پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۸:۵۵Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 15 آذر 1394 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 31 فروردین 1394 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1394 صاحب نیوز 31 خرداد 1394 صاحب نیوز 31 تیر 1394 صاحب نیوز 31 مرداد 1394 صاحب نیوز 31 شهریور 1394 صاحب نیوز 30 مهر 1394 صاحب نیوز 30 آبان 1394 صاحب نیوز 30 دی 1394 صاحب نیوز 30 بهمن 1394 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 1 آذر 1394 صاحب نیوز 2 آذر 1394 صاحب نیوز 3 آذر 1394 صاحب نیوز 4 آذر 1394 صاحب نیوز 5 آذر 1394 صاحب نیوز 6 آذر 1394 صاحب نیوز 7 آذر 1394 صاحب نیوز 8 آذر 1394 صاحب نیوز 9 آذر 1394 صاحب نیوز 10 آذر 1394 صاحب نیوز 11 آذر 1394 صاحب نیوز 12 آذر 1394 صاحب نیوز 13 آذر 1394 صاحب نیوز 14 آذر 1394 صاحب نیوز 15 آذر 1394 صاحب نیوز 16 آذر 1394 صاحب نیوز 17 آذر 1394 صاحب نیوز 18 آذر 1394 صاحب نیوز 19 آذر 1394 صاحب نیوز 20 آذر 1394 صاحب نیوز 21 آذر 1394 صاحب نیوز 22 آذر 1394 صاحب نیوز 23 آذر 1394 صاحب نیوز 24 آذر 1394 صاحب نیوز 25 آذر 1394 صاحب نیوز 26 آذر 1394 صاحب نیوز 27 آذر 1394 صاحب نیوز 28 آذر 1394 صاحب نیوز 29 آذر 1394 صاحب نیوز 30 آذر 1394 
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۲۳:۵۴    
رئیس اداره راه و شهر سازی چادگان گفت:با توجه به بارش برف امروز در شهرستان، یخ زدگی شدید در محور اصلی چادگان به اصفهان (مخصوصا” گردنه سرخ) و محور چادگان به داران می باشد که اکیپ های مستقر در این ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۲۳:۵۴    
در افتتاح یازدهمین نمایشگاه پژوهش مسئولان مربوط به بخش پژوهش و دولتی استان بر امر نهادینه سازی، فرهنگ سازی و فراهم سازی زیر ساخت پژوهش تاکید کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۲۱:۳۶    
استاندار اصفهان با تاکید بر نقش موثر و بی بدیل تحقیق و پژوهش در امر توسعه گفت: پژوهش و فناوری موتور محرک پیشرفت و توسعه جوامع است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۴    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با هوشیاری مأموران نیروی انتظامی و همکاری خوب مردم بمبی 21 کیلویی که در محور مواصلاتی ایرانشهر-سرباز کار گذاشته شده بود،کشف و خنثی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۹:۲۹    
رئیس دانشکده فنی خوارزمی پسران شهرضا گفت: نبود بودجه و اعتبارات کافی و لزوم توسعه و انتقال این مرکز به محل جدید ایجاب می کند، از ظرفیت خیران و صاحبان صنایع شهرستان استفاده شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۹:۲۹    
فرماندار شهرضا گفت: 40 هزار متر مکعب خاکریزی زیرسازی و تسطیح در محور اصفهان شهرضا انجام شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۹:۲۹    
فرماندار شهرستان شهرضا گفت: نصب 10 کیلومتر جدا کننده های میانی در قالب نیوجرسی در جاده اصفهان شهرضا عملیاتی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۹:۲۹    
فرماندار شهرضا گفت: برخورد با واحدهای نانوایی متخلف این شهرستان با هدف ارائه خدمات مطلوب به مردم، تشدید می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۹:۲۵    
پس از بسته شدن رودخانه زاینده رود صبح امروز حوالی پارک فلاورجان جنازه یک زن که غرق شده بود پیدا شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۶    
در سیستم های آموزشی سنتی، اطلاعات به صورت بسته های آماده در اختیار افراد قرار می گیرند و به مرور زمان راندمان و بازده کاری خود را از دست می دهند و چون سیستم از نظر تغذیه اطلاعاتی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۲    
رئیس دادگستری شهرستان با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران تنها مختص به حوادث و بلایای طبیعی از قبیل سیل و زلزله نیست گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۲    
به مناسبت روز دانشجو، همایش ورز دانشجو و کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور دولت آباد برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۲    
در همین رابطه سه کار نمونه و شاخص اتفاق افتاد که یکی از آنها راه اندازی سیستم گاززدایی درکوره RH-TOP بود و موفق شدیم، ورق های نورد سرد با کاربرد در صنایع خودرو سازی تولید کنیم
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۲    
اگر ما از درک و حضور امام عصر (عج) محروم هستیم، همه از کجراهی و انحرافی است که پس از شهادت پیغمبر (ص) در مسیر بشریت قرار گرفت، گدازه های آتش سقیفه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۷    
حجت الاسلام صابری در یاداشتی به تحلیل نامه مقام معظم رهبری به اروپا از نگاه جدید پرداخته و در این نوشته از چرای نگارش این نامه قلم زده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۷    
امیری شهردار شاهین شهر گفت: با شکل گیری شوراهای اسلامی شهرها و روستاها خوشبختانه فرهنگ مشورت و مشارکت پذیری عینیت بخشیده شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۲    
حجت الاسلام نصیرالاسلامی گفت: برترین های سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله شهرستانی معرفی شده و در هفته وقف مورد تقدیر قرار می گیرند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۵    
رییس نظام پزشکی خمینی شهر با بیان اینکه به عنوان مدعی العموم اشد مجازات و احقاق حق بیمار در مورد پرونده پزشک متخلفی که بخیه کودک چهار ساله را بازکرد پیگیری می کنیم تاکید کرد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۵    
محمد معدندار گفت: هم اکنون بیش از 95 درصد جمعیت گروه سنی 10 تا 49 سال و 85 درصد جمعیت 6 سال و بالاتر شهرستان باسواد هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۰    
جنبش دانشجویی همیشه در خط مقدم مقابله با نفوذ دشمنان خارجی و خائنان داخلی بوده و خواهد بود؛این جریان نشان داده است که دو اصل استکبار ستیزی و عدالت خواهی هیچگاه از بدنه دانشجو و دانشگاه جدا نخواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۵    
آنچه وظیفه مسئولین دانشگاه ها به عنوان روسا، معاونین، اساتید و متولین دانشگاه ها است فراهم ساختن بستر رشد آگاهی و اطلاعات مسائل سیاسی در دانشگاه ها بدون جناح بندی و محدودساختن یک جناح یا باز گذاشتن ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۱    
به منظور پایداری طرح های اشتغال زایی، بازدید دوره ای و نظارت بر طرح های اشتغال با حضور متخصصان رشته های شغلی به عمل آمده و نسبت به ارائه مشاوره های شغلی اقدام شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۵:۱۲    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اعلام کرد: به منظور انجام مرحله دیگری از عملیات ساخت پروژه متروی شهر اصفهان از امشب ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۲    
ذکر صلوات همراه با و عجل فرجهم خیلی برکت دارد و باعث گشایش در زندگی شده، نفس را پاک و خلق و خلقتمان را خوب می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۲    
به همت شهرداری خوانسار آیین پخت غذاهای نذری پیش از ظهر امروز در مهمانسرای ام البنین هیئت حضرت ابوالفضل علیه السلام خوانسار با حضور برخی از مسئولان شهرستان همراه با قرائت زیارت عاشورا برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۳    
یادواره حضرت رقیه (س) با حضور 40نفر از نو آموزان 3تا 5 سال در پیش دبستانی رنگین کمان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۳    
مجمع انتخاباتی هیئت ووشو استان اصفهان با حضور رییس فدراسیون این رشته در سرای ورزشکاران برگزار شد و محسن روناسی با کسب اکثریت آرا به مدت چهار سال ریاست هیئت ووشو استان اصفهان را در دست گرفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۳    
سانحه تصادف اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد نجف آباد در کمربندی خمینی شهر 3کشته و 37 مصدوم به همراه داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۸    
رییس هلال احمر شهرستان فریدن گفت: در تصادف محور بویین میاندشت- الیگودرز که به علت شدت این حادثه، خودرو سواری دو نیم شده بود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۳    
جواد خیابانی که شب گذشته میهمان برنامه گلخانه شبکه سه بود، برای چندمین بار در چند سال اخیر با اشک هایش بینندگان را غافلگیر کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۳    
امام خامنه ای رهبری بی بدیل است .هاشمی ساکت فتنه بود؛ به مشی هاشمی انتقاد دارم. به فائزه و مهدی هاشمی گفتم پدرتان را از هستی ساقط می کنید.امام خمینی بمب اتم را حرام می دانست ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۸    
حوالی ساعت 7 صبح امروز اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد نجف آباد در کمربندی خمینی شهر به نجف آباد دچار حادثه شد و 3 دانشجو کشته و 37 دانشجوی دختر و پسر زخمی شدند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۳    
قاسم حدادی فر هافبک طراح تیم ذوب آهن که در لیگ فصل قبل به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد ترجیح می دهد از این پس جای خود را در اردوهای تیم ملی به جوانتر ها بسپارد و به فوتبال باشگاهی خود ادامه دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۹    
داعش به تازگی فیلمی را منتشر کرده است که 5 شیوه جدید اعدام در این گروه را به تصویر می کشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۹    
مسئول بیماری واگیر مرکز بهداشت استان گفت: با وجود افزایش مقاومت هر ساله ویروس آنفلوآنزا امسال تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر فوت فردی در استان اصفهان بر اثر بیماری آنفلوآنزا به مراکز بهداشتی نشده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۹    
بر اساس این گزارش از هفته گذشته دولت باکو، آب، برق و گاز را بر روی ده هزار نفر از مردم بیگناه نارداران بسته است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۹    
امیر عباس هویدا یکی از مقاماتی بود که پس از ورود کامپیوتر در تیرماه 1341 به ایران، کامپیوتر شخصی در محل کارش داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۴    
سجی الدلیمی همسر سابق سرکرده گروه تروریستی داعش ابوبکر البغدادی است که در تبادل اسرا بین نیروهای امنیتی لبنان و جبهه النصره آزاد شد و هم اکنون قصد سفر به ترکیه را دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۹    
ویویان مایر از عکاسانی است که توانسته لایه های پنهان کوچه پس کوچه های نیویورک، شیکاگو و شهرهای دیگر را برای همیشه در تاریخ ثبت کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۹    
شرکت هایی از کشورهای حوزه خلیج فارس و همچنین اسپانیا پیشنهادهایی برای عقد قرارداد حق پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتبال ایران به سازمان لیگ ارائه کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۴    
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه اصفهان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در 36 سال گذشته و همآوردی استکبار با ایران اسلامی و حکومت مردمی آن اثبات توانمندی ما در بخش های مختلف است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۴    
تولیدکنندگان لوازم خانگی در نامه ای خطاب به وزیر صنعت، اجرا نشدن مرحله دوم طرح بسته خروج از رکود در راستای فروش کالا با کارت اعتباری 10 میلیون تومانی را عاملی برای تشدید رکود در این صنعت دانسته و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۴    
روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در مطلبی با اشاره به اختلافات داخلی و چالش های بین المللی خاندان سعود، وضعیت کنونی آنها را بحرانی دانست که زنگ خطر را برای این پادشاهی به صدا درآورده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۴    
پایگاه خبری اکسپرس از دستور پوتین برای آماده سازی فوری مجتمع فرماندهی هوایی پیشرفته موسوم به روز قیامت طی 2 هفته آینده خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۴    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف و خنثی سازی یک بمب 21 کیلویی که در نوع خود جدید و در تله های انفجاری دیده نشده بود، در محور ایرانشهر سرباز خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۹    
بازیگر جوان و محبوب سینمای ایران ، سرکار خانم صبا کمالی از وضعیت شرم آور و ناگوار سینمای کشور می گوید .
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۴    
دیدار دو تیم گیتی پسند و منصوری قرچک در روزهای پایانی لیگ برتر فوتسال با حاشیه همراه بود و این دیدار نیمه کاره رها شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۴    
در این فیلم یکی از سربازان مدافع حرم را در کنار ابوعزرائیل می بینیم که پیامی را خطاب به مردم ایران بیان می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۳:۱۹    
به گزارش صاحب نیوز یه نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار دانشجویان در ماه مبارک رمضان امسال ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۱:۴۱    
کارشناس مسئول پیش بینی سازمان هواشناسی استان اصفهان گفت: سیستم بارش زا فقط تا فردا ظهر در جو اصفهان حاکم است و از روز سه شنبه تا پایان هفته خبری از بارش در سطح شهر اصفهان نخواهد بود اما هوا به شدت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۱:۳۶    
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از تاکید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان پیرامون مناسب سازی فرهنگی و فیزیکی شهر، به عنوان مهمترین دغدغه معلولین خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۱:۰۷    
تصاویر اختصاصی از لنز دوربین خبرنگار صاحب نیوز از صحن و سرای آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام در ایام اربعین 1394
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۰:۴۳    
در این بیانیه آمده است: جنبش دانشجویی اجازه نخواهد نفوذ فکری و فرهنگی در بدنه انقلاب شکوهمند اسلامی که مایه امید مردم مظلوم و ملت های آزاده جهان است به دست عناصر خود فروخته و غرب زده رخ دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۰:۲۳    
مقوله ی استکبارستیزی یکی از اهداف و مبانی بزرگ انقلاب است و همواره مردم باید به داشتن این ملاک در رفتار و عمل نماینده انتخابی توجه داشته باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۰:۲۳    
در روزنامه ستاره اصفهان که عنوان مقالاتش نشان دهنده وابستگی به دربار است، ضمن انتقاد شدید به زبان عربی، مشکلات الفبای کنونی را در تلفظ حروف و مخارج آن می داند و مدعی است در صورت تغییر خط ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۷    
شبکه اطلاع رسانی صاحب نیوز هر روز بسته ی دیدنی های روز را به مخاطبان خود ارائه می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۷    
از صبح امروز (یکشنبه) سمیرم لباس سفید برفی خود را بر تن کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۷    
اولین برف پاییزی امسال شهرستان فریدن بر زمین نشست و این منطقه را سفید پوش کرد، شادی بچه ها در میان برف از نکات دیدنی این بارش بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۰۹:۱۹    
دفاع متعصبانه از دولت نتیجه این می شود که ما به سمت اعتدالی می رویم که در آمریکا در فلان موسسه پایه ریزی شده و کتاب آن چاپ می شود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۴    
با واژگونی اتوبوس سرویس صبح دانشگاه آزاد نجف آباد 2 دانشجو کشته و 17 نفر زخمی شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۰۸:۵۹    
قرار است پارکومتر بیاید اصفهان، هنوز رقمش مصوب نشده اما و اگرها گذاشته اند از قرار تا ساعت اول هزار تومان که هنوز نه به بار است و نه به دار.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۰۸:۰۰    
این آئین روز سه شنبه هفدهم آبان ماه ساعت 14:30 در سالن اهل البیت (علیهم السلام) استان اصفهان برگزار می گردد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۰۷:۵۰    
موشن گرافی زیبا و مفهومی از مقایسه امنیت ایران با کشور های جهان
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۰۷:۳۰    
بر اساس این گزارش از هفته گذشته دولت باکو، آب، برق و گاز را بر روی ده هزار نفر از مردم بیگناه نارداران بسته است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۰۷:۲۵    
سردار شهید عبدالرضا مجیری در قسمتی از وصیت نامه خود می گوید: از خداوند متعال می خواهم که در بدنم اثر از زخم های بدن امام حسین (ع) و اثری از پهلوی شکسته حضرت زهرا باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۰۷:۱۶    
مهدی نصر اصفهانی گفت: مناطق کویری با موقعیت خشک و کم آبی مواجه هستند و می طلبد طرح ها و ایده های جدید را به منظور بهره برداری بیشتر در اکثر نقاط شرق اصفهان به کار گیریم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۰۷:۱۶    
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن با بیان اینکه این بانک در مرحله آغاز به کار مسکن قسطی فعلا تا 100 میلیون تومان را تضمین می کند گفت: بانک مسکن نقشی در توافق فروشنده و خریدار مسکن و میزان اقساط ندارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۰۷:۱۱    
اشک های دختر جوان چونان ابرهایی پر باران در دیدگانش حلقه زده بود. او شروع به برانداز کردن رخسارهایی نمود که بر گردش حلقه زده بودند ...