پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۴:۳۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای سبا724 12 اسفند 1394 - saba724.ir

سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۱    
بانک سامان در پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری در حوزه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت یک ستاره شد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۶    
دبیرخانه دومین همایش ملی نظام پیشنهادهای بین بانکی کشور، لوح سپاس و تندیس این همایش را به مدیرعامل بانک ملت اعطا کرد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۱    
نوسانات بورس اوراق بهادار در جریان روز گذشته در مسیری مثبت دنبال شد که ماحصل آن رشد 109واحدی شاخص کل بورس بود که به این ترتیب درپایان معاملات نماگر اصلی بازار در محدوده 77هزار و 648واحدی متوقف شد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۱    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز (چهارشنبه) اعلام کرد؛ بر این اساس نرخ بانکی 19 ارز نسبت به دیروز افزایش و قیمت 14 واحد پولی کاهش داشته است ...
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۱    
بانک صادرات ایران در آستانه فرا رسیدن نوروز به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به مشتریان، زمان فعالیت شعب خود در روزهای پایانی سال 94 را افزایش داد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۱    
عید نوروز و گردش مالی و تبادل پول بیشتر بین اصناف و مردم برای خریدهای نوروزی، یکی از فرصت های افراد سودجو برای کلاهبرداری از طریق اسکناس و چک های تقلبی است.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۶    
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، اعطای کارت ملی با کاربری ویژه به مستمری بگیران و بازنشستگان را به مصداق رعایت منزلت و کرامت این گروه از شهروندان و از برنامه های کانون در ...
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۶    
سی امین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه کارگران با اعلام جوایز بزرگ این دوره آغاز شد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۱    
رییس کل بانک مرکزی بااشاره به کاهش نرخ سود در بازار بین بانکی به 18.5درصد، گفت: 3بانک بد داریم که نرخ های بازار را تخریب می کنند و بانک مرکزی این بانک های بد را از بانک های خوب تفکیک و با آنها برخورد ...
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۱    
همایش آموزشی بانکداری جامع با حضور سیدولی اله فاطمی اردکانی عضو هیأت مدیره بانک، دکتر دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی و جمعی از مسئولان و کارشناسان بانک برگزار شد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۱    
با موافقت شورای پول و اعتبار تسهیلات مسکن از محل صندوق پس انداز مسکن یکم بانک مسکن به زوجین خانه اولی افزایش یافت.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۶    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز(چهارشنبه) بازار سرمایه با 48 واحد رشد در ارتفاع 77 هزار و 697 واحدی قرار گرفت.