جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۰:۳۱May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 19 اردیبهشت 1403 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 29 اسفند 1400 راهبرد معاصر 29 اسفند 1401 راهبرد معاصر 29 اسفند 1402 راهبرد معاصر 31 فروردین 1403 راهبرد معاصر 1 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 2 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 3 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 4 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 5 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 6 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 7 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 8 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 9 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 10 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 11 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 12 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 13 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 14 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 15 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 16 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 17 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 18 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 19 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 20 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 21 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 22 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 23 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 24 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 25 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 26 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 27 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 28 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 29 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 30 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1403 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۶    
مهلت یک هفته ای تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان پذیرفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۷    
معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در اظهاراتی تاکید کرد که هیچ چشم اندازی برای موفقیت رژیم صهیونیستی در رفح واقع در جنوب غزه وجود ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۰۵    
ده ها قانونگذار اروپایی روز چهارشنبه از اتحادیه اروپا خواستند تا به دلیل حمله اخیر رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه، تحریم هایی را علیه این رژیم اعمال کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۵۰    
موسسات آموزش عالی بلژیک نیز به دلیل تداوم نسل کشی مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی، روابط خود را با مراکز دانشگاهی اسرائیل قطع کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۷    
در پی کمبود سوخت و یورش نظامی و تشدید حلقه محاصره شهر رفح، رئیس سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که مقادیر سوخت موجود در بیمارستان های جنوب نوار غزه تنها برای 3 روز دیگر کفایت می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۰:۴۵    
مدیرعامل تلگرام، با بازنشر ادعایی جنجالی می گوید که پیام رسان تحت مدیریت او امنیت بیشتری نسبت به واتساپ و سیگنال دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۰:۴۲    
استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل متحد نسبت به وضعیت وخیم انسانی در غزه هشدار داد و گفت: هیچ کالایی از طریق گذرگاه های کلیدی وارد غزه نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۷    
سفرای جدید قزاقستان، صربستان و فنلاند رونوشت استوارنامه خود را به امیرعبداللهیان تسلیم کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۷    
متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که تاکنون به واشنگتن اجازه دسترسی کنسولی به گوردون بلک سرباز بازداشت شده آمریکایی در روسیه داده نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۲    
نفرات بایرن مونیخ برای مصاف با رئال مادرید در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شدو
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۶    
کارلو آنچلوتی یازده بازیکن رئال مادرید را برای مصاف با بایرن مونیخ انتخاب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۰    
جنیفر لوپز بازیگر مشهور آمریکایی در اینستاگرام دنبال شونده های زیادی ندارد، اما در میان آن ها یک روحانی با اسم و فامیلی ایرانی جلب توجه می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۰    
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: برخورد خودروی سورای با پل بتنی در این شهر هفت مصدوم برجا گذاشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۲۷    
مالیات بر عایدی سرمایه مشمول واحدهای صنف طلا نمی شود، همچنین ثبت موجودی اولیه در سامانه جامع تجارت مربوط به دارایی های شخصی یا سرمایه ای که در جریان تولید و فروش قرار نگرفته، نخواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۲۷    
بسیاری از ما عادت کرده ایم صبح های زود به دلیل کمبود وقت فنجان یا لیوانی قهوه به صورت ناشتا و بدون صرف صبحانه بخوریم. این کار به شروع روزی پر انرژی و افزایش سطح هوشیاری کمک می کند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۲۷    
قیمت طلا و سکه در پنجمین روز هفته در روند متوازنی قرار نداشت. طلا ارزان شد، سکه های سنگین افت محدودی داشتند و سایر قطعات سکه افزایش 100 تا 200 هزار تومانی پیدا کردند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۲۷    
قیمت دلار روز دوشنبه با روند رنج باز شد و در ادامه با کاهش 300 تومانی به کف کریدور ششم برگشت. روند کاهشی اسکناس دلار هرچند محدود است اما حاصل تلاش سیاست گذار و خوش بینی معامله گران نسبت به توافقات ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۷    
با وجود درخواست مکتوب باشگاه پرسپولیس، ورزشگاه پاس قوامین میزبان بازی سرخپوشان مقابل هوادار در هفته بیست وهفتم لیگ برتر باشد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۱    
سه تیم نخست جدول لیگ دسته اول فوتبال بر رقبای خود غلبه کردند تا از نفت مسجدسلیمانِ رده چهارمی فاصله بگیرند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۵    
مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت گفت: این شرکت طراحی بنیادی پروژه پتروپالایشگاه شهید سلیمانی را تا پایان امسال تکمیل می کند و امیدواریم عملیات اجرایی این پروژه سال آینده آغاز شود،
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۵    
وزیر نفت گفت: وزارت نفت تاکنون یک هزار قرارداد با بیش از 670 شرکت دانش بنیان به ارزش یک میلیارد دلار امضا کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۷    
در آستانۀ روز دختر زینب محمدی پور تنها یادگار شهید علیرضا محمدی پور چشم به جهان گشود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۷    
بازی نخست سری فینال لیگ برتر بسکتبال، چهارشنبه آینده در گرگان برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۱    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این سازمان مجوزهای لازم برای واردات خودروهای برقی را صادر می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۵    
نماینده وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد ایران رقبای خود در مسابقات گزینشی المپیک در استانبول را شناخت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۲    
رئیس فدراسیون فوتبال در نامه ای به روسای کمیته های انضباطی، اخلاق و استیناف فدراسیون، دستورالعمل پیشنهادی سازمان لیگ کشور درباره جلوگیری از حاشیه های غیرمتعارف را ابلاغ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۶    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال 1402 مجموع واردات هواپیماهای بزرگ، آموزشی و هلی کوپتر به 78 فروند رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۱    
باند چهارنفره ای که به سرکردگی یک خواهر و برادر اقدام به قاپ زنی و سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف تهران کرده بودند، دستگیر شدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۲    
سفیر اسرائیل در سازمان ملل در واکنش به توقف موقت ارسال تسلیحات از سوی آمریکا به اسرائیل در پی حمله زمینی این رژیم به رفح آن را بسیار ناامید کننده دانست.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۲    
مرد جوانی که متهم است از مرحومه زهره فکور اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری کرده در یک قهوه خانه بازداشت شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۶    
رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رییس جمهور گفت: برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای 2024 یک فرصت آفرینی بود تا دانش ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۶    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ساختار معاونت امور زنان و خانواده در دولت قبل تضعیف شده بود و تلاش شد با اصلاحات در ساختار حکمرانی به ویژه در برنامه هفتم با ایجاد جایگاه ارتقاء یابد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۶    
کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید گفت که آمریکا به توافق میان اسرائیل و حماس خوش بین بوده و ارزیابی اش این است که اختلاف بین دو طرف را می توان از بین برد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۶    
مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت:تولید بنزین در سال 1400، 8.8 میلیون لیتر در روز بود که این عدد در سال 1401 به 11 میلیون لیتر در روز و در سال 1402 این مقدار به حداقل 15 میلیون لیتر در روز رسید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۰    
اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز و همچنین تمدید تبصره مصوبه قانونی تأمین مالی منابع مربوط به طرح 550 هزار هکتاری خوزستان از ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۰    
دولت سوریه در واکنش به کشف گور های دسته جمعی در غزه اعلام کرد گور های دسته جمعی که اسرائیل هزاران فلسطینی را در آن دفن کرده است، تنها یادآور اعمال فاشیستی نازی هاست.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۰    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه عنوان کرد که اتحادیه اقتصادی اوراسیا در مواجه با چالش های جدیدی از جمله سیاست های تحریمی برخی از کشور ها تاثیر خود را نشان داده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۰    
رئیس جمهور در حکمی عبدالرسول پورعباس را به سرپرستی سازمان ملّی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش منصوب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۷    
مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر به هجمه هایی که به این باشگاه بابت خرید بازیکنانی از جمله طارمی و زیلینسکی به عنوان بازیکن آزاد وارد شده، واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۷    
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران فصل آینده در لیگ لهستان توپ خواهد زد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۱    
ژوزه مورینیو به رد پیشنهاد برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال پرتغال واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۵    
پرسپولیس همچنان برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به چهار دیدار پایانی لیگ امیدوار است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۵    
با اعلام مهدی تاج همه تجهیزات کمک داور ویدئویی وارد گمرگ شده است و با ترخیص این تجهیزات وجانمایی آن در استادیوم ها، لیگ برتر فصل آینده با حضور کمک داور ویدئویی برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۲    
علیرضا بیرانوند در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران پاسخ عجیبی داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۷    
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) از اظهارنظر درباره بیانیه کی یف در مورد تدارک عوامل روسیه برای سوءقصد به جان ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین خودداری کرد و گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۷    
لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در راستای سیاست های مداخله آمیز این کشور در سراسر جهان، ادعای مضحک تهدید ایران برای منطقه غرب آسیا را مطرح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۱    
مشاور رسانه ای رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز (چهارشنبه) تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در پی آغاز نبرد جدید به مدت چند هفته دیگر است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۱    
یک عضو کمیته امور فوریت ها در وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز (چهارشنبه) با اشاره سرنوشت نامعلوم هزاران نفر در مجتمع بیمارستانی الشفای این منطقه ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۵    
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور ضمن تشریح جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور 1403 گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۲    
فوق تخصص آسم و آلرژی با بیان اینکه آسم یک بیماری التهابی مزمن مجاری تنفسی است، از ابتلای حدود 12 درصد ایرانیان به آسم خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۰۶    
لوید آستین وزیر دفاع آمریکا با تکرار ادعای ضد ایرانی واشنگتن مبنی بر تهدید بودن جمهوری اسلامی ایران برای منطقه مدعی شد که ارسال تسلیحات به اسرائیل به دلیل حمله اسرائیل متوقف شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه افق روابط ایران و ترکیه روشن است، گفت: دو کشور از طریق چهار پایانه مرزی تبادلات تجاری گسترده دارند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۷    
رئیس موسسه مطالعات بین المللی انرژی از پیشنهاد ایران به روسیه برای ایجاد کریدور شمالی_جنوبی از اوراسیا تا خلیج فارس خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۷    
کارشناس هواشناسی کشور گفت: با توجه به وقوع بارش های سیل آسا در نواحی شمال و شمال غرب کشور و احتمال بروز خسارت، هشدار سطح قرمز صادر کرده ایم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۱    
مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با بیان اینکه مصرف انرژی کشور دو برابر استاندارد مصرف جهانی است، گفت: اگر طبق استانداردهای جهانی مصرف کنیم حدود 3 ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۴۵    
رئیس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق (ساتبا) گفت: اگر موتورهای 20 میلیون کولر آبی موجود در کشور پربازده شود و استاندارد آنها ارتقا یابد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۱۲    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از جذب 72 هزار معلم جدید در سال جاری خبر داد و بر لزوم ارتقای کیفیت آموزش در مدارس تأکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۱۲    
وکیل زهره فکور صبور از بازداشت م. ن به اتهام قتل این بازیگر سینما و تلویزیون خبرداد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۶    
وکیل زهره فکور صبور با اشاره به خبر منتشرشده درباره دستگیری فرد متهم به قتل او گفت: بعضی جزییات پرونده اخلاقی و محرمانه است و شامل تهدید، اخاذی از خانم فکور صبور بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۷    
سخنگوی دولت نوشت: مشارکت 400 شرکت، حضور هیات های تجاری و غرفه دارانی از 20 کشور و برگزاری اولین رویداد ملی صنایع خلاق کشور با تمرکز بر صنایع هویت ساز، از ویژگی های اینوتکس2024 است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۱    
مقاومت اسلامی لبنان در دو بیانیه جداگانه از حمله موشکی خود به دو پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۱    
وزیر خارجه مجارستان با بیان اینکه این کشور به ناتو سلاح نخواهد فرستاد، گفت پیروزی اوکراین بر روسیه به عنوان یک قدرت هسته ای غیرممکن است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۴۵    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از از بازداشت فردی که با شگرد اخذ ویزای کشور های اروپایی اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده بود، خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۴۵    
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با انتقاد از حمله نظامی این رژیم به رفح گفت که در سال 2008 به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیشنهاد تشکیل دولت مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شرقی را داده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۶    
گزارشگر و مجری فوتبال در صدا و سیما بصورت رسمی هدایت باشگاه پاس را برعهده گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۰    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اینها (سپاهانی ها) پشت شان گرم بود و می دانستند کسی کاری به کارشان ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۷    
وزیر ورزش تاکید دارد در مکاتبه ای که با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال داشته، دغدغه هایش را بابت مسائل فرهنگی مطرح کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۷    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان در مورد رای کمیته انضباطی در خصوص دیدار پرسپولیس و سپاهان و هم چنین حاشیه شهربانو منصوریان در آیین تجلیل از مدال آوران توضیح داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۱    
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس منتظر واریز وجه پاداش ویژه پیروزی مقابل نساجی مازندران هستند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۵    
تصاویر لحظات نجات کودک 5 ساله ناپدید شده در جنگل های جواهرده شهرستان رامسر را ببینید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۵    
سخنگوی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) تأکید کرد این رژیم آتشی بسی را که منجر به ماندن حماس در قدرت شود، نمی پذیرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۵    
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس تاکید کرد، نام زیبای استقلال بر تیم استقلال برقرار خواهد ماند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۲    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: جوانی جمعیت ریشه همه عوامل اقتدار آفرین در کشور است و اگر حد نصاب جمعیت در یک کشور شکل نگیرد، اقتدار و استقلال نظامی، بلوغ فرهنگی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۲    
به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی، روز آینده 20 اردیبهشت در شمال شرق کاهش محسوس دما داریم ، اما از جمعه تا یکشنبه هفته آینده در اغلب نقاط کشور افزایش دما پیش بینی می شود .
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۰۶    
وزیر کشور تاکید کرد: ادعای حمایت دولت یا مسئولان اجرایی انتخابات از یک لیست سیاسی در مرحله دوم انتخابات مجلس شایعه ای برخاسته از بداخلاقی و بی تقوایی یا بی اطلاعی محض است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۱    
اولین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای در اصفهان برگزار شد. همزمان رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در تهران و اصفهان حضور یافت و مذاکرات خود را انجام داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۱    
جریان رسانه ای و تبلیغاتی حاکم بر غرب کماکان مترادف سازی واژگان یهودستیزی و صهیونیسم ستیزی را دردستور کار قرار داده است و هرگونه مخالفت با ماهیت یا حتی عملکرد رژیم اشغالگر قدس را مصداق عینی یهودستیزی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۵    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین از گفتگو با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره سفر وی به ایران خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۵    
آخرین وضعیت راه آهن چابهار-زاهدان در دومین نشست تخصصی کارگروه پژوهش ابتکار ایران راه با حضور اعضا و نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۵    
نخست وزیر هند که اخیرا در جریان انتخابات کشورش اظهارات اسلام هراسانه ای ایراد کرده بود، در گفت وگویی تازه تاکید کرد که اظهارات او به معنای مخالفت با اسلام و مسلمانان نیست.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۵    
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: با توجه به هشدار های هواشناسی مبنی بر وقوع سیل، احتمال انسداد محور ها در شمال کشور وجود دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۵    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از افشای پرونده قتل مردی جوان در بشکه اسید خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۵    
طبق مصوبه شورای پول و اعتبار تسهیلات 300 میلیون تومانی ودیعه مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت و با نرخ سود 4 درصد به متقاضیانی پرداخت می شود که هنوز تسهیلات 200 میلیون تومانی ودیعه مسکن را دریافت نکرده ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۳۰    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و نخست وزیر عراق درمورد آخرین تحولات فلسطین و غزه تبادل نظر کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۶    
جراحی کاشت حلزون معمولا بین 2.5 تا 3 سالگی انجام می شود، اما سن طلایی کاشت حلزون 9 ماهگی تا یک سالگی است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۶    
منابع خبری از وقوع حریق گسترده در یک کارخانه ساخت جایگاه های شارژ خودرو های برقی در شمال این کشور خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۶    
شرایط ترخیص کالا با کارت بازرگانی منقضی، ابطال و تعلیق شده ابلاغ شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۰    
رئیس پلیس راه تهران بزرگ اعلام کرد که آزادراه تهران - کرج پرترددترین جاده در کشور است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۰    
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از کاهش حوادث راه اهن از هفته ای 4.5 به هفته ای 3.5 حادثه در چهار سال اخیر خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۷    
معاون اول رئیس جمهور ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1403 کل کشور را که 29 فروردین امسال به تصویب هیأت وزیران رسیده بود به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۷    
رییس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مراجعه دیر هنگام یک شهروند مشهدی که 2 ماه قبل توسط سگ مجروح شده بود موجب ابتلا به هاری و مرگ وی شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۱    
همزمان با ایام دهه کرامت و به مناسب روز دختر، کاراکتر دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی جهت استفاده تولیدکنندگان محصولات کودک و نوجوان رونمایی شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۱    
با توجه به گزارش دیوان محاسبات کشور در مجموع بیش از 25 همت منابع در حساب دستگا ه های مختلف از جمله سازمان شهرداری ها و حساب ملی پیشرفت و عدالت رسوب کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۶    
منابع عبری دقایقی پیش از شنیده شدن صدای انفجارهای متوالی در طول خط ساحلی شمال اراضی اشغالی خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۶    
وزارت خارجه قطر در بیانیه ای ضمن محکومیت شدید تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی به رفح، خواستار تحرک بین المللی برای منع وقوع نسل کشی در این منطقه شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۰    
رئیس جمهور رفع مشکل بیکاری استان های دارای بالاترین نرخ بیکاری را از جمله دستورکارهای اولویت دار دولت عنوان کرد و از معاون اول رئیس جمهور خواست با تشکیل کارگروهی طرح ها و برنامه های مدیران استانی در ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۷    
مدیرعامل سابق آبی ها قصد دارد تا از طریق مجاری قانونی از بازیکن سابق استقلال شکایت کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۱    
اعضای تیم ملی فوتسال ایران که در روزهای گذشته برای سیزدهمین بار قهرمان جام ملت های آسیا شدند، ظهر امروز (1403/2/19) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۶    
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که اشغالگران طی 24 ساعت گذشته مرتکب چند کشتار جدید علیه خانواده ها در غزه شدند که بر اثر آن شماری شهید و برخی دیگر زخمی شدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۶    
نخست وزیر عراق امروز در دیدار یک مقام آمریکایی با او به موضع گیری درباره جنگ غزه پرداخت و خواستار توقف این جنگ شد.
  • ۱