پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۱:۲۹Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 20 بهمن 1395 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 31 فروردین 1395 ستاره نیوز 30 اردیبهشت 1395 ستاره نیوز 31 خرداد 1395 ستاره نیوز 31 تیر 1395 ستاره نیوز 31 مرداد 1395 ستاره نیوز 31 شهریور 1395 ستاره نیوز 29 مهر 1395 ستاره نیوز 30 آبان 1395 ستاره نیوز 30 آذر 1395 ستاره نیوز 30 دی 1395 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 1 بهمن 1395 ستاره نیوز 2 بهمن 1395 ستاره نیوز 3 بهمن 1395 ستاره نیوز 4 بهمن 1395 ستاره نیوز 5 بهمن 1395 ستاره نیوز 6 بهمن 1395 ستاره نیوز 7 بهمن 1395 ستاره نیوز 8 بهمن 1395 ستاره نیوز 9 بهمن 1395 ستاره نیوز 10 بهمن 1395 ستاره نیوز 11 بهمن 1395 ستاره نیوز 12 بهمن 1395 ستاره نیوز 13 بهمن 1395 ستاره نیوز 14 بهمن 1395 ستاره نیوز 15 بهمن 1395 ستاره نیوز 16 بهمن 1395 ستاره نیوز 17 بهمن 1395 ستاره نیوز 18 بهمن 1395 ستاره نیوز 19 بهمن 1395 ستاره نیوز 20 بهمن 1395 ستاره نیوز 22 بهمن 1395 ستاره نیوز 23 بهمن 1395 ستاره نیوز 24 بهمن 1395 ستاره نیوز 25 بهمن 1395 ستاره نیوز 26 بهمن 1395 ستاره نیوز 27 بهمن 1395 ستاره نیوز 28 بهمن 1395 ستاره نیوز 29 بهمن 1395 ستاره نیوز 30 بهمن 1395 
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۲۱:۳۶    
لوکوربوزیه، معمار بزرگ می گوید: "معماری بازی هنری هنرمندانه، دقیق و خیره کننده مجموعه ای از اجسام ساخته شده در زیر نور است. " با خواندن این جمله بیش از پیش به اهمیت نور پی می بریم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۰۹:۴۸    
ابرو گوندش خواننده و بازیگر 42ساله سرشناس ترکیه بخاطر ازدواج با رضا ضراب که یک تاجر ایرانی می باشد در بین ایرانی ها به شهرت بیشتری دست یافت اما پس از دستگیری این تاجر ایرانی, از وی جدا شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۸:۱۸    
کارگردان شکرستان گفت: جواد فرحانی تهیه کننده شکرستان شرایطی را فراهم کرد تا دوستانمان در مجموعه کلاه قرمزی بتوانند به راحتی در تمرین های این مجموعه محبوب عروسکی حاضر شوند و در عین حال در شکرستان نیز ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۸:۰۰    
الناز شاکردوست در جشنواره فیلم فجر
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۲۲:۳۸    
قائم مقام مدیرعامل انجمن صرع ایران از وجود 840 هزار مبتلا به صرع در کشور خبر داد و گفت: هزینه تشخیص و درمان بیماران مقاوم به دارو در حدود 50 میلیون تومان برآورد می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۹:۵۷    
مطالعات دانشمندان تغذیه نشان داده است مصرف آجیل، بدن را سم زدایی می کند و می تواند نقش مؤثری را در پیشگیری از سرطان و عدم ابتلا به آن ایفا کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۹:۰۳    
در تصاویر زیر ملکه بریتانیا را در ایستگاه قطار نورفولک و در حال بازگشت به لندن پس از سپری کردن تعطیلات آغاز سال نو در این منطقه مشاهده می کنید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۸:۲۷    
یک متخصص داروسازی بالینی گفت: مصرف بیش از حد ویتامین D بدون نظر پزشک نشانه هایی همچون کمبود آن را در بدن به جا می گذارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۸:۲۱    
بیماری نادر امیر حسین| امیر حسین کودک 5 ساله ای است که از بیماری نادر mps رنج می برد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۶    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان ضمن هشدار نسبت به تخریب عرصه های جنگلی و مرتعی و خصوصا جنگل های دست کاشت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۵۱    
خانواده رضا شفیعی، آتش نشان 27 ساله در تدارک برگزاری جشن عروسی او و همسر عقد کرده اش بودند که پسرشان به جای بردن عروس به خانه بخت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۳۶    
قرار دادن غذاهایی که باعث تقویت بینایی کودکان می شوند، در برنامه غذایی آنها، ضروری است. چشم های کودکان با مصرف برخی مواد مغذی و غذاها، بهبود می یابد و تقویت می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۷    
شون اسپایسر در حالی به عنوان سخنگوی دولت جدید آمریکا مشغول فعالیت است که رئیس جمهوری این کشور مکررا از انتخاب وی اظهار پشیمانی کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۱    
پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس می گوید تیم ملی صعودی بی دغدغه به جام جهانی خواهد داشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۶    
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آمادگی پلیس برای برگزاری هر چه باشکوه و امن تر راهپیمایی 22 بهمن از ورود خودروی جدید به ناوگان خودرویی پلیس خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۵۷    
خانواده شاهرخ پورمیامین - نوازنده موسیقی پاپ - پس از رفتن بر سر مزار او متوجه شدند که سنگ مزار این هنرمند، به نام فرد دیگری تغییر پیدا کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۴۸    
اعتقاد بسیاری از قدیم بر این بوده که زود بخواب و زود بیدار شو تا سالم و ثروتمند و عاقل باشی؛ بر همین اساس، ضرب المثل سحرخیز باش تا کامروا شوی معروفیت زیادی دارد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی با استقلال گفت: با توجه به نتایجی که هر دو تیم کسب کرده اند، مشخص است که داربی بزرگی پیش رو داریم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۶    
معاون بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: 93 درصد اعدام ها در ایران مربوط به مواد مخدر است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۵۷    
هرگز نوزاد خود را به شدت تکان ندهید، زیرا این کار می تواند موجب آسیب مغزی شدید شود و در بدترین حالت می تواند کشنده باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۴۸    
نمایشگاهی از آثار استردادی و تاریخی ایران در موزه ملی برپا شده و سفیر ایتالیا در ایران این نمایشگاه را نتیجه همکاری دو کشور می داند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران ابراز امیدواری کرد، تیمش فردا اولین سه امتیاز خود در نیم فصل دوم لیگ برتر را کسب کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۲۷    
عضو شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا ستاد مدیریت بحران تهران باید همچنان زیر نظر شهرداری باقی بماند یا به بخش های دیگر از جمله فرمانداری منتقل شود ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۲۱    
ایسلند اعلام کرد قصد دارد قانونی که ورود فیلمسازان به این کشور برای ساخت فیلم را آزاد گذاشته و با این کار موجب توجه هزاران توریست به این کشور شده را به چالش بکشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۸    
ورود 200 دستگاه سراتو به ناوگان خودرویی پلیس پایتخت صبح امروز با حضور فرماندهان نیروی انتظامی و پلیس تهران به ناوگان خودرویی پلیس اضافه شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۶    
22 بهمن سال جاری ، سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم برگزار می شود و این در حالی است که طی این سال ها، تهدیدها، تحریم ها و حتی فرصت هایی پیش روی جمهوری اسلامی قرار داشته ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۰    
وقتی شخصی را نمی شناسید و یا کاری را برای بار اول انجام می دهید، این که شک کنید و یا احساس بی اعتمادی داشته باشید، کاملاً عادی است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۵۱    
اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا به نظر می رسد در روزهای اخیر بدون توجه به مسائل سیاسی دنیا در حال لذت بردن از تعطیلات و ماجراجویی در "جزیره نکر" است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۴۲    
از تاریخچه ماساژدرمانی و اسناد تاریخی متوجه می شویم، ماساژ قدیمی ترین شکل درمان جسم و روح است. یکی از نخستین مراجع مکتوب در رابطه با ماساژ را می توان در کتاب طبی سنتی چینی یافت که تاریخ آن به قبل از ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۲۴    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ایران به اجرای توافق هسته ای متعهد است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۱۸    
اخیرا بحث بر سر چگونگی اجرای صحنه ای از فیلم "آخرین تانگو در پاریس" جنجال آفرین شده است. این سکانسی است که در آن شخصیتی که نقشش را مارلون براندو بازی می کند به دختر جوانی که تازه با او در پاریس آشنا ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۹    
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان از صدور ویزای همه اعضای تیم اعزامی به مسابقات آمریکا خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۳    
نشر ایران در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسیر پرفراز و نشیبی را طی کرده است که از سویی به افزایش تعداد عناوین کتاب و از سویی به کاهش شمارگان کتاب گواهی می دهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۵۷    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: در 5 هزار نقطه از کشور مراسم راهپیمایی 22 بهمن در روز جمعه برگزار می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۴۸    
بهمن هاشمی مجری صداوسیما با اشاره به اینکه 25 سال سابقه اجرا دارد، بیان کرد که کسی که 20 سال ریاضی می خواند دکترا می گیرد ولی پیشکسوت های صداوسیما به راحتی کنار گذاشته می شوند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۴۲    
هزاران شرکت در سطح کشور تحت عنوان لیزینگ فعالند و مردم بخشی از سرمایه های خود را درگیر آنها می کنند غافل از آنکه فقط 29 لیزینگ دارای مجوز و قابل اعتبار وجود داشته و مابقی می تواند خطر کلاهبرداری و از ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۴۲    
تیپ بهنوش بختیاری بانوی پرسپولیسی در جشنواره فیلم فجر
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۲۷    
مسئولان فدراسیون فوتبال همچنان به دنبال راهکاری برای فسخ قرارداد اسپانسر البسه تیم ملی هستند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۲۴    
وزیر کشور گفت: ثبت نام انتخابات شوراها در نیمه اول اسفند یعنی یا 6 اسفند یا 12 اسفند برگزار می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۱۸    
وزیر اطلاعات گفت: خبر خوشی از مقابله با تروریست ها داریم، ولی هنوز زمان گفتن آن نرسیده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۱۲    
مهاجم تیم فوتبال استقلال با دست بانداژ شده در محل تمرین امروز آبی پوشان حضور یافت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۰۳    
قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در ادامه نوسانات اخیر در مغازه های سطح شهر به طور متوسط به کیلویی 7300 تومان رسیده است تا با نزدیک شدن به اواخر سال، شیب تندتری در مسیر افزایش قیمت پیدا کرده باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۰۰    
داور ایرانی دیدار تیم های جی یونایتد و جی جیانگ را سوت خواهد زد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۵۷    
اقدامات اعزام سهیلا جورکش به آمریکا برای ادامه درمان با دستور محمدجواد ظریف انجام شد و این قربانی اسیدپاشی اصفهان ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۴۲    
رئیس سازمان بهزیستی گفت: طبق بررسی ها، 80 درصد طلاق ها در پنج سال اول زندگی رخ می دهد و این موضوع از آماده نبودن زوجین برای تشکیل زندگی حکایت دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۳۶    
مرکز مطالعات طول عمر دانشگاه استنفورد در پایگاه اینترنتی خود ضمن اعلام سه عامل اصلی در زمینه طول عمر انسان، از سران کشورها ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۷    
گیتی قاسمی بازیگر سینما و تئاتر درباره حضورش در دو فیلم ویلایی ها و سد معبر و نامزد شدنش به عنوان بازیگر نقش مکمل زن در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر صحبت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۱    
نویسنده و کارگردان بیست و یک روز بعد ضمن تشریح روند شکل گیری ایده فیلم، از رفتار جشنواره فیلم فجر با این اثر انتقاد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۸    
دقایقی قبل مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب وقتی مهتاب گم شد با حضور مقامات کشوری و استانی در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۲    
الن برستین بازیگری که جایزه اسکار در کارنامه اش دارد، در 84 سالگی تجربه کارگردانی را نیز به رزومه کاری اش اضافه می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۶    
با وجود آنکه گاهی گفته می شود یا گفته می شد که در جشنواره فجر تماشای فیلم در سالن رسانه ها برای عوامل فیلم ها نگران کننده است و حتی برخی فیلمسازان که اثرشان در زمان نمایش با کف و سوت و خنده روبه رو ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۳    
داور بین المللی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که می توانستند قضاوت هشتادوچهارمین دربی پایتخت را به چهره های دیگری بسپارند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۵۱    
ترکیب نهایی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در جام جهانی کرمانشاه اعلام شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۵۱    
پژوهشگران کشور به دانش فنی سیستم حلزونی شنوایی دست یافتند که قابلیت شارژ با پاوربانک را دارد؛ این نوآوری در سیستم طراحی شده منجر به کاهش هزینه خرید باتری برای افراد ناشنوا شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۴۲    
طبق نتایج یک مطالعه، داروی ضد سرطان موجب تشدید بازسازی ماهیچه صدمه دیده قلب می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۳۹    
یکی از هواداران تیم فوتبال استقلال پس از پایان بازی با السد قطر دچار حمله قلبی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۳۶    
آیت الله هاشمی به امام (ره) گفت من به عنوان فرمانده جنگ، آتش بس را می پذیرم و شما هم دستور دهید من را دستگیر و محاکمه کنند و حکم اعدام بدهند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۲۷    
رسانه های قطری آهی از سر حذف تیم السد سر دادند و تیترهای مشترکی در مورد حذف این تیم برابر استقلال تهران در ضربه های پنالتی انتخاب کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۲۱    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا، گفت: با توجه به بارش شدید برف و یخ زدگی جاده ها در روز پنج شنبه و جمعه و لازم است شهروندان از سفر به مناطق کوهستانی به خصوص محور هراز، چالوس ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۱۵    
گوران تربورن جامعه شناسی سوئدی است که در حال حاضر در دانشگاه کمبریج مشغول تدریس است. وی سال های متمادی در دانشگاه های سراسر دنیا، از جمله کشورهای اروپای شرقی، بسیاری از کشورهای اروپای غربی ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۰۳    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا صحنه گردان راهبردی همه تهدیدات امنیتی، سیاسی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی و علمی علیه جمهوری اسلامی ایران است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۵۷    
حادثه حریق در ساختمانی در خیابان اشرفی اصفهانی تهران جان یک نفر را گرفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۵۱    
جک نیکلسون که مدتی بود از سینما کناره گیری کرده بود با کریستن ویگ در بازسازی فیلم آلمانی تونی اردمان ظاهر می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۴۸    
مطالعات نشان می دهد میزان سدیم پوست با بزرگ شدن و ضخیم شدن ناحیه مشخصی از قلب یعنی بطن چپ مرتبط است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۲۱    
سنای آمریکا در جریان رأی گیری خود انتصاب بتسی دیواس را به عنوان وزیر آموزش این کشور تائید کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۲    
تیم فوتبال بارسلونا در دیداری پر برخورد که سه اخراجی در پی داشت برابر اتلتیکو مادرید متوقف شد تا با دشواری تمام به فینال جام حذفی راه یابد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۰۳    
کارگردان نمایش پنجره شکسته ، روابط انسانی را مبحث کلی این اثر نمایشی می داند که این روزها در خانه نمایش اداره برنامه های تئاتر روی صحنه است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۴۵    
معاون وزیر کار با اشاره به کاهش نرخ حوادث ناشی از کار از 5.5 نفر به 4.5 نفر طی 3 سال اخیر، از آموزش 2 میلیون ساعت نفر برای پیش بینی مخاطرات در کارگاه های تولیدی و صنعتی خبرداد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۹    
محققان عنوان می کنند زنان باردار از مصرف مقادیر زیاد شیرین بیان در طول بارداری پرهیز نمایند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۲۴    
محققان 83 تغییر جدید را در DNA شناسایی کرده اند که قویاً با تعیین قد انسان مرتبط است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۰    
خوردن روزانه انگور می تواند به حفاظت از مغز در مقابل زوال اولیه عقل مرتبط با بیماری آلزایمر کمک کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۵۷    
عضو شورای فنی کشتی آزاد با اشاره به قرعه آسان ایران در مسابقه های جام جهانی گفت: با این قرعه باید راهی فینال شویم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۵۱    
دونالد ترامپ از زمان آغاز ریاست جمهوری خود تصمیماتی را اتخاذ کرده که جنجال های زیادی را پدید آورده اند اما آیا به راستی ترامپ این تصمیمات را به تنهایی اتخاذ می کند؟
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۳۶    
دهمین روز جشنواره فیلم فجر در سالن رسانه ها تحت تاثیر اعلام نامزدهای بخش سودای سیمرغ و برگزاری مراسم تقدیر از نامزدها در جایی خارج از برج میلاد، چنان خلوت شد که صدای برخی سینماگران درآمد ...