پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۱:۰۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای سبا724 22 اسفند 1394 - saba724.ir

سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۹    
رئیس شورای هماهنگی بانک ها گفت: امیدواریم در اوایل سال آینده نرخ سود بانکی را از 18 درصد کنونی به 16 درصد برسانیم.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۹    
تحلیلگران بیزینس لاین به سرمایه گذاران بین المللی توصیه کردند که اگر قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی به 1235 دلار در هر اونس کاهش یافت، بهترین فرصت برای خرید و سرمایه گذاری خواهد بود.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۹    
سود سهامداران شرکت کوشاپیشه مربوط به سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه 93 از طریق شعب بانک صادرات ایران پرداخت می گردد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۹    
معاون وزیر امور خارجه گفت: در 26 دی تحریم سوئیفت را برداشته اند و برقراری مجدد سوئیفت بانکی کار ساده ای نخواهد بود و نیاز به نصب نرم افزارهای لازم در بانک ها و ارائه آموزش به پرسنل و کدگذاری مجدد ...
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۹    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان دادوستدهای نخستین روز معاملاتی هفته آخر اسفندماه با رشد یک هزار و 54 واحدی، در ایستگاه 79 هزار و 366 واحدی قرار گرفت.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۹    
براساس دستور بانک مرکزی به برخی از بانک ها و تعیین شعب منتخب، توزیع اسکناس های نو از امروز آغاز شده و تا پنجشنبه (27 اسفندماه) ادامه دارد.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۹    
بانک تجارت با طرح های تسهیلات عیدانه و بهارانه امکان افتتاح حساب سپرده ویژه را برای هموطنان فراهم آورده است.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۰    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز(شنبه) اعلام کرد؛ بر این اساس نرخ 28 ارز نسبت به پنجشنبه هفته گذشته افزایش و قیمت هفت واحد پولی کاهش داشته است؛ همچنین نرخ چهار ارز نیز تغییری نکرده است.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۰    
مسئول ارشد اجرایی فدراسیون جوامع ایمونولوژیک اروپا (European Federation of Immunological Societies) گفت: هنوز 10 تا 12 کشور خارج از جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی(سوئیفت) هستند.
سبا724   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۰    
ارز چند نرخی برای برخی که از رانتهای ویژه برخوردار هستند مناسب بوده اما برای اقتصاد ایران مفید فایده نخواهد بود،با توجه به اینکه هدف اصلی دولت جذب سرمایه گذاری خارجی است ارز چند نرخی ...