جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۹May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 27 بهمن 1399 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 30 اسفند 1395 راه امروز 27 اسفند 1396 راه امروز 29 اسفند 1397 راه امروز 1 فروردین 1398 راه امروز 31 فروردین 1399 راه امروز 31 اردیبهشت 1399 راه امروز 1 خرداد 1399 راه امروز 1 تیر 1399 راه امروز 1 مرداد 1399 راه امروز 31 شهریور 1399 راه امروز 2 مهر 1399 راه امروز 30 آبان 1399 راه امروز 30 آذر 1399 راه امروز 1 دی 1399 راه امروز 30 اسفند 1399 راه امروز 1 بهمن 1399 راه امروز 2 بهمن 1399 راه امروز 3 بهمن 1399 راه امروز 4 بهمن 1399 راه امروز 5 بهمن 1399 راه امروز 6 بهمن 1399 راه امروز 7 بهمن 1399 راه امروز 8 بهمن 1399 راه امروز 9 بهمن 1399 راه امروز 10 بهمن 1399 راه امروز 11 بهمن 1399 راه امروز 12 بهمن 1399 راه امروز 13 بهمن 1399 راه امروز 14 بهمن 1399 راه امروز 15 بهمن 1399 راه امروز 16 بهمن 1399 راه امروز 17 بهمن 1399 راه امروز 18 بهمن 1399 راه امروز 19 بهمن 1399 راه امروز 20 بهمن 1399 راه امروز 21 بهمن 1399 راه امروز 22 بهمن 1399 راه امروز 23 بهمن 1399 راه امروز 24 بهمن 1399 راه امروز 25 بهمن 1399 راه امروز 26 بهمن 1399 راه امروز 27 بهمن 1399 راه امروز 28 بهمن 1399 راه امروز 29 بهمن 1399 راه امروز 30 بهمن 1399 
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۵:۲۲    
به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی دوربین های امنیتی جایگاه ها به هیچ سامانه آنلاینی متصل نیستند و برای این که افراد متخلف از رعایت دستورالعمل های بهداشتی جریمه شوند ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۲۱:۲۲    
مدیرعامل بانک مسکن احکام محمدحسن علمداری و عیسی کاظم نژاد دو عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن را ابلاغ کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۲۱:۱۷    
بانک ملت به عنوان یکی از حامیان صنعت پتروشیمی کشور؛ بیش از 20 میلیارد دلار از نیاز فعالان حوزه انرژی کشور را تامین کرده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۲۱:۱۲    
مراسم اختتامیۀ چهارمین جشنوارۀ فیلم کوتاه پاسارگاد، با محوریت حمایت از تولید و رشد اقتصاد ملی، در تاریخ 26بهمن 1399، در مجموعۀ سینمایی پردیس ملت برگزار شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۲۱:۰۷    
بانک پاسارگاد در بیست و سومین دوره انتخابات شرکت های برتر ایران از سوی سازمان مدیریت صنعتی موفق به کسب رتبه نخست، در شاخص بهره وری کل عوامل، در بین شرکت های گروه بانک ها و مؤسسات اعتباری گردید.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۲۰:۴۲    
معاون مشاور پیشین امنیت ملی رئیس جمهور سابق آمریکا در مستند بی بی سی تأیید کرد که دونالد ترامپ به دنبال ترور بشار اسد بوده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۲۰:۱۷    
حجاریان نوشت: تاکنون، شرایط به نحوی بوده است که رئیس جمهور و هیئت دولت زیر بار سیاست های تخیلی –بالادست و پایین دست- به رئیس اداره تبلیغات تغییر وضعیت داده اند ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۳:۴۰    
مرخصی با حقوق که نداریم هیچ، وقتی می خواهیم برویم مرخصی باید برویم پیش رئیس کلانتری، رئیس کلانتری هم می گوید برای هر روز مرخصی باید 84 هزار تومان بدهیم تا جای ما سرباز بگذارد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۵    
وزیر ارتباطات از راه اندازی اینترنت 5G در تهران خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۰    
محمدمهاجری گفت: احمدی نژاد با نامه نوشتن به روحانی و ادعای اینکه با چندنفر در برابر خانه او برخورد شده، می خواهد فضا را شلوغ کند تا موضوع ساماندهی افراد و هزینه های انتقال آنان فراموش شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۵    
شعار مرگ بر روحانی، توسط چند موتورسوار در اصفهان، بهانه ای به دشمن داد تا با برجسته کردن آن، اصل این شکوه و عظمت را به حاشیه بکشانند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۵    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه بازار سرمایه کشور در حال تاریخ سازی است، افزود: امروز ایران به عنوان عضو آیسکو بخشی از بدنه اصلی تصمیم گیری هاست و با رعایت استانداردهای نظارتی بین ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۵    
پیج اسپورت بایبل انگلیس با نزدیک به 1.5 میلیون فالوئر به پرتاب های بازیکن پیکان واکنش جالبی نشان داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۰    
علی کریمی و مهدی مهدوی کیا با انتشار بیانیه ای شعار انتخاباتی خود برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را اعلام کردند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۰    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درصدد جدایی قطعی از این تیم است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۰    
خداداد عزیزی این هفته مهمان برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی خواهد بود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۴۵    
یازدهمین دوره تجلیل از روسای موفق شعب بانک های کشور به همت موسسه آموزش عالی بانکداری ایران، روز یکشنبه مورخ 26 بهمن ماه 1399 به صورت مجازی برگزار گردید.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۴۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح ایستگاه اینترنت 5G در پارک آب و آتش تهران خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۵    
مجلس شورای اسلامی 11 آذرماه گذشته با تصویب قانون لغو تحریم ها دولت را مکلف کرد که در صورت ادامه تحریم های آمریکا ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۵    
رئیس جمهور از کشور قطر به عنوان دوست و همسایه خوب ایران در منطقه نام برد و بر ضرورت توسعه مناسبات دو کشور در همه زمینه ها بویژه روابط تجاری و اقتصادی تاکید کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
حسین حقگو
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۰    
داور اسپانیایی به عنوان داور بازی دو تیم پورتو پرتغال و یوونتوس ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۳۵    
مهاجم سپاهان تاثیرگذارترین بازیکن نیم فصل اول لیگ برتر در فاز هجومی لقب گرفت.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال تاتنهام از سوی فدراسیون جهانی آمار و تاریخ فوتبال به عنوان بهترین مربی فوتبال جهان در قرن 21 معرفی کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۳۰    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از هواداران این تیم درخواست کرد از هر گونه تجمع برای گرفتن عکس یادگاری و امضا از بازیکنان خودداری کنند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۵    
زالی ادامه داد: طبق بررسی های انجام شد در اکثر شهرستان های استان تهران اجرای طرح شهید سلیمانی به اهداف 75 درصدی خود رسیده و انجام تست و رهگیری در شهرستان های تهران از آهنگ بسیار خوبی برخودار است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۵    
سفر گردشگران ایرانی و ترکیه ای بدون گذرنامه، در کمیته فنی مشترک همکاری های گردشگری ایران و ترکیه مطرح شد. قرار است این پیشنهادِ ترکیه از سوی بخش گردشگری دو کشور به صورت ویژه پیگیری شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۰    
او از سال 92 تاکنون در تمام انتخابات ها به جز انتخابات مجلس یازدهم شرکت کرده و در همگی شکست خورده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۰    
به گفته ظریف دارایی های بلوکه شده ایران در ژاپن و کره جنوبی چیزی در حدود 10 میلیارد دلار هستند. تخمین زده می شود که سهم ژاپن - که عموما سود حاصل شده از صادرات نفت خام به ژاپن است - کمی کمتر از 3 ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۵    
دبیرکل جبهه حامیان ولایت از گزینه های مطرح و جدی اصولگرایان برای شهرداری تهران در سال 1400 رونمایی کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۵    
وزیر خارجه عمان با اشاره به روابط خوب کشورش با ایران و آمریکا، از آمادگی کشورش برای حل تنش ها در منطقه تاکید کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری دولتی ترکیه (آناتولی) فیلمی منتشر کرده که می گوید مربوط به لحظه بازداشت کارمند کنسولگری ایران در ترکیه است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۰    
رئیس قوه قضائیه ضمن انتقاد از ادعا های دروغین حقوق بشری برخی کشور های غربی گفت: ما آمادگی داریم درِ زندان های خود را باز کنیم تا مدعیان حقوق بشر، هر زندانی ای را که می خواهند در ایران ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ایران و روسیه گفت: رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ایران و روسیه 2021 با شعار همکاری جمعی در دریا برای امنیت تجارت دریایی و در منطقه ای به وسعت 17 هزار کیلومتر ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۵    
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: وقتی به رییس جمهوری قانونی و مستقر کشور توهین می کنیم در چشم مردم این موضوع در همین حد متوقف نمی شود بلکه آن نهاد یعنی ریاست جمهوری ضعیف می شود ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۰    
غیبت محمد جواد ظریف وزیر خارجه در نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس باعث مطرح شدن احتمال ابتلای او به کرونا شده بود اما امروز سخنگوی وزارت خارجه گفت کسالت ظریف کرونا نیست.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۰    
قیمت روز برخی محصولات پرتقاضا در میادین میوه و تره بار تهران که قیمت آنها به مراتب از میانگین قیمت های سطح شهر پایین تر است، اعلام شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۰    
انواع میوه در بازار قیمت های عجیب و غربی از خود ثبت کرده اند به طوری که هر کیلوگرم نارنگی بندری 55 هزار تومان، موز 50 هزار تومان، سیب 27 هزار تومان و پرتقال جنوب 29 هزار تومان به فروش می رسد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۵    
بانک مرکزی اخذ مابه التفاوت نرخ ارز از کالاهای وارداتی را ابلاغ کرد که بر مبنای آن، ترخیص کالاها منوط به پرداخت مابه التفاوت 4800 تومانی، 2800 تومانی و 2000 تومانی شده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۰    
طی 10 ماهه نخست امسال 104 طرح صنعتی، معدنی و تجاری به ارزش یک میلیارد و 477 میلیون دلار در هیئت سرمایه گذاری خارجی تصویب شده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۰    
اعضای دوره سوم هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران انتخاب شدند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۰    
انتقال تخفیف بیمه نامه شخص ثالث از بیمه گذار به خودروی مشابه مالک، والدین، همسر یا فرزندان بلاواسطه، از مصوبات بسیار ارزشمند مجلس محترم شورای اسلامی به شمار می رود و گام بلندی است که در قانون جدید ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۵    
نمکی با بیان اینکه کرونا ویروسی چموشی است که قدرتمندان جهان را به زانو در آورده، گفت: آهنگ گرفتاری ویروس بسیار بیشتر از کار هایی است که کادر درمان انجام دهند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۶    
کامیون های افغان و ایرانی در منطقه تایباد به پارکینگ های مشخص شده هدایت شد و گمرک ایران، آمادگی دارد تا شرایط انتقال کالاهای صادراتی و ترانزیتی از مرزهای دیگر به افغانستان فراهم کند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۶    
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز دوشنبه 27 بهمن 1399 با افت 7306 واحدی به یک میلیون و 257 هزار و 61 واحد رسید.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۶    
به تعویق افتادن دو بازی تیم ملی در نوروز 1400، به ضرر پرسپولیسی ها است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۱    
درباره وریا غفوری این روز ها شایعات گوناگونی به گوش می رسد. برخی جریان های خبری مدعی شده اند که او قصد داشته بعد از بازی با سپاهان خداحافظی خود را از استقلال اعلام کند
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۱    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان خواهد شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: اکنون که با شما صحبت می کنم، آمریکا فرقی با دوران ترامپ درخصوص تحریم ها نکرده است و این می تواند موجب شرم کسانی باشد که کارزار انتخاباتی خود را مبنی بر فاصله گرفتن از ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۷    
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر نگرانیها نسبت به تشدید تنشها در خاورمیانه و امیدواری به بسته محرک مالی آمریکا و کاهش محدودیتهای کرونایی، به بالاترین حد در سه ماه اخیر صعود کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۲    
معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران از تصویب 6مصوبه بسیار مهم در خصوص تلورانس ارزش، وزن، کالاهای متروکه، کالاهای ممنوعه و ترانزیت خارجی با هدف تسریع و تسهیل تجارت خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۷    
مدیرعامل فرابورس از بررسی شرکت هواپیمایی قشم ایر برای پذیرش در فرابورس خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۷    
هیات وزیران در جلسه روز یکشنبه، بررسی و اصلاح لایحه بودجه سال 1400 را در دستور کار قرار داد. هیات دولت در این جلسه به منظور تأمین نظر مجلس شورای اسلامی ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۲    
در پی انتقاد نمایندگان مجلس به افزایش یافتن قیمت بلیت قطار، رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل ریلی اعلام کرد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۷    
طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی از سوی کمیته مشترک میان اتاق ایران، مرکز پژوهش های مجلس، کمیته بازرگانی کمیسیون اقتصادی و نمایندگان وزارت صنعت، اصلاح و تکمیل خواهد شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۷    
با توجه به اینکه شورای ائتلاف اصولگرایان این بار به دنبال مدل نامزد -کابینه است، قطعا گزینه لاریجانی به علاوه ظریف هیچ شانسی برای اینکه در بین گزینه های اصولگرایان قرار بگیرند، ندارند ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۷    
رئیس پلیس راهور تهران درباره اخبار منتشرشده مبنی بر به صدور مجوز تردد نمایندگان مجلس در خطوط ویژه توضیحاتی ارائه کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۷    
برخی ناظران معتقدند که مشکل نه لزوما در تعدد دستگاه های امنیتی، بلکه عدم هماهنگی و نبود نهادی بالادستی جهت انجام این هماهنگی هاست ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۷    
رئیس اتاق ایران و کره جنوبی گفت: تهران و سئول بر سر پول های بلوکه شده ایران در بانک های کره جنوبی به دلیل تحریم های آمریکا اختلاف دارند ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۹:۳۲    
نهاد اجماع ساز یا همان جبهه اصلاحات ایران از نظر هدف گذاری مشابه شورای عالی سیاست گذاری است، اما در ساختارها تفاوت هایی با نهاد انتخاباتی پیشین اصلاح طلبان دارد ...