پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۷:۰۷Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 29 فروردین 1394 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1394 صاحب نیوز 31 خرداد 1394 صاحب نیوز 31 تیر 1394 صاحب نیوز 31 مرداد 1394 صاحب نیوز 31 شهریور 1394 صاحب نیوز 30 مهر 1394 صاحب نیوز 30 آبان 1394 صاحب نیوز 30 آذر 1394 صاحب نیوز 30 دی 1394 صاحب نیوز 30 بهمن 1394 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 1 فروردین 1394 صاحب نیوز 2 فروردین 1394 صاحب نیوز 3 فروردین 1394 صاحب نیوز 4 فروردین 1394 صاحب نیوز 5 فروردین 1394 صاحب نیوز 6 فروردین 1394 صاحب نیوز 7 فروردین 1394 صاحب نیوز 8 فروردین 1394 صاحب نیوز 9 فروردین 1394 صاحب نیوز 10 فروردین 1394 صاحب نیوز 11 فروردین 1394 صاحب نیوز 12 فروردین 1394 صاحب نیوز 13 فروردین 1394 صاحب نیوز 14 فروردین 1394 صاحب نیوز 15 فروردین 1394 صاحب نیوز 16 فروردین 1394 صاحب نیوز 17 فروردین 1394 صاحب نیوز 18 فروردین 1394 صاحب نیوز 19 فروردین 1394 صاحب نیوز 20 فروردین 1394 صاحب نیوز 21 فروردین 1394 صاحب نیوز 22 فروردین 1394 صاحب نیوز 23 فروردین 1394 صاحب نیوز 24 فروردین 1394 صاحب نیوز 25 فروردین 1394 صاحب نیوز 26 فروردین 1394 صاحب نیوز 27 فروردین 1394 صاحب نیوز 28 فروردین 1394 صاحب نیوز 29 فروردین 1394 صاحب نیوز 30 فروردین 1394 صاحب نیوز 31 فروردین 1394 
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۵    
اولین نمایش اجزای سامانه اس 300 ایرانی، در رژه امروز ارتش محقق شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۲۰    
رئیس حوزه علمیه اصفهان با اشاره به شعار سال 1394، تدبیر رهبر معظم انقلاب را در راستای حفظ اتحاد و یکپارچگی ملت و مسئولان نظام بسیار به جا و تأثیرگذار دانست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۰    
به مناسبت بیانات مهم رهبر انقلاب درباره مسئله هسته ای در روز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها، پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۶    
مردم صنعا روز پنجشنبه در محکومیت تجاوز عربستان سعودی به کشورشان و موضع گیری ضد حوثی شورای امنیت سازمان ملل، در میدان التغییر پایتخت یمن تظاهرات کردند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۱۶    
ظهر امروز اعضای ستاد تسهیلات سفر نوروزی در جلسه علنی شورای شهر اصفهان حضور یافته و به ارائه گزارش از عملکرد خود پرداختند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۱۶    
معاون سازمان حج و زیارت گفت: افرادی که می خواهند به کربلا بروند می توانند این کار را انجام دهند و این موضوع هیچ ربطی به بحث تبدیل عمره به کربلا ندارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۱۲    
طی حکمی از سوی مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، محمدرضا ساکت به عنوان مدیر بازاریابی سازمان لیگ منصوب شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۷    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تکریم ارباب رجوع را از مصادیق بارز همدلی و همزبانی عنوان کرد و اظهار داشت: باید سعی شود فرایند تصمیم گیریها آسان و برای مردم قابل درک باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۲    
همزمان با سراسر کشور نیروهای مسلح شهرستان شهرضا با شرکت در مراسم رژه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی، اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۷    
دومین کارگاه اختلالات یادگیری ویژه آموزگاران و مربیان پیش دبستانی در مدرسه عزیز خانی حسن آباد برگزار گردید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۲    
رئیس اتاق اصناف شهرضا گفت: اتاق اصناف شهرضا و اتحادیه صنف کامپیوتر درصدد هستند با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مراکز گیم نت و کافی نت ها آموزش های مستمر برگزار کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۲    
در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی، دکتر حاجی عرب مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چادگان با اشاره به درپیش بودن هفته سلامت اظهار داشت:در تاریخ یکم اردیبهشت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۲    
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف بیش از 20 تن بادام زمینی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در گلوگاه شهید امامی این شهرستان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۲    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرضا گفت: برای اولین بار در 3 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان شهرضا زعفران کشت شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۲    
رییس اداره هواشناسی شهرستان شهرضا گفت: میزان بارش باران در شهرستان شهرضا از دیشب تا ظهر امروز 3٫6 میلیمتر بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۷    
متن پیام بنیانگذار بزرگ انقلابی اسلامی از چند زاویه قابل تامل و تدبر است این پیام در سه بخش دفاع از فعالیت های ارتش ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۷    
اولین جلسه هم اندیشی جشنواره فرهنگی ورزشی مولای عرشیان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۲    
شهرستان خوروبیابانک در طول جنگ تحمیلی شهدای زیادی تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۲    
در واکنش به جنایات آل سعود و در پاسخ به هتک حرمت زائران ایرانی توسط رژیم آل سعود مردم غیرتمند شهرستان خوانسار نیز به کمپین حمایت از پاسپورت ایرانی پیوستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۷    
مسئولان در این بازدید ضمن آشنایی با کلیه پرسنل مرکز و بازدید از روند فعالیت های کارگاه ها، تلاش برای جذب و نگهداشت کارآموز و نیازسنجی آموزشی کل شهرستان و فعال نمودن بخشهای مختلف آموزشی را از اهم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۷    
فرمانده گروه 22 توپخانه شهرستان شهرضا گفت: در تمامی فرهنگها واژه سرباز یک واژه مقدس است و هر جا سرباز باشد استقلال، توانمندی، تمامیت ارضی وجود دارد
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۷    
جلسه شورای بهداشت بخش بن رود با حضور صادقی بخشدار و مسئولین ادارات در محل سالن اجتماعات بخشداری بن رود برگزار گردید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۷    
امام جمعه شهرضا گفت: امروز ایران اسلامی یار و یاور همه مستضعفین است و اگر در جهان مستضعفی فریاد رسیدگی داشته باشد ایران اسلامی جوابگو است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۷    
مسئول برگزاری مراسم اعتکاف از این آیین معنوی در ایام البیض ماه رجب و در مسجدالمهدی عج اصفهان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۷    
مراسم گرامیداشت 29 فروردین و روز ارتش صبح امروز با حضور یگان های نظامی و انتظامی اصفهان در میدان ارتش اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۷    
امینی از قول اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان جهت تجهیز دو آموزشگاه باقرالعلوم (ع) و شرف بادرود به امکانات رفاهی برای اسکان مسافران در طول سال خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۰۷    
بارندگی 28 فروردین در فریدونشهر 7٫8 میلی متر گزارش شد و در حالی که مجموع بارندگی در سال زراعی گذشته تا این روز 565 میلی متر بود، بارندگی سال زراعی جاری به 693٫3 میلی متر رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۷    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان از بهسازی و احیا 6 روستا در شهرستانهای مختلف استان با اعتبار 8 میلیارد ریال خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۲۷    
اگرچه هزینه ای که در تیم های ملی فوتبال ایران انجام می شود، در قیاس با کشورهای اروپایی که حتی آسیایی ها چندان زیاد نیست و بعضا به مراتب هم کمتر است اما مدیریت توام با ضعف در تخصیص اعتبار هرچقدر اندک ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۵۷    
معاون اداری، مالی دانشگاه پیام نور شهریه دانشجویان در مقاطع مختلف را تشریح کرد و گفت: شهریه ای که در دوره دکتری از دانشجویان گرفته می شود کمتر از قیمت تمام شده برای دانشگاه است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۲۸    
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از پایان تدوین طرح سامان بخشی شاخه های تحصیلی خبر داد و گفت: این طرح برای بررسی و تصویب به شورای عالی آموزش و پرورش می رود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۹    
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرضا از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در مراحل شهرستانی ، استانی و همچنین کشوری در سال جاری خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۴    
بعد از شعار انحلال ارتش نوبت به شعار ارتشی توحیدی رسید. منادیان این شعار مغرضانه عنوان می کردند که ارتش انقلاب اسلامی باید به دور از طبقات و تشریفات باشد و به اصطلاح در ارتش نباید هیچ درجه ای وجود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۹    
نشست روشنگری با موضوع آسیب شناسی ماهواره و شبکه های اجتماعی تلفن همراه بر خانواده ها و جوانان در کاشان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۵    
فضائلی با اشاره به شعار سروش یعنی سروش در خدمت اندیشه های برتر تصریح کرد: بر اساس این شعار، تلاش می کنیم ضمن حفظ ارتباط مستمر با اندیشمندان، هنرمندان، نویسندگان و فعالان عرصه نشر و کتاب ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۵    
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک گفت: با تعیین ورودی های جدید دوومیدانی برای المپیک ریو به نظرم کار برای حضور در این بازی ها بسیار سخت شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۵    
بنای ما کشتار نیست بلکه هدایت انسان هاست اما در عین حال باید آمادگی کامل برای کشتن کسانی را که قابل هدایت نیستند داشته باشیم چرا که اسلام برای دشمن ستمگر حد قائل نیست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۵    
در حال حاضر به ازای هر شش ازدواج در کشور یک طلاق اتفاق می افتد وسن مطلقه بودن به 16 سالگی رسیده است که خطراتی برای بنیان خانواده ها دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۵    
نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنیا به ویژه کشورهای منطقه نشان داده که نه تنها کوچکترین چشم داشتی به وجبی از خاک دیگر کشورها نداشته بلکه همواره نشانه ثبات، آرامش و امنیت در منطقه بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۵    
بازسازی فضا و وضعیت تهران در آن مقطع زمانی در این فیلم، به شدت خامدستانه و ناشیانه صورت گرفته است. اما مشکل اصلی فیلم، تحریف واقعیت های ایران در آن زمان است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۶    
مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ضمن اعلام ثبت نام از دانشجویان جهت شرکت در مراسم معنوی اعتکاف افزود: قریب به 200 مسجد در مساجد دانشگاههای کشور میزبان معتکفین خواهند بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۶    
طبق گزارش ماه مارس موسسه تحقیقات صلح بین المللی استکهلم، چین پس از آمریکا و اروپا سومین صادر کننده تسلیحات جهان است و از فرانسه و آلمان پیشی گرفته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۷    
یکی از نکات جالب در حضور زائران خارجی حضور دانشجویان عراقی بود، دانشجویان کشوری که تا چند سال پیش ما با آن در جنگ بودیم با حضور در فکه و کانال کمیل سینه می زدند و شعارهای حماسی ما را می خواندند که ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۲    
جشنواره فیلم کوتاه سماء بر اساس رای داوران در دو بخش به صورت دیپلم افتخار و تندیس پرستوی زرین به برگزیدگان اهدا شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۸    
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تجربه بزرگ هشت سال دفاع مقدس و با پیشرفت های چشمگیر در حوزه دفاعی و نظامی در شرایط تحریمی سخت، توانسته اند قابلیت های عملیاتی و واکنش سریع خود را به هرگونه تهدید ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۸    
عربستان سعودی از 6 فروردین تجاوز گسترده به خاک یمن را با حمله هوایی به این کشور آغاز کرد و اکنون قریب به سه هفته است که ملت مسلمان و بیدار یمن زیر بمباران های وحشیانه محور سعودی-غربی در حال تحمل سخت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۹    
مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: ثبت نام از دانشجویان و طلاب برای دریافت بن کارت الکترونیکی از 29 فروردین ماه جاری آغاز می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۹    
ظاهرا پروژه سینمایی نفس اثری سخت و پربازیگر است که آبیار آنرا در مناطق مختلفی از جمله یزد،شاهرود و تهران جلوی دوربین می برد تا برای نمایش در سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۰    
مددجویان اینجا نه سیاسی اند ونه حتی توان تشکردارنداما قابل رشد میباشند.به دلیل نیازمندی هایشان ونیازهای که دارند برگردن جامعه حق دارند واز مباهرجامعه بسیار دورند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۵    
نمایی که پیش رو دارید در سال های دفاع مقدس برداشته شده است. از محل عکس برداری اطلاعی به دست نیاوردیم. از لباس خاکی بسیجی که وی به تن دارد می توان حدس زد...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۵    
وزیر دولت اصلاحات در گفتگویی با موضوع مذاکرات هسته ای، اصلاح طلبان را برنده از پیش مشخص انتخابات 94 مجلس خواند و گفت: کسی که خوب بتواند میوه های توافق لوزان را بچیند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۰    
عبدالله گل رئیس جمهور ترکیه در حالی خواستار یک نظام پارلمانی قوی تر و بهتر در این کشور شده است که این اظهارات با تلاش رجب طیب اردوغان رئیس جمهور کنونی برای تغییر قانون اساسی و افزایش قدرت و اختیارات ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۰    
هنگامه فراهانی گفت: شهدا راه پیشرفت را برایمان باز کردند و با ایثار و از خودگذشتگی موجب عزت و سرافرازی ایران اسلامی شدند و ما می خواهیم به وسیله ورزش با مدال آوریمان در مسیر شهدا حرکت کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۰    
باباپنجعلی به عنوان پدرخانواده نقی معمولی با همان ویژگی ها و تکیه کلام های سابقش در پایتخت4 حضور دارد. پایتخت هفته آینده در شیرگاه شمال کلید می خورد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۰    
در پی بارش های متوالی که بر اساس گزارشات اداره هواشناسی روز شنبه هم ادامه خواهد داشت،جداول و کانال های آب برخی از روستاهای شهرستان با آب لبریز شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۳۵    
رییس سازمان غذا و دارو از ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ خبر داد و درمورد اعلام اسامی متخلفان روغن پالم گفت: اسامی متخلفان نزد قوه قضاییه موجود است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۳۱    
فرمانده دفاع مقدس گفت: امروز تمام منطقه در بحران قرار دارد، اما کشور ما از یک ثبات قابل قبولی برخوردار است که مدیون دفاع مقدس است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۶    
در حالی مقامات کشورمان از رایزنی با مقامات پاکستان و استرداد او خبر داده بودند که گفته می شود سلام ریگی با فشار دستگاه اطلاعات عربستان و همکاری سازمان اطلاعات پاکستان در ازای پرداخت مبلغ 10 میلیون ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا گفت: با هدف تبیین و انتشار فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه سه عنوان کتاب دفاع مقدس در شهرضا رونمایی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۶    
مسئول انجمن نابینایان استان اصفهان از برگزاری نخستین همایش مشاوره پیش از ازدواج و دوران عقد برای نابینایان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۲    
ارتش یعنی خود مردم. هیچ وقت نباید از همکاری سربازان و افسران ارتشی در انقلاب به راحتی گذشت. همین که ارتش با مردم همراه شد نظام پهلوی هم ضعیف شد و آن هایی که در رأس بودند فرار کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۲    
ذوب آهن حضور در جام باشگاه های وزنه برداری آسیا را از دست داد و مشخص نیست چه کسی برای اعزام نشدن این تیم مسئول است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۲    
تورم به نقطه حدود 15درصدی رسیده و رکود همچنان حکمفرماست رکودی که به گفتگوهای ژنو و انتظار برای کاهش نرخها گره خورده، انتظاری که گویا پایانی برآن متصور نیست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۸:۳۳    
زیباترین شکل ابراز هنر که شهدا به معرض نمایش گذاشتند شهادت است. رقص مرگ در برابر معشوق یعنی انسان برای وصال به معشوقش همه هستی خود را فدا می کند و چه هنری بالاتر از این است؟
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۸:۲۸    
بارش روزهای اخیر فریدونشهر 24٫5 میلی متر بود که مجموع بارش ها در سال زراعی جاری را به 685٫5 میلی متر رساند. هواشناسی روزهای آینده را بارانی همراه با وزش باد پیش بینی کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۸:۲۳    
موضوع یارانه ها، یکی از داغ ترین و جنجالی ترین موضوعات بودجه سال 1394 بود که سرانجام پس از کشمکش های فراوان میان کار شناسان، دولت و مجلس ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۸:۰۸    
بارش باران در آخرین روزهای فروردین ماه لطافت بهاری را به نصف جهان هدیه کرد و گردوغبار روزهای اخیر را از چهره اصفهان شست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۷:۵۸    
سرهنگ هویدا تزار، در مورد تعویض، المثنی و تجمیع گواهینامه، اظهار داشت: کسانی که برای امور فوق به دفاتر پلیس+10 مراجعه کرده و رسید معتبر دریافت کنند با رسید گواهینامه می توانند رانندگی کنند و اگر ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۷:۲۳    
قیمت مسکن در سال گذشته، به تبعیت از تهران، در 15 استان دیگر نیز نزولی شد و با احتساب تورم عمومی، قیمت واقعی آپارتمان در کل کشور طی نیمسال93 معادل 3/ 14 درصد کاهش یافت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۷:۰۸    
شاید علت واگذار نشدن سنگین بودن قیمت پیشنهادی باشد ولی حقیقت امر سودجویی عده ای است که از مسیر رانت می خواهند این اتفاق نیفتد و خودشان بهره ببرند.