جمعه ۰۸ تیرساعت ۰۹:۱۱Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 16 دی 1394 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 31 فروردین 1394 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1394 صاحب نیوز 31 خرداد 1394 صاحب نیوز 31 تیر 1394 صاحب نیوز 31 مرداد 1394 صاحب نیوز 31 شهریور 1394 صاحب نیوز 30 مهر 1394 صاحب نیوز 30 آبان 1394 صاحب نیوز 30 آذر 1394 صاحب نیوز 30 بهمن 1394 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 1 دی 1394 صاحب نیوز 2 دی 1394 صاحب نیوز 3 دی 1394 صاحب نیوز 4 دی 1394 صاحب نیوز 5 دی 1394 صاحب نیوز 6 دی 1394 صاحب نیوز 7 دی 1394 صاحب نیوز 8 دی 1394 صاحب نیوز 9 دی 1394 صاحب نیوز 10 دی 1394 صاحب نیوز 11 دی 1394 صاحب نیوز 12 دی 1394 صاحب نیوز 13 دی 1394 صاحب نیوز 14 دی 1394 صاحب نیوز 15 دی 1394 صاحب نیوز 16 دی 1394 صاحب نیوز 17 دی 1394 صاحب نیوز 18 دی 1394 صاحب نیوز 19 دی 1394 صاحب نیوز 20 دی 1394 صاحب نیوز 21 دی 1394 صاحب نیوز 22 دی 1394 صاحب نیوز 23 دی 1394 صاحب نیوز 24 دی 1394 صاحب نیوز 25 دی 1394 صاحب نیوز 26 دی 1394 صاحب نیوز 27 دی 1394 صاحب نیوز 28 دی 1394 صاحب نیوز 29 دی 1394 صاحب نیوز 30 دی 1394 
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۴    
امام جمعه ورنامخواست گفت: سردار شهید محمد علی شاهمرادی از جمله کسانی بود که هنر جهاد و شهادت را به خوبی معنا کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۴    
پروفسور جعفری دبیر علمی اولین کنفرانس بین المللی برند گردشگری به همراه جمعی از مهمانان این کنفرانس از 10 کشور جهان به شهر محمدآباد سفر کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۴    
ثبت نام آزمون ورودی (مبنا) طرح آیه های تمدن در سال تحصیلی 96-95، آغاز شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۴    
همایش همیاران پلیس شهرستان خمینی شهر جهت آماده باش در طرح نظم اجتماعی زمستانه برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۴    
ححت الاسلام نورمحمدی در نجمع اعتراض آمیز در محکومیت شهادت شیخ نمر گفت: دنیا باید بداند که قدرت امریکا افسانه ای است و این را امام به جهان ثابت کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۴    
مراسم بزرگداشت آیت الله شیخ باقر نمر امروز از سوی ستاد بزرگداشت شیخ نمر در شهرستان فریدن برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۲    
پنجشنبه 17 دی چهل وهشتمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی است. خیلی ها به او لقب پوریای ولی زمانه یا رستم دستان شاهنامه را دادند اما شاید بتوان گفت” او نه رستم بود و نه پوریای ولی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۴    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از شناسایی پیکر سردار فولادگر که در فاجعه منا مفقوده شده بود خبر داد و گفت: باید منتظر تحویل پیکر ایشان بمانیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۴    
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی ضمن دفاع از عربستان در ماجرای اعدام رهبر شیعیان در این کشور، به ایران و مصر حمله کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۴    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه حتی لحظه ای را در ارتقای توان دفاعی از دست نداده ایم، اظهار داشت: امروز با همت جوانان انقلابی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۴    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از نفوذم در AFC برای دفاع از باشگاه های ایرانی استفاده می کنم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۴    
علیرغم ممنوعیت واردات کالاهای مصرفی از آمریکا در آذرماه امسال 16 میلیون دلار برنج از آمریکا وارد شده که یک منبع آگاه از احتمال توافق خرید برنج در قبال پول های بلوکه ایران در آمریکا خبر می دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۵    
رییس هیئت مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران گفت: این انجمن حتما به حذف نام ایران از آثار هنری موزه قطر واکنش نشان خواهد داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۰    
وزارت امور خارجه می توانست خودش فعالانه و دست پیش بگیرد که تازه بعد از آن شاهد پیش دستی سعودی ها نباشیم هر چند قطع رابطه با آن حکومت و مزدوران دور و اطرافش تاثیری در اقتدار و مسیر انقلاب ایران ندارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۰    
رسانه های قطری جدایی مسعود شجاعی از الغرافه را نهایی دانستند و اعلام کردند که قرارداد این بازیکن با الغرافه به پایان رسیده و سران این باشگاه تمایلی برای تمدید آن ندارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۰    
چوب حراج به ذخایر صنعت نفت وگاز ایران در میانه فعالیت دولت یازدهم، واژه ای که با اندکی اغماض می توان به شرایط مندرج در قراردادهای جدید نفتی به کار برد که همین اواخر وزارت نفت از آنها رونمایی کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۵    
از این کتاب روز پنج شنبه 24 دی ماه در یادواره شهدای خوانسار و در مراسم گرامیداشت 25 دی روز حماسه و ایثار خوانسار رونمایی خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۵    
حجت الاسلام حاج احمد گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی نابودی بهائیت بود، با این حال آل سعود و وهابیت هنوز به حیات ننگین خود ادامه می دهد و در جهان اسلام در تمام توطئه ها بر ضد تشیع و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۵    
نیروهای تروریست داعش در استان صلاح الدین تهاجماتی جدیدی را به سمت سامرا شروع کرده اند و تصاویری را از عملیات خود در غرب سامرا منتشر کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۰    
سازمان اطلاعات و نیروهای امنیتی پاکستان اعلام کردند شهر کراچی، مرکز جذب نیرو برای داعش شده و طی چند روز گذشته 40 نفر از این شهر به سوریه اعزام شده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۰    
داعش در اقدامی بخشی از موشک های خود در ولایت صلاح الدین را رونمایی کرد. داعش مرکز این استان یعنی تکریت را در اشغال داشت و پس از نبرد ارتش عراق و نیروهای مردمی از تصرف داعش خارج شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۰    
درحالیکه عربستان از شکست در جبهه های جنگ نیابتی رنج می برد دست به اقدامی انتحاری زد تا نگاه ها را از میدان اصلی با بحران آفرینی جدید، دور کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۰    
دهمین آیین بزرگداشت شهدای عرفه سردار سرلشکر پاسدار شهید احمد کاظمی و یاران با وفایش در خیمه ی حسینی گلستان شهدا برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۰    
برخی رسانه های داخلی و حتی شخصیت های مغرضانه یا ساده اندیشانه درصددند تا چنین جریانی که واضح است از سکان داری خارجی برای پیشبرد اهداف خود بهره می برد را به گروه ها و جریان های داخلی منتسب کنند
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۵    
مهدی بادی گفت: در هر فصل بهره برداران بخش کشاورزی جهت تأمین سوخت نفت سفید و نفت گاز به صورت اینترنتی تقاضای دریافت سوخت می نمایند که پس از بررسی جهاد کشاورزی و با توجه به دستورالعمل های موجود نسبت به ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۵    
سید علی خمینی گفته است: از سید حسن خمینی برای شرکت در آزمون عملی خبرگان دعوت به عمل نیامده و ایشان پیامکی یا دعوتنامه ای دریافت نکرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۵    
مسابقه ژیمناستیک بین باشگاهی شهرستان برخوار روز جمعه گذشته در باشگاه راستین برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۵    
کارشناس مسائل سیاسی منطقه با بیان اینکه امروز عربستان دچار یک بیماری ناچاری شده است، گفت: جسارت و توهین عربستان به ایران از روی ناچاری و نه از شجاعت و قدرت است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۰    
آیا زیدان فاکتورهای لازم برای مربیگری در رئال مادرید را دارد؟ و البته سوال اساسی تر این که اصولا فاکتورهای لازم برای مربیگری در تیم فوتبال رئال مادرید چیست؟
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۰    
به گزارش صاحب نیوز، پس از آن که رژیم سعودی، شیخ نمر رهبر شیعیان این کشور را اعدام کرد، مردم در کشورهای مختلف به این جنایت واکنش نشان دادند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی خود در باره قانون کنترل سلاح در این کشور، اشک ریخت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۵    
شبکه های اجتماعی عکس هایی از قاتل شیخ نمر باقر النمر منتشر کرده اند که این جلاد بی رحم با شمشیر سر این شهید مبارز را جدا کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۰    
همیشه تشخیص کالای اصل از تقلبی یکی از بزرگ ترین دغدغه های مصرف کنندگان بوده است. حساسیت موضوع از آنجا بیشتر می شود که این کالاها با سلامت جامعه در ارتباط باشند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۰    
براساس گزارش رسمی گمرک در آذرماه 16 میلیون دلار برنج از آمریکا وارد شده، در حالی که در نامه الزامات توافق برجام بر ممنوعیت واردات اقلام مصرفی از این کشور تاکید شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۰    
این روزها شنیده می شود، قراردادهای مشابه کرسنت در حال انعقاد است ولی به طور حتم با برخورد صحیح و عادلانه با این رویه باب این مسائل برای همیشه بسته خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۵    
سه شنبه، هفتمین روز اکران جشنواره فیلم مردمی عمار نیز با برنامه ها و حاشیه هایی سپری شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۶    
با وجود اینکه شورای نگهبان امروز اتاق جداگانه ای را برای گرفتن آزمون از سیدحسن خمینی آماده کرده بود، اما وی باز هم حاضر نشد که در آزمون شرکت کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۶    
رژیم آل سعود روز شنبه 12 دی ماه امسال در ادامه جنایت های خود شیخ نمر باقرالنمر رهبر شیعیان عربستان را به شهادت رساند؛ این اقدام خشم همه جهانیان و به ویژه شیعیان را در پی داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۶    
پیکر مرحوم سید مرتضی صفوی برادر سرلشکر سید یحیی صفوی صبح امروز با حضور مردم اصفهان تشییع شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۱    
آن چیز که ایده آل است، رسانه ای است که دینی شده باشد و آن چیز که تربیت دینی را ناقص می گذارد دینی است که رسانه ای شده باشد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۶    
شهردار فریدونشهر با بیان این که در قانون برف روبی جزء وظایف شهرداری نیست، کندی روند برف روبی را به علت حجم بالای بارش ها، بازنشسته شدن نیروهای مجرب و عدم همکاری شهروندان دانست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۶    
در این دوره آموزشی 50 نفر از مادران تحت حمایت دارای فرزند دانش آموز در مقاطع تحصیلی اول و دوم متوسطه شرکت داشتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۶    
مراسم گرامیداشت 25 دی روز حماسه و ایثار مردم خوانسار با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنج شنبه 24 دی ماه در حسینیه ارسور شهرستان خوانسار برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۶    
رییس اتحادیه نانوایان اصفهان گفت: کیفیت نان اصفهان بسیار عالی است و خوشبختانه مشکلی در این زمینه وجود نداشته است اما قیمت نان ثابت مانده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۱    
دستان کثیف و پلید رژیم منحوس آل سعود این روزها به خون مظلومان آغشته شده است و دل حق طلبان و مستضعفان عالم از جنایات هر روزه این رژیم وهابی به درد آمده است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۱    
مسئول قرارگاه بسیج سازندگی شهرضا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 17 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی در دو مرحله بین متقاضان توزیع شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۱    
وحید حسنیان گفت: مسئولان هیئت های ورزشی در این بخش مسئولیت کلیه رویدادها و مسابقات ورزشی را بر عهده دارند و باید نسبت به هر اتفاقی در رشته ورزشی مربوطه پاسخگو گو باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۱    
کارشناس مسائل استراتژیک گفت: بر فرض انفعال دستگاه دیپلماسی کشور، هیچ مجوزی برای حمله به سفارتخانه کشوری وجود ندارد چرا که نظام نسبت به تامین امنیت سفارتخانه ها تعهد دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
فعالیت گسترده مربیان کروات در فوتبال ایران سوژه خوبی بود برای رسانه های این کشور تا گزارشی کامل از وضعیت حاکم براین مربیان تنظیم کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
ستاره سابق و البته محبوب استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی اش از مجری و تهیه کننده برنامه نود حمایت کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
علیرضا بیرانوند با پیشنهاد مالی اش به پرسپولیس مدیران این باشگاه را شگفت زده کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
وحید امیری ملی پوش نفت تهران بعد از مدت ها سکوتش را شکست وگفت و گویی انجام داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۲    
برنامه رئال مادرید این است که برنامه ای وجود نداشته باشد. پروژه های ورزشی در این باشگاه هم آنگونه که تصور می شود نیست و همه چیز این باشگاه در یک نام خلاصه می شود: فلورنتینو پرز.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۲    
پس از اتفاقات سیاسی اخیر بین کشورهای ایران و عربستان، عربستانی ها با ایجاد جو بر علیه میزبانی های ایران تقاضای لغو بازی های خود در ایران و یا حداقل بازی در زمین بی طرف را مطرح کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۲    
پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ که با پایان قراردادش در تابستان سال جاری این تیم را به مقصد انگلیس ترک خواهد کرد، امروز و قبل از سفر تیمش به قطر در یک نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۴۳    
شاید تلخ کردن کام مردم ایران و سیاه نمائی نسبت به وضعیت داخلی و ناامید کردن آنها نسبت به کشور را بتوان نقطه اشتراک همه شبکه های ماهواره ای فارسی زبان وابسته به دشمنان دانست ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۴    
قبل از پیروزی انقلاب یک بار به اهواز آمد. از این که روی دیوارها شعاری نوشته نشده بود، بسیار ناراحت شد. شبانه با یکی از دوستانش رفتند و اولین شعاری که نوشت این بود: تنها ره سعادت، ایمان، جهاد، شهادت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۹    
خانواده ای که خود را تافته جدابافته از نظام و امت و خود را صاحب این انقلاب می داند با انحراف فکری از خط امام راحل و مقام معظم رهبری قصد استحاله جمهوری اسلامی را دارند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۵    
تازه ترین سروده ی حسن هارونی در مورد شهدا و مدافعان دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه است که در آن از جانفشانی این دلاوران تمجید کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۴۰    
بازاریان و قشرهای مختلف مردم خمینی شهر در اقدامی خودجوش و انقلابی با بستن مغازه ها و برگزاری راهپیمایی و تجمع، اعدام رهبر شیعیان عربستان را محکوم کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۵    
طغیانی گفت: راهکار ورزش شهرستان، ایجاد باشگاه صنایع با تخصیص اعتبارات حداقلی از طرف صنایع موجود در منطقه صنعتی دولت آباد و شهرستان است، چراکه با درصدی از درآمد کارخانه ها، کارگاه ها و.. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۳    
گزیده ای از سخنرانی حاج آقا مجتبی تهرانی با موضوع نشانه ایمان خالص
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۴    
دیر بچه دار شدن زوجین عوارض بسیاری برایشان به دنبال خواهد داشت یکی از آن ها می تواند این باشد؛ زمانی اراده به بچه دار شدن می کنند که دیگر فایده ای ندارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۴    
سردار شهید حمید تقوی فرمانده قرارگاه رمضان در دوران دفاع مقدس یک سال پیش در سامرا توسط نیروهای تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۴    
جشن کشف حجاب صرفا یک اقدام بر صحه گذاشتن عملکرد شاهی بود که به زور سرنیزه قصد غربی کردن ایران را داشت و در راستای تحقق این اقدام چه بسیار زنانی که جان دادند و حقوق ایشان نه از طرف این جمعیت و نه از ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۹    
سازمان ملل متحد از بکارگیری بمب های خوشه ای ازسوی ائتلاف عربستان در حملات هوایی به یمن ابراز نگرانی کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۹    
شورای نگهبان نمی تواند صلاحیت چهره های سرشناسی که امروز برای آزمون علمی به دبیرخانه خبرگان نرفتند را احراز کند و طبق گفته سخنگوی شورای نگهبان آزمون دیگری هم برگزار نخواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: افزایش آگاهی نسبت به فرصتها و تهدیدات شبکه های اجتماعی مجازی ضروری است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۹    
اولین جلسه نقد کتاب در کتابخانه عمومی شهرستان دهاقان (آیت الله خرد) با نقد کتاب “قله قاف من کجاست؟” نوشته حسین علیان و یاسمن غلامی برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۹    
در بسته انتخاباتی استان اصفهان از سر خط خبرهای سیاسی هفته تا شنیده ها و شایعات انتخاباتی اصفهان را در کوتاه ترین زمان مرور خواهید کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۴    
رئیس سازمان جوانان و ورزش عربستان در حمایت از شیطنت های برخی رسانه ها و مدیران ورزشی سعودی ها، خواهان عدم رویارویی با نمایندگان ایران شد!
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۴    
اما اینکه رئیس جمهور در پیامی دیرهنگام بیش از آنکه به اصل موضوع بپردازد، مسئله ای حاشیه ای را مورد توجه قرار داده، از شخصیت حقوقدان و جهان دیده ای همچون حجت الاسلام دکتر حسن روحانی دور از انتظار است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۴    
معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی از رأی منفی اعضای کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به فیلترینگ تلگرام خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۴    
فریاد اسلام خواهی مردم جهان به گوش می رسد و این روزها با شهادت شیخ بزرگ شیعه عربستان داد اسلام خواهی همه جا در فراز و فرودها جاری است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۴    
اقدام جنایت کارانه و وحشیانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان، توطئه صهیونیستهاست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۴    
شورای نگهبان جزئیات ایرادات خود به مصوبه انتخابات الکترونیکی در طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس را اعلام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۹    
در این بین استقبال خواص جامعه که شامل عناصر درگیر در شرایط سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه می شوند علاقه بیشتری به این تحرکات نشان می دهند و عوام بیشتر در زمان رقابت های رسمی وارد عرصه می ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۴    
چند کشور عربی در حالی رابطه خود را با ایران اسلامی قطع کرده اند که پیش از این، کشورهای اروپایی هم تجربه چنین کاری با ایران را البته به تلخی پشت سر گذاشته اند و جای سیلی سخت ایران بر صورتشان مانده است!
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۴    
هنگامه اولین فیلم داستانی با موضوع مدافعین حرم است که به کارگردانی امیر داسارگر در مدت زمان 37 دقیقه تولید شده است. این اثر قصه یک روز زوجی جوان را روایت می کند که باید تصمیم مهمی بگیرند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۲۹    
بر اساس تازه ترین آمار بانک مرکزی،میزان نقدینگی کشور تا پایان آبان ماه 94 از مرز 900 هزار میلیارد تومان گذشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۰    
آری شهدای ما وقتی شهید میشوند مسئولیتی به سنگینی کوه ها بر دوش من و تو ای برادر و خواهر میگذارند و من و تو اگر مسئولیتمان را به پایان نرسانیم و یا خدای ناکرده از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کنیم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۵    
سید محمد صادق آتشی شاعر و هنرمند جوان و انقلابی کشورمان جدیدترین اثر خود را به شهید شیخ محمد باقر النمر اختصاص داده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۷:۳۰    
همان اندازه که خشک کردن ریشه دلالان داروهای غیرمجاز بدنسازی ضروری است، کشیدن ناخن شیطان پرستی از فضاهای فرهنگی ورزشی نیز ضروری است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۷:۳۰    
هم دوره شهید مجیری می گوید: در همایش پیاده روی اربعین در حالی که نمی دانستم سردار به شهادت رسیده است، با او ملاقاتی کوتاه داشتم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۷:۲۵    
مصرف داخلی نفت در عریستان در حال افزایش است. تقاضای داخلی این کشور تا سال 2030، احتمالاً به حدود 8٫2 میلیون بشکه در روز خواهد رسید ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۷:۲۵    
مصطفی تاج زاده در یادداشتی که از سوی سایت العربیه سعودی منتشر شده نوشت: در کارنامه آقای هاشمی مجموعه ای از خدمات او به آیین و میهن و مردم در کنار اشتباهات کوچک و بزرگ ثبت شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۷:۱۰    
تظاهراتی که در خیلی مکان ها در مخالفت با اعدام شیخ نمر برپا شد و تهدید به انتقامی که از جانب کشورها و أحزاب و سازمان ها با این تظاهرات همراه است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۷:۰۵    
در8 کیلومتری اصفهان، در محله ای به نام خوزان از توابع شهر خمینی شهر، در دوران ایلخان مغول مسجدی 4 ایوانه بنا نهاده شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۱:۰۹    
معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اظهار کرد: اگر مترو به عنوان یک وسیله نقلیه عمومی بخواهد در خدمت گردشگران باشد باید پوسترها و تصاویری با موضوع عفاف و حجاب به آنها اهدا شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۱:۰۹    
مراسم بزرگداشت آیت الله نمر پنج شنبه هفته جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در دولت آباد برگزار می شود.