پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۲۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای سبا724 16 اسفند 1394 - saba724.ir

سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۹    
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور از کاهش نرخ سود تسهیلات پرداختی به شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت : با توجه به پایین آمدن نرخ سود بانک ها، این رقم به 12 درصد کاهش یافته است.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۹    
کمیته فقهی سازمان بورس در آخرین جلسه خود در سال 94 موضوع انتشار اوراق اجاره روی دارایی طلبکاران را در دستور کار قرار داد و مصوبه آن را اعلام کرد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۹    
دومین همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا روز شنبه با حضور مدیران بانکی ایران ، اعضای هیات مدیره و رییس کل بانک مرکزی و هفتاد نفر از بانکداران و فعالان اقتصادی اروپا آغاز به کار کرد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۹    
شاخص کل بورس در جریان معاملات روز یکشنبه در دومین روز هفته جاری بازار سرمایه با 70 واحد رشد، در ارتفاع 78 هزار و 93 واحدی قرار گرفت.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۰    
غلامرضا پناهی معاون ارزی بانک ملی ایران اعلام کرد: بانک ملی به شبکه سوئیفت متصل است و تاکنون بیش از 500 فقره انواع پیام های سوئیفتی توسط واحدهای این بانک با خارج از کشور تبادل گردیده است.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۰    
در دیدار رئیس کل بانک مرکزی و دبیر دولتی وزارت اقتصاد و انرژی آلمان، بر رفع هر چه سریعتر موانع گسترش روابط تجاری تاکید و راه های تسهیل آن بررسی شد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۰    
علی طیب نیا، وزیر اقتصاد در جمع اقتصاددانان، گفت: دو تکانه تحریم ها و کاهش شدید قیمت نفت باعث کاهش میزان صادرات نفت، فشار روی منابع مالی و نیز محدودیت های بانکی و بیمه ای شد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۰    
بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود به عنوان یک اهرم مالی قوی در حوزه سلامت حضور یافته و طرح سینای 2 را طراحی کرده است.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۰    
مدیرعامل بورس کالا از تقویت رینگ صادراتی و تسویه معاملات با ارزهای خارجی خبر داد و گفت: معاملات قرارداد آتی سکه آنلاین می شود.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۰    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز بانکی را برای امروز یکشنبه 16 اسفند ماه 94 ثابت اعلام کرد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۰    
بانک قرض الحسنه مهر ایران در دومین همایش ملی نظام پیشنهادها در شبکه بانکی کشور رتبه برتر نویسندگان مقالات را به خود اختصاص داد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۰    
رنگین کمون اثر زنده یاد ثمین باغچه بان بی شک یکی از مهمترین و ماندگارترین آثار در حوزه موسیقی کودک در ایران است. بسیاری، روزهای خردسالی خود را با ترانه های این مجموعه عجین می بینند.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۰    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از مذاکره با مسئولان وزارت اقتصاد و انرژی آلمان درباره زمینه های همکاری در حوزه های بیمه های صادراتی و ساخت زیربناهای حمل و نقل خبر داد.