جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۳:۳۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 10 اردیبهشت 1403 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 29 اسفند 1400 راهبرد معاصر 29 اسفند 1401 راهبرد معاصر 29 اسفند 1402 راهبرد معاصر 31 فروردین 1403 راهبرد معاصر 1 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 2 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 3 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 4 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 5 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 6 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 7 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 8 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 9 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 10 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 11 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 12 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 13 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 14 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 15 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 16 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 17 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 18 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 19 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 20 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 21 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 22 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 23 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 24 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 25 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 26 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 27 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 28 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 29 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 30 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1403 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۱۰    
متهمی که مرد افغانستانی را به قتل رسانده و سر او را بریده بود شناسایی شده و سر مقتول نزد برادر متهم کشف شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۳۷    
قهوه، این نوشیدنی دوست داشتنی، برای همه افراد مناسب نیست و برای برخی افراد، عوارضی همچون استرس و تپش قلب را به دنبال دارد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۳۱    
همه ما در اطرافیان خود، کسانی را می شناسیم که درگیر میگرن هستند، با این حال باور های غلطی نسبت به این عارضه داشته و داریم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۵    
دهه ها بود که تخمین ها از حجم آب رودخانه های زمین براساس تصحیحات سال 1974 سازمان ملل صورت می گرفت و به دلیل فقدان مشاهدات رودخانه ها در سراسر جهان که از جمعیت انسانی دور هستند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۲۷    
سرپرست سازمان خصوصی سازی و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس توافق کردند تشریفات مربوط به تغییر نام باشگاه استقلال مطابق با قوانین و مقررات صورت پذیرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۲    
قیمت نقره امروز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 در بازار تهران کاهشی است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۵۶    
زمان پرداخت حق التدریس سه ماه زمستان 1402 فرهنگیان و معلمان شاغل و بازنشسته مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۱    
جویدن ناخن یا اونیکوفاژی ارتباط نزدیکی با اختلالات روانی مانند اختلال اضطراب و اختلال وسواس فکری جبری دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۲    
رییس بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم با بیان اینکه بروز علایم مسمومیت با الکل های حاوی متانول زمانبر است، گفت: مصرف الکل های سمی در هر اندازه ای خطرناک است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۶    
سرلشکر سلامی در پیامی خطاب به پیمان جبلی از تلاش های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه عظیم تاریخی و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۱    
سرانجام آیین نامه توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی، ابلاغ شد و برای پلتفرم ها، وظایفی گنجانده شده است
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۲    
سایپا اعلام کرد مشتریان ساینا S دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان در قرارداد گروه خودروسازی سایپا بهمن ماه 1402 بود، همین خودرو را مطابق قرارداد تحویل خواهند گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز به ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه 1403 مربوط به جداول می پردازند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۰    
مدیریت پذیرش بورس کالای ایران با صدور 41 اطلاعیه جداگانه از پذیرش های جدید برای عرضه در بازار اصلی و فرعی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۷    
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که 5 واحد (یگان) نظامی ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داده اما از انجام اقدامات تنبیهی علیه آنها خودداری کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: در این دولت غول کنکور در چراغ جادو شد؛ دو دولت، دو مجلس، تصویب شد، ابلاغ شد، اما اجرا نشد. ولی این دولت در بحبوحه تلاطم آغاز سال 1402 این مصوبه را اجرا کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۵    
رییس شورای عالی نظام پرستاری، با انتقاد از عدم توجه به مشکلات جامعه پرستاری، گفت: شاهد هستیم که پرستاران به صورت دسته جمعی از مراکز درمانی استعفا می دهند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۳۲    
ارتش اسرائیل از کشته شدن دو افسر دیگر خود در مرکز نوار غزه خبر داد. گردان های عزالدین قسام اعلام کرده بود که در یک کمین شمار زیادی از نیرو های اسرائیلی را هدف قرار داده اند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۲۶    
در حالی پرخوری قبل خواب برای برخی افراد تبدیل به عادت شده است که عوارض جدی را به همراه دارد، به طوری که بیماری قلبی و سکته مغزی تنها دو نمونه از این عوارض است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۲۰    
سلنا گومز، خواننده و بازیگر 31 ساله آمریکایی که بالاترین تعداد دنبال کننده را با 429 میلیون کاربر به عنوان یک زن در اینستاگرام دارد، اعلام کرد که خود از این رسانه اجتماعی بیرون آمده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۲۰    
محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز دوشنبه، تلاش عربستان سعودی برای حمایت از امنیت اسرائیل را به سخره گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۰۲    
سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امشب از وقوع یک حادثه دریایی جدید در آب های اطراف یمن خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۵۶    
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که 5 واحد (یگان) نظامی ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داده، اما از انجام اقدامات تنبیهی علیه آن ها خودداری کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۵۶    
مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه واژگونی مینی بوس در محور کاشمر به شادمهر مقابل کارخانه کاشی، منجر به مصدومیت 9 نفر شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۵۰    
سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: مالیات طلافروشان در طول یکسال 9 میلیون و 600 هزار تومان است به طوری کارمند 10 میلیون می پردازد
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۳۰    
یک رسانه عبری زبان فاش کرد سفر بلینکن به عربستان برای فراهم کردن زمینه سازش ریاض تل آویو انجام شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۳۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از سکونت انسان قبل از عصر مفرغ در تپۀ فلک الافلاک خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۳۰    
تعطیلات رسمی بخشی حیاتی از بافت فرهنگی و اجتماعی هر ملتی است و فراهم کردن زمانی برای دوری از کارهای روزمره بسیار ضروری است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۳۰    
تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که مسکو در حال ساخت یک پایگاه جدید بالگرد های روسی در استان بلگورود در نزدیکی مرز اوکراین است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۲۷    
منابع خبری در غرب افغانستان اعلام کردند بر اثر حمله مسلحانه به مسجد شیعیان در هرات شماری از نمازگزاران شهید و زخمی شدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۲۷    
به گفت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند 4000 واحد نهضت ملی مسکن این شهر تا تابستان امسال تحویل متقاضیان می شود که هزینه این واحدها با مشاعات حدود 10 میلیون تومان در هر متر مربع بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۲۱    
سرمربی رئال مادرید دیدار برابر بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را سخت توصیف و تاکید کرد که هدف رئال فینالیست شدن است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۲۱    
به گفته مدیرکل روابط عمومی راه آهن، بلیت قطارهای فوق العاده مشهد برای ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، از فردا سه شنبه 11 اردیبهشت ساعت 9 صبح به فروش می رسد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۱۵    
در نشست سازمان حج و زیارت با اشاره به روند مطلوب فرآیند اخذ روادید اعلام شد که با موافقت بانک مرکزی زائران حج 1403 می توانند مبلغ 500 یورو از شعب بانک های عامل در سراسر کشور دریافت کنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۱۲    
قیمت طلا و سکه روز دوشنبه با رشد قیمت دلار همراه شد و در تمام قطعات و وزن ها افزایش پیدا کرد. روند صعودی بازار طلا هر مثقال را نیم میلیون تومان گران کرد و سکه امامی را در کانال بالاتر نشاند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۱۲    
قیمت دلار روز دوشنبه با کاهش قیمت بازگشایی شد و در ادامه معاملات، افزایش پیدا کرد. رشد 500 تومانی قیمت دلار این اسکناس را یک کانال بالا نشاند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۰۰    
پلیس آمریکا در ادامه سرکوب و بازداشت دانشجویان حامی فلسطین و مخالف اسرائیل، 25 دانشجوی معترض دانشگاه جورجیا را هم روز دوشنبه به وقت محلی دستگیر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۰۰    
احسان عطایا عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به پیشنهاد مبادله اسرا که از سوی رژیم صهیونیستی ارائه شده است، گفت که این پیشنهاد با مفاد و ابهامات فعلی آن منجر به توافق نمی شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۳۰    
معاون اول رئیس جمهور هر نوع هزینه در آموزش و پرورش را سرمایه گذاری عنوان کرد از وزیر خواست گزارش جامع و دقیقی از آمار بازماندگان از تحصیل تدوین شود و آیین نامه های مرتبط با انسداد بی سوادی هر چه سریع ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۱    
در آرشیو مرکز اسناد انقلاب اسلامی، سندی وجود دارد که ابعاد تازه ای از تحریف نام خلیج فارس روشن می کند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۵    
هزاران نفر از شهرک نشینان امشب بار دیگر علیه کابینه نتانیاهو در تل آویو دست به تظاهرات زدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۵    
بعد از گمانه زنی در خصوص احتمال محرومیت رامین رضاییان از جدال با پرسپولیس، این باشگاه در این خصوص استعلام گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۵    
آی پد اپل به فهرست محصولات و خدمات شرکت های بزرگ فناوری اضافه شد که مشمول مقررات سخت گیرانه اتحادیه اروپا برای متوقف کردن سوءاستفاده از قدرت رقابت می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۵    
نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار با کاروان قاریان اعزامی به حج تمتع گفت: افرادی که سال 85 برای حج سپرده گذاری کرده اند همچنان در صف هستند و برخی از آن ها حدود 30 سال در نوبت حج خواهند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۵    
کریمی گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در خصوص گشایش هایی برای آزادسازی منابع مسدود شده ما در برخی کشور ها صورت پذیرفت که در آینده خبررسانی می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۲    
باشگاه استقلال، با انتشار اطلاعیه ای به خانواده های عزیز، هشدار داد فریب افراد سودجو که اقدام به سواستفاده از نام آکادمی باشگاه استقلال می کنند را نخورند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۲    
باشگاه استقلال همچنان به طور ویژه پیگیر برگزاری دیدار هفته پایانی خود با حضور تماشاگران است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۰۶    
هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: فردا جلسه ای برای تعیین رقم پاداش ها تشکیل می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی صنعت آب ایران با اشاره به پرشدگی 64 درصدی مخازن سدهای کشور گفت: حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور معادل سال گذشته است اما ورودی به مخازن نسبت به سال گذشته، هشت درصد کاهش داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۰۰    
استقلال قاطعانه تاکید دارد که بازی هفته آخرش مقابل پیکان در حضور تماشاگران برگزار شود چون احتمال دارد این مسابقه منجر به قهرمانی آبی پوشان شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۴۶    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:به منظور جلوگیری از بهره کشی غیرقانونی از کارگر و سوء استفاده از آنان و همچنین، موضوع قراردادهای سفید امضا ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۴۰    
وزیر جهاد کشاورزی بر گسترش همکاری های تجاری و کشاورزی ایران و سریلانکا تاکید کرد و گفت: واردات چای با مکانیزم تهاتر از سریلانکا اقدام مناسبی است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۷    
معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که به زودی دوربین های ثبت تخلف رانندگی بر روی موتورسیکلت های پلیس راهور نیز نصب می شود و در فاز اول این دوربین ها نسبت به ثبت تخلفات ساکن ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۲۲    
مهاجران افغان ساکن پاکستان از ترس اخراج و بازگردانده شدن به افغانستان، در خانه هایشان پنهان شده اند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۲۲    
رسانه های فرانسوی گزارش دادند ژرار دوپاردیو امروز (دوشنبه) توسط پلیس برای بازجویی در مورد اتهامات جدید تجاوز جنسی احضار شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۶    
زندگی پنهانی عامل قتل زن جوان در خیابان گاندی در کمتر از یک ماه با دستگیری او در یکی از روستا های استان گلستان، پایان یافت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۶    
وقتی سارقان موتور سوار، ماموران پلیس را دیدند تصمیم به فرار گرفتند، اما این فرار پایان مرگباری داشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۲    
مقاومت فلسطین شهرک سدیروت و شماری از شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه را با راکت هدف قرار داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۲    
وزیر امور خارجه آمریکا طی سخنانی در مجمع جهانی اقتصاد در کشور عربستان گفت که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) هیچ طرحی علیه روسیه ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۲    
مرتضی مکی، کارشناس مسائل بین الملل با بیان تحولات منطقه ای پس از عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: شاهد تحرکات دولت آمریکا به عنوان بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی در برابر ایران هستیم ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۶    
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: دولت سیزدهم تربیت معلم را اصیل می داند و جذب استعداد های دانشگاه های برتر بهتر از جذب از طریق ماده 28 است و امسال کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد تا ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۶    
تحلیلگران نظامی بر این باورند که جنگنده های جدید نیروی هوایی اوکراین در صورت مواجهه با جت های پیشرفته سوخو-35 روسیه با چالش های مهمی مواجه می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۰    
معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: 2 فروند شناور صیادی لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار طعمه حریق شدند و در این حادثه یک نفر فوت و یک لنج طعمه حریق شده و یک لنج دیگر خسارات وارد شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۳۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در سفر به عربستان در دیدار با همتای عربستانی خود 5 پیشنهاد مطرح کردم که همه مورد موافقت قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۳۷    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت : عملیات وعده صادق خواست مردم بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۳۱    
پس از حمله پهپادی افراد ناشناس به یک میدان گازی بزرگ در اقلیم کردستان که منجر به کشته شدن چهار نفر شد، به طور موقت فعالیت آن متوقف شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۳۱    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور را ابلاغ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۲۲    
رئیس اتحادیه بارفروشان از کاهش 60 درصدی قیمت میوه های نوبرانه طی یک ماه اخیر خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۲۲    
مدیرعامل صندوق پنبه گفت: براساس آمار سالانه 180 هزارتن پنبه مورد نیاز صنعت نساجی است که تولید داخل 50 درصد نیاز صنعت را جوابگوست.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۲۲    
میلیاردر آمریکایی و مدیرعامل تسلا در سفری سرزده به چین با مقامات این کشور دیدار و تلاش کرد تا فروش نزولی این شرکت خودروسازی را تقویت کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۶    
مدیرعامل شرکت توانیر از اختصاص پاداش 4 برابر بیشتر از هزینه های تامین برق به مشترکان کشاورزی خبر داد که در طرح های مدیریت مصرف تابستان امسال مشارکت فعال تری داشته باشند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۶    
رئیس کمیته فوتسال گفت: با اکثر تیم هایی که حرفی برای گفتن داشتند، بازی و در تورنمنت برزیل شرکت کردیم که شاکله اصلی تیم ملی فوتسال در آنجا شکل گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۰    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دستورالعمل اجرای سند تحول در مدارس تهیه و اجرای آزمایشی آن آغاز شده است، ادامه داد: هفت برنامه ملی پیشران در این سند انتخاب و آماده اجرا است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۰    
محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۰    
بخش کشاورزی در سال 1402 با ارزآوری 6.2 میلیاردلاری تراز تجاری این بخش را 2 میلیارد دلار افزایش داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۷    
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: باید بهترین باشیم تا بتوانیم کارهای بزرگ انجام دهیم و نیاز است با پشتیبانی خوب و بازی های تدارکاتی، خودمان را برای جام جهانی آماده کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۱    
دستاورد مهم سفر ایلان ماسک مالک شرکت تسلا به چین، توافق با شرکت جستجوی اینترنتی بایدو، برای بهره گرفتن از داده های نقشه این شرکت برای فناوری کمک راننده در بزرگترین بازار خودرو جهان است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۱    
دانشگاه کلمبیای نیویورک آمریکا که این روز ها کانون جنبش همبستگی با مردم غزه شده است، از معترضان حامی فلسطین خواست متفرق شوند و در برابر خواسته دانشجویان این دانشگاه اعلام کرد که روابط با اسرائیل را ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۵۵    
اگر در دهه های بالای زندگی باشید، ممکن است فکر کنید دیگر فرصت ساختن عضلاتتان به پایان رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۶    
سخنگوی دولت روسیه در گفتگو با خبرنگاران تأکید کرد که تحریم های احتمالی اتحادیه اروپا علیه صادرات ال ان جی این کشور مظهر رقابت ناعادلانه و غیرقانونی است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۶    
کمیته تحقیقات روسیه به این نتیجه رسیده است که در آودیوکا شواهدی مبنی بر دفن غیرنظامیان شکنجه شده، کشف شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۱    
معاون امورمجلس رییس جمهور گفت: برخی به دنبال ایجاد دلهره در دل ایرانیان خارج از کشور هستند در حالی که هم اکنون بهترین فرصت برای برگشت ایرانیان و زندگی و سرمایه گذاری آنان در ایران فراهم است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۵    
مشاور رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه سفرهای سران کشورهای غربی به تل آویو مشکل اسرائیل را حل نمی کند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۲    
وزیر خارجه عربستان سعودی ضمن هشدار نسبت به پیامد های گسترش جنگ غزه گفت که تنها رژیم صهیونیستی مخالف توقف این جنگ است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۲    
عصر امروز جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنر و ورزش کشور در پردیس سینمایی ملت در مراسمی نمادین، از مردم برای صرفه جویی برق دعوت کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۴۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه دغدغه رییس جمهور در تمام جلسات معیشت مردم است و نشستی نیست که ایشان نسبت به توجه به این موضوع به ما تذکر ندهند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۴۰    
یک فعال مسیحی تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۴۰    
جلسات مشترک وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت با نمایندگان بیش از 10 کشور دنیا از جمله کشورهای آفریقایی، هندی، چینی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تأیید کرد انتظار می رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه مه (اوایل خرداد) کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۷    
نتایج یک تحقیق جدید روی بیش از 11 هزار بزرگسال نشان می دهد که بین استفاده از دارو های مهار کننده اسید معده با حملات میگرنی یا سردرد های شدید و ارتباط وجود دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه پنجاهمین نشست مجمع سالانه 2024 بانک توسعه اسلامی گفت: پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه پنجره تأمین مالی جدی با نرخ ترجیحی برای کشورها ایجاد شود ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۱    
وزیر نیرو با بیان اینکه سرانه مصرف برق در صنایع کشور نسبت به متوسط جهان بسیار بالاتر است، گفت: فعالان حوزه تولید و صنعت و تلاشگران این حوزه ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۵    
مدافع دانمارکی تیم فوتبال آث میلان در پایان فصل جاری از این تیم جدا می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : بیش از 30 هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی 13هزار پلاک فرسوده تحویل داده می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۲    
اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۲    
با نظر موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران 18 بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی والیبال ادامه می دهند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۱    
سازمان لیگ فوتبال با کاهش قیمت بلیت بازی پرسپولیس - سپاهان در هفته بیست وپنجم لیگ برتر مخالفت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۱    
باشگاه پرسپولیس درباره نحوه واگذاری سهام این باشگاه به کارکنان و پیشکسوتان توضیحاتی را بیان کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۵    
استقلال برای برگزاری مجمع باید از سازمان بورس مجوز بگیرد و از 10 روز قبل از مجمع، تشریفات اداری آن باید برگزار شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۶    
معاون زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل محیط زیست استان ایلام در خصوص خبر حمله خرس به مرد دره شهری گفت: این حمله در منطقه خرس آو کبیرکوه که زیستگاه خرس قهوه ای است رخ داده است.
  • ۱