یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۲۸Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 30 دی 1394 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 31 فروردین 1394 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1394 صاحب نیوز 31 خرداد 1394 صاحب نیوز 31 تیر 1394 صاحب نیوز 31 مرداد 1394 صاحب نیوز 31 شهریور 1394 صاحب نیوز 30 مهر 1394 صاحب نیوز 30 آبان 1394 صاحب نیوز 30 آذر 1394 صاحب نیوز 30 بهمن 1394 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 1 دی 1394 صاحب نیوز 2 دی 1394 صاحب نیوز 3 دی 1394 صاحب نیوز 4 دی 1394 صاحب نیوز 5 دی 1394 صاحب نیوز 6 دی 1394 صاحب نیوز 7 دی 1394 صاحب نیوز 8 دی 1394 صاحب نیوز 9 دی 1394 صاحب نیوز 10 دی 1394 صاحب نیوز 11 دی 1394 صاحب نیوز 12 دی 1394 صاحب نیوز 13 دی 1394 صاحب نیوز 14 دی 1394 صاحب نیوز 15 دی 1394 صاحب نیوز 16 دی 1394 صاحب نیوز 17 دی 1394 صاحب نیوز 18 دی 1394 صاحب نیوز 19 دی 1394 صاحب نیوز 20 دی 1394 صاحب نیوز 21 دی 1394 صاحب نیوز 22 دی 1394 صاحب نیوز 23 دی 1394 صاحب نیوز 24 دی 1394 صاحب نیوز 25 دی 1394 صاحب نیوز 26 دی 1394 صاحب نیوز 27 دی 1394 صاحب نیوز 28 دی 1394 صاحب نیوز 29 دی 1394 صاحب نیوز 30 دی 1394 
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۱    
در مذاکره باید به گونه ای رفتار کنیم که منفعت ببریم اما در برجام ما نمی دانستیم به دنبال چه هستیم و برنامه ریزی درستی نکردیم اما طرف مقابل به خوبی نسبت به این موضوع واقف بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۱    
ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی فدائیان ولایت گرامیداشت شهدای مدافع حرم با حضور 600 نفر ورزشکار در مجموعه ورزشی شهید آقابابایی اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۱    
به مناسبت گرامیداشت روز ملی هوای پاک و به منظور آشنایی دانش آموزان با مسائل زیست محیطی و اهمیت حفاظت از محیط زیست زنگ هوای پاک در مدرسه دخترانه عزب دفتران شاهین شهر نواخته شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۱    
معاون دستیار فرماندهی کل قوا متذکر شد: اگر بالندگی نظامی و استقلال دفاعی در کشور ایجاد نشده بود سردمداران استکبار حاضر به پذیرش شروط ایران در جریان مذاکرات نمی شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۱    
همزمان با وفات حضرت معصومه (س) مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سروان پاسدار شهید سید یحیی براتی برگزار می گردد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۱    
شهردار نطنز گفت: در این عملیات 10 پل از میدان معلم به سمت میدان تختی شناسایی و پس از تخریب، لوله گذاری و بهسازی شد که با شروع این پروژه درصدد هستیم پل های قدیمی طرف دیگر بلوار طالقانی و همچنین بلوار ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۱    
فرماندار شهرستان لنجان گفت: در دهه مبارک فجر 60 پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در شهرستان لنجان کلنگ زنی خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۵    
حسامی گفت: این همایش با معرفی بانوان برگزیده ورزشی شهرستان در نیمه بهمن ماه و با حضور مربیان و تیم های ورزشی برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۰    
به بهانه ی سالروز درگذشت استاد علی تشکری (محب) گفتگویی با محمد میرزازاده، مدیر انجمن ادبی جوان کویر، در مورد زندگی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۰    
معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه میرزا حسین اصفهان با بیان اینکه امروز روز آخر جمع آوری این کمک ها است، تصریح کرد: قرار است طی دو روز آینده اقلام جمع آوری شده به دست مدافعان حرم در سوریه برسد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۵    
در مسئله ی دیگری که موجب تنش جامعه و با اعتراض گسترده مردم مواجه شد، نامه 127 نماینده مجلس ششم به مقام معظم رهبری با لحنی توهین آمیز بود که با هدف ایجاد شبهه درباره عملکرد ارکان نظام و زیر سؤال بردن ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۱    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به این سخنان خود که گفته بودند حتی کسانی هم که با نظام مسئله دارند در انتخابات شرکت کنند خاطرنشان کردند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۶    
نکته ای که می تواند برای حکام سعودی نگران کننده تر باشد، تأکید ایران و پاکستان بر افزایش همکاری های نظامی و دفاعی دو کشور است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۱    
ایرانی ها با بازداشت تفنگداران و طرز نشاندن آنان روی قایق هم می خواستند آمریکا را تحقیر کنند و هم با پذیرایی مؤدبانه از آنان می خواستند مهربانی خود را نشان دهند و هم با عذرخواهی تفنگداران به دنیا ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۱    
اصلاح طلبان شناخته شده ای که نمیخواستند در انتخابات شرکت کنند، اکثرا به عرصه انتخابات وارد شدند اما آنچه محل توجه است، اظهارات متناقض اصلاح طلبان قبل و بعد از ثبت نام در انتخابات است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۱    
برجام اگر منافع اقتصادی قابل ملاحظه ای داشته باشد، می تواند در پیروزی کاندیداهای طرفدار روحانی در انتخابات 26 فوریه 2016 مجلس شورای اسلامی و نیز مجلس خبرگان نقش داشته باشد و همچنین در انتخاب مجدد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۶    
رقم بودجه حقوق و مزایای نهاد ریاست جمهوری در سال 95 نسبت به سال 93 رشد بیش از 2 برابر، نسبت به سال 92 رشد بیش از 2.5 برابر و نسبت به سال 91 افزایش بیش از 3 برابری نشان می دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۶    
بسیار از علاقمندان به فوتبال هنوز دعواهای ابتدای فصل گذشته بین سعید آذری و محمد صلصالی را فراموش نکرده باشند که بر سر قرار گرفتن صلصالی در لیست مازاد شکل گرفت و کار به یادآوری سابقه طرفین هم کشیده شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۶    
میزگردی هم اندیشی با موضوع : جریان شناسی نفوذگران فرهنگی تمدن نوین اسلامی با حضور استاد دکتر بنیانیان (عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی) و حجه الاسلام دکتر احمد رهدار (استادحوزه و دانشگاه) در تاریخ یکم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۷    
نصری استاد دانشگاه اصفهان گفت: مجلس خبرگان رهبری باید بر علم، عدالت و سیاست مداری رهبری توجه و دقت داشته باشند نه اینکه در کارها ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۲    
علیرضا الماسی گفت: یکی از راه های موثر در رشد اقتصادی، حمایت قانونی و مالی از شرکت های دانش بنیان می باشد به طوری که بتوانند ایده هایشان را عملی و موجب خلق سرمایه شوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۷    
برگزاری مسابقات دو میدانی با حضور ورزشکاران خوانساری در سال 1347 که با حضور مصطفی منصوری از پیشکسوتان ورزش دو میدانی و تنیس روی میز خوانسار همراه بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۷    
گزارشی کوتاه و تاثیرگذار از حال و هوای این روزای مردم شهرمون و اینکه در مورد رزمندگانی که به سوریه و عراق برای جنگ می روند چه فکری می کنند .
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۷    
پنج نکته مهم رهبری خطاب به رییس جمهور درباره برجام
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۷    
در پی لغو تحریم ها نظر کاربران کانال تلگرام ی سفیرخور و بیابانک را در مورد لغو تحریم ها و فضایی که می تواند به وجود بیاید جویا شدیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۳    
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: هیچ ارتشی حتی ارتش آمریکا قادر به ایستادگی و مقاومت مقابل انقلاب اسلامی و ملت ایران نیست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۸    
تبلیغات پیش از موعد و غیرقانونی نامزدها و اعتراضات بی اساس و تهمت زدن کاندیداهای عدم احرازصلاحیت شده به شورای نگهبان قانون اساسی پدیده ای است که برای متقاضیان کسب کرسی قانون گذاری تعجب برانگیز است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۳    
عبدانی در خصوص شاخصه های اصلح یک نماینده مجلس گفت: همه مردم انتظار دارند فردی وارد مجلس شود که ملی فکر کند و منطقه ای تصمیم بگیرد و دیدگاه آن وسیع باشد، چون باید برای کل نظام تصمیم بگیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۸    
حضور روحانی و جواد ظریف و وزرای اقتصادی دولت در همایش اجرای برجام شرکت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۸    
موشک فالکون 9 که حدود بیست روز پیش با فرود عمودی روی زمین لحظه ای تاریخی در صنعت هوا و فضا را رقم زد یکبار دیگر در فرود بر روی سکوی شناور شکست خورد و منفجر شد
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۳    
تیم اتحاد زنده رود مقام نخست لیگ فوتبال شهرستان لنجان را به خود اختصاص داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۸    
در مسابقات کاراته قهرمانی استان یادواره شهدای مدافع حرم (شهید عبدالحسین یوسفیان) تیم مسجد جامع دولت آباد موفق به کسب مقام های برتر مسابقات شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۸    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح را طبق ملاک ها و معیارها، بزرگترین وظیفه هر ایرانی است و دشمنان درصدد نفوذ در ارکان حاکمیتی هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۳    
اینکه مدیرعامل باشگاهی که در حال حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می رود، در مصاحبه های خود ادبیاتی اتخاذ کند که از او انتظار نمی رود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۳    
افزایش تولید عربستان در سال 1985 برای تحت فشار گذاشتن ایران در جنگ و پذیرش قطع نامه بود و امروز به نظر می رسد همین سناریو برای مقابله با توافق هسته ای ایران اجرائی می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۳    
امام جمعه زرین شهر متذکر شد: هیچ زمانی به وعده دشمن نباید اعتماد کرد چراکه دشمنان قسم خورده ما دست از دشمنی خود برنخواهند داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۴    
محمد رضا فاضلی شاعر ورزنه ای گفت: وقتی مشکلی در شهر وجود داره قطعآ تا زمانی که ان مشکل هست ما هم بخشی از ان مشکل به حساب میایم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۱    
معاون دستیار فرماندهی کل قوا متذکر شد: اگر بالندگی نظامی و استقلال دفاعی در کشور ایجاد نشده بود سردمداران استکبار حاضر به پذیرش شروط ایران در جریان مذاکرات نمی شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۶    
چند کلمه با خودم ، مسئولین و همه مردم دردودل کنم؛ یادمان باشد تمام لحظه های زندگیمان را مدیون این شهدای هستیم چرا آنقدر غرق دنیا شدیم و از ایثار جانبازان که برخی شهدای زنده هستند غافل شده ایم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۱    
استاندار اصفهان تاکید کرد: در هیچ کدام از معضلات مربوط به آلودگی هوای استان اصفهان به دنبال مقصر نیستیم و تنها به دنبال حل این معضل هستیم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۱    
شهردار گلشن از روند رو به رشد این شهر خبر داد و گفت: رشد و توسعه فرهنگی اجتماعی شهر تازه تأسیس گلشن در دستور کار قرار می گیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۱    
متاسفانه در این میدان به دلیل ورود ماشین های سنگین از دیگر شهرها تصادفات زیادی انجام گرفته که باعث حوادث دردناک جاده ای برای خانواده های صبور ورزنه شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۶    
بعد از مرگ ملک عبدالله، زمامداران آل سعود به گونه ای افراطی در داخل و خارج به سیاست های سخت افزاری برای پیشبرد اهداف شان روی آورده اند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۶    
حجت الاسلام سمیع الله مردان گفت: حضور روحانیان در روستاها همواره منشا خیرات بسیاری در امور دینی و معنوی مردم روستا بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۷    
ایران رفته رفته میرود به کشوری خشک با آلودگی های زیست محیطی مبدل شود.این در حالی است که آلودگی های مواد غذایی مانند مرغ های سرب دار، ماهی های آلوده به رادیو اکتیو، برنج های آلوده، آب نیترات دار و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۲    
طرف غربی و به ویژه آمریکا هیچگاه مورد اعتماد نبوده و نخواهد بود و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اجرای مفاد توافق نامه باید هوشمندانه رصد شود تا در صورت رعایت نکردن آن از سوی طرف مقابل به آن پاسخی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۷    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برنامه بودجه 95 اصفهان باید در راستای برنامه پنجم 5ساله است، گفت: قطعا کاهش عمر ناوگان حمل و نقل عمومی و رفع آلودگی محور برنامه بودجه اصفهان است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۷:۵۷    
سبک زندگی طلاب شاید برای خیلی ها ناشناخته و برای برخی عجیب و خاص باشد؛ مصطفا نام مجازی طلبه ای است که سعی دارد با طلبه گرام نماهایی از این زندگی را به مخاطبان فضای مجازی خود نشان دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۷:۵۷    
وی با اشاره به اینکه شیخ نمر و شیخ زکزاکی از طلاب حوزه های علمیه ایران بودند، ادامه داد: دشمنان از رشد روزافزون شیعه و افکار اسلامی آنها در هراسند در حالیکه وهابی ها و تفکیری ها از این شاخصه و مزیت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۷:۴۷    
یکی از ضعف های امروز ما در بحث اقتصاد، عدم وابسته بودن به صنایع کوچک است و ما از ظرفیت های مردمی که رهبری یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی را مردمی کردن اقتصاد بیان فرموده بودند کمتر بهره برده ایم و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۷:۳۳    
از یک طرف داشتن و نگهداری پول نقد بیش از ده هزار یورو جرم بوده و از طرف دیگر بر مبلغی بیش از بیست و سه هزار یورو در حساب بانکی نیز مالیات وضع می گردد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۷:۱۸    
من به عنوان سرباز کوچک ولایت وظیفه خود می دانم هرچند قدم کوچک در این راه بردارم و ننشینم برای تکه نانی به اسلام و انقلاب و راه امام عزیز که غیر از سعادت و خوش بختی برای مردم چیزی نمی خواست، نق بزنم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۷:۰۴    
دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: برای انتخاب اصلح در انتخابات مجلس خبرگان رهبری مردم به کسانی رای دهند که دارای لیست واحد اصلح و مورد اعتماد هستند.