پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۱۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 31 شهریور 1394 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 31 فروردین 1394 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1394 صاحب نیوز 31 خرداد 1394 صاحب نیوز 31 تیر 1394 صاحب نیوز 31 مرداد 1394 صاحب نیوز 30 مهر 1394 صاحب نیوز 30 آبان 1394 صاحب نیوز 30 آذر 1394 صاحب نیوز 30 دی 1394 صاحب نیوز 30 بهمن 1394 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 1 شهریور 1394 صاحب نیوز 2 شهریور 1394 صاحب نیوز 3 شهریور 1394 صاحب نیوز 4 شهریور 1394 صاحب نیوز 5 شهریور 1394 صاحب نیوز 6 شهریور 1394 صاحب نیوز 7 شهریور 1394 صاحب نیوز 8 شهریور 1394 صاحب نیوز 9 شهریور 1394 صاحب نیوز 10 شهریور 1394 صاحب نیوز 11 شهریور 1394 صاحب نیوز 12 شهریور 1394 صاحب نیوز 13 شهریور 1394 صاحب نیوز 14 شهریور 1394 صاحب نیوز 15 شهریور 1394 صاحب نیوز 16 شهریور 1394 صاحب نیوز 17 شهریور 1394 صاحب نیوز 18 شهریور 1394 صاحب نیوز 19 شهریور 1394 صاحب نیوز 20 شهریور 1394 صاحب نیوز 21 شهریور 1394 صاحب نیوز 22 شهریور 1394 صاحب نیوز 23 شهریور 1394 صاحب نیوز 24 شهریور 1394 صاحب نیوز 25 شهریور 1394 صاحب نیوز 26 شهریور 1394 صاحب نیوز 27 شهریور 1394 صاحب نیوز 28 شهریور 1394 صاحب نیوز 29 شهریور 1394 صاحب نیوز 30 شهریور 1394 صاحب نیوز 31 شهریور 1394 
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۱    
فرمانده سپاه شهرضا گفت: براندازی نظام اسلامی هدف اصلی لیبرالیست حسود داخلی و دشمن کافر بود اما به لطف رشادت های رزمندگان نتوانسته به هدف خود برسد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۱    
همزمان با سراسر کشور مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان شهرضا به مناسبت اولین روز هفته دفاع مقدس در جوار آستان مقدس امامزاده شاهرضا (ع) برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۱    
امسال نیز همانند سال های گذشته، عطر خوش دعای عرفه در سراسر شهرستان چادگان طنین انداز می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۶    
یک کارشناس مسائل سیاسی در یادواره شهدای کارمند و ورزشکار با برشمردن جبهه هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران صف کشیده اند، مذاکره با آمریکا را نه از سر دوستی بلکه برای رفه شر دشمن بیان کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
در روز عرفه که سجاده ای به وسعت هستی گسترده است پیمان ببندیم به خدا تا اندازه ای امیدوار باشیم که جرأت گناه کردن پیدا نکنیم و از او تا اندازه ای بترسیم که از رحمت او ناامید نشویم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
همایش پیاده روی خانوادگی صبح روز عید قربان در دولت آباد برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
روز عرفه یعنی به معرفت و شناخت رسیدن و روز عید قربان به مرحله عمل در آوردن و پا روی هوای نفس گذاشتن، شب عرفه، شب عبادت و روز آن روز دعا است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
تیم والیبال نوجوانان شهرستان برخوار توانست در فینال لیگ نوجوانان استان اصفهان، برای سومین سال متوالی مقام قهرمانی را کسب نماید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
دعای پرفیض عرفه در روز نهم ذی الحجه همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف شهرستان تیران وکرون برگزار خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
در این رژه بیش از 30 دستگاه موتور سنگین حضور داشتند و حرکت خود را اصفهان اغاز و طول مسیر اصفهان مبارکه را طی و در پایان در سطح شهرستان رژه رفتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
آئین زنگ نمادین شکوفه ها امروز در دبستان صحیفه داران طنین انداز شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
همزمان با روز آغاز به کار مراکز پیش دبستانی در کشور مرکز پیش دبستانی رنگین کمان در شهر تیران با حضور مسئولان آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
صبح امروز طی مراسمی دانش آموزان کلاس اول ابتدایی، اولین روز دانش آموزی را تجربه کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
رییس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه از کسب رتبه اول هسته های فناوری مرکز رشد واحدمبارکه در رویداد کارآفرینی ICT کشور خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۷    
امروز مدارس ابتدایی و مهدهای کودک فریدونشهر میزبان بچه هایی بودند که برای اولین بار می خواستند به کلاس درس بروند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۸    
تصویر مربوط به سیستم موشکی راه آهن روسیه است .
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۸    
سخنگوی ویژه کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس گفت: براساس یکی از پیشنهادهای این کمیسیون طرحی دو فوریتی درباره چارچوب های اجرای برجام به هیات رییسه مجلس ارایه می شود که در آن رعایت خطوط قرمز نظام و مصوبات ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۸    
گروهک تروریستی داعش برای جبران ناکامی های خود در عراق از مداخله آمریکا برای متوقف کردن عملیات نیروهای بسیج مردمی برای ورود به فلوجه و آزادسازی آن، سخن می گوید ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۳    
تشکیل گروه تک تیرانداز در یگان ویژه فاتحین بسیج
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۳    
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا باید اسرائیل را به سلاح هایی مجهز کند که اگر لازم شد، این رژیم را برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران توانمند سازد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۸    
در حمله ائتلاف سعودی به هتلی در صنعا، پایتخت یمن دست کم 20 نفر که بیشتر آنها غیر نظامی بودند جان خود را از دست دادند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۸    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر “اجازه تحرک به هیچ دشمنی را نخواهیم داد” اعلام کرد: رزمایش موشکی سپاه به زودی برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۸    
رئیس جمهور کشورمان باتاکید بر اینکه در مذاکرات حقمان را گرفتیم و مذاکره کنندگان ما برای کلمه کلمه و حتی نقطه و ویرگول آن جنگیدند اظهار کرد: مذاکرات اخیر حتما یکی از مذاکرات افتخار آمیز ایران است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۳    
وزارت کار می گوید طرحی دارد که به چند دهه معضل اساسی و تاریخی رفیق بازی در بازار کار ایران پایان می دهد و ضوابط را به جای روابط، صلاحیت حرفه ای در واگذاری پُست ها و مهارت را به جای آشنابازی می نشاند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۳    
فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به بی شرف خواندن مردم از سوی مرعشی در صفحه شخصی خود نوشت: اظهارات مرعشی یادآور پاسخ حاذقانه ناپلئون بناپارت به فرمانده جنگ انگلستان است که می گوید طبیعی است هرکس برای آن ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۸    
مدیر بخش خاورمیانه شرکت نفتی توتال فرانسه دو شرط برای بازگشت به نفت ایران مطرح کرد وگفت: تمایل توتال برای ورود به بخش های تولید LNG ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۸    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در جریان سفر به عتبات عالیات در بازدید از بیت امام(ره) در نجف گفت: استکبار جهانی از اقتدار امام (ره) انقلاب و جمهوری اسلامی ترس داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۳    
در طول جنگ 8 ساله تحمیلی، صدام با دریافت بیش از 60 میلیارد دلار از رژیم های غربی، نیازهای مالی اقتصاد وابسته خویش را تامین می کرد، حمایت دول غربی و در راس آن ها آمریکا از صدام ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۳    
شبکه العربیه در گزارشی به بازتاب های سیاسی برنامه تلوزیونی که از شبکه نسیم پخش می شود، پرداخت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۳    
حجت الاسلام روحانی پیش از آنکه بر مسند ریاست جمهوری تکیه زند، در سخنانی تصریح کرد مدیریت اقتصادی کشور به جای آنکه با تکیه بر قدرت مردم پیام رشد پایدار به جهان بدهد، پیام ضعف به تحریم کنندگان می دهد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۰    
تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان به سرپرستی محمد جواد ظریف به منظور بررسی آخرین وضعیت و هماهنگی های لازم برای شروع اجرای برجام راهی نیویورک شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۵    
شهردار اصفهان در جریان بازدید از مجتمع مطبوعاتی اصفهان دفاتر رسانه هایی چون قدس، جوان، مردم سالاری، هشت بهشت، تهران تایمز، پیام مبارکه، کیاست، خبرگزاری فارس و خبرگزاری مهر و ایمنا دیدن کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۵    
رژه نیروهای مسلح اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس در جوار گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۵    
تعدادی موشک کنکورس که طی روزهای گذشته نمونه ای از آن به دلیل انهدام “آبرامز” سعودی توسط رزمندگان یمنی، به شهرت جهانی دست پیدا کرده اند نیز در رژه امروز حضوری چشمگیر داشتند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۰    
دفاع از دولت نهم و دهم و اعاده حیثیت از ملتی که دو بار به احمدی نژاد رای دادند و اکنون از جانب مرعشی بی شرف توصیف می شوند باشد به عهده همان ملتی که دو بار به ایشان رای دادند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۵    
کنداکتور خالی بود و از سوی دیگر مذاکرات هسته ای به نتیجه رسیده بود و دوستان فکر می کردند اگر کار پخش نشود، تازگی خود را از دست می دهد. سریال من، سریال همزمان پخش و تولید نبود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۰    
کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه عدم شفافیت دولت در نوع تعامل با آژانس به نفع کشور نیست، گفت: مگر آمانو بیکار است که تشریفاتی به سایت نظامی ما بیاید و از آنجا بازدید کند؟ ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۰    
نمایندگان مجلس با 94 رأی موافق، 78 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از پاسخ های وزیر کار قانع نشدند و بدین ترتیب ربیعی دومین کارت زرد خود را از پارلمان دریافت کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۰    
با نگاهی به ساختار صنعت نفت واقدامات آزمون و خطایی وزیر فعلی نفت در دهه 70 ٬حدود 175 شرکت فرعی در زیر مجموعه چهار شرکت اصلی تشکیل می شود که 52 شرکت مربوط به زیر مجموعه شرکت ملی نفت بودند که تنها 5 ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۵    
سرلشکر صالحی با بیان اینکه در سامانه موشکی هیچ نوع محدودیتی نخواهیم داشت، تأکید کرد اجازه هیچ نوع دسترسی نیز به کسی نخواهیم داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۵    
کارگردان مجموعه تلویزیونی دست به نقد گفت: در آیتم هندوانه به هیچ عنوان قصد توهین به برنامه خندوانه را نداشتیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۵    
اگر دولت برای اجرای تعهدات خود عجله کند و 24 آذرماه با گزارش مثبت آمانو درباره PMD رو به رو نشود، ممکن است طرف مقابل برای اجرای تعهدات خود و برداشتن تحریم ها بازی درآورده و چیزی جز هزینه سنگین مادی و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۰    
قطعنامه 2231 درباره ایران شامل بسیاری از ممنوعیت ها و محدودیت های مندرج در قطعنامه های قبلی شورای امنیت علیه ایران است؛ در واقع قطعنامه های قبلی لغو نشده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۰    
تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 برابر کانادا مغلوب شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۵    
شب نهم ذی الحجه از شب های متبرک و شب مناجات با قاضی الحاجات است و توبه در آن شب مقبول و دعا در آن مستجاب است. عبادت در این شب، اجر صد و هفتاد سال عبادت را دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۰    
فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) گفت: باید در اردوهای جهادی خدا را محور قرار دهیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۰    
جعفرپور گفت: امسال با تخصیص بودجه ای قابل ملاحظه کتابخانه های بخش جرقویه علیا تجهیز می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۵    
پنج هزار دوربین مداربسته و 100 هزار نیروی امنیتی برای تامین امنیت مراسم حج به کار گرفته شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۵    
در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، سید محمد کاظمی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد معارفه و از زحمات امیر رضا نقش تقدیر شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۰    
حسین اکبر گفت: امیدواریم بتوان، در راستای توسعه قطب معنوی شهرها که امامزادگان هستند، گامی پرتوان تر برداریم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۰    
اجرا رژه خودروها از مقبره شهدای گمنام به سمت گلزار شهدای گلپایگان در اولین روز از هفته دفاع مقدس
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۷    
برخورد اروپا با بحران پناهجویان، نمایشی از ورشکستگی اخلاقی در این قاره قدرت بازار تعیین کننده دموکراسی غربی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۲    
صدای آمریکا در گزارشی که علیه مسعود میرکاظمی وزیر نفت دولت احمدی نژاد پخش کرد، مدعی شد فردی به نام شیرانی (متهم پرونده دکل نفتی گمشده) به میرکاظمی ساعت رولکس هدیه داده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۲    
جلسه ستاد مدیریت بحران شهر هرند به ریاست شهردار و باتوجه به مسائل پیش آمده در هفته گذشته و آمادگی اعضای ستاد جهت مقابله با حوادث احتمالی در محل دفتر شهردار برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۲    
جشن شکوفه های یک هزار و هفت صد و پنجاه کلاس اولی در آران و بیدگل برگزار شد و زنگ آغاز سال تحصیلی با حضور مسئولان در مدرسه امام خمینی(ره) به صدا در آمد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۲    
دکتر مهدی برنجکوب خبر از برگزاری سومین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات در پائیز سال جاری و در دو مرحله به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۲    
رژه موتوری نیروهای نظامی و انتظامی و ادارات امسال در دهاقان دقایقی پیش از گلستان شهدای دهاقان با حضور نیروهای مسلح و بسیجیان آغاز شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۸    
دو سال قبل قرار شد کتابی در شان و جایگاه اصفهان نوشته شود اما امروز بعد از گذشت این مدت کاری نشده و به جا و ضروی است برای نگارش این مجموعه تیم قوی و کارکشته ای ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۸    
در شرایطی که اکثر نواحی و مناطق در آستانه سال جدید با فعال کردن مجمع خیرین مدرسه ساز خود و برگزاری جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۸    
حالا و با گذشت چند سال از دوران رکود تیم داری در رشته تکواندو، بار دیگر یک باشگاه اصفهانی آمادگی خود را برای حضور در لیگ برتر این رشته اعلام کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۸    
رسول محمدیان: از تمام همشهریان که تمایل به توزیع گوشت نذری خود را در بین نیازمندان دارند کمیته اعلام می کند می تواند این گوشت را به دست مستمندان برساند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۸    
دکتر راستین گفت: به مردم شهر هرند قول خواهیم داد که فعلا از اورژانس هوایی با امداد خواهی از طرف درمانگاه هرند استفاده کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۳    
صبح امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، مراسم رژه ی نیروهای مسلح در روبروی گلستان شهدای اصفهان انجام شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۳    
همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس، رژه موتوری با حضور ارگان های نظامی و ادارات شهرستان سمیرم برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۳    
فرمانده سپاه فلاورجان در نشست خبری با اعلام اینکه بیش از 90برنامه در ایام هفته دفاع برگزار خواهد شد افزود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۸    
همایش تجلیل از خانواده شهدای بخش براآن جنوبی و براآن شمالی به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مجتمع رفاهی غدیر با حضور پدران و مادران شهدا برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۸    
سردار فدا گفت: علنا اعلام خواهیم کرد که از هر حرکتی به نفع مقاومت دفاع کرده و حمایت خود را از رفتار ضد آمریکایی و استقامت جوان مقاومت اعلام می کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۳    
بالاخره بعد از مدت ها همزمان با عید سعید غدیر مترو اصفهان در فاز اول خط یک به بهره برداری می رسد تا شهروندان اصفهانی به جز مزاحمت طولانی کارگاه های این پروژه در شهر امیدوار به حرکت درآمدن قطار شهری ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۳    
مسابقات دوچرخه سواری نوجوانان کشور با قهرمانی تیم استان اصفهان در شهر بوکان آذربایجان غربی به پایان رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۳    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه های این هفته را تشریح کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۳    
حجت الاسلام والمسلمین کافی علم لدنی و قدرت لدنی را دو نشانه امام معصوم دانست و تصریح کرد: مهم ترین کلید معنوی در زندگی بشریت ولایت اهل بیت است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۳    
مجموعه کتابک به همت کتابخانه علامه امینی با همکاری فرهنگسرای پایداری و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس منتشر شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۳    
سردار افشار با تاکید بر اینکه هنوز هم تهدیدات و دشمنی ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی استکبار وجود دارد افزود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۸    
مسابقات فوتسال جام شهدای کارمند، گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور 12 تیم از بیستم شهریور ماه آغاز گردیده بودکه عصر دوشنبه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین، فرمانده انتظامی شهرستان نایین ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۸    
همزمان با فرا رسیدن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، مستند ” شهباز دلها ” مروری بر زندگی سردار رشید اسلام شهید حاج محمود شهبازی به همت شبکه تحلیل و اطلاع رسانی صاحب نیوز تهیه و تولید شد .
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۸    
مراسم دعای ندبه در شهرستان در گلزار شهدای گلپایگان، سقاخانه، 17 تن، مسجد جامع گوگد و گلشهر برگزار می گردد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۸    
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در نشستی خبری به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در فریدونشهر پرداخت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۸    
مردم بادرود سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) را به سوگ نشستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۹    
اوّلین فریضه ی دانشجویی عبارت است از آرمانخواهی. آرمانخواهی مخالف محافظه کاری است، نه مخالف واقع گرایی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۰    
علی رغم تاکید صریح مقامات قضایی مبنی بر ممنوعیت انتشار مطلب یا تصاویر از رئیس دولت اصلاحات، برخی تشکل های به اصطلاح دانشجویی با انتشار تصاویر یا جملات منتسب به محمد خاتمی قصد ایجاد نوعی ساختار شکنی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۰    
سردار سلیمانی صبح امروز در مراسم رژه هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مکتب دفاعی اسلام یک گنجینه تمام نشدنی برای تمام ملت هایی است که مورد ظلم و تعدی دشمنان قرار گرفته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۵    
موزه آثار باستانی کشف شده (در هنگام تخریب و بازسازی ساختمان قدیمی) از آستان ملکوتی امامزاده ابراهیم (ع)، به زودی راه اندازی و بازگشایی خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۵    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: رشادت های هشت سال دفاع مقدس گنجینه عظیمی برای همه نسل هاست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۱    
جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت شهدای شهرستان بوئین میاندشت اظهار کرد: به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی ایران الگوی کشور های منطقه شده و جبهه مقاومت همچنان پایدار و استوار ایستاده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۲    
استاندار اصفهان گفت: انقلاب اسلامی ما یک خیزش عظیم مردمی و الهی در برابر نظام سلطه بود که دفاع مقدس نیز بر همین اساس شکل گرفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۸    
سرهنگ اسماعیل میری هدف از برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس را آشناسازی نسل جوان و نوجوان با ارزش های دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی و شناساندن فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت به آنها دانست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۳    
امام حسین علیه الاسلام در شروع حرکت اصلاحی بزرگ در عرفات چند ساعت شروع می کنند به دعا کردن. چرا که قرار است موثرترین قیام اصلاحی تاریخ تا ظهور صورت بگیرد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۳    
سرهنگ علیشاهی گفت: باید بدانیم اقتصاد را کسی به ما هدیه نمی دهد و اگر می بینیم بعد از برجام مدام کشورها در این عرصه ورود پیدا می کنند می خواهند اقتصاد عاریتی و مصرفی را به کشور ما بیاورند و از اقتصاد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۸    
ای که اندازه مرحمت هایی که به من کردی بشماره نیاید و نعمتهایش را تلافی ممکن نباشد ای که روبرو شد با من به نیکی و احسان ولی من با او به بدی و گناه روبرو شدم ای که مرا به ایمان هدایت کرد پیش از آنکه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۸    
دوران دفاع مقدس دانشگاهی به ریاست حضرت امام خمینی (ره) بود که مردم ما درس ایمان، شجاعت، همبستگی، عزت نفس و استقلال را در آن فراگرفتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۹    
رژه نیروهای مسلح امسال به میزبانی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در مقابل گلستان شهدا و باحضور یگان های مختلف نظامی وانتظامی آغاز شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۹    
یکی از فروشندگان نوشت افزار می گفت: وقتی تلویزیون از صبح تا شب سریال ها و کارتون های خارجی را برای کودکان پخش و به نوعی مدام طرح های غیراسلامی را تبلیغ می کند چطور می توان انتظار داشت بچه ها به طرح ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۴    
آمانو به تهران آمد که از نزدیک با ساختار تصمیم گیری در ایران آشنا شود و در خصوص تصویب برجام و اجرایی شدن آن ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۷:۵۹    
محمد رضا مومی اردستانی از کمک 670 میلیون ریالی مردم شهرستان نطنز به جشن عاطفه ها خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۷:۵۹    
ناشرهای عزیز چاپ کتاب من رو برای خودشون از لحاظ مالی ریسک میدونن. امیدوارم چاره ای اندیشیده شود تا ما بتوانیم بدون دغدغه مالی هنرمونو به تمام مردم عزیز کشورمون بشناسونیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۷:۴۹    
همزمان با شب عید سعید قربان و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایش بزرگ فصل شیدایی برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۷:۱۵    
در حقیقت ذوب آهن امسال تاوان ضعف مدیریت این باشگاه در چند سال قبل را می دهد که به جای توجه کافی به بندهای قرارداد یک بازیکن خارجی فقط توانستند یک قرارداد ترکمانچای با بازیکن مقدونیه ای خودشان امضا ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۱:۲۳    
این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در دو روز به میزبانی شهرستان سنندج و با حضور 13 استان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۱:۲۳    
رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان با حضور 5 امدادگر با 2دستگاه خودروی امدادی از همان ساعات اولیه عملیات امدادی را شروع کرده و تا آخرین لحظه مشغول کمک رسانی به خسارت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۱:۲۳    
فرماندار شهرضا گفت: آمار خودکشی در شهرستان بالا بود و در حال حاضر با اقداماتی که انجام شد این آمار پایین آمده است.
  • ۱