پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۶:۴۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 30 آذر 1394 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 31 فروردین 1394 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1394 صاحب نیوز 31 خرداد 1394 صاحب نیوز 31 تیر 1394 صاحب نیوز 31 مرداد 1394 صاحب نیوز 31 شهریور 1394 صاحب نیوز 30 مهر 1394 صاحب نیوز 30 آبان 1394 صاحب نیوز 30 دی 1394 صاحب نیوز 30 بهمن 1394 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 1 آذر 1394 صاحب نیوز 2 آذر 1394 صاحب نیوز 3 آذر 1394 صاحب نیوز 4 آذر 1394 صاحب نیوز 5 آذر 1394 صاحب نیوز 6 آذر 1394 صاحب نیوز 7 آذر 1394 صاحب نیوز 8 آذر 1394 صاحب نیوز 9 آذر 1394 صاحب نیوز 10 آذر 1394 صاحب نیوز 11 آذر 1394 صاحب نیوز 12 آذر 1394 صاحب نیوز 13 آذر 1394 صاحب نیوز 14 آذر 1394 صاحب نیوز 15 آذر 1394 صاحب نیوز 16 آذر 1394 صاحب نیوز 17 آذر 1394 صاحب نیوز 18 آذر 1394 صاحب نیوز 19 آذر 1394 صاحب نیوز 20 آذر 1394 صاحب نیوز 21 آذر 1394 صاحب نیوز 22 آذر 1394 صاحب نیوز 23 آذر 1394 صاحب نیوز 24 آذر 1394 صاحب نیوز 25 آذر 1394 صاحب نیوز 26 آذر 1394 صاحب نیوز 27 آذر 1394 صاحب نیوز 28 آذر 1394 صاحب نیوز 29 آذر 1394 صاحب نیوز 30 آذر 1394 
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۴    
فرماندار شهرضا از ثبت نام 1 نامزد در سومین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرضا خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۴    
سومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری شهرستان فریدن به پایان رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۲    
استان اصفهان بصورت منحصر بفرد، مهد هنر است که این پتانسیل در دیگر استان ها وجود ندارد. و باید سازمان بسیج هنرمندان اصفهان از این ظرفیت استفاده کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۲    
فرماندار اصفهان گفت: در سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس و پنجمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان به ترتیب 20 و 10 نفر در اصفهان ثبت نام کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۲    
مراسم غبار روبی امامزاده ابراهیم سعید آباد با حضور اهالی منطقه و رئیس اداره اوقاف گلپایگان دیشب برگزار شد
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۲    
علی استوار در همایش مبارزه با مواد مخدر گفت: 95 درصد از نگرانی های مردم از اعتیاد است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۲    
آران و بیدگل از جمله شهرهای ایران است که هنوز بافت سنتی خود را حفظ کرده است و تعهد به سنت های کهن را می توان در آن به خوبی مشاهده کرد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۰    
امروز مهمترین تکلیف شیعه واقعی بصیرت و هوشمندی در برابر انواع فتنه ها و توطئه هاست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۵    
مدیر کمیته امداد نطنز گفت: در 9 ماهه گذشته 152 طرح اشتغال وخودکفایی در کمیته امداد ایجادشده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 60 درصدی را نشان می دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۰    
اسدالله فیروزی از برگزاری انتخابات 11 اتحادیه صنفی در شهرستان خوروبیابانک خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۰    
محبی گفت: تعداد 15 پرونده از شهرهای نطنز، بادرود و خالدآباد و روستاهای اریسمان و ده آباد و فمی از توابع بخش امامزاده که فقط دارای معلولیت اعصاب و روان بودند مورد ارزیابی قرار گرفتند و از این تعداد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۵    
شب یلدا بهانه ای است جهت ابراز مهربانی و زنده کردن سنت های قدیم مناطق کویری و بدین منظور نقش بزرگترهای فامیل در جمع کردن کوچکترها به مراتب بیشتر است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۰    
مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: ماموریت نظام های آموزشی در زمان معاصر محدود به خواندن و نوشتن نیست بلکه فرایند تعلیم و تربیت باید به گونه ای تدوین و اجرا شود که دانش آموزان را برای کسب مهارتهای زندگی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۷    
ظهر امروز جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهر نصرآباد با حضور اعضا به ریاست امام جمعه شهر نصرآباد با پیگیری مسائل بومی در رابطه با موضوع مذکور، برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۲    
حجت الاسلام دکتر محمدهادی مفتح گفت: شهید مفتح عمر کوتاهی داشت ولی توانست کارهایی بزرگ انجام دهد که نتایج آن باقی ماند و هم در حوزه و هم در دانشگاه جاودانه شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۲    
با حضور مسئولین اداره آموزش و پرورش و نوآموزان پیش دبستانی شاپرک فریدونشهر، مراسم ویژه شب یلدا در این مرکز تربیتی برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۳    
شبکه سه سیما ویژه برنامه یلدایی خود را در حالی روی آنتن می برد که بازیگران مجموعه شهرزاد مهمان این برنامه هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۸    
زیدان با قبول مسئولیت در تیم اول رئال مادرید می تواند به راحتی محبوبیت و شهرت و ثروت خود را چندین برابر کند اما چیزی مهمتر از تعهدی که به تیمش داده نیست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۸    
بانک مرکزی دستوالعمل دریافت کارمزد از تراکنش های خرید را به بانک ها ابلاغ کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۸    
درگیری های مسلحانه ارتش ترکیه با اعضای حزب کارگران کردستان (پ ک ک) در کوچه های دیار بکر و مناطق مسکونی کردنشین و ضعیتی شبیه جنگ داخلی در مناطق کردنشین ترکیه ایجاد کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۳    
پنجمین روز نام نویسی از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری همزمان با سومین روز نام نویسی داوطلبان مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۳    
مدیر شبکه های تلویزیونی آی فیلم از طراحی لوگوی جدید برای این شبکه های بین المللی به سبک و سیاق ایرانی – اسلامی خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۳    
رییس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: ثبت نام دوره آموزشی داستانک نویسی ویژه طلاب خواهر و برادر استان اصفهان در راستای توانمند سازی طلاب علوم دینی در زمینه های فرهنگی و هنری آغاز شد
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۸    
جدول اسامی افرادی که تاکنون برای نامزدی در مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور و فرمانداری ها مراجعه و ثبت نام کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۸    
تیم فوتبال تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال میزبان استقلال است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۳    
معاون پژوهشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) گفت: سیاست گذاری و برنامه های راهبردی این معاونت در راستای تربیت دانش پژوه در ایجاد و تحقق تمدن نوین اسلامی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۳    
کمیته اخلاق فیفا امروز در جلسه پایانی محاکمه رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال و رئیس اتحادیه اروپا محکومیت سنگین 8 ساله را برای آن دو صادر کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۹    
رایج ترین روش انجام خودکشی در کشورهای مختلف متفاوت است و تا حدی به روش های قابل دسترس بستگی دارد. میزان این کار در مردان بالاتر از زنان بوده و احتمال خودکشی مردان سه تا چهار برابر بیشتر از زنان است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۴    
اصفهان را قبار و دود گرفته است؛ ابتکاری از دولت ها که نفس های اصفهان را به چنین وضعیتی رسانده و البته گل سر سبد ابتکارات؛ خانم ابتکار ، این هم ثمره مدیریت: واردات بنزین های سمی
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۴    
: رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که حضرت ابراهیم (ع) و حضرت رسول اکرم (ص) را به عنوان الگوی کامل جامعه انسانی معرفی می کند گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۰    
اردوغان ضمن موافقت با این درخواست او را به ویلای شخصی خود در محله کیسیک لی استانبول دعوت کرد و به همراه امینه همسرش و دو نوه اش ” ماه نور” و ” احمد عاکیف” سوژه عکس های گولر شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۰    
شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان به دعوت حضرت آیت الله موحدی کرمانی دبیر محترم جامعۀ روحانیت مبارز با حضور نمایندگان تشکل های اصولگرا و شماری از شخصیت های فعال سیاسی اصولگرا تشکلیل شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۵    
مدیر کل اداره حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان بهبیان مهمترین اقدامات صورت گرفته در راستای فرهنگ سازی در امر ترافیک، مهمترین نقاط ضعف و قوت اداره کل و ارتقا سطح کیفی حمل و نقل جاده ای پرداخت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۵    
داور فینال جام باشگاه های جهان متن جالبی را منتشر کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۵    
محققان اعلام کردند پیرترین جانور زنده جهان یک سمندر 200 ساله در چین است. این سمندر 200 ساله در یکی از غارهای کشور چین کشف شده و از بزرگترین و احتمالا قدیمی ترین دوزیستانی است که در جهان زندگی کرده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی: آمریکا بازنده عقب نشینی از تعهدات است. درباره آب سنگین آماده معامله با آمریکا هستیم. تعطیلات ژانویه نباید باعث تاخیر در رفع تحریم ها شود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۰    
پپ گواردیولا موافقت خود را برای پیوستن به منچسترسیتی اعلام کرده است و به نظر می رسد باشگاه انگلیسی به زودی این انتقال را تایید کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۵    
پس از جلسه شب گذشته دبیران و نمایندگان احزاب و تشکلهای اصولگرا، قالیباف هم به ائتلاف اصولگرایان پیوست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۰    
با رای شهروندان بار دیگر آتش نشانی اصفهان جزو سه تیم برتر دنیا قرار گرفت و توانمندی آتش نشانان اصفهانی در آتش سوزی “اُرسا گاز” برای کسب مقام نخست در هیئت داوری مطرح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۰    
این شب را که اگرچه بعضی از شوق رسیدنش شاید در جلد خود نگنجند اما هستند کسانی که از الان از غم رفتنش در حزننند را به بهترین نحو سپری کنیم؛ شبکه های اجتماعی را اسستثنائا امشب در خدمت یلدا قرار دهیم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۵    
بچه های کنار گلزار عصاره و نتیجه ی سال ها تلاش گروه های مختلفی از جوانان مخلص بود که علاوه بر فیلمبرداری مصاحبه ها، پیاده سازی و گلچین خاطرات را نیز با تلاشی ستودنی انجام دادند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ترکیب مجلس آینده، مانند مجلس پنجم خواهد بود که اقلیت و اکثریتی شبیه هم داشت و اقلیت آن، استیضاح ها را می شکست ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۰    
تا کنون 235 نفر برای انتخابات این مجلس ثبت نام کرده اند که در این بین نام 4زن نیز مشاهده می شود. تاکنون 44 نفر در حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۰    
رسم و سنت های زیبای قصه گویی و شاهنامه خوانی جای خود را به آدم های تنهای جدا افتاده از هم داده که هر کدامشان گوشه ای از منزل خود می نشینند و صفحات شبکه های اجتماعی را بالا و پایین می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۰    
سازمان یونسکو دانشگاههای نوین قرن 21 را دانشگاههایی توصیف کرده که در این دانشگاهها مهارت برای بهبود توانمندیها و تبدیل دانش آموختگان به کارآفرینان آموخته می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۰    
سالیانی است میوه های تلخ این افراط ها، شیرینی یلدایی که احیاگر صمیمیت و دلبستگی است را به کام آدمی تلخ نموده و ظلمت این شب طویل سحری برای آنان باقی نگذاشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۰    
سخنرانی استاد پناهیان: آخرین سفارش های راهبردی امام حسن عسکری(ع) برای دوران غیبت
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۰    
فرایند سومین روز ثبت نام مجلس شورای اسلامی و پنجمین روز ثبت نام مجلس خبرگان رهبری در حوزه های انتخابیه استان اصفهان آغاز شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۰    
مدیر مسئول روزنامه اطلاعات درباره ماجرای عصبانیت امام(ره) از روزنامه اطلاعات می گوید: این واقعه تلخ ترین واقعه دوران خدمت من در روزنامه اطلاعات بود و دشمن هم علی الخصوص در خارج از کشور از این مسأله ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۰    
توضیح و شرح وظایف مجلس خبرگان رهبری در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۵    
شبکه اطلاع رسانی صاحب نیوز هر روز بسته ی دیدنی های روز را به مخاطبان خود ارائه می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۱    
آیا رفتار و کردارمان در پاسداشت آیین یلدایی ما را در مسیر صعود قرار خوهد داد و یا مسبب سقوطمان در وادی مادیات خواهد شد؟
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۶    
استراتژی دشمنان ما اصل تفرقه بینداز و حکومت کن بوده و سعی دارند تا جریان تحجر با منطق لعن و تکفیر را در بین شعیان نیز رواج داده و چهره اسلام ناب محمدی با محوریت مکتب اهل بیت مخدوش شود که یکی از ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۶    
دکتر سلام مجموعه طنزیست که با ورود خود به زمینه سیاست سبکی جدید در نقد و اطلاع رسانی تاسیس کرد. دکتر سلام را می توان معروف ترین کلیپ سیاسی فضای مجازی دانست که از صراحت بیان نقد بی طرفانه و هنرمندی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۱    
سید محمد صادق آتشی شاعر جوان و انقلابی کشورمان در آخرین اثر خود در حمایت از مردم و شیعیان بی دفاع نیجریه شعری سروده است و با انتقاد از خاموشی جامعه هنری نسبت به این فاجعه از آنان خواسته تا صدای این ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۱    
یکی از گروه های خطرپذیر در این مواقع زنان باردار هستند که از آن ها خواسته شده تا حدّ امکان در مکان هایی که آلودگی هوا به اوج خود رسیده است تردد ننمایند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۶    
شامگاه گذشته حجت الاسلام منتجب نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی با دعوت جمعی از احزاب اصلاح طلب شهرستان شهرضا با حضور در خانه معلم شهرضا به سخنرانی پرداخت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۷    
براساس بخشنامه بانک مرکزی طرح دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان ها از اول دی اجرا خواهد شد؛ با این تفاوت که کارمزد50 تا 250 تومان تعیین شده، از بانک پذیرنده اخذ می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۲    
بصیری فرماندار شاهین شهر و میمه با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی به مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت همه تلاش خود را خواهیم کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۸    
هر تیمی که توانسته باشند قفس توری خودش را با استفاده از یک گلر خوب و باکیفیت بیمه کند در لیگ امسال هم شانس بیشتری برای موفقیت داشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۳    
گردش ایام موجب تقارن مناسبت های مذهبی و مناسبت های ملی می شود؛ در چند سال اخیر تقارن شب یلدا و مراسم های مذهبی موجب شده حجم عظیمی از پیامک های مناسبتی در جهت بازتولید این تعاملات باشد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۷:۴۵    
شاید نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی مقدمه و تلنگری باشد برای ورود به نظم نوین جهانی نظمی که پایه ان بر مبنای معنویت و عقلانیت و عدالت باشد تاریخ شاهد آینده ای به مراتب بهتر از حال خواهد بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۷:۴۵    
گشتی در بازار شب یلدا و دیدن قیمت هایی که بر روی میوه و آجیل ها خودنمایی می کنند نشان می دهد که گرانی های چند ساله اخیر اصفهان باعث شده تا مردم چندان تمایلی به خرید میوه و آجیل در بلند ترین شب سال ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۷:۲۱    
نفوذ در یک انقلاب، از سوی نیرویی که با انقلاب موقعیت خود را از دست داده است، با هدف بازگرداندن شرایط صورت می گیرد و این زمانی اتفاق می افتد که پیش از آن عده ای به نام انقلاب درباره خطرناک بودن حریف ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۷:۲۱    
رئیس جمهور تاکنون چندین بار مدعی شده است با حل مسئله هسته ای و رفع تحریم ها تمامی مشکلات مردم ایران، از محیط زیست گرفته تا آب خوردن حل و فصل می شود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۷:۲۱    
متولیان فرهنگی جامعۀ اسلامی با بهره گیری از مولّفۀ محبت و آراستگی به اخلاق نبوی و علوی به عنوان مهمترین شاخصۀ اسلام شیعی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۷:۱۶    
گزارش جدید کارشناسان سازمان مدیریت نشان می دهد، در طول برنامه ششم توسعه 3.4میلیون نفر وارد بازار کار می شوند و نرخ مشارکت 40 ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۷:۱۱    
طراح نرم افزار سلام با بیان اینکه شفاف سازی و مطالبه گری مهمترین اقدامی است که باید از سوی رسانه ها انجام شود، گفت: همچنین باید شبکه ملی اطلاعات باید به بیان ساده و نه فنی و تخصصی ...