پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۶:۲۳Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای سبا724 24 اسفند 1394 - saba724.ir

سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۶    
با استفاده از تجهیزات پرداخت الکترونیکی بانک مسکن، مسافران نوروزی می توانند بدون توقف و معطلی و بدون قرار گرفتن در صف پرداخت عوارض، از محل دریافت وجوه عوارض بگذرند.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۶    
بانک ملی ایران از طریق حساب قرض الحسنه پس انداز ویژه خود، آماده ارائه خدمات به خیرین ارجمند کشور است.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۷    
مشتریان بانک رفاه می توانند سه ماه پیش از تاریخ انقضاء انواع کارت های این بانک، برای تمدید اقدام کنند.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۷    
تفاهم نامه همکاری های دوجانبه بانک های تجارت و پارسیان 22 اسفندماه در مراسمی با حضور مدیران عامل این دو بانک به امضا رسید.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۷    
براساس تازه ترین گزارش بانک مرکزی، میزان بدهی های خارجی (تعهدات بالفعل) کشور در پایان دی ماه امسال به رقم 5 میلیارد و 552 میلیون دلار رسیده است.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۷    
طبق اعلام و ابلاغ رئیس قوه قضائیه نرخ دیه در ماه های غیرحرام برای سال آینده 190 میلیون تومان تعیین شده است. حال سؤال اصلی اینجاست که تعرفه بیمه شخص ثالث سال 95 چقدر افزایش پیداخواهد کرد؟
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۷    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز بانکی را برای امروز 24 اسفند 94 اعلام کرد که بر این اساس نرخ 10 ارز بانکی افزایش و قیمت 22 واحد پولی کاهش یافت.نرخ 7 ارز بانکی نیز ثابت ماند.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۷    
شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز تا این لحظه با840 واحد رشد از مرز 80 هزار واحد گذشته است.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۷    
رئیس بانک مرکزی عراق با اتصال سیستم های عابر بانک میان ایران و عراق موافقت کرد که با راه اندازی این سیستم، از این پس شهروندان دو کشور قادر خواهند بود بصورت مستقیم با استفاده از کارت های بانکی ...
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۸    
با هدف پاسداشت آیین های ملی و مشارکت کودکان و نوجوانان در چرخه فعالیت های اقتصادی کشور بانک صادرات ایران مبادرت به فعال سازی طرح هفت سین سپهر نموده است.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۸    
از ابتدای سال تا نوزدهم اسفند ماه سال جاری، شاخص کل هم وزن 6 درصد بیش از شاخص کل ارزش وزنی رشد داشته به طوری که شاخص کل هم وزن 31 درصد و شاخص کل ارزش وزنی 25 درصد رشد را تجربه کرده است.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۸    
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی از اتخاذ تمهیدات ویژه نوروزی بانک ها خبر داد و گفت: تقاضای نقدینگی در شب عید بالا رفته است.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۸    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف پیشبرد تفاهم نامه دوجانبه ای که با بورس کره جنوبی در مهرماه سال 94 به امضا رسیده بود به همراه هیأتی از مقامات بازار سرمایه عازم کره جنوبی شد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۸    
بانک اقتصادنوین به قید قرعه به دارندگان کارت های هدیه این بانک که از ابتدای اسفندماه 1394 صادر شده اند، جوایز ارزنده از جمله پژو پارس، آی پد و هدایای نقدی اهدا می کند.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۸    
معاون اول رئیس جمهور، توسعه صادرات غیرنفتی،جذب سرمایه گذاری خارجی،اصلاح نظام بانکی،یکسان سازی نرخ ارز،افزایش سرمایه بانک هاواتمام طرح های نیمه تمام را از اولویت های دولت در سال 95 اعلام کرد.