دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۳۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 30 بهمن 1395 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 31 فروردین 1395 ستاره نیوز 30 اردیبهشت 1395 ستاره نیوز 31 خرداد 1395 ستاره نیوز 31 تیر 1395 ستاره نیوز 31 مرداد 1395 ستاره نیوز 31 شهریور 1395 ستاره نیوز 29 مهر 1395 ستاره نیوز 30 آبان 1395 ستاره نیوز 30 آذر 1395 ستاره نیوز 30 دی 1395 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 1 بهمن 1395 ستاره نیوز 2 بهمن 1395 ستاره نیوز 3 بهمن 1395 ستاره نیوز 4 بهمن 1395 ستاره نیوز 5 بهمن 1395 ستاره نیوز 6 بهمن 1395 ستاره نیوز 7 بهمن 1395 ستاره نیوز 8 بهمن 1395 ستاره نیوز 9 بهمن 1395 ستاره نیوز 10 بهمن 1395 ستاره نیوز 11 بهمن 1395 ستاره نیوز 12 بهمن 1395 ستاره نیوز 13 بهمن 1395 ستاره نیوز 14 بهمن 1395 ستاره نیوز 15 بهمن 1395 ستاره نیوز 16 بهمن 1395 ستاره نیوز 17 بهمن 1395 ستاره نیوز 18 بهمن 1395 ستاره نیوز 19 بهمن 1395 ستاره نیوز 20 بهمن 1395 ستاره نیوز 22 بهمن 1395 ستاره نیوز 23 بهمن 1395 ستاره نیوز 24 بهمن 1395 ستاره نیوز 25 بهمن 1395 ستاره نیوز 26 بهمن 1395 ستاره نیوز 27 بهمن 1395 ستاره نیوز 28 بهمن 1395 ستاره نیوز 29 بهمن 1395 ستاره نیوز 30 بهمن 1395 
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۲    
هم زمان با سی و هشتمین بهار انقلاب با حضور رئیس کمیسیون امور بین الملل و امنیت ملی مجلس بلاروس و هیئت اعزامی از بلاروس به همراه سفیر این کشور در ایران ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۷    
ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با سخنرانی مقام معظم رهبری و با حضور میهمانانی از 80 کشور جهان آغاز به کار کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۲    
اشکان خطیبی در روزهایی در سینما، تلویزیون و تئاتر ما ظاهر شد که عملا کمتر جوانی در این سن وسال در آنها حضور داشت و بیشتر بازیگرانی که سن وسال شان حتی به نقش ها نمی آمد، نقش می گرفتند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۷    
کارگردان فیلم سینمایی رفتن با اشاره به اینکه این اثر سینمایی به جشنواره فیلم پورتلند راه یافته است توضیح داد اکران عمومی رفتن در ایران، سال 96 آغاز می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۶    
نایب رئیس کمیسیون قضائی وحقوقی مجلس با انتقاد از ضعف قانون در حوزه برخورد با فروش اعضای بدن، گفت: گذر زمان زمینه ساز بروز جرایمی شده که جرم انگاری برای آن در قانون پیش بینی نشده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۴    
بسیاری از مسافرانی که دیروز از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد قصد سفر به سایر نقاط کشور را دارند، در هواپیماها گرفتار شده اند!
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۳    
ارزش یک بازیکن الاهلی از کل تیم استقلال سه میلیون یورو بیشتر است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۸    
همسر بوش با همسر پادشاه عربستان
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
محمد بحرانی صداپیشه شخصیت جناب خان ، عکس یکی از برنامه های خندوانه که در آن امیرضا کودک مبتلا به سرطان حضور داشت را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۸    
بالاترین نشان افتخار جشنواره شمس، تحت عنوان طبیب دیدگان به وزیر بهداشت اعطا می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۵    
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کلاله اعلام کرد: یک نفر از اهالی روستای آقیاجی از توابع بخش پیشکمراین شهرستان به نام ن – ع عصر امروز (شنبه) سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده و متواری شده ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۸    
محمدجواد ظریف،عصر دیروز با وزرای دفاع لبنان و سنگاپور و همچنین وزیر خارجه ایتالیا دیدار و رایزنی کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۹    
مراسم اختتامیه شصت هفتمین جشنواره فیلم برلین دقایقی پیش با معرفی برندگان در بخش های گوناگون برگزار شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۳    
در پی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی پیام تشکر آمیز رهبر معظم انقلاب به رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی ابلاغ شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۷    
نهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر امشب 30 بهمن ماه در تالار وحدت و با شناختن برگزیدگان به کار خود پایان داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۷    
از ابتدای سال آبی امسال حجم بارش های کشور با ثبت رکورد در مقایسه با دوره بلندمدت، چهار درصد افزایش یافته و در این مدت بیش از 225 میلیارد مترمکعب آب برف و باران جمع شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۱    
در پی برگزاری جلسه فوق العاده مدیریت بحران درباره استان خوزستان؛ معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و استاندار خوزستان گزارشی در این زمینه به رئیس جمهوری ارائه دادند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۶    
شیر کاکائو علاوه بر پروتئین، یک منبع از ویتامین A، ویتامین D، کلسیم، فسفر، پتاسیم، ید و ویتامین های B نیز می باشد. شیر کاکائو حاوی کربوهیدرات و مقداری کمی چربی رژیمی است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۱    
برخی افراد برای کاهش وزن هر کاری می کنند، حتی اگر این کار بر خلاف قواعد عقلی، تغذیه ای و توصیه های پزشکان باشد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۷    
با اصلاح نظام مالیاتی، مالیات ستانی از نهادها و بنیادهای انقلاب اسلامی بیش از گذشته به درخواست عمومی جامعه تبدیل شد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۸    
کلر سیمون کارگردان عرصه مستند جایزه ترو ویژن اوارد 2017 را از آن خود کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۳    
دبیرعلمی بیستمین کنگره طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران، از کمردرد و آرتروز به عنوان شایع ترین اختلال اسکلتی و عضلانی نام برد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۶    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، از تغییر زمان دیدار سپیدرود رشت و استقلال اهواز در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۷    
فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین خواری 112 میلیارد ریالی در شهرستان "نکا" خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۲    
یک مقام مسئول گفت: براساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار ، تا پایان فروردین ماه سال آینده برنج و شکر به میزان نامحدود در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف کشور توزیع خواهد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۳    
نتیجه گیری و قضاوت ذهنی باعث می شود از حقیقت دور شویم. درست در نقطه مقابل،گفت وگو و تعامل ما را به حقیقت نزدیک می کند. هرکدام از ما می توانیم با چند روش از خطاهای ذهنی دوری کنیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۶    
امیر پورکیان کارگردان ساعت 19 عنوان کرد که این اثر را در چند شهر تایلند می سازد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۲    
سید حسن خمینی و تصویری که درباره جوانی در اینستاگرامش منتشر کرد
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۳    
پدر شدن و پس از پدر بزرگ شدن برای بسیاری از مردها نقشی است دوست داشتنی که بارها و بارها در ذهنشان آن را مرور می کنند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۱    
کاربران گوشی های iPhone 7 و iPhone 7 Plus به تازگی با مشکلی جدی مواجه شده اند: دوربین هفتمین سری آیفون های اپل موقع عکس برداری و فیلم برداری فریز می شود!
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۷    
صدر اعظم آلمان امروز(شنبه) در سخنرانی در اجلاس امنیتی مونیخ ضمن تاکید بر لزوم حفظ و تقویت سازمان های چند جانبه چون ناتو، اتحادیه اروپا و سازمان ملل، خواهان تفکیک میان تروریسم و اسلام شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۲    
حسن کامرانی فر به همراه معصومه شکوری ناظر داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۱    
کاپیتان شیاطین سرخ شاید این فصل را با منچستریونایتد به پایان نرساند و از این تیم جدا شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۸    
در تصویر زیر آیت الله شیخ شهاب الدین اشراقی و دکتر محمود بروجردی، دامادهای امام خمینی (ره) در کنار آیت الله هاشمی رفسنجانی دیده می شوند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۲    
فروش کتاب های ضدآرمانشهری بعد از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا بیش تر شده و حال این سوال مطرح است که آیا فروش این کتاب ها در ایران هم فرقی کرده است؟
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۳    
پس از یک ماه از آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو، رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان از آغاز به کار کسبه واحدهای آسیب دیده این ساختمان در مجتمع تجاری نور خبر داد و گفت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۱    
جام جهانی کشتی آزاد که با پیروزی ملی پوشان ایران مقابل آمریکا در فینال رقابت ها و ششمین قهرمانی متوالی ایران پایان یافت، بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۲    
موعد تحویل یا انجام کاری فرا رسیده است با این حال شما اصلا توانی در خودتان نمی بینید تا آنچه باید را انجام بدهید ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۳    
ریییس تماشاخانه سنگلج در نشست رسانه ای تشریح روند نوسازی تماشاخانه سنگلج، درباره طرح توسعه این مجموعه اعلام کرد کمپین طرح توسعه سنگلج را راه می اندازند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، گفت: طی 2 روز گذشته، 5 تصادف مهم در جاده های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته شدن 5 نفر شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۸    
ساعدهای خط خورده با تیغ و ردهای خون دلمه بسته مد این روزهای دختران دبیرستانی است؛ دختران دبیرستانی ای که حالا می خواهند مرد شوند و برای همین دیگر نه داد می زنند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۶    
روند افزایش دما در کشور امروز شروع می شود و به غیر از برخی از مناطق شرقی کشور، تا اواخر هفته در اغلب مناطق افزایش دما با شیب ملایم ادامه می یابد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۷    
قتل نوزاد به دست مادرش| یک زن 43 ساله طی اقدامی جنون آمیز فرزندش را به قتل رساند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۱    
در کنار وام 10 میلیون تومانی ازدواج که در حال حاضر در شبکه بانکی رایج بوده و تقریبا تمامی بانک ها برای پرداخت آن با شرایط قرض الحسنه اقدام می کنند به تازگی طرح پرداخت تسهیلات ازدواج تا سقف 80 میلیون ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۶    
این زن که در سال 2011 نیز نخستین دخترش را بدنیا آورده بود حالا به عنوان دومین مادر پیر در اسپانیا شناخته شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۷    
چغندر یا لبو، خوردنی خوشمزه ای است که بسیاری فقط در فصل سرما آن را می خورند. اما این ماده غذایی 21 خاصیت جادویی برای بدن دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۱    
رئیس مرکز تحقیقات سرطان گفت: طبق مطالعات سازمان های بین المللی هیچ مقاله ای در خصوص سرطان زا بودن پارازیت ها وجود ندارد و همچنین امواج الکترومغناطیسی موبایل نیز در بروز سرطان نقش چندانی ایفا نمی کند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۲    
روابط عمومی ایرانسل از دفع یک حمله هکری در مراحل ابتدایی خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۷    
از آنجا که متولدین ماههای مختلف تا حدودی و در برخی جنبه ها شخصیت و عاداتی شبیه به هم دارند، برخی از بارزترین عادات خوب و بد آنها را بر اساس طالع بینی نجومی، که تاثیری بر رابطه عاطفی شان نیز می گذارد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۱    
رومن پولانسکی در دهه 70 میلادی به خاطر تجاوز به یک زن به زندان افتاد و بعد از آزادی نیز در ادامه همان پرونده تحت تعقیب قضایی ایالات متحده بود و به فرانسه گریخت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۸    
برنده چهار مدال طلای المپیک در رشته دوومیدانی بار دیگر از قانون وضع شده توسط رییس جمهور آمریکا انتقاد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در اینستاگرامش با اشاره به وضعیت مردم خوزستان و وقوع سیل در فارس واکنش نشان داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۳    
پدر دانش آموز دزفولی از آخرین جزییات پرونده مرگ پسرش در زنگ ورزش گفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال نتوانست تیمش را برای سفر به امارات همراهی کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۲    
دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای آیین نامه انضباطی و اخلاقی فصل 2017 لیگ قهرمانان آسیا را به مدیران باشگاه های استقلال خوزستان، پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن اعلام کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۹    
امیر تاجیک خواننده موسیقی پاپ کشورمان به دلیل تشدید التهاب یک غده در قسمت چپ صورت در یکی از بیمارستان های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۶    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که برای رسیدن به معشوقه اش با همدستی وی اقدام به قتل شوهرش کرده بود، خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۷    
کانون هواداران تیم الهلال عربستان از تجار عمانی خواست تا بلیت های بازی برابر پرسپولیس را خریداری کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۸    
معاون اجرای رئیس جمهور سابق طی اطلاعیه ای کاندیداتوری خود در انتخابات 96 را اعلام کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۲    
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: اگر در استقلال خوب باشی، همیشه دنبالت می آیند، اما اگر خوب نباشی کسی سراغت را هم نمی گیرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۳    
جمله معروفی هست که می گوید: درون زندگی خود را با ظاهر زندگی دیگران مقایسه نکنید. وقتی قرار است مهمان به خانه شما بیاید، همه چیز را مرتب می کنید ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۷    
براساس ادعاهای جدید دسترسی غیرمجاز به برخی اطلاعات مشترکان یکی از اپراتورهای موبایل و تغییر غیرمجاز رمز حساب آنان از طریق پنل کنترل حساب اینترنتی امکان پذیر شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۴    
همسر جردن باروز کشتی گیر سرشناس امریکایی که در جام جهانی کرمانشاه حضور یافت، از مردم ایران بخاطر احترام به جردن باروز تشکر کرد. بازدید از ایران در آینده یکی از برنامه های وی است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۸    
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: نیروگاه بخاری 1400 مگاواتی سیریک و پست فشارقوی بلافصل آن با تامین مالی دولت روسیه طی پنج سال آینده در استان هرمزگان احداث خواهد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۲    
اسطوره فوتبال ایتالیا امروز (شنبه) پنجاه ساله شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۶    
نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: گردوغبار و کاهش دید افقی در آبادان منجر به لغو پروازهای فرودگاه آبادان و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها از صبح و تعطیلی ادارات از 12 ظهر به بعد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۰    
مقامات آلمانی می گویند عروسک های یاد شده که دارای بلندگو و میکروفون هستند ابزاری برای جمع آوری و سرقت اطلاعات خصوصی کودکان و والدین آنها هستند و استفاده از آنها بر طبق قوانین آلمان ممنوع است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۸    
اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در استودیوی ضبط فصل دوم مجموعه محله گل و بلبل از عوامل این برنامه تقدیر و تشکر کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۲    
قیمت بلیت دیدار ستاره های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا (NBA-All Star) رکورد زد!
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۶    
هشت پرواز فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به دلیل بارش سنگین برف و شرایط نامساعد جوی لغو شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۳    
هنگامی که مغز خود را برای توقف نگرانی تمرین می دهید، تکنیک نوشتن یکی از ارزشمندترین گزینه ها محسوب می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۷    
آلفونسو داستیس، وزیر امور خارجه اسپانیا در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با دکتر محمد جواد ظریف دیدار و گفت وگو کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۱    
سنگربان پورتو رقیب تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را جزو مدعیان قهرمانی این تورنمنت دانست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۲    
جمعیت افرادی که در دنیا به زبان روسی صحبت می کنند، روند کاهشی به خود گرفته و از 350 میلیون نفر در اواخر دهه هشتاد به 270 میلیون نفر در حال حاضر رسیده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۲    
وزیر علوم با تاکید بر اینکه کاندیدا شدن روسای دانشگاه ها در انتخابات شورای شهر بلامانع است،گفت: روسای دانشگاه ها در صورت تمایل برای کاندیدا شدن در این انتخابات باید به موقع استعفا دهند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۰    
پزشکان آمریکایی توانستند صورت فردی را که 10 سال پیش بر اثر شلیک گلوله تخریب شده بود، ترمیم کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۱    
یک داعشی که به دست نیروهای کرد عراقی دستگیر شده، اعتراف کرد که به بیش از 200 زن عراقی تجاوز کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۵    
جلیل فرجاد و دخترش در گذر زمان
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید اگر طارمی را در دیدار مقابل الهلال در اختیار داشته باشد پس از 13 هفته همه بازیکنانش را در اختیار دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۳    
عضو هیات مدیره انجمن عفونی کودکان با اشاره به اینکه هنگام سرماخوردگی کودکان به هیچ وجه نباید آنتی بیوتیک مصرف شود، گفت: شربت استامینوفن بهترین تب بر برای کودکان و نوزادان است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۰    
معاون پایش اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان غلظت ریزگردها در هوای اهواز در ساعت 12 ظهر امروز به 18 برابر حد مجاز و در شوش به 33 برابر حد مجاز رسید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۴    
با معرفی بازیگرانی که قرار است در نقش دو شخصیت اصلی فیلم زنده شیر شاه بازی کنند، ساخت این فیلم یک گام جلو رفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۲    
بازیگر سریال رو به راهم کن درباره حضورش در عرصه تصویر بیان کرد که تاکنون در نقش اصلی چندین سریال بازی کرده اما همچنان منتظر می ماند تا زمانیکه نقشش دیده شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۲    
دیدار حساس دو تیم قشقایی شیراز و زاگرس یاسوج به علت درگیری نیمه تمام ماند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۶    
شوخی جالب کاربران شبکه های اجتماعی در آمریکا با دونالد ترامپ در واکنش به حرفها و رفتارهای کودکانه وی
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۱    
آزاده نامداری با انتشار عکس زیر در صفحه اجتماعی اش نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۱    
علی لهراسبی در روزهای اخیر به عنوان بازیگر و خواننده در نمایش آیینی غبار به کارگردانی محمدرضا مداحیان تجربه متفاوتی را در تالار وحدت پشت سر می گذارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۸    
مسئولان باشگاه تراکتورسازی منتظر تصمیم قلعه نویی هستند تا در صورت تأیید او تا روز جمعه هفته جاری در مشهد بمانند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۷    
معاون امور عمرانی استانداری گیلان گفت: تلاش نفس گیر برای خدمات رسانی ها ادامه دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۴    
داده های دریافتی از آگهی ها و معاملات انجام شده در 17 هزار دفتر مشاور املاک شهر تهران نشان می دهد واحدهای مسکونی محله های صاحبقرانیه با شاخص قیمت 6 میلیارد و 75 میلیون ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۴    
قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی، کم ترین پاسخ به حمایت باشکوه و خاطره انگیز مردم دیار کشتی خیز کرمانشاه بود.حمایتی که رشک و حسرت تیم های خارجی چون آمریکا را درپی داشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۱    
در حاشیه برگزاری بازی های آسیایی زمستانی ژاپن اتفاق عجیبی رخ داد که مسئولیت این حادثه ناگوار متوجه کمیته ملی المپیک کشورمان است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۵    
سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره میزان بودجه و اعتباری که برای تکمیل ساختمان فیلمخانه ملی لازم است، توضیح داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۹    
یک جاسوس سابق سرشناس کره شمالی گفت: عاملان ترور اخیر برادر ناتنی کیم جونگ اون در مالزی افرادی تازه کار و آماتور بوده اند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۶    
فرماندار پارسیان گفت: خسارت بارندگی چند روز گذشته هنوز برآورد نشده و تیم های مربوطه به منظور برآورد میزان خسارات به مناطق اعزام شده اند.
  • ۱