار منزل مسکونی بیرون کشیده شده و نجات یافتند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: یک جوان 28 ساله در رودخانه شهرستان زهک غرق شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۶    
سرمربی استقلال از رفتاری که امید حامدی فر در پایان دیدار با ذوب آهن از خود نشان داد، ناراحت است و با این بازیکن برخورد خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۰    
پس از شکست سنگین حزب حاکم محافظه کار انگلیس در انتخابات شورا های شهر، نتایج یک نظرسنجی صورت گرفته نشان می دهد که نیمی از مردم این کشور خواهان استعفای ریشی سوناک از مقام نخست وزیری هستند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۰    
نکته جالب در ترکیب منتخب هفته بیست وششم لیگ برتر فوتبال، درخشش بازیکنان خارجی بود که توانستند نتایج دیدارهای حساس این هفته را تغییر دهند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید براینکه صادرکنندگان مورد حمایت دولت هستند گفت: این حمایت ها زمینه ای برای ایجاد توانمندی برای توسعه صادرات غیرنفتی ویژه تولیدکنندگان و فعالان حوزه تجارت خارجی است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۷    
تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از قائمشهر و بازی برابر نساجی، برای نخستین بار در ماه های اخیر بدون هیچ مصدومی تمرین کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۱    
رئیس جمهور، عملیات وعده صادق را موجب غرور ملی و جلوه بسیار روشن عقلانیت انقلابی دانست و تاکید کرد: ایران قوی می تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۱    
معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه هفتاد هزار میلیارد ریال جهت اجرای طرح های عمرانی مصوبات سفر رییس جمهوری در لرستان هزینه شده است، گفت: پیشرفت پروژه های سفر در استان رضایت بخش است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۰    
رییس اداره هواشناسی سبزوار اعلام کرد: طوفان تندری با سرعت 110 کیلومتر بر ساعت، شامگاه سه شنبه مناطق غربی خراسان رضوی از جمله شهرستان های سبزوار و داورزن را درنوردید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۰    
اسامه حمدان سخنگوی جنبش حماس با اشاره به ورود ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه تاکید کرد که عملیات در این منطقه برای اسرائیل پیک نیک نخواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۵۷    
آرمین زارعی به دلیل فشار عصبی از ساعاتی پیش در بیمارستانی در تهران بستری شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۵۷    
رسانه های رژیم صهیونیستی سه شنبه شب از هلاکت یک تاجر اسرائیلی در مصر خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۵۱    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در یک نشست خبری در وین تأیید کرد که رایزنی ها با ایران برای رسیدن به توافق با این کشور ادامه دارند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۵۱    
CCHF علائم بارزی ندارد و در ابتدا شبیه یک سرماخوردگی ساده است. ممکن است بیمار با تب، لرز و بدن درد مراجعه کند،، اما به تدریج با تشدید بیماری، خونریزی از نقاط مختلف رخ می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۴۵    
دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی تنها بیمارستان دولتی رفح را هدف قرار داده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۴۵    
دختر 6 ساله نهاوندی در رودخانه گاماسیاب غرق شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۰    
مهاجم 20 ساله لایپزیگ، گزینه اول جانشینی اولیویه ژیرو در میلان است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۲۷    
سخنگوی صنعت برق گفت: امروز تعداد معاملات برق در بورس انرژی با جهش خیره کننده 153 درصدی نسبت به روز گذشته(دوشنبه) از 40 معامله به 101 معامله افزایش یافت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۲۷    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: پایان هفته نواحی شمالی کشور با صدور دو هشدار هواشناسی شاهد کاهش محسوس دمای هوا و وزش باد خواهند بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۲۷    
با تصمیم کادرفنی استقلال تمرین فردای این تیم تعطیل شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۱۵    
مجید رضا حریری، رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با بیان اینکه عضویت ایران در بلوک اقتصادی قدرتمندی همچون بریکس می تواند مؤثر باشد، گفت: با وجود تسلط شکلی غرب روی مناسبات مالی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۱۵    
همزمان با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح، یک منبع غربی عصر امروز (سه شنبه) از چراغ سبز آمریکا به این رژیم برای اجرای عملیات محدود در این شهر خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۵۷    
مدیر سرمایه گذاری و کسب وکار شرکت ملی گاز گفت: پس از تصویب مجوز صدور موافقت اصولی هر یک از طرح های شیوه نامه جذب سرمایه گذاری فرایند ثبت نام طرح های پایداری تأمین گاز طبیعی آغاز شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۵۷    
سردار آزمون به احتمال جدایی از باشگاه رم واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۵۱    
براساس اطلاعات هواشناسی، رگبار و رعد و برق در نیمی از استان های کشور همراه با آبگرفتگی معابر ، ریزش تگرگ و سیلابی شدن مسیرها برای ساعات آینده پیش بینی شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۴۵    
مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه تحقق اهداف توسعه دریامحور فرمانده واحد می خواهد از برنامه ریزی برای جابجایی 100 هزار TEU کانتینر در بندر چابهار خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۴۲    
یک روزنامه عبری زبان درباره موافقت جنبش حماس با توافق پیشنهادی آتش بس در نوار غزه نوشت، سران حماس توانستند میان اسرائیل و آمریکا شکاف ایجاد کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۴۲    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره تخلفات صورت گرفته در دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان صادر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۴۲    
یکی از رهبران جنبش حماس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با هیچ پیشنهادی از سوی میانجیگران آتش بس در غزه موافقت نکرده است، اعلام کرد هنوز هیچ توافقی حاصل نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۴۲    
با حضور معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان از سامانه ایران دیتا و اطلس فرهنگی کشور رونمایی شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۶    
معاون اول رئیس جمهور در دیدار اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: وجود دیدگاههای متفاوت و تضارب آراء درباره مدیریت اقتصادی و سیاستهای ارزی طبیعی است و در این باره دولت از هر پیشنهاد اجرایی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۶    
مشعل المپیک پاریس فردا وارد بندر مارسی خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۲۷    
مصرف زیاد سدیم می تواند فشارخون را بالا ببرد و منجر به احتباس مایعات در بدن، بیماری کلیوی و نارسایی قلبی شود؛ بنابراین این بار که خواستید کنسرو ذرت یا سوپ آماده بخورید به این مسئله خوب فکر کنید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۲۱    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت ضمن تاکید بر تاثیر مصرف ماست در تقویت سیستم ایمنی، گفت: ماست منبع غنی کلسیم، پتاسیم، ویتامین آ، ویتامین ب 2، ویتامین ب 12 و فسفر است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۲۱    
شهرداری منطقه 13 تهران در واکنش به انتشار برخی اخبار در مورد قطع درختان و ساخت و ساز در محدوده پارک جنگلی سرخ حصار این موضوع را تکذیب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۱۵    
راه های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد، شاید عجیب به نظر برسد، اما یکی از راه های غیر معمول در این زمینه کم کردن وزن در حین خواب است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۶    
به گزارش راهبرد معاصر؛ همسر پادشاه اردن در یک مصاحبه تلویزیونی از حس خودش نسبت به مردم فلسطین توضیح می دهد. در ادامه می توانید ویدئویی از صحبت های همسر پادشاه اردن را ببینید. / همشهری ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۰    
ستاره ازبک پرسپولیس به کابوس بزرگ نساجی تبدیل شده است
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۰    
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق موبایل خبر داد که با شلیک پلیس زمین گیر شدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۷    
روزنامه مشهور اسپانیایی در خبری گل شهاب زاهدی در جی لیگ ژاپن را نامزد بهترین گل سال دانست.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۷    
در بازی های اخیر استقلال برخی از کارشناسان نسبت به تعویض های تیم استقلال ایراد می گرفتند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۱    
وزیر کار درباره معوقات و افزایش حقوق های بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی توضیح داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۱    
اعضای تیم استقلال از روز پنجشنبه تمرینات خود را برای دیدار با فولاد خوزستان شروع خواهند کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۲    
معاون اول رییس جمهور گفت: علاوه بر تشکیل قرارگاه رفع مسائل و مشکلات پتروشیمی، یک قرارگاه توسعه این صنعت با سه برنامه کوتاه مدت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۲    
قیمت هر گرم طلا امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 48 هزار تومان و بهای هر سکه طرح جدید 500 هزار تومان کاهش یافت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۶    
طبق اعلام وزارت راه وشهرسازی بیش از 322 هزار پروژه نهضت ملی مسکن تا به امروز موفق به دریافت تسهیلات 550 میلیون تومانی نهضت ملی مسکن شده و بیش از 34 هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی در این حوزه پرداخت شده ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۶    
مدیر کل اقتصادی بانک مرکزی با بیان این که هدف بانک مرکزی برای مهار تورم، کنترل رشد ترازنامه بانکها است، گفت: تسهیلات پرداختی بانکها در سال گذشته از 28.2 درصد رشد برخوردار شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۶    
کارشناسان بازار سرمایه معتقدند علت ریزش های این روزهای بورس از بی اعتمادی سهامداران به دولت و شرکت های حقوقی نشات گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۰    
سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی از تداوم بارش ها در بیشتر مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بالغ بر 30 هزار واحد مسکونی بدون سکنه در شهر های جدید شناسایی شده است .
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۱    
گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز (سه شنبه) از کشته شدن یک اسیر زن صهیونیست در بمباران نوار غزه از سوی ارتش رژیم اشغالگر خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۱    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: به علت چالش های سیاسی، از همکاری دانشمندان هسته ای ایران و جهان محروم شده ایم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۴۵    
وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان در تماس تلفنی درخصوص روابط دوجانبه و تحولات اخیر غزه رایزنی کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به تهدید های لندن مبنی بر اینکه کی یف ممکن است با تسلیحات انگلیسی به خاک روسیه حملاتی ترتیب بدهد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۷    
دبیرکل سازمان ملل ضمن ابراز نگرانی از عملیات نظامی احتمالی رژیم صهیونیستی در شهر رفح واقع در جنوب غزه، توافق میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی را برای دستیابی به آتش بس مهم عنوان کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۷    
تشدید موضع گیری های ضدروسی مکرون در مدت اخیر تا حدی ریشه در تضعیف نفوذ سنتی فرانسوی ها در قاره آفریقا و قدرت گیری فزاینده روس ها دراین قاره دارد. موضوعی که به یک چالش بزرگ برای پاریس تبدیل شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۱    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در سال جاری معادل 99 همت از سوی سازمان بنادر و دریانوردی و نیز 55 همت توسط بخش غیردولتی پروژه سرمایه گذاری در بنادر تعریف شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۵    
مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه لایحه خود در ارتباط با پرونده یورگن لوکادیا را برای دادگاه عالی ورزش(کاس) ارسال کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۲    
در جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت، نهایی سازی ایین نامه فعالیت سکوهای حوزه سلامت و پیش نویس مصوبه خدمات مربوط به کاهش ریسک بررسی شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۶    
وزیر کار درباره لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران گفت: در دیدار روز کارگر با رئیس جمهور, تشکل ها از رئیس جمهور درخواست کردند که بگذاریم ماده 41 به همان سبک بماند و همواره شورای عالی کار ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۰    
پسر یکی از مربیان تیم فوتبال استقلال در جریان تماشای دیدار آبی پوشان مقابل ذوب آهن اصفهان دچار حادثه شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۷    
هافبک تیم فوتبال هوادار به دلیل دریافت چهار کارت زرد در دیدارهای اخیر این تیم، بازی مقابل سرخپوشان را از دست داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۱۵    
دانشجویان سراسر کشور برای حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکا دست به تجمعات بسیاری زدند تا صدای همنوایی خود را در این راه و دفاع از حقوق مردم فلسطین به گوش آن ها برسانند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۰    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با بیان اینکه سالانه یک میلیارد و 200 میلیون مترمکعب آب شرب در تهران توزیع می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: ما اعتماد به نفس بالایی داریم چون رئال مادرید هستم و ما این تیم بزرگ را داریم. فردا در برنابئو منتظر یک شب رویایی دیگر باشید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۷    
بانک مرکزی گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران را منتشر کرد که نشان می دهد تورم مسکن در پایان فروردین به 22.9 درصد رسید که نسبت به ماه قبل 1.9 درصد کاهش داشته است.
  • ۱