پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۲:۳۵Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 19 بهمن 1395 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 31 فروردین 1395 ستاره نیوز 30 اردیبهشت 1395 ستاره نیوز 31 خرداد 1395 ستاره نیوز 31 تیر 1395 ستاره نیوز 31 مرداد 1395 ستاره نیوز 31 شهریور 1395 ستاره نیوز 29 مهر 1395 ستاره نیوز 30 آبان 1395 ستاره نیوز 30 آذر 1395 ستاره نیوز 30 دی 1395 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 1 بهمن 1395 ستاره نیوز 2 بهمن 1395 ستاره نیوز 3 بهمن 1395 ستاره نیوز 4 بهمن 1395 ستاره نیوز 5 بهمن 1395 ستاره نیوز 6 بهمن 1395 ستاره نیوز 7 بهمن 1395 ستاره نیوز 8 بهمن 1395 ستاره نیوز 9 بهمن 1395 ستاره نیوز 10 بهمن 1395 ستاره نیوز 11 بهمن 1395 ستاره نیوز 12 بهمن 1395 ستاره نیوز 13 بهمن 1395 ستاره نیوز 14 بهمن 1395 ستاره نیوز 15 بهمن 1395 ستاره نیوز 16 بهمن 1395 ستاره نیوز 17 بهمن 1395 ستاره نیوز 18 بهمن 1395 ستاره نیوز 19 بهمن 1395 ستاره نیوز 20 بهمن 1395 ستاره نیوز 22 بهمن 1395 ستاره نیوز 23 بهمن 1395 ستاره نیوز 24 بهمن 1395 ستاره نیوز 25 بهمن 1395 ستاره نیوز 26 بهمن 1395 ستاره نیوز 27 بهمن 1395 ستاره نیوز 28 بهمن 1395 ستاره نیوز 29 بهمن 1395 ستاره نیوز 30 بهمن 1395 
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۱    
نگار عابدی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون و همسرش سابق (هدایت هاشمی) تولد 46 سالگی خود را در کنار پدر و مادرش جشن گرفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۵۱    
گرانترین لباس عروس دنیا به قیمت 16 میلیون دلار بر تن دختر شاهزاده سعودی لباسی تماماً از طلای خالص است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۶    
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۰۹    
برخی از فروشندگان کشور انگلیس این گوشی را در لیست فروش خودشان برای اواخر اسفند ماه قرار داده اند. اگر این خبر صحت داشته باشد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۰۳    
شرکت تاکسی آنلاین "اوبر" با هدف ساخت خودروهای پرنده، یکی از مهندسان ناسا را استخدام کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۶    
کارگردان فیلم سینمایی اسرافیل گفت: زنان فیلم های من همیشه کنشگر و فعال هستند هر چند شاید در بدو امر اینطور به نظر بیاید که منفعل اند اما یک لحظه رستاخیزی دارند که بلند می شوند و عمل می کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۳    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حداقل حقوق امسال 860 هزار تومان است گفت: میزان حداقل حقوق برای سال آینده یک میلیون و 200 هزار تومان تعیین شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۲۷    
مدیرعامل استقلال گفت که از صداوسیما شکایت خواهند کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۲    
زنان عربستانی با به راه انداختن کمپینی خواستار تحریم ازدواج با مردان آن کشور و پذیرش درخواست ازدواج مردان غیر عربستانی شده اند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ما اورانیوم طبیعی به اندازه کافی نداشتیم که به تنهایی صنعت هسته ای را ادامه دهیم البته هر توافقی بده و بستان است اما در مجموع به نفع ما است و مخالفت های ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۹    
بازیگر فیلم سینمایی خفگی گفت: در کارنامه بازیگری ام فکر میکنم نقشی که در فیلم خفه گی آقای جیرانی داشتم، سیاه ترین و تلخ ترین نقشم بود و به تعبیر نام خود فیلم خفه ترین نقشم محسوب می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۶    
آزاده نامداری و همسرش در هشتمین روز از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت واقع در برج میلاد حضور یافت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۰    
دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: آن هایی که از نامزدی در جشنواره فیلم فجر انصراف داده اند میل خودشان است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۱۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وجود دانشمندانی متعهد که با روحیه جهادی و با اعتقاد تمام عیار به خویشتن در عرصه صنعت دفاعی کار می کنند مهمترین نقطه قوت این صنعت است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۹    
طراح جلوه های ویژه بصری فیلم سارا و آیدا درباره حاشیه های به وجود آمده درباره نامزدی این فیلم در بخش جلوه های ویژه میدانی توضیح داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۶    
رییس جمهور با تبریک دهه فجر و دعوت به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: در شرایط امروز جهانی ضروری است که بیش از هر روز با ایستادگی بر اهداف انقلاب و وحدت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۴۲    
ازدواج با اتباع خارجی مشمول قوانین و مقرراتی است که در صورت نادیده گرفته شدن مشکلات زیادی را به همراه دارد؛ کودکان بی هویت و شناسنامه تنها یکی از مصائب شوهر خارجی است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال عملکرد شاگردانش را در دیدار مقابل السد قطر ستود و گفت: فاصله ما تا خوشبختی فقط یک ضربه بود که آن را هم مهدی رحمتی گرفت و خوشحالی را به هواداران مان هدیه داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۱۸    
تیم فوتبال استقلال با برتری برابر السد قطر به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۰۳    
رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با تاکید بر ضرورت تولید واکسن تزریقی فلج اطفال دراین موسسه، گفت: ایران باید بتواند واکسن فلج اطفال تزریقی تولید کند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۴۸    
زن و شوهر همراه با مادرزن در مسیر دادگاه خانواده هستند که مرد "اسلحه شاه کشی" را از جیبش درمی آورد و به سمت زن شلیک می کند، اما ... .
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۲۷    
شرکت ال جی رسما دعوت نامه های معرفی گوشی جدید خودش را برای خبرنگاران ارسال کرد. گوشی جدیدی که قرار است در تاریخ 8 اسفند ماه در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۲۷    
با استفاده از مواد مغذی ضروری مانند پروتئین، چربی و کربوهیدرات پیچیده، ویتامین ها و مواد معدنی می توان شرایط را برای عملکرد صحیح و مبارزه با علائم خستگی فراهم کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۱۲    
تهیه کننده فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد برخورد با این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را عادلانه ندانست و از مردم به دلیل حمایت از فیلم تشکر کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۱:۴۸    
یک روان شناس گفت: وادار کردن کودک به سکوت، زمانی که تمایل به صحبت کردن دارد، باعث شکل گیری عواطف منفی می شود و حتی ممکن است او را دچار لکنت زبان کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۱:۲۷    
با وجود ثبت 4 باخت متوالی در کارنامه روسونری، سرمربی این تیم از نتایج و عملکرد تیمش دفاع کرد و از برطرف شدن اختلافات میان او و مهاجم کلمبیایی تیمش خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۱:۰۳    
مشاور مشارکت های اجتماعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: خبر عدم ترخیص امیر محمد به علت هزینه های سنگین بیمارستانی کذب است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۰:۵۱    
یعقوب پشوتنی وزنه بردار استان بوشهر با مجموع 268 کیلوگرم به سه مدال طلای دسته 62 کیلوگرم قهرمانی کشور رسید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۰:۳۶    
مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: تولید و تبلیغ نوعی روغن که به عنوان "روغن جامد سالم" معرفی می شود، برخلاف ضوابط و تهدید کننده سلامت مردم است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۰:۱۸    
رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین پیام توئیتری خود مجدداً ادعاهای ضد ایرانی اش را تکرار کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۰:۰۳    
نهمین روز جشنواره فیلم فجر هم با اعتراض و گلایه اهالی رسانه نسبت به عدم مدیریت صحیح در پردیس سینمایی ملت، سپری شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۹:۴۸    
ژاپن با 52، فرانسه با 28، لوکزامبورگ و هلند با 26.4، پرتغال با 21.3، بلژیک با 19.3، نروژ با 14، آیسلند با 13 و سوئد با 10هفته، بیشترین میزان مرخصی زایمان را به مردان می دهند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۹:۳۶    
وزیر خارجه روسیه با بیان این که کشورش به دنبال همکاری سازنده با کابل است از مشارکت دادن طالبان در مذاکرات سیاسی افغانستان حمایت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۹:۲۷    
وزیر ورزش و جوانان دو معاونش را به عنوان نماینده خود در مجمع دو تیم سرخابی پایتخت معرفی کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۹:۱۲    
اگر جزء آن دسته افرادی باشید که برای جابجاشدن و تردد روزانه در پایتخت با موسسات کرایه تاکسی سرو کار دارید، به طور قطع این روزها نام آژانس های آنلاینی همچون تپسی و اسنپ را زیاد شنیده اید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۹:۰۳    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه پزشک تبریزی هنوز به قتل همسرش اعتراف نکرده است، گفت: وی مدعی بود که من غذاها را تهیه کردم ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۸:۵۱    
بسیاری از این نوع فراموشی ها جدی نیستند. کمبود خواب، برخی داروها، حتی استرس می توانند باعث ضربه کوتاه مدت به حافظه شوند. ولی خوشبختانه مغز انعطاف پذیر است و این شرایط را تغییر و بهبود می بخشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۸:۳۶    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از طرح جدید این بانک برای تسریع در امور ازدواج جوانان خبر داد و گفت: در این طرح به شرط سپرده گذاری تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 80 میلیون تومان وجود دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۸:۲۷    
سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس دوباره نام مهاجم ایرانی اش را پس از غیبت در بازی های سوپر لیگ یونان در فهرست 18 نفره بازی این تیم در جام حذفی قرار داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۸:۲۱    
محسن قرایی کارگردان سد معبر نسبت به کاندید نشدن حامد بهداد در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعتراض کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۸:۱۲    
ملانیا ترامپ و رفتارهای عجیبش ، او را نزد طرفداران جناح چپ به یک "قهرمان مردمی" تبدیل کرده است؛ جناح چپی که مایل است تصور کند که او نزد شوهر شرم آورش همچون یک "گروگان" زندانی است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۵۱    
جی.کی. رولینگ نویسنده رمان های هری پاتر یکی از فعال ترین نویسنده ها در مقابله با رئیس جمهور آمریکاست و حالا حمایت ریکی جرویس را هم از آن خود کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۴۲    
دونالد ترامپ در سفرش به نیویورک برای حضور در یک مراسم پارتی در طول مسیر اسکورت شدیدی همراه وی بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۷    
اتهامش سرقت لاستیک خودرو است، خودش می گوید در یکی از خیابان های تهران نمایشگاه فروش خودرو دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۱    
پل آستر داستان نویس مشهور آمریکایی در مصاحبه خود از آمریکای پس از ترامپ و چاپ مهم ترین کتاب عمرش در 70 سالگی می گوید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۱۲    
مدیرکل درمان تامین اجتماعی تهران از حذف دفترچه های بیمه تامین اجتماعی در 19 مرکز درمانی تهران خبر داد و گفت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۵۷    
مهران غفوریان و همسرش در کاخ رسانه جشنواره فجر را ببینید:
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۵۷    
رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید با انتقاد از شیوه جدایی مهاجم آرژانتینی پیشین این تیم او را یک احمق توصیف کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۵    
بر اساس پیش بینی ها، تیم تحت هدایت کارلوس کی روش در رده بندی جدید فیفا سه پله سقوط خواهد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۳۹    
کاهو سرد و تر است و سکنجبین مزاج گرم و خشک دارد. چون سکنجبین از ترکیب سرکه و عسل درست می شود، به اندازه معین جوشانده می شود و آثار گرم و خشکی را بر جای می گذارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۳۳    
رییس اتحادیه قالیشویان نرخ های شست وشوی انواع قالی و موکت همچنین چگونگی انتخاب قالیشویی های مجاز را اعلام کرد و حقوق مصرف کننده را در صورت هر گونه مشکل در زمینه شست و شوی فرش تشریح کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۹    
امیر آقایی برای "بدون تاریخ ،بدون امضاء"، محسن تنابنده برای "فراری"، مهرداد صدیقیان برای "ماجرای نیمروز"، علی مصفا برای "تابستان داغ"، حمید فرخ نژاد برای "خوب، بد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۳    
معاون عمرانی استاندار کرمان، 20 روز به شورای شهر فرصت داد تا خانه – شهر کرمان را برای تخریب تخلیه کند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۱    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل در مقر نخست وزیری انگلیس
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۶    
پروبیوتیک ها غذای باکتری های خوب معده هستند. با خوردن غذاهای سرشار از پروبیوتیک نه تنها به گوارش خود بلکه به تقویت حصار معده نیز کمک خواهید کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۰    
اتسوکو هیروسه، پیانیست ژاپنی است که به دعوت ارکستر سمفونیک تهران، به ایران آمده تا دو شب در کنار این ارکستر بنوازد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۷    
یازده بازیکن تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل السد قطر مشخص شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۴    
سخنگوی دولت گفت: پس از 38 سال فراز و فرود در انقلاب اسلامی در پایان سال 2016 ایران هجدهمین قدرت بزرگ اقتصادی جهان به شمار می آید و به اعلام بانک جهانی جمهوری اسلامی با ثبات ترین اقتصاد را در منطقه ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۱۸    
سحر صباغ سرشت تهیه کننده و نگار آذربایجانی کارگردان فصل نرگس که به موضوع اهدای عضو می پردازد درباره روند نگارش فیلمنامه و شکل گیری فیلم توضیح دادند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۱۵    
در صف های بلیت فروشی ورزشگاه آزادی جمعیت زیادی از تماشاگران استقلال دیده می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۱۲    
مهران احمدی از فضای سینما طی چند سال اخیر و علت انتخاب نقش هایش گفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۶    
امیرحسین مقصودلو در اینستاگرامش نوشت که از شایعات منتشر شده درباره حضورش در سنتوری 2 هیچ اطلاعی ندارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۳    
یک روزنامه ایتالیایی مدعی شد سرمربی پیشین اینتر گزینه سرمربیگری میلان از فصل آینده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۵۷    
تیم مس کرمان با شکست بادران تهران 39 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی لیگ یک کشور در پایان هفته بیست و سوم صعود کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۵۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن بیان اینکه طی 14 سال اخیر چیزی به اسم بیماری فلج اطفال در کشور نداشتیم بر ضرورت تداوم حمایت از شرکت های دانش بنیان با قاطعیت بیشتر تاکید کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۸    
اگر سوهان کاری ناخن ها را به درستی و دقیق انجام ندهید، این اتفاق می تواند ناخن های شما را ضعیف و آسیب پذیر کند. بنابراین، قبل از هر چیزی باید ابزار مناسبی برای سوهان کاری ناخن ها انتخاب کنید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۳۶    
بازیگر مجموعه خانه ما از ویژگی های این سریال گفت و اینکه امیدوار است مردم آن را در نوروز ببینند و دوست داشته باشند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۷    
مسئول کمیته پیگیری مطالبات وزارت نفت گفت: هنوز تغییری در پرداخت بدهی های بابک زنجانی به شرکت نفت حاصل نشده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۸    
دبیر نخستین جشنواره موسیقی سبز ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های انجام گرفته، از معرفی هیات داوران بخش های مختلف در هفته آینده و دعوت از هنرمندان مطرح برای حضور در جشنواره خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۶    
آنهایی که در انتظار بودند تا قسمت دوم جنگ جهانی Z با بازی برد پیت را تابستان تماشا کنند باید تا زمانی نامعلوم منتظر بمانند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۳    
عاقبت امیرعباس هویدا
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۷    
افسردگی، وضعیتی جدی است که می تواند افراد بسیاری را در دوره های مختلف زندگی شان تحت تاثیر خود قرار دهد. شما نباید به خاطر افسردگی خود شرمنده باشید یا احساس گناه کنید ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۸    
پژوهشگران پارک علم و فناوری تهران دستگاه تبدیل پودر به قرص را برای داروهای گران قیمت تولید کردند که به گفته آنها به دلیل کنترل فشار در آن، از این دستگاه می توان برای تولید قرص های گیاهی نیز بهره برد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۲    
کلایو اوون بازیگر مطرح سینمای جهان با بازی در نمایش ام. باترفلای به تئاتر برادوی بازمی گردد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۶    
فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۱    
مونا و ندا دو کودک 16 و 2 ماهه، 25 روز را در آلاچیق یکی از باغ های شهریار گذرانده اند و در این مدت توسط مادر و فردی ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۵    
وزیر ورزش و جوانان گفت: سرپرستی داورزنی در فدراسیون والیبال شغل محسوب نمی شود و بنابراین وی دوشغله نیست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۲    
ترامپ برای جلوگیری از ریزش موی سر خود یک نوع داروی پروستات مصرف می کند
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۳    
حکایت کمدی های جشنواره جالب توجه است. فیلم هایی که معمولا هر سال در صدر انتخاب های مردمی قرار دارند و خیلی مورد توجه داوران نیستند و به قولی جدی گرفته نمی شوند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۳    
حمید رسولیان کاندیدای سیمرغ بخش جلوه های ویژه میدانی فیلم فجر برای فیلم چراغ های ناتمام گفت که من خود را مرید شهید آوینی و اندیشه های وی می دانم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۴    
رییس پلیس آگاهی تهران از دستگیری 140 سارق و مجرم طی عملیاتی همزمان خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۴۸    
یکی از آثار تالیفی داریوش طلایی در حوزه موسیقی اثر برگزیده بخش هنر سی و چهارمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۴۲    
محققان دریافته اند قرارگیری در معرض دود سیگار دست دوم، حتی قبل از بارداری، می تواند منجر به اختلال در رشد مغز جنین شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۶    
مجید خراط ها خواننده با انتشار متنی در اینستاگرام خود تاکید کرد هیچ ممنوعیتی برای ادامه فعالیت های او در زمینه موسیقی وجود ندارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۳    
ضیافت نهار اسکار در قالب یک مهمانی غیر رسمی با حضور 163 تن از نامزدهای امسال اسکار 2017 برگزار شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۳    
علی دانش منفرد دبیر اجرایی کمیته استقبال از امام می گوید: شهید مطهری، شهید مفتح و آیت الله خامنه ای بودند که می گفتند برای ورود چه کسی به مدرسه رفاه کارت صادر کنیم این طور نبود که هر کسی وارد شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که زبان اوباما را می فهمیدند، ممکن است زبان ترامپ را نفهمند اما ما متوجه هستیم که ترامپ استعداد این را دارد که بتوانند وی را به سمت جنگ بکشانند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۱    
مالک باشگاه ناپولی ادعا کرد که تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می تواند کهکشانی ها را شکست دهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۸    
انفجار یک باب منزل مسکونی در شهر قزوین دختر جوانی را دچار سوختگی شدید و روانه بیمارستان کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۶    
رکابزن جوان طلایی ایران گفت: مدال طلای اسکرچ انگیزه ام را برای مسابقه دیگرم بیشتر کرده است و البته انتظار کسب این مدال را هم داشتم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۸    
پسر معتاد که بعد از قتل جسد مادرش را در روستای "چهل گیز" سوزانده بود اعترافات هولناکی را مطرح کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۵    
زمانی که جنین به قدرکافی ویتامین E دریافت نکند، ممکن است مادر باردار در معرض سقط جنین قرار گیرد، چراکه کمبود این ویتامین از رشد اعضای حیاتی بدن نوزاد جلوگیری می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۲    
رکابزن جوان ایران در ماده اسکرچ موفق به کسب مدال طلای آسیا شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۳۳    
در ادامه دیدارهای NBA، تیم کلیولند کاوالیرز با درخشش لبران جیمز از سد میزبان خود واشنگتن ویزاردز گذشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۳۳    
نمایش لیرشاه به کارگردانی محمد عاقبتی از 24 بهمن ماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۷    
مردی که متهم است همسر صیغه ای اش را به قتل رسانده، هفته گذشته پای میز محاکمه رفت و ادعا کرد همسرش خودکشی کرده و در مرگ او نقشی نداشته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
بازیگر گشت ارشاد با مدل موی عجیب خود سوژه عکاسان شد.
  • ۱