پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۱:۴۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 31 فروردین 1394 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1394 صاحب نیوز 31 خرداد 1394 صاحب نیوز 31 تیر 1394 صاحب نیوز 31 مرداد 1394 صاحب نیوز 31 شهریور 1394 صاحب نیوز 30 مهر 1394 صاحب نیوز 30 آبان 1394 صاحب نیوز 30 آذر 1394 صاحب نیوز 30 دی 1394 صاحب نیوز 30 بهمن 1394 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 1 فروردین 1394 صاحب نیوز 2 فروردین 1394 صاحب نیوز 3 فروردین 1394 صاحب نیوز 4 فروردین 1394 صاحب نیوز 5 فروردین 1394 صاحب نیوز 6 فروردین 1394 صاحب نیوز 7 فروردین 1394 صاحب نیوز 8 فروردین 1394 صاحب نیوز 9 فروردین 1394 صاحب نیوز 10 فروردین 1394 صاحب نیوز 11 فروردین 1394 صاحب نیوز 12 فروردین 1394 صاحب نیوز 13 فروردین 1394 صاحب نیوز 14 فروردین 1394 صاحب نیوز 15 فروردین 1394 صاحب نیوز 16 فروردین 1394 صاحب نیوز 17 فروردین 1394 صاحب نیوز 18 فروردین 1394 صاحب نیوز 19 فروردین 1394 صاحب نیوز 20 فروردین 1394 صاحب نیوز 21 فروردین 1394 صاحب نیوز 22 فروردین 1394 صاحب نیوز 23 فروردین 1394 صاحب نیوز 24 فروردین 1394 صاحب نیوز 25 فروردین 1394 صاحب نیوز 26 فروردین 1394 صاحب نیوز 27 فروردین 1394 صاحب نیوز 28 فروردین 1394 صاحب نیوز 29 فروردین 1394 صاحب نیوز 30 فروردین 1394 صاحب نیوز 31 فروردین 1394 
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۵    
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان از برگزاری سومین دوره مسابقات شترسواری کشوری و پنجمین دوره مسابقات شترسواری استان اصفهان در دو بخش شتران تندرو و شتران کندرو در کویر مصر ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۰    
تیم بسکتبال پمینای اصفهان در هفته چهاردهم لیگ حرفه ای بسکتبال میزبان تیم پتروشیمی بندر امام بود که در پایان موفق نشد حریف صدرنشین خود را شکست دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۰    
معاون وزیر خارجه گفت: در پی اصابت راکت یا موشک به نزدیکی سفارت ایران در صنعا، کاردار عربستان به وزارت خارجه احضار و در یادداشتی اعتراضی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۵    
سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امورخارجه روسیه و مسئول تیم مذاکره کننده روسیه در مذاکرات، بر درستی بیانیه کاخ سفید تاکید کرد و گفت: اطلاعات منتشر شده توسط کاخ سفید در مورد جزئیات توافق لوزان صحیح است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۵    
رهبر انصارالله در بیست وپنجمین روز، در سخنانی مهم گفت: دشمن سعودی مدارس، مساجد، فرودگاه ها و مردم بی دفاع یمن را هدف قرار داده است و سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چگونه (طبق ادعای ریاض) ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۱    
با توجه به انجام وقت و هزینه بسیاری در خصوص ثبت نام مجدد برای دریافت یارانه، حذف یارانه افراد پر درآمد در کشور امری منطقی و معقول است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۴    
بازدید هیئت فوتبال شهرستان اصفهان از سرای سالمندان خانه امید، امیدواری دیار خاطرات ماندگار سرای سالمندان صادقیه بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۴    
در شماره 46 نشریه انتظار میخوانید: ماجراجویی انتظار در شهر زیرزمینی سفیدشهر/ گفتگو پیرامون کشت گل محمدی/ تقی خرساد از هم نشینی با شهید خرازی می گوید
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۴    
جشن میلاد امام محمد باقر(ع) در آستانه آغاز ماه رجب ماه عبادت و بندگی با حضور اهالی دهستان شاهتور در آستان مقدس امام زاده عبدالعزیز(ع) برگزار گردید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۴    
سرپرست تیم والیبال ذوب آهن: آذری تنها کسی بود که با تمام تنگدستی ذوب آهن از والیبال اصفهان حمایت کرد. وی 2 سال تمام در والیبال مردان بدون کمک حتی یک نفر تیمداری کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۴    
مراسم اعتکاف از سحرگاه 12 اردیبهشت آغاز و اعتکاف معتکفین بعد از سه روز روزه گرفتن و دو شب در مسجد ماندن، با افطاری روز 14 اردیبهشت به پایان می رسد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۹    
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سمیرم گفت: نقشه برداری 24 روستای بالای 20 خانوار شهرستان در حال انجام است که در صورت تامین اعتبار در سال جاری ، طرح هادی آن ها آماده می شود .
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۹    
این مسابقه به همت انجمن جوانان ماندگار لنجان و در فرهنگسرا شهرداری زرین شهر با 80 شرکت کننده در سنین مختلف برگزار و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۹    
لانه کوبی اقدامی مهم در مبارزه با بیماری سالک در مناطق کویری جرقویه سفلی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۴    
در سال 1391 زمینی به متراژ 10000 مترمربع برای احداث پارک در شهر سین مورد تملک شهرداری این شهر قرار گرفت که پس از گذشت حدود سه سال هنوز هیج عملیاتی آغاز نشده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۴    
معاون مرکز بهداشت شهرضا گفت: طرح ایمن سازی تکمیلی خانه به خانه فلج اطفال ویژه اتباع بیگانه، مهاجران خارجی و عشایر منطقه در شهرضا آغاز شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۴    
چهار دی به عنوان روز ایثار و شهادت فریدونشهر و دو مصوبه دیگر برای برپا نگه داشتن یاد شهدا، مصوبات امروز شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدونشهر بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۴    
فرماندار سمیرم گفت: هیچ نگرانی در مورد بیماری شایع شده چند روز اخیر وجود ندارد و تمام شرایط تحت کنترل می باشد و این بیماری یک ویروس ساده التهاب روده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۴    
اولین کرسی آزاد اندیشی سال جدید پیرامون موضوع ایران و جهان در خاورمیانه با حضور نماینده اصولگرایان و اصلاح طلبان شهرستان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۴    
تصویر برداری تله فیلم اجتماعی-مذهبی “در انتظار صبح” با موضوع معضل اعتیاد و اثرات سوء آن در کانون خانواده و جامعه به نویسندگی و کارگردانی علی ترابیان و تهیه کنندگی شهرداری نطنز آغاز شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۴    
در جلسه اضطراری شورای شهر گلپایگان که دیشب برای استیضاح شهردار این شهر برگزار شد، محمود بخشی با هفت رای برکنار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۵    
مسئول پذیرش حوزه علمیه اصفهان از اجرای مرحله دوم پذیرش داوطلبان ورود به حوزه این استان، از 29 فروردین ماه تا 23 خرداد خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۵    
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان در بیانیه ای تاکید کرد: ضروری است وزارت خارجه کشورمان به صورت رسمی آن بخش هایی که مورد تائید مذاکرات لوزان نمی داند، فورا تکذیب کند چرا که تکذیب های تویتری ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۵    
با اعلام کمیته فوتسال، شهر اصفهان به عنوان میزبان رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا انتخاب شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۶    
فیلمساز در جای جای این اثر در پی القای این پیام به مخاطب است که لقمه افغانستان برای دهان جمهوری اسلامی لقمه بسیار بزرگی است که خفه گی او را در پی خواهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۱    
روزنامه آگهی خوانندگی زده بوند، شرکت کرد و از بین 700 نفر سوم شد بعد از فارغ التحصیلی از هنرستان به ساخت سرودهای انقلابی پرداخت و اولین سرودی که ساخت” روح منی خمینی” بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۶    
73 امین قسمت از مجموعه طنز دکتر سلام در دوران روحانی مچکریم منتشر شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۱    
14 زندانی جرایم غیرعمد امسال به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۱    
ماجرای مسئولان دغدغه مند برای ورود بانوان به ورزشگاه ها حکایت فردی است که برای تمیز کردن شیشه ماشین خود هیچ کاری نمی کند اما درعین حال دلش می خواهد به تقلید از ماشین های گرانقیمت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۱    
امام جمعه شهرضا گفت: بانک های شهرستان باید تسهیلات در اختیار کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل شهرستان قرار دهند تا صنعت رونق بگیرد و چرخه اقتصادی بهتر بچرخد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۱    
حسین هدایتی رئیس پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که این فصل در این باشگاه سمت رسمی نداشت، فهرست کمک های مالی اش به این باشگاه را منتشر کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۶    
درخواست های مکرر غرب برای بازدید از مراکز نظامی ایران و نظارت بر ساخت موشک های ایرانی از جمله مواردی است که به بهانه انحراف نظامی برنامه هسته ای کشورمان و قرار گیری بمب هسته ای در کلاهک موشک های ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۶    
این سوال مطرح است که در تعلل دولت از خواست رهبری و ملت چه رازی نهفته است؟ آیا چیزهایی هست که دولت نمی تواند و یا نمی خواهد آنها را برای مردم بازگو کند؟ آیا باید در توزانی که دولتی ها از آن میان داده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۶    
آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه وظایف بخش امور پژوهشی حوزه ها را در 15 بند ابلاغ کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۱    
کپنهاگ به عنوان باغ اروپا شناخته شده است. سالانه میلیون ها توریست از این محل زیبا بازدید میکنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۸    
فرماندار شهرضا گفت: در حال حاضر 9 هزار نفر در طرح های صنعتی شهرستان با ظرفیت 40 درصد کارخانجات مشغول به کار هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۳    
روزنامه رسمی ارگان دولت مصاحبه ای از محمود اسلامیان مرد شماره 2 فدراسیون کفاشیان روی جلد برده که بی شک موج جدیدی را ایجاد می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۸    
تصاویری متفاوت از اسطوره تکرار نشدنی فوتبال
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۹    
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان از مرگ یک هزار و 135 نفر در سال گذشته در حوادث ترافیکی خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۹    
راهزنان جاده های استان اصفهان شناسایی و بازداشت شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۴    
آیت الله هاشمی رفسنحانی در یک مصاحبه تلویزیونی یک بار به دیدارش با امام خمینی (ره) اشاره کرد. امام بر تخت بیمارستان دراز کشیده بود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۹    
چون وارد اتاق شدم و دست امام را بوسیدم، ایشان دستی به شانه من زدند و فرمودند: زمانی پوشیدن لباس سربازی در عرف ما خلاف مروت بود، ولی می بینم برازنده شماست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۹    
شدید ترین مخالف اظهارات کاتن در میان جمهوری خواهان، لیندسی گراهام، سناتور ایالت کارولینای جنوبی است که می گوید هرچند آمریکا می تواند در درگیری نظامی احتمالی غلبه پیدا کند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۴    
بنیاد ملّی نخبگان به منظور پشتیبانی از فعالیت های تخصصی دانش آموختگان برترِ دانشگاه ها و مؤسسه های آموزش عالی و پژوهشی کشور که به فعالیت های فناورانه اشتغال دارند، تسهیلات نظام وظیفۀ تخصصی می دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۴    
در تصاویر زیر مدل فیس لیفت از پراید ساخت کیاموتور کره که امسال روانه بازار شده است را می بینید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۴    
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دهاقان از برخورداری 428نفر از زنان سرپرست خانوار،مجریان طرح های اشتغال،افراد از کارافتاده و بیماران صعب العلاج از سرانه پرداخت بیمه های اجتماعی در سال 93 خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۹    
مدیر پایگاه تپه سیلک کاشان گفت: در حال گمانه زنی برای آزادسازی محوطه و حریم ثپه سیلک هستیم و تا اوایل اردیبهشت نتایج گمانه زنی ها راجع به وضعیت حریم مشخص می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۹    
انصار ا... با تثبیت بیشتر ، جنگ را به داخل خاک عربستان خواهد کشاند. نباید جایگاه انصارا... را جایگاهی قبیله ای و عشیره ای دید بلکه این شعار های ضد فساد و استقلال طلبانه این گروه بوده که طی چند سال ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۹    
سازمان ثبت احوال تسهیلاتی با کمترین تشریفات اداری برای تغییر نام به زهرا، فاطمه و علی در نظر گرفته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۴    
بیش از 276 هزار کیلوگرم مرغ کامل با استانداردهای جهانی از استان اصفهان به سه کشور خارجی صادر شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۹    
مدیر آموزش عمومی و تحصیلات تکمیلی حوزه های علمیه خواهران گفت: المپیاد علمی حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۹    
یکی از مولفه های همدلی و هم زبانی دولت و ملت این است که دولت نقش محوری خودش را در تحولات منطقه حفظ کند ومنافع ملت را با همکاری سایر ملت های هم درد وهمراه به پیش ببرد و در یک کلام از بستن با خدا ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۹    
گر چه محمد بن سلمان با ناپختگی سیاسی و هیجانات جوانی، خود را به ویترین حمله نظامی عربستان به یمن تبدیل کرده است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۴    
طلاب دانش آموخته در حوزه علمیه با حضور پر رنگ در فعالیت های فرهنگی همچون حلقه های شجره طیبه صالحین و هئیت های مذهبی نقش بسزایی در جهت دهی مردم بسوی آرمان های دین مبین اسلام دارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۹    
حجت الاسلام غفاری گفت شرعاً باید ابتدا نیازهای آبی سرچشمه بر اساس دستورات دین رفع شده، بعد آب به مناطق پایین دست منتقل شود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۹    
حجت الاسلام والمسلمین فرحزادی گفت: امامزاده علی بن باقر (ع) هنوز آن طور که شایسته و درخور مقام و شأن این بزرگوار است به مردم و جامعه معرفی نشده است .
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۹    
یک روز بعد از اظهارات حزبی-انتخاباتی نفر دوم دولت تدبیرو امید٬ سابقه فعالیت های احزاب کارگزاران و اعتدال و توسعه و نسبت آنها با عناصر کلیدی دولت یازدهم را بررسی کرد
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۴    
اشخاص و گروه هایی هستند که با ارسال ایمیل به مهمانان قطعی جشنواره، نگرانی هایی برای آن ها ایجاد می کنند که قید سفر به تهران را بزنند؛ نگرانی هایی نظیر ناامنی تهران ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۴    
تجاوز عربستان به یمن جنایت دیگری از آل سعود است. البته از رژیمی که دردست معدودی دنیا پرست و افراطی اداره می شود هر روز باید منتظرجنایت تازه ای بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۹    
در زمینه آموزش موسیقی حرفه ای از سال 76 که روند صدور مجوز برای مراکز آموزشی موسیقی تغییر پیدا کرد متاسفانه نظارت روی آن هم کمتر شد. و مسائلی را ناخواسته بوجود آورد .
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۸:۰۹    
در مباحث این هفته عملکردها پیرامون آموزش، حساس سازی و تبلیغات است و اصل قضیه کار کرد روی این عملکرد و رسیدن به این هدف است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۷:۴۰    
همایش پیاده روی ویژه بانوان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن با حضور بیش از صدها نفر از میدان امام حسین(ع) شهر ابوزیدآباد تا امامزاده سلطان صالح(ع) روستای کاغذی برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۷:۴۰    
چند روز از اتمام خدمت سربازی اش در آبادان نگذشته بود که از پدر و مادرش اذن رفتن به جبهه گرفت. شهید خدایگانی سرانجام در 1361/2/28 در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۷:۴۰    
فرمانده ناحیه سپاه شهرضا گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید محله محوری شود و در این راستا هر کس در محله خود در راستای رفع آسیب ها نظیر بدحجابی و اعتیاد تلاش کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۷:۴۰    
شهر دولت آباد به عنوان قطب منبتکاری استان اصفهان است، اما طی سالیان دراز هیچ گونه پیشرفتی در زمینه تولید مبل نداشته که عدم وجود تبلیغات یکی از دلایل این رکود می باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۷:۱۰    
به گزارش صاحب نیوز به نقل از شاهین نا؛ در روزهای گذشته کمپین دفاع از پاسپورت ایرانی نیز با همین هدف تشکیل و هموطنان ایرانی سراسر کشور ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۷:۱۰    
امروز، فرهنگ کشور ما متناسب با پیشرفت و ریشه دواندن انقلاب در عرصه های مختلف پیشرفتی نداشته است! نه به این معنا که کاری نشده، به این معنا که خیلی کارها باید می شد، ولی نشد!
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۷:۰۵    
سرپرست مخابرات خوروبیابانک گفت: اعمال هزینه مکالمه بین المللی در قبض دو دوره بعد دست آویزی شده برای شبکه های ماهواره ای که تبلیغ می کنند تماس با ما رایگان است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۵    
دادستان شهرضا گفت: دستگاه قضایی با افراد متخلف تغییر کاربری اراضی برخورد می کند و رأفت اسلامی اعمال نمی شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۵    
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گفت: مشهد اردهال کاشان به دلیل وجود علی بن باقر(ع) به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی استان محسوب می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۵    
نشست روشنگری با موضوع آسیب شناسی ماهواره و شبکه های اجتماعی تلفن همراه بر خانواده ها و جوانان در کاشان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۵    
این یادداشت گذری کامل بر وقایع و اعمال ماه رجب و چگونگی استفاده بردن از لحظه لحظه های این ماه شریف می باشد .