پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۷:۱۸Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 18 فروردین 1394 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1394 صاحب نیوز 31 خرداد 1394 صاحب نیوز 31 تیر 1394 صاحب نیوز 31 مرداد 1394 صاحب نیوز 31 شهریور 1394 صاحب نیوز 30 مهر 1394 صاحب نیوز 30 آبان 1394 صاحب نیوز 30 آذر 1394 صاحب نیوز 30 دی 1394 صاحب نیوز 30 بهمن 1394 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 1 فروردین 1394 صاحب نیوز 2 فروردین 1394 صاحب نیوز 3 فروردین 1394 صاحب نیوز 4 فروردین 1394 صاحب نیوز 5 فروردین 1394 صاحب نیوز 6 فروردین 1394 صاحب نیوز 7 فروردین 1394 صاحب نیوز 8 فروردین 1394 صاحب نیوز 9 فروردین 1394 صاحب نیوز 10 فروردین 1394 صاحب نیوز 11 فروردین 1394 صاحب نیوز 12 فروردین 1394 صاحب نیوز 13 فروردین 1394 صاحب نیوز 14 فروردین 1394 صاحب نیوز 15 فروردین 1394 صاحب نیوز 16 فروردین 1394 صاحب نیوز 17 فروردین 1394 صاحب نیوز 18 فروردین 1394 صاحب نیوز 19 فروردین 1394 صاحب نیوز 20 فروردین 1394 صاحب نیوز 21 فروردین 1394 صاحب نیوز 22 فروردین 1394 صاحب نیوز 23 فروردین 1394 صاحب نیوز 24 فروردین 1394 صاحب نیوز 25 فروردین 1394 صاحب نیوز 26 فروردین 1394 صاحب نیوز 27 فروردین 1394 صاحب نیوز 28 فروردین 1394 صاحب نیوز 29 فروردین 1394 صاحب نیوز 30 فروردین 1394 صاحب نیوز 31 فروردین 1394 
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۳:۱۸    
استاندار اصفهان از راه اندازی سامانه یکپارچه نظارت الکترونیک در نوروز امسال برای نخستین بار در کشور در استان اصفهان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۳:۱۴    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تحولات برخی کشورهای منطقه و فعالیتهای وحشیانه گروههای تروریستی در عراق و سوریه، تاکید کردند: اگر کسی دست پنهان دشمن را در این قضایا نبیند، خود را فریب داده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۲:۵۹    
رئیس جمعیت هلال احمر نطنز فعالیت های این نهاد را در ایام نوروز تشریح کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۲:۴۹    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: امروز دشمن پس از شکست در جنگ فیزیکی و اقتصادی با اجرای جنگ فرهنگی جوانان ما را هدف قرار داده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۱    
مرتضی سیف زاده از پیشکسوتان وزنه برداری اصفهان به سمت سرپرست کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه برداری منصوب شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۷:۳۶    
محمد جواد منصوری در این نشست بعنوان دادستان جدید دادگستری شهرستان لنجان معرفی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۲    
شجاع نوری که پیش از این نیز در دهه 70 سه بار دبیری جشنواره کودک را تجربه کرده، مسئولیت های متعددی از جمله مشاور عالی در امور بین الملل ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۶:۵۲    
معاون اجتماعی ناجا به تشریح جزئیات حادثه شب گذشته سیستان و بلوچستان پرداخت و گفت: این اتفاق در نقطه صفر مرزی به وقوع پیوست و 8 نفر از پرسنل ناجا به شهادت رسیدند و اشرار به پاکستان گریختند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۲    
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان گفت: عاملان شهادت مأموران نیروی انتظامی خوزستان پس از شناسایی دستگیر شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۵:۲۹    
سحر محمدی قرار است تا اول اردیبهشت در نمایش اپرای سعدی که در شیراز اجرا می شود روی صحنه برود و بعد هم در اجراهای این تئاتر در کشورهای اروپایی این تیم را همراهی کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۵:۲۹    
ما دانشجویان بسیجی استان اصفهان ضمن محکومیت این تجاوز وحشیانه به مردم بی دفاع یمن ،به آنان اعلام می کنیم انقلاب اسلامی ایران ومردم مومن ایران اسلامی درکنار همه ملت های مظلوم جهان بوده وبه حول قوه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۰    
به نظر می رسد هرچه از روز توافق لوزان سوئیس بیشتر می گذرد، ابهامات نسبت به این توافق در بین مردم بیشتر می شود؛ به این دلیل، نقد دلسوزانه و منصفانه مذاکرات هسته ای در کشور اهمیت مضاعف می یابد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۵    
فرمانده کل سپاه با قدردانی از تلاش فرزندان ملت ایران در مذاکرات هسته ای تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی کشور ظرفیت قدرتمند خود و نظام را برای عزت انقلاب اسلامی و کشور به کار گیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۱    
رئیس جمعیت هلال احمر بادرود فعالیت های این نهاد را در ایام نوروز تشریح کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۴:۴۶    
هواپیماهای جنگنده ی ارتش کنیا اردوگاه های گروه تروریستی الشباب را در سومالی هدف حمله قرار داده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۶    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در صدر هیاتی عالی رتبه وارد تهران شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۳    
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با اشاره به احتمال حمله زمینی عربستان به یمن، سعودی ها را فاقده تجربه حمله زمینی معرفی کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۴    
روزنامه انگلیسی گاردین در یادداشتی به مساله پیچیده ای در بیانیه لوزان اشاره می کند که بازرسی های آژانس در مورد مسئله ابعاد نظامی احتمالی (PMD) است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۹    
هیأت اتوموبیلرانی و موتورسواری چندی است فعالیت خود را به طور حرفه ای در چهار رشته آغاز کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۹    
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر و کشف محموله یک تن و 207 کیلویی حشیش و تریاک در عملیات ضربتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۹    
کرایه تاکسی و اتوبوسهای شهری هر ساله 20 درصد گران می شود اما در کنار این افزایش قیمت کهنگی وسایل حمل و نقل عمومی و دریافت سلیقه ای کرایه های تاکسی توسط قسمت عمده ای از رانندگان شهروندان را با مشکلات ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۵    
ظریف وزیر امور خارجه و صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در این جلسه به همراه مرضیه افخم سخنگوی وزارت خارجه حضور یافتند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۰    
در مراسم امسال از 20 نفر از خالقان این آثار که در جشنواره های سطح یک کشور مثل جشنواره های فجر، جایزه داستان انقلاب، کتاب سال دفاع مقدس، شهید غنی پور، دوسالانه عکس ایران، فیلم عمار، پویانمایی تهران ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۵    
ملتی که منزوی شود مترقی می شود، ملّت غیر منزوی یعنی ملتی که اتکایش به دیگران هست و خوراکش، اتومبیلش و حتی برقش را هم از دیگران می گیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۵    
تصاویر حاج قاسم سلیمانی در جلسه های عملیاتی آزادسازی تکریت را میتوانید در اینجا ببینید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۰    
قشقاوی درباره تعرض به دو ایرانی از سوی پلیس سعودی گفت: متاسفانه این اقدام شبه تجاوز برای دو تن از هموطنان که به عمره مشرف شده بود پیش آمده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۰    
با اینکه صاحبان پراید در هنگام سفرهای نوروزی با ترس و لرز با این خودرو سفر می کنند اما شکل و شمایل عجیب یک پراید در جاده بندر عباس – سیرجان مسافران نوروزی این مسیر را هیجان زده کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۰    
بهشتی پور گفت: می پذیرم در نظام بین الملل زور و حق کشی هست، ولی ما طوری مهندسی می کنیم که اولین کشوری باشیم که از زیر فصل هفت منشور سازمان ملل با دیپلماسی خارج می شویم و محمدی پاسخ داد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۵    
نیروهای حشد الشعبی توانستند فائق مصلح حمزه الدوری یکی از شیوخ وهابی تکریت را دستگیر کنند. در اعترافات ابتدایی این شخص به دادن فتوای قتل دانشجوی های پایگاه هوایی اسپایکر اعتراف کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۰    
بعد از حمله اشرار و تیراندازی به سمت ماموران نیروی انتظامی در نهایت اشرار بعد از به شهادت رساندن نیروهای خدوم هنگ مرزی، اقدام به آتش زدن خودروی آنها کرده و از محل متواری می شوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۱    
از لحاظ ظاهری هنرمندانی همچون فیلمسازان عکاسان، خطاطان، مداحان و .... در جبهه حضور داشتند که بررسی هنر و هنرمندیشان و تاثیر آن بر روی جنگ از سه نظر حائز اهمیت است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۶    
اگر یک رکن مهم فرهنگ مسئولان و دستگاه ها باشند و یک رکن دیگر آن مردم، مسلما این مسئولان و دستگاهها هستند که به مراتب وظایف سنگین تری را در این زمینه دارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۶    
مسئول برپایی کمپ نوروزی کوهپایه گفت: احیای فرهنگ بومی و حفظ آن توسط مردم و مسئولان در برپایی کمپ های گردشگری مشهود است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۷    
اصغر هدایت گفت: اگر امروز ما صاحب رتبه و درجه ای هستیم ابتدا به برکت خون شهدا و سپس تلاش های شبانه روزی است که در عرصه های مختلف علمی انجام شده است و این نشان می دهد که دانشجویان این کشور فعل دانشجو ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۷    
سوخته دلی و سوخته جانی را جز از بازار پر آتش عشق نمی توان خرید چرا که جز پروانگان بی پروای عشق، کسی جرات بال سپردن به شعله این شمع را ندارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۷    
تاریخ به خودی خود در داستان های قرآن، هدف نیست. بلکه تنها جایگاه وقوع وقایع، رویدادها و اشخاص است و در قرآن به مقداری به آن پرداخته می شود که در راستای هدف داستان باشد و کاملاً اهداف قصه را برآورده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۲    
کاروان زیارتی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با یاد شهید محسن زیارتی نصرابادی به عتبات عالیات اعزام شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۲    
هدف از اجرای طرح آرامش بهاری کاربردی کردن دستورات دینی و آشنا کردن مردم مخصوصا قشر جوان با معارف اسلام و اهل بیت و زنده کردن زندگی اسلامی و ایرانی در بین مردم جامعه است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۲    
بخشدار بخش کوهپایه گفت: بخش کوهپایه به لحاظ ظرفیت کوهستانی و ظرفیت های موجود شاهد آمار جمعیتی بالایی در نوروز 94 بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۷    
کوه و برف و غروب، سه عنصر پدیدآورنده ی حیرت انگیزترین صحنه های طبیعی جهان در زمستان فریدونشهر بودند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۷    
پنجمین سالی است که قرار است، کمتر از 4 کیلومتر جاده احداث شود، ولی متاسفانه اراده ای جدی برای اتمام این کار وجود ندارد؛
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۷    
رئیس جمهور ترکیه را در سفر یک روزه اش به تهران 7 وزیر همراهی می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۷    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان اقتصاد مقاومتی را منحصر به زمان تحریم ندانست و گفت: اگر اقتصاد مقاومتی در جامعه نهادینه شود نه تنها در امور مختلف از جمله اقتصادی پیشرفت های چشمگیری ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۲    
مذاکره کشور ما با شش قدرت مطرح دنیا و همچنین به رسمیت شناختن کشور ایران در زمینه انرژی هسته ای از جانب طرف مقابل، بهترین فرصت برای اثبات ایران به تمام دنیا می باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۹:۱۷    
هوا سرد است و او زخمی . بلند می شود و پتویش را می اندازد روی بچه ها . مگر می شود کمک فرمانده را رد کرد؟!
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۹:۱۲    
سرهنگ علیشاهی با تاکید بر شناخت فرصت ها اظهار کرد: نیروی کار فعال، خلاق و مبتکری که در دست داریم و همچنین پیشرفت علمی به دست آمده در دوران تحریم از جمله فرصت هایی هستند که باید به آنها توجه شود و روی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۸:۵۷    
ترکیه به دنبال انتشار تصاویری از حادثه گروگان گیری دادستان این کشور توسط ستیزه جویان چپگرا در هفته گذشته، دسترسی به شبکه های اجتماعی توییتر، فیس بوک و یوتیوب را مسدود کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۸:۵۲    
بسیاری از چهره های سیاسی اظهارات اردوغان را توهین آشکار به مردم و نظام جمهوری اسلامی قلمداد کرده و یادآور شدند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۸:۵۲    
هر آن ممکن بود هواپیما در هوا منفجر شود. زمانی هم برای تصمیم گیری نداشتم. نمی دانم چرا در آن لحظات مرگ و زندگی به یاد گذاشته ام افتادم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۸    
یمن حکم حیاط خلوت عربستان را دارد که کسی حق دخالت در حاکمیت آن را ندارد مانند آمریکای لاتین برای آمریکایی ها و یا آسیای مرکزی برای روس ها!
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۸:۲۸    
ایران برای تاثیر گذاری بر جنبش های مردمی منطقه و حمایت از آنان، ابزارهای کارآمدی در اختیار دارد که در صورت بهره گیری از همه این ابزارها و ظرفیت ها ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۸:۲۸    
گروه اینترنتی موسوم به “ارتش سایبری سوریه” چند سایت اینترنتی متعلق به سرکردگان گروهک موسوم به “ارتش آزاد” را هک کرد. f
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۸:۲۳    
عملیات روانی، پیروز واقعی در زمان جنگ و صلح و قدیمی ترین سلاح ها در فهرست سلاح های بشری است .
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۷:۵۵    
این فایل برگرفته از اولین سخنرانی امام خامنه ای در سال 1394 در حرم امام رضا علیه السلام است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۷:۴۰    
فرار مالیاتی مقوله ای است که به ادعای کارشناسان مختلف جرمی عمومی است و هم اکنون در جامعه ما شیوع پیدا کرده است و دادستان کل به عنوان مدعی العموم باید برای برخورد با آن ورود پیدا کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۱:۲۷    
طی کمین اشرار مسلح در منطقه مرزی معروف به میل 239 در جنوب شرق ایران هشت مامور مرزبانی شهید شدند.