جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۲May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 15 بهمن 1399 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 30 اسفند 1395 راه امروز 27 اسفند 1396 راه امروز 29 اسفند 1397 راه امروز 1 فروردین 1398 راه امروز 31 فروردین 1399 راه امروز 31 اردیبهشت 1399 راه امروز 1 خرداد 1399 راه امروز 1 تیر 1399 راه امروز 1 مرداد 1399 راه امروز 31 شهریور 1399 راه امروز 2 مهر 1399 راه امروز 30 آبان 1399 راه امروز 30 آذر 1399 راه امروز 1 دی 1399 راه امروز 30 اسفند 1399 راه امروز 1 بهمن 1399 راه امروز 2 بهمن 1399 راه امروز 3 بهمن 1399 راه امروز 4 بهمن 1399 راه امروز 5 بهمن 1399 راه امروز 6 بهمن 1399 راه امروز 7 بهمن 1399 راه امروز 8 بهمن 1399 راه امروز 9 بهمن 1399 راه امروز 10 بهمن 1399 راه امروز 11 بهمن 1399 راه امروز 12 بهمن 1399 راه امروز 13 بهمن 1399 راه امروز 14 بهمن 1399 راه امروز 15 بهمن 1399 راه امروز 16 بهمن 1399 راه امروز 17 بهمن 1399 راه امروز 18 بهمن 1399 راه امروز 19 بهمن 1399 راه امروز 20 بهمن 1399 راه امروز 21 بهمن 1399 راه امروز 22 بهمن 1399 راه امروز 23 بهمن 1399 راه امروز 24 بهمن 1399 راه امروز 25 بهمن 1399 راه امروز 26 بهمن 1399 راه امروز 27 بهمن 1399 راه امروز 28 بهمن 1399 راه امروز 29 بهمن 1399 راه امروز 30 بهمن 1399 
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۰۰    
قرعه کشی طرح فروش فوق العاده 9 محصول ایران خودرو، با حضور نمایندگان سازمان ها و نهاد های نظارتی برگزار شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۰    
این نمایندگان مجلس طی نامه ای به هیات رئیسه مجلس خواستار اعمال ماده 130 قانون آئین نامه داخلی برای رای گیری مجدد شفافیت آراءنمایندگان و اعمال ماده 120 و 121 آیین نامه به صورت قیام و قعود شدند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۲۰:۱۷    
مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران گفت: تلاش داریم با همفکری مدیران شعب چالش ها و موانع توسعه بانکداری شرکتی را شناسایی کرده و در آینده ای نزدیک ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۲۰:۱۲    
مدیرعامل بانک مهر ایران در بازدید از شعب استان کرمانشاه بر جلب رضایت مشتریان و تلاش برای جذب مشتری بیشتر تأکید کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۲۰:۱۲    
همزمان با گرامیداشت روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، از قابلیت های جدید سامانه شمس بانک صادرات ایران رونمایی و افتتاح حساب آنلاین از طریق این سامانه عملیاتی شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۷    
سارا جسیکا پارکر و تراجی پی. هنسون برندگان پیشین جایزه گلدن گلوب، فهرست نامزد های هفتادوهشتمین دوره این جوایز سینمایی و تلویزیونی را به صورت مجازی و از طریق سایت جوایز گلدن گلوب اعلام کردند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۷    
پراید وارد کانال قیمتی 127 میلیون تومان شد. رصد بازار نشان می دهد، پراید 111 و 131 روز چهارشنبه در مقایسه با روزهای ماقبل خود هر کدام یک میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کردند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۲    
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: با استفاده از نسخه ارتقا یافته سامانه شمس بانک صادرات ایران مشتری می تواند به صورت آنلاین، تمامی مراحل افتتاح حساب ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۹:۴۷    
علی مطهری معتقد است که ایران باید بدون دخالت آمریکا و اروپا با عربستان و امارات وارد مذاکره شود و آن ها را از صف دشمنان از جمله اسرائیل جدا کند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۹:۴۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: صحیح نیست که معاون اول رئیس جمهور بخواهد برای پیشبرد اهداف خود از نام رهبرانقلاب برای پیشبرد اهداف خود سوءاستفاده کند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۹:۴۷    
محمدرضا عارف با انتشار پیامی به مناسبت درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند در اثر کرونا بر ضرورت واردات هرچه سریع تر واکسن کرونا به کشور تاکید کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۹:۴۲    
رئیس جمهور گفت: نکوداشت پژوهشگران دینی بسان آیت الله محمدی ری شهری، بزرگداشت علم و تلاش و معنویت و تقواست.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۹:۴۲    
مشاور سابق ولی عهد ابوظبی که اظهارات او بیانگر نوع نگرش سیاسی مقامات امارات است، از خروج ناو آمریکایی از خلیج فارس انتقاد کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۲:۳۷    
مقام های آمریکایی به آکسیوس گفته اند بلینکن از راب مالی خواسته یک تیم مذاکره کننده متشکل از دیپلمات ها و کارشناسانی با طیف متفاوتی از دیدگاه ها در خصوص مسیر رو به جلو با ایران تشکیل دهد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۱:۳۷    
با اتصال بیش از 1500 نفر از جمعیت روستایی استان سیستان و بلوچستان به اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل در طی 6 روز، روند محرومیت زدایی ارتباطی از روستاهای این استان ادامه پیدا کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۱:۳۲    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که در حال حاضر روزانه دو دستگاه محصول تارا به تولید می رسد، از افزایش روزانه تولید به شش دستگاه از هفته آینده خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۱:۳۲    
تماشای محتوای شتاب بورس (شبکۀ تحلیل اقتصاد و بورس)، به مناسبت دهۀ فجر رایگان است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۱:۲۷    
رهبر انقلاب اسلامی نگاه اسلام به زن را زمینه ساز برجسته شدن نقش محوری خانواده و مادر برشمردند و با تأکید براینکه قوی ترین پایه های تربیت فکری و روحی و حقیقی ترین فضای صمیمیت در کانون خانواده شکل می ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۹:۴۸    
ایران پس از تجدید تحریم های آمریکا و با استناد به پیمان مودت دوجانبه سال 1955 و با توجه به آنکه پیمان، دیوان لاهه را مرجع رفع اختلافات تعیین کرده است، از آمریکا به اتهام نقض این پیمان شکایت کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۹:۴۳    
به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، با حکم دکتر مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، مهندس سید مهدی نقوی، سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۹:۳۸    
در آستانه 42 امین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در سخت ترین دوره تحریم ها و محدودیت موجود، 67 طرح بزرگ صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری بالغ بر 60 هزار میلیارد تومان و اشتغال زایی مستقیم برای ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۸:۴۸    
- رییس کل بانک مرکزی گفت: چک هایی که اکنون در اختیار مردم است تا زمانی که اطلاع رسانی شود دارای اعتبار هستند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۸:۴۸    
رییس دفتر رییس جمهوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درگذشت علی انصاریان، فوتبالیست محبوب و ارزشمند کشورمان را تسلیت گفت.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۸:۴۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مخالف انحصار و قیمت گذاری دستوری در خودروسازی هستیم، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که قیمت ها در بازار تعیین و دلالان و واسطه ها از بازار خارج شوند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۸:۴۳    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از توزیع گوشت منجمد از ابتدای اسفند خبرداد و اعلام کرد که شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی کامل در توزیع مرغ و تخم مرغ شب عید را دارد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۸    
محمد هاشمی، عضو موسس حزب کارگزاران سازندگی گفت: زمان حیات برادرم شاهد بودیم کسانی که اصلا به حساب نمی آمدند برای اینکه خودشان را مطرح کنند به بزرگان نظام توهین می کردند تا بگویند ما هم هستیم!
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۳    
پس از نامه امیری به هیات رئیسه مجلس احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم و عضو هیات رئیسه در این باره امروز گفت ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۸:۲۸    
رشیدیان درباره چگونگی از سرگیری عتبات عالیات و برنامه های انجام شده در این رابطه گفت: بدین منظور جلسه ای با وزیر بهداشت و معاونان این وزارتخانه برگزار شد و موافقت کلی وی با اعزام زائران به صورت محدود ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۸:۲۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر در شهری وضعیت کرونا از آبی به زرد، نارنجی یا قرمز تغییر کند، محدودیت های آن وضعیت برای شهر مورد نظر لازم الاجراست و اگر برعکس این اتفاق بیافتد محدودیت ها کمتر خواهد شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۸:۲۳    
در کنکور سراسری ناپیوسته سال 1400 همانند سال های قبل سهمیه ها اعمال می شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۸:۱۸    
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی در پی ابتلا به کرونا، دار فانی را وداع گفت.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۵:۲۳    
رهبر انقلاب اسلامی نگاه اسلام به زن را زمینه ساز برجسته شدن نقش محوری خانواده و مادر برشمردند و با تأکید براینکه قوی ترین پایه های تربیت فکری و روحی و حقیقی ترین فضای صمیمیت در کانون خانواده شکل می ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۵:۲۳    
وزیر بهداشت گفت: هفته آینده مؤسسه رازی کار تست خود را شروع می کند و مجموعه انستیتو پاستور نیز فاز سوم خود را دنبال خواهد کرد؛ ضمن اینکه از شرکت هایی قصد خرید واکسن داریم و از مجموعه کواکس ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۸    
محمدباقر قالیباف در توئیتی نوشت: به طرح شفافیت رای موافق دادم.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۳    
بازار امروز با افزایش عرضه و منفی آغاز به کار کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۳    
بعضی ها در بیمارستان فرهیختگان به دنبال جذب فالوئر هستند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۳:۳۸    
کارگزاری بانک ملی ایران از ابتدای پروژه فروش سهام عدالت تا کنون به درخواست 12 میلیون و 355 هزار نفر از متقاضیان، سهام آنها را به فروش رسانده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۳:۲۸    
از اسناد این مجموعه آن است که رامسفلد از معاون خود می خواهد که موضوع سربازان کشته شده آمریکایی را همچون اهرم فشاری بر نیرو های سیاسی عراق با هدف شتاب در توافق برای تشکیل دولت عراق استفاده کند و می ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۳:۲۳    
هیچ بندی از برجام عوض نخواهد شد. هیچ فردی هم به برجام اضافه نخواهد شد. اگر 1+4 هستیم همان 1+4 هستیم. اگر 1+5 هستیم همان 1+5 هستیم
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۳:۲۳    
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: دولت تصمیمی برای ارائه لایحه جدید به مجلس ندارد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۸    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: برج 11 ساعت 10 و 30 صبح یک نامه نوشتم به رهبری و مسائل بودجه را به ایشان گفتم و دو ساعت و نیم بعد، به ما زنگ زدند از دفتر که پاسخ را آقا داده اند ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۲:۴۳    
طبق اعلام مسئولان سازمان امور مالیاتی امروز آخرین مهلت مودیان مالیاتی برای ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره پاییز است .
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۸    
رستم قاسمی نهمین وزیر نفت جمهوری اسلامی است که سال های 90 تا 92 با دولت دوم محمود احمدی نژاد همکاری کرد. او در زمره مدیران نفتی است که گفته می شود ارتباطات خوبی در حوزه فروش نفت در زمانه تحریم دارد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۳    
حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت از لایحه دولت برای بودجه سال آینده دفاع و به شدت از اصلاحات کمیسیون تلفیق مجلس انتقاد کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۳    
قالیباف گفت: بنده دیروز دقیقا گفتم که کلیات بودجه به رای گذاشته می شود، اگر رای بیاورد وارد جزییات می شویم و بر اساس کمیسیون تلفیق؛ اگر رای نیاورد در حقیقت رد لایحه بودجه است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۸    
وزیر امور خارجه عراق با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از رای گیری گفت: از آن جا که این طرح آیین نامه داخلی مجلس را تغییر می داد نیازمند دو سوم آرا بود و تنها با 3 رای به تصویب نرسید ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۳    
سهم 60 درصدی بانوان در مراجعه کنندگان به میادین میوه و تره بار
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۳    
"انتظار آن است که مسئولان محترم کشورمان از مصاحبه ها و توئیت های غیرضرور خودداری کنند و بیرون از نظر صریح و بی حاشیه و تصمیم قطعی و رسماً اعلام شده نظام که برخاسته از نگاه قانونمند و جمعی نظام است ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۵۳    
بعضی اعضای شورا می گویند شهردار کنونی، پیروز حناچی ، چندان به تذکرات و پرسش های اعضای شورا توجه نمی کند و یکی از دلایل این بی توجهی را زمان کم باقی مانده تا پایان عمر شورا می دانند ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۴۸    
نشست روسای سه کمیسیون تخصصی با نایب رئیس اتاق ایران درباره صنعت رمزارز، ظهور بازاری تا زه را نوید می دهد که تدوین قوانین و شفاف سازی قواعد ، آن را به سکوی جهش اقتصادی کشور بدل خواهد کرد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۴۳    
وزیر امور خارجه ایران برای مسئله بازگشت به برجام، وساطت اتحادیه اروپا را پیشنهاد داد. محمدجواد ظریف در گفتگو با سی ان ان درباره بحثی که بر سر بازگشت به برجام بین آمریکا و ایران شکل گرفته است ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۸    
رئیس سازمان هواپیمایی از ورود 8 فروند هواپیمای غربی به کشور خبر داد و با اشاره به ورود 16 فروند دیگر تا پایان سال، گفت: برای تعیین تکلیف قرارداد بوئینگ مکاتباتی انجام شده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۳    
رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران از افت 20 درصدی قیمت لپ تاپ، تبلت و قطعات خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۰۸    
جامعه به اندازه سال 84 فراموشکار نیست که مجالی برای ورود احمدی نژاد دوم به عرصه سیاسی کشور فراهم شود ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۰۸    
مدیرکل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی خبر داد: کالاهایی که ارزش هرتن صادراتی آنها بالای 2 هزار دلار است، شناسایی شده و پس از تحلیل حدود 1900 کالای مختلف، در گروه بندی کالاها مشخص شده اند ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۸    
حال که بحث انتخابات 1400 داغ است و حتی اصولگرایان نیز از نامزدی مرضیه دستجردی برای جلب مشارکت مردم سخن گفته اند ...