پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۶:۱۹Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 25 بهمن 1395 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 31 فروردین 1395 ستاره نیوز 30 اردیبهشت 1395 ستاره نیوز 31 خرداد 1395 ستاره نیوز 31 تیر 1395 ستاره نیوز 31 مرداد 1395 ستاره نیوز 31 شهریور 1395 ستاره نیوز 29 مهر 1395 ستاره نیوز 30 آبان 1395 ستاره نیوز 30 آذر 1395 ستاره نیوز 30 دی 1395 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 1 بهمن 1395 ستاره نیوز 2 بهمن 1395 ستاره نیوز 3 بهمن 1395 ستاره نیوز 4 بهمن 1395 ستاره نیوز 5 بهمن 1395 ستاره نیوز 6 بهمن 1395 ستاره نیوز 7 بهمن 1395 ستاره نیوز 8 بهمن 1395 ستاره نیوز 9 بهمن 1395 ستاره نیوز 10 بهمن 1395 ستاره نیوز 11 بهمن 1395 ستاره نیوز 12 بهمن 1395 ستاره نیوز 13 بهمن 1395 ستاره نیوز 14 بهمن 1395 ستاره نیوز 15 بهمن 1395 ستاره نیوز 16 بهمن 1395 ستاره نیوز 17 بهمن 1395 ستاره نیوز 18 بهمن 1395 ستاره نیوز 19 بهمن 1395 ستاره نیوز 20 بهمن 1395 ستاره نیوز 22 بهمن 1395 ستاره نیوز 23 بهمن 1395 ستاره نیوز 24 بهمن 1395 ستاره نیوز 25 بهمن 1395 ستاره نیوز 26 بهمن 1395 ستاره نیوز 27 بهمن 1395 ستاره نیوز 28 بهمن 1395 ستاره نیوز 29 بهمن 1395 ستاره نیوز 30 بهمن 1395 
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۸:۵۶    
رییس جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه ایران خواهان ارتقا روابط منطقه است، اظهار کرد: هدف نهایی ایران ثبات، امنیت و توسعه منطقه است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۰:۲۷    
رز رضوی بازیگر کشورمان با انتشارعکسی صفحه شخصی اش را بروز کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۷    
معاون هماهنگی امور اقتصای وزارت کشور گفت: تمامی مشکلاتی که پروژه پدیده را متوقف کرده بود رفع شده و در حال حاضر هیچ مشکلی برای آغاز دوباره عملیات اجرایی این پروژه وجود ندارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۲    
گوگل به پاس مناسبت روز “ولنتاین” یک سری بازی حول جستجوی حیوانات به دنبال عشق ایجاد کرده است. و متناسب با روز دوشنبه اختصاص یافته به حیوان مورچه خوار این بازی با تصویری نمادین از مورچه خوار مزین گشته ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۱۲    
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۰۳    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل استان قزوین با اشاره به شدت بارش ها در استان گفت: همه محورهای مواصلاتی درون شهری استان باز است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۸:۲۴    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی دیدار دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس را اعلام کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۳:۳۳    
دومین دوشنبه فوریه هر سال به عنوان روز جهانی صرع نامگذاری شده و بر همین اساس امروز،25بهمن، روز جهانی صرع است. این بیماری مجموعه ای از اختلالات عصبی مزمن است که با تشنج مشخص می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۳:۱۲    
احمد ایراندوست بازیگر سینما و تلویزیون عکس یادگاری خود را با محمود احمدی نژاد در اینستاگرام منتشر کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۳:۰۶    
چند ماهی است بدون هیچ دلیلی از کار معلق شده ام. من برای دوری از سیاه نمایی مورد نظر و تاکید مقام معظم رهبری سکوت محض کردم تا خدایی نکرده آب به آسیاب دشمن ریخته نشود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۲:۴۸    
رئیس انجمن سکته مغزی ایران با بیان اینکه روزانه حدود 150 نفر در تهران سکته مغزی می کنند، گفت: اطلاع رسانی مناسب در مواجهه با سکته مغزی در یکی دوسال گذشته برای ما باورکردنی نبود چرا که با افزایش اگاهی ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۲:۴۸    
فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف گوشت گراز از بساط یک کبابی خبر داد و گفت:در این زمینه متهم دستگیر وبه مقام قضائی معرفی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۲:۳۶    
سازمان غذا و دارو با اعلام اسامی تعدادی نشان های تجاری غیرمجاز نمک از مردم خواست این محصولات را نخرند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۲:۲۱    
راهنمای بین المللی تورهای ورودی گفت: باید به نظافت، جنبه زیبایی شناختی و ظاهر روستای گردشگری کنگ بیشتر رسیدگی شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۵۷    
بورهان اوزبیلیجی عکاس ترک خبرگزاری آسوشیتدپرس برنده جایزه امسال رقابت های ورلد پرس فوتو شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۲    
افرادی که دچار التهاب آپاندیس شده یا در اطرافیان خود فردی را دیده اند که با این مشکل مواجه شده است، می دانند که این درد در چند ساعت عود می کند و معمولا جراحی و برداشتن آپاندیس تنها راه درمان است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۱۲    
بازیگر سرشناس هالیوودی که در مراسم گلدن گلوب خیلی تاثیرگذار به سرزنش ترامپ پرداخته بود، بار دیگر ترامپ را خطاب حرف های خود قرار داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۰:۵۷    
سرمربی پرسپولیس می گوید به بازیکنانش نمی تواند انتقاد کند چون آن ها تمام تلاش شان را در داربی انجام دادند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۰:۴۲    
ظهر امروز دو تن از اعضای شورای شهر تهران با حضور در بازار از نزدیک وضعیت ایمنی آن را بررسی کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۰:۲۷    
طبق ادعای یک نشریه مادریدی، خانه تیم فوتبال اتلتیکو مادرید محتمل ترین مکان برای برگزار بازی تیم های فوتبال بارسلونا و آلاوس در کوپادل ری است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۰:۱۳    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای نسبت به استقرار توده هوای سرد تا اوایل هفته آینده و همچنین کاهش دما در اکثر استان های کشور هشدار داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۰:۰۱    
عضو انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: غذاهای سرخ کردنی, گوشت گاو و گوساله، شترمرغ، ماهی نمک سود، سیرابی، پاچه، پنیر کهنه، سوسیس و کالباس کلم، گل کلم، بادمجان، سیب زمینی، گوجه فرنگی، قارچ ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۹:۵۲    
مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری اولین کنسرت رسمی ارکستر شهر تهران به رهبری اسماعیل تهرانی در فرهنگسرای بهمن خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۹:۴۳    
رئیس قوه قضائیه گفت: عده ای در جریان فتنه از مردم جدا شدند. مشکل از مردم نیست مشکل از آنهاست که از مردم جدا شدند.آنها باید به دور از فرافکنی از مسیر نادرست خود، بازگردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۹:۳۷    
معاون اجتماعی نیروی انتظامی البرز گفت: بارش برف باعث اختلال در تردد خودروها و سرگردانی مردم شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۹:۲۸    
رئیس اتاق اصناف از برگزاری نمایشگاه های بهاره عرضه مستقیم کالا برای تنظیم بازار خبر داد و گفت: نمایشگاه بهاره ویژه پلاسکویی ها نیز در مجتمع تجاری نور برگزار می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۹:۱۶    
مدیر بخش زلزله شناسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تایید خبر فروریزش زمین درخیابان رجایی تهران ،افزود: پیش بینی می شود که وجود قنوات در جنوب پایتخت عامل این حادثه بوده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۹:۰۱    
حمید لولایی از دلیل فعالیت های زیاد چند وقت اخیر خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام پرده برداشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۸:۵۲    
شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی حساب باشگاه استقلال را بلوکه کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۸:۴۳    
همان طور که می دانید هر فصل عطر مخصوص به خود را دارد و هر سال برندهای مختلف، تمام تلاش شان را می کنند تا در رقابت با دیگر برندها، بهترین خود را ارائه دهند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۸:۳۱    
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۸:۲۲    
رئیس جمهور ترکیه در سفر خود به بحرین طی سخنرانی به مسائل سوریه، داعش و سایر مسائل داخلی و منطقه ای پرداخت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۸:۰۷    
مهاجم اروگوئه ای PSG ابراز امیدواری کرد که با شکست دادن هموطنش در جدال رودررو با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به تیمش برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها کمک کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۴۰    
فلاونوئیدهای موجود در میوه های خانواده مرکبات ممکن است به پیشگیری از بیماری های انحطاط عصبی، مانند آلزایمر و پارکینسون، که در نتیجه تجزیه سلول ها در سیستم عصبی شکل می گیرند، کمک کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۳۷    
ادل، خواننده شهیر سبک پاپ در مراسم دریافت جایزه گرمی از شدت هیجان و به صورت ناخواسته و تصادفی، جایزه خود را از وسط دو نیم کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۲۸    
برانکو بار دیگر در تقابل با منصوریان قافیه را باخت تا مشخص شود مربی بهتر از پیش برنده نیست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۱۳    
در این گزارش با زنی آشنا می شوید که از نابینا شدن خود بسیار خوشحال است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۶:۵۸    
سرمربی پیشین استقلال با بیان اینکه رحمتی و سید جلال حسینی از دوستان قدیمی هستند گفت: قرار بود سیدجلال حسینی از طریق رحمتی به استقلال بیاید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۶:۵۲    
مشاور رئیس جمهوری آمریکا می گوید برخی از ایالت های این کشور در جریان رقابت ریاست جمهوری 2016، شاهد تقلب بوده اند و در میان رأی دهندگان اسامی غیر شهروندان و مردگان نیز به چشم می خورد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۶:۴۳    
یک پزشک و متخصص طب سنتی با اشاره به خواص بسیار سیر از دیدگاه طب سنتی، بویژه برای مبتلایان به دیابت و فشار خون بالا گفت: استفاده از این گیاه برای تقویت قدرت جنسی هم بسیار توصیه شده است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۶:۳۴    
ژان اسلبورن، وزیر امور خارجه لوکزامبورگ با علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و در خصوص موضوعات دوجانبه ، تحولات منطقه ای و روندهای بین المللی با وی گفت وگو کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۶:۲۳    
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: فردی 62 ساله در این شهر به اتهام اقدام علیه امنیت داخلی از طریق جاسوسی به نفع کشور متخاصم به تحمل 10 سال زندان محکوم شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۶:۱۷    
سعید عزت اللهی در کنار خواهر و پدرش
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۶:۱۷    
تصویر ترور سفیر روسیه در ترکیه به عنوان بهترین عکس خبری سال 2016 انتخاب شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۶:۱۱    
وزنه بردار طلایی المپیک که همچنان در اردوی تیم ملی حاضر نمی شود و با مسئولان فدراسیون مشکل دارد تاکید کرد اگر تکلیفش را مشخص نکنند به پیشنهاد کشورهای دیگر پاسخ خواهد داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۵۹    
دامپزشک ارشد باغ وحش شیکاگو، پس از بررسی پرونده پلنگ رودسر، مراحل درمان تکمیلی ببری با وضعیت مشابه را که در این باغ وحش مورد توانبخشی قرارگرفته بود در اختیار تیم معالج پلنگ رودسر گذاشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۵۳    
احسان یاری معتقد است در دوران ترامپ سیاست های کلی ایالات متحده آمریکا تغییر نکرده و خوی استکباری در سیاست های کلان این کشور همچنان به قوت خود باقی خواهد بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۴۷    
آنگونه که روزنامۀ نیویورک پست نوشته، ملانیا ترامپ به شدت در تلاش است تا بارون، فرزند ده ساله اش، را با وضعیت جدید زندگی پدرش در کاخ سفید سازگار کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۴۱    
خیلی از افراد در بزرگسالی که به دنبال جوان سازی پوست هستند اما در میان روش های گوناگون و تبلیغات مختلف، سرگردان می شوند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۳۸    
داور بین المللی فوتبال ایران درباره قضاوتش در شهرآورد 84 گفت: عادت بدی که در فوتبال ایران باب شده این است که بازیکنان در هر صحنه ای علیه هم جبهه می گیرند و این ممکن است به نزاع دسته جمعی بیانجامد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۲۳    
آیا به خاطر دارید آخرین باری که به چشم، گوش، کلیه یا کبدتان فکر کرده اید کی بوده است؟ یا چه زمان کنجکاو شدید تعداد گلبول های قرمز خونتان را بدانید؟ یا روزی که توجه تان به اعضایی مثل تیرویید یا ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۱۱    
شورای صنفی نمایش، پیشنهاد 12 فیلم را برای درخواست اکران در برنامه نوروزی سینماها تایید کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۸    
پرواز مسیر قشم- مشهد به شماره 5262 شرکت هواپیمایی آتا که قرار بود ساعت 20 شب گذشته، فرودگاه قشم را به مقصد مشهد ترک کند، امروز صبح پس از بیش از 12 ساعت تاخیر انجام شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۲    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای از سه داور ایرانی برای حضور در دوره آموزشی داوری دعوت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۴:۵۳    
در بازار امروز - دوشنبه - سکه تمام طرح جدید با کاهش حدود 5000 تومانی به قیمت یک میلیون و 196 هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا 3821 تومان قیمت دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۴:۴۱    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، کودکان پیش دبستانی که چرت نیمروزی دارند در یادگیری کلمات جدید مهارت بهتری دارند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۴:۲۹    
آمازون می گوید ممکن است تحت قانون موسوم به Iran Threat Reduction and Syria Human Rights Act به دلیل مراوده با ایران جریمه شود و به همین دلیل رابطه تجاری با اکانت های ایرانی را قطع می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۴:۲۳    
سالانه 20 میلیون نفر از کره جنوبی به سایر کشورها سفر می کنند. به گفته نماینده وزارت گردشگری کره جنوبی، خیلی از آنها آمریکا ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۴:۱۷    
موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج دارای املاکی است که به دلیل رکود مسکن خریدار ندارد و اگر به فروش برسد می توان بخشی از طلب سپرده گذاران را پرداخت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۴:۱۷    
یک بخاری کوچک باعث آتش سوزی مهیب در کانکس های پیمانکار اصلی ورزشگاه سامارا به عنوان یکی از میزبان های جام جهانی 2018 روسیه شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۴:۰۸    
کیانوش رستمی دارنده مدال طلای وزنه برداری المپیک ریو، مدالش را به سردار سلیمانی تقدیم کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۴:۰۲    
فیلم بتمن لگویی در تعطیلات آخر هفته با فروش 55.6 میلیون دلار در راس باکس افیس آمریکا جای گرفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۵۶    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خواستار ورود دستگاه های نظارتی در خصوص برداشت بی رویه خاک در جزیره هرمز شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۴۷    
جایزه و نشان جهانی لاروس فردا به بهترین ورزشکار پارالمپین جهان در موناکو اعطا می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۴۷    
قانون تنبیه دانش آموزان، شرایطی را نیز برای مدیران مدرسه جهت تنبیه فراهم کرده است که شامل تذکر، اخطارشفاهی در حضور دانش آموزان، تغییر کلاس، اخطارکتبی، اخراج موقت و انتقال به مدرسه دیگر است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۳۸    
مصرف ادویه جات در رژیم غذایی علاوه بر عطر و طعمی که دارند، از نظر سلامتی بسیار مهم است. ادویه ها و گیاهان معطر علاوه بر اینکه مقدار کمی ویتامین، املاح و فیبر به غذا اضافه می کنند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۳۲    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است مهدی رحمتی با فحاشی هایش درون زمین آغازگر درگیری های داربی هشتاد و چهارم بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۶    
دادستان پاکدشت از دستگیری فردی خبرداد که ادعای خدایی در روی زمین می کرد و مدعی شده است که در شمایل حضرت موسی (ع) آمده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۰    
الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از خودش روبه روی محل برگزاری جشنواره فیلم برلین منتشر کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۱۷    
نخستین دوره مسابقات والیبال برفی در ایران با قهرمانی تیم روسیه به پایان رسید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۱۴    
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به شدت بارش ها در استان محور قزوین _ زنجان در حال حاضر بسته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۵۶    
بارش برف و برودت هوا در برخی از استان های کشور منجر به تعطیلی مدارس شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۷    
خامه سرشار از چربی است. اما مصرف آن می تواند فوایدی هم داشته باشد. باید توجه داشت که مصرف خامه پاستوریزه در حد مناسب برای کودکان، مشکلی ایجاد نمی کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۳۵    
سازنده فیلم تحسین شده من، دانیل بلیک در حالی دیشب روی صحنه جایزه بفتا رفت که از فرصت خود استفاده کرد تا دولت را به باد نقد بگیرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۳۲    
آنچه در زیر می خوانید، گزارشی است از تولد اولین نوزاد پاک در اولین مرکز اقامتی مدل طبی زنان و مادران باردار معتاد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۲۶    
احسان علیخانی امسال هم قرار است با سه ستاره به شبکه سه بیاید و بعد از آن ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه را نیز اجرا کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۱۷    
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که حرکت دروازه بان این تیم در دربی کاملا حرفه ای بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۱۴    
سعید عزت اللهی در کنار خواهر و پدرش
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۱۱    
نخست وزیر کانادا و رئیس جمهور آمریکا امروز(دوشنبه) با یکدیگر دیدار و درخصوص مسائلی از جمله تجارت و همکاری های دو جانبه گفتگو می کنند. دو طرف همچنین در نشستی درباره زنان نیز شرکت خواهند کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۸    
خاتون خیدر زن مبارز ایزدی است که برای رسیدن به هدفی بزرگ، زندگی در شرایط سخت نظامی را به جان خریده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۲    
اسطوره آرژانتینی باشگاه ناپولی با بازیکنان این تیم راهی مادرید می شود تا به آنها برای مصاف با رئال روحیه بدهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۵۳    
یک لحظه خشم آقای معلم سبب شد 10 سانت از مداد تیز در سر دانش آموز 10 ساله فرو رود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۴۷    
طبق نتایج یک تحقیق جدید، دخترانی که سن بلوغ شان 13 سالگی یا پایین تر است احتمالاً 1.8 برابر بیش از دخترانی که در سن 15 سالگی بلوغ می شوند در معرض ریسک سکته قرار دارند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۵    
آلبوم Sing Me Home به سرپرستی یویوما و آهنگسازی و نوازندگی کیهان کلهر برنده جایزه ِگرَمیِ بهترین موسیقی جهانی در پنجاه و نهمین دوره این رویداد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۵    
همت دولتمردان، قلم صاحب نظران، مشورت با اساتید و حقوقدانان مجرب در حوزه حقوق بین الملل همه و همه موجب شد لایحه تفصیلی شکایت ایران از آمریکا درباره اموال توقیف شده در دیوان بین المللی دادگستری ثبت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۲    
همزمان با برگزاری سی امین جشنواره بین المللی خوارزمی از 19 نفر از برگزیدگان این دوره با حضور وزیر علوم تقدیر به عمل می آید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۲۶    
تیم نیویورک نیکس در ادامه بازی های خود در لیگ NBA، سان آنتونیو اسپرز را شکست داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۱۴    
سایت انگلیسی به تمجید از رضا قوچان نژاد پرداخت که توانسته این فصل درخشش بسیار خوبی در تیم هیرنفین داشته باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۸    
تا همین سه سال پیش بود که دیگر کسی دل و دماغ رفتن به پارک دباغیان را نداشت. پارکی که روزگاری به عنوان بزرگترین پارک شهر بندرعباس شناخته می شد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست تیمش در دربی84 توصیه ای جدی به شاگردان خود داشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۵۶    
معاون اداره مخطوطات آستان قدس رضوی از تدوین چهار جلد دیگر از فهرستگان نسخ خطی اهدایی مقام معظم رهبری به این گنجینه خبر داد و گفت: ایشان تاکنون 15 هزار نسخه خطی به آستان قدس اهدا کرده اند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۵۰    
عکسی جالب از حضور یک روحانی در ورزشگاه آزادی تهران را مشاهده میکنید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۴۷    
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ولایت ارتش گفت: هواپیمایی که در جاسک سقوط کرد کاملا دست ساز بوده که به صورت آزمایشی به پرواز درآمده است و جنجال رسانه ای در این زمینه بی مورد است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۴۷    
در مراسم بفتا که دیشب در لندن برگزار شد لالالند با دست پر و با کسب پنج جایزه به خانه برگشت.
  • ۱