پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۲:۰۶Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 26 بهمن 1395 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 31 فروردین 1395 ستاره نیوز 30 اردیبهشت 1395 ستاره نیوز 31 خرداد 1395 ستاره نیوز 31 تیر 1395 ستاره نیوز 31 مرداد 1395 ستاره نیوز 31 شهریور 1395 ستاره نیوز 29 مهر 1395 ستاره نیوز 30 آبان 1395 ستاره نیوز 30 آذر 1395 ستاره نیوز 30 دی 1395 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 1 بهمن 1395 ستاره نیوز 2 بهمن 1395 ستاره نیوز 3 بهمن 1395 ستاره نیوز 4 بهمن 1395 ستاره نیوز 5 بهمن 1395 ستاره نیوز 6 بهمن 1395 ستاره نیوز 7 بهمن 1395 ستاره نیوز 8 بهمن 1395 ستاره نیوز 9 بهمن 1395 ستاره نیوز 10 بهمن 1395 ستاره نیوز 11 بهمن 1395 ستاره نیوز 12 بهمن 1395 ستاره نیوز 13 بهمن 1395 ستاره نیوز 14 بهمن 1395 ستاره نیوز 15 بهمن 1395 ستاره نیوز 16 بهمن 1395 ستاره نیوز 17 بهمن 1395 ستاره نیوز 18 بهمن 1395 ستاره نیوز 19 بهمن 1395 ستاره نیوز 20 بهمن 1395 ستاره نیوز 22 بهمن 1395 ستاره نیوز 23 بهمن 1395 ستاره نیوز 24 بهمن 1395 ستاره نیوز 25 بهمن 1395 ستاره نیوز 26 بهمن 1395 ستاره نیوز 27 بهمن 1395 ستاره نیوز 28 بهمن 1395 ستاره نیوز 29 بهمن 1395 ستاره نیوز 30 بهمن 1395 
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۱    
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:کمیسیون فرهنگی با دعوت از مسئولان بانک مرکزی در خصوص یکی از مهم ترین نیاز جوانان که مربوط به تسهیلات بانکی است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۷    
پرشیا خودرو در نمایشگاه خودرو تهران در کنار نمایش محصول هاچ بک خود، به سراغ رونمایی از سری2 اکتیو تورر در دو مدل رفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۶    
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۷    
"جاستین ترودو" در ملاقات با ترامپ هدیه ای به وی داد که دیدنی است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۳    
ایوانکا ترامپ با نخست وزیر کانادا دیدار کند ، دو آرایشگر حرفه ای به خانه وی رفته تا وی را برای این دیدار آماده کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۱    
وزیر بهداشت در دیدار با همتای کوبایی خود با اشاره به تشکیل مجدد کمیسیون اقتصادی ایران و کوبا بعد از 5 سال، اظهار داشت: شرایط امروز ایران در فضای بین المللی با شرایط 5 سال پیش متفاوت است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۳۸    
سخنگوی وزارت خارجه ایران گفته بود: انتشار تصویری مشکوک در جریان برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه در جهت ضربه زدن به روابط کشورمان با دولت و مقامات کویت تقبیح می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۰۸    
وزیر بهداشت در یادداشتی با اشاره ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گریزی به جای خالی آیت الله هاشمی رفسنجانی زده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۳:۴۲    
الانترا، یک به روزرسانی عظیم توسط شرکت هیوندای را تجربه کرده و الانترا جی تی 2018 که در نمایشگاه خودروی شیکاگو رونمایی شده یک هاچ بک تمام عیار جدید است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۳:۲۱    
طی سال های گذشته خودروی پرنده یکی از رویاهای انسان بوده است. اکنون کارشناسان صنعت معتقدند این رویا در مرز تبدیل شدن به واقعیت است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۳:۰۶    
همیشه دلم می خواست روزی رو به روی یک اسیدپاش بنشینم و صاف توی چشم هایش خیره شوم بپرسم چرا؟ از پدرشوهر معصومه، شوهر سمیه، برادرشوهر زیور، شوهر محبوبه و ... . سال ها صبر کردم تا بالاخره آن روز رسید ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۲:۴۸    
پس از یک روز کاری شلوغ، ما برای احیای انرژی خود به چند ساعت خواب شبانه خوب نیازمندیم. طی مدت زمانی که خواب هستیم، هم بدن و هم اندام بسیار مهم ما یعنی مغز ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۲:۲۱    
آرش برهانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۲:۰۳    
جمعی از کارکنان روابط عمومی رادیو طی دیدارهایی با توران مهرزاد و ژاله علو جویای حال این دو پیشکسوت عرصه رادیو شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۵۱    
یک فوق تخصص زیبایی و جراحی پلاستیک گفت: تزریق ژل های دائمی به لب عوارض ناگواری به همراه دارد و سبب ایجاد حساسیت، عفونت ، تورم مکرر، گلوله شدن و نکروز (مرگ سلول های بافت زنده) لب می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۳۶    
از کی ما اینقدر مهربان شدیم؟ از چه زمانی توانستیم از آب گل آلود چنین ماهی هایی بگیریم؟ و چگونه وجدان مان اجازه می دهد که اینگونه از خرید و فروش جان مردم سود به دست بیاوریم؟
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۲۱    
فیلیپس به تازگی جدید ترین مانیتور خود موسوم به Moda 245C7QJSB را معرفی کرده است؛ این مانیتور علاوه بر یک طراحی متفاوت، امکانات فراوانی را به همراه دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۱۲    
به مناسبت رقابت های انتخابی شطرنج زنان جهان 63 ورزشکار از سراسر جهان در این مسابقات شرکت کردند که جزو کاروان شطرنج بازان حاضر، رییس فدراسیون شطرنج مولداوی که رییس جمهور این کشور هستند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۱۲    
در آستانه آغاز دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، قهرمان لیگ پانزدهم در شرایط اسف بار مالی قرار دارد و تاکنون نتوانسته اقدامات لازم برای سفر به امارات را انجام دهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۰۳    
کره شمالی اولین آزمایش موشکی بالستیک خود را در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ انجام داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۰:۴۸    
مطالعات جدید محققان نشان داده است که پارو کردن برف می تواند خطر بروز حملات قلبی را افزایش دهد. اگرچه سال ها پیش، حجم برف بارشی زیاد بود ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۰:۳۳    
فاطمه هاشمی در یادداشتی به مناسبت چهلمین روز درگذشت پدرش، خطاب به وی، نوشت: تا روزی که نفس می کشم مانند تو صبر خواهم کرد تا صبر از صبرم خسته شود ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۰:۱۸    
آدم ربایی ساختمان ساز معروف تهران | سرکارگر 31 ساله که طراح اصلی ربودن ساختمان ساز معروف جنوب تهران برای اخاذی 10 میلیاردی بود، به همراه همدستانش شناسایی و دستگیر شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۰:۰۶    
آسیب کبدی می تواند به هر دلیلی از وراثت گرفته تا قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و ویروس ها و یا بیماری های طولانی مدت، خود را نشان دهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۹:۵۱    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به منظور ادای توضیح و پوزش جهت مصاحبه اش علیه مربی تراکتورسازی با وی تماس گرفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۹:۴۲    
دومین کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت با حضور اساتید و محققان ایرانی و خارجی و با پیام سازمان جهانی جهانگردی آغاز شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۹:۲۶    
دولت ترزا می، نخست وزیر انگلیس امروز (سه شنبه) رسما طومار اینترنتی تقاضا برای لغو سفر رسمی دونالد ترامپ به این کشور را رد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۹:۱۷    
باشگاه ذوب آهن تاکید کرد که مسئله محرومیت هافبک تراکتورسازی مدیریت شده و این باشگاه یکی دیگر از قربانیان پرونده هایی است که به عنوان معما در فوتبال ایران باقی می ماند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۹:۰۸    
یک خبرگزاری کره جنوبی گزارش داد، برادر ناتنی رهبر کره شمالی در مالزی کشته شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۹:۰۲    
تحقیقات جدید نشان داده نوع چربی، نه فقط کیفیتش می تواند برای سلامتی بسیار مهم باشد. دریافت ناکافی چربی می تواند برای سلامتتان مضر باشد چون می تواند با سطح هورمونی، سلامت پوست، عملکرد شناختی ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۸:۵۳    
مقامات حمل ونقل شهری در دبی اعلام کرده اند پهپاد تاکسی شخصی را آزمایش خواهند کرد. آنها قصد دارند در ماه جولای بهره برداری عملیاتی از پهپاد تاکسی را آغاز کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۸:۳۸    
هرهفته درتهران 100 جسد مجهول الهویه کشف می شود. این درحالی است که هزینه خرید جسد از باندهای مافیایی صدها میلیون تومان است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۸:۳۲    
فرماندار داراب در استان فارس گفت: با توجه به شدت بارندگی و تداوم آن و همچنین تکمیل ظرفیت سدهای تغذیه مصنوعی بالادست برخی روستاها و احتمال شکسته شدن آنها ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۸:۲۳    
رئیس پلیس راه کشور از ممنوعیت تردد اتوبوس های مسافربری فاقد سامانه سپهتن در جاده های کشور خبرداد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۸:۱۱    
برنامه چشم شب روشن میزبان قباد شیوا کارشناس ارشد گرافیک بود که بیان کرد که مثل یک حفار، ریشه ها را در فرهنگ خودش پیدا می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۸:۰۲    
بازیکن آلمانی تیم والیبال شهرداری تبریز در مصاحبه ای متفاوت با یکی از رسانه های کشورش، درباره ی شرایط فرهنگی و بازی در ایران صحبت های عجیبی مطرح کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۵۳    
روایت خانواده آتش نشان شهیدی که همسرش در پلاسکو به دنبال پیکر سوخته اش می گشت
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۴۱    
بی حسی بدن می تواند در اثر علل مختلفی اتفاق بیفتد، برای مثال نشستن طولانی مدت در یک وضعیت خاص. اما همیشه دلیل آن این قدر پیش پا افتاده نیست ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۳۲    
اقدام عجیب علی ضیاء - مجری برنامه فرمول یک - روی آنتن زنده تلویزیون باعث شد که تهیه کننده این برنامه از مدیر اجتماعی شبکه یک تذکر بگیرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۳۲    
پلیس اتریش فردی را که در روزهای اخیر در شهر زادگاه هیتلر با ظاهری شبیه رهبر آلمان نازی رفت و آمد کرده بود، بازداشت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۲۶    
در سال 1382 با مرگ تعدادی از کارتن خواب ها در تهران، توجه جامعه به این معضل جدی اجتماعی جلب شد. طرح جمع آوری و ساماندهی کارتن خواب ها ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۲    
تیم های کشتی آزاد روسیه و گرجستان برای حضور در رقابت های جام جهانی وارد کرمانشاه شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۳    
عاطفه رضوی و دخترش صبا پاکدل
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۳    
در تصویر زیر سقوط درخت بر روی خودرو در کوی ناصریه اراک را می بینید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۴۷    
الناز شاکردوست در اکران خصوصی رئال-انیمیشن مبارک
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۴۷    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت شروط ایران برای اعزام حجاج به حج تمتع سال آینده را اعلام کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۴۱    
هر ساله مردم به دنبال رژیمی هستند که به آنها در کم کردن وزنشان کمک کند. در حالی که بهتر است مردم سؤال کنند:"چگونه می توانیم غذای سالم بخوریم بدون آن که خودمان را محدود کنیم؟"
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۲    
فیلم جدیدی که با بازی لیام نیسون ساخته می شود موفق شد تا در برلیناله همه امتیازهای نمایشش را برای مناطق مختلف جهان به فروش برساند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۶    
مدیرفنی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که رأی کمیته انضباطی در قبال مهدی رحمتی بی رحمانه بوده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۷    
جواد قارایی کارگردان مستند ایرانگرد فیلمبرداری بخش ششم این مجموعه را تمام کرد و درباره جزئیات این بخش توضیح داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۱    
معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: رسانه ها، شبکه های اجتماعی و روزنامه نگارانی که در دفاع از قانون و مبارزه با فساد و ویژه خواری ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۸    
مراسم اکران مردمی فیلم “هفت ماهگی” شب گذشته با حضور باران کوثری (بازیگر) و هاتف علیمردانی (کارگردان) در سینمای آزادی تهران برگزار شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۲    
بال هلندی سرخپوشان مونیخی از دیدار تکراری دو تیم بایرن و آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا خسته شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۶    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه رای محرومیت کاپیتان این تیم عادلانه نیست، گفت: مبلغ برداشت شده به حساب باشگاه استقلال برگشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۷    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که دولت جدید آمریکا هنوز تماسی با وی و آژانس درباره توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 نگرفته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۱    
در واپسین روزهای آذرماه امسال در روستای طزرک شهر شال از توابع استان قزوین، جنایتی هولناک اتفاق افتاد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۸    
شما هم مانند افراد دیگر در تمام کشورهای جهان، برای درمان عیب انکساری چشم هایتان دو راه در پیش دارید: عینک یا جراحی ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۲۶    
زن نیجریه ای در اتفاق نادر و باور نکردنی پس از دو سال بارداری یک بز به دنیا آورد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۷    
پرویر پرستویی تصویری از گور یک سرباز آمریکایی در اینستاگرام گذاشت و با اشاره به حک شدن نام خلیج فارس بر آن از دورویی دولتمردان آمریکایی انتقاد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۷    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر می دانستم تا امروز هستم، می خواستم قهرمان جام جهانی و اروپا شوم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۱    
20 روز پس از سفر وزیر امور خارجه کویت به تهران و انتقال پیام امیر این کشور به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی قرار است رئیس جمهور کشورمان فردا سفری یک روزه به کویت و عمان داشته باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۸    
پزشکان بتازگی نوزاد پسری را تحت عمل جراحی قرار دادند که با چهار پا و دو اندام تناسلی متولد شده بود. به گفته آنها ای عمل موفقیت آمیز بوده و پاهای اضافی از بدنش جدا شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۶    
در حال حاضر فیلم "فروشنده" تنها یک نامزد اسکار نیست، بلکه می تواند به فریاد همبستگی هالیوود در اعتراض به قانون مهاجرتی ترامپ ضد مسلمانان تبدیل شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۳    
16 سال پیش قانون اهدای عضو در مجلس تصویب شد، رسانه های مختلف برای فرهنگ سازی پیشقدم شدند، برای خانواده های فرد مرگ مغزی به تصویر کشیدند و نوشتند و گفتند اگر اهدای عضو کنید ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۱    
در پی استعفای مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا، اوضاع در کاخ سفید آشوب زده توصیف می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۸    
اکران خصوصی رئال - انیمیشن "مبارک” شب گذشته؛ سه شنبه 26 بهمن ماه؛ با حضور عوامل فیلم در سینما آزادی برگزار شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۲    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش باران و برف در کشور طی دو روز آینده، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از پنجشنبه خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۳    
اکران خصوصی رئال – انیمیشن “مبارک” شب گذشته با حضور خاطره اسدی ، الناز شاکردوست (بازیگر اصلی) و دیگر عوامل فیلم در سینما آزادی برگزار شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۰    
در اتفاقی نادر و عجیب در اثر سقوط یک درخت اکالیپتوس بزرگ در یک جشن عروسی در کالیفرنیای جنوبی آمریکا یک تن کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند. گفته می شود شخصی که در این حادثه کشته شده مادر عروس بوده است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۴    
نویسنده برنده جایزه ادبی نوبل، در گفتگو با خبرنگاران در مادرید از مردم جهان خواست تا در برابر ترامپ بایستند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۵    
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: با چه منطقی با سرمربی که از آئین نامه انضباطی بی اطلاع است، صحبت کنیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۳    
وزیر ورزش و جوانان در گفت وگو با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره دلایل صدور ویزا به تیم ملی کشتی آمریکا برای حضور در مسابقات جام جهانی کرمانشاه توضیح داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۲    
رییس سازمان بهزیستی کشور ضمن بیان این که زمان واریز عیدی مددجویان بهزیستی مشخص نیست، از میزان آن نیز اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: مستمری مددجویان طبق موعد مقرر پرداخت خواهد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۶    
مداح مشهور اهل بیت(ع) به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۳    
امیر قلعه نویی به کادر پزشکی تیم تراکتورسازی مأموریتی ویژه داده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۴    
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: چرا 500 میلیون تومان باید به یک مسجد اختصاص داده شود؟ با این بودجه می توان 10 مسجد ساخت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۴    
خواننده سرشناس آمریکایی سبک جاز و برنده هفت جایزه گرمی یکشنبه 24 بهمن در 76 سالگی چشم از جهان فروبست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۸    
کاپتان تیم ملی کاراته گفت: تقدیم مدال هایمان به شهدای مدافع حرم تقدیر کوچکی است مقابل کار بزرگی که این عزیزان کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۲    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید به دلیل دردسرهایی که از بابت تماس تلفنی با سفیر روسیه و رایزنی برای رفع تحریم های مسکو داشته است، مجبور به استعفا شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۳    
رییس جمهوری روابط ایران و اتحادیه اروپا و از جمله لوکزامبورگ را رو به توسعه خواند و تاکید کرد که تهران از گسترش بیش از پیش روابط با کشورهای عضو اتحادیه اروپا در همه حوزه های مورد علاقه استقبال می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۰    
وزیر تجارت سوئد در پاسخ به انتقادات به دلیل پوشیدن روسری در سفرش به ایران گفت که برای رعایت کردن قانون این کار را کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۴۱    
سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از پیروزی تیمش برابر بورنموث در لیگ برتر انگلیس، حرکتی زیبا انجام داد که مورد تحسین اهالی دنیای فوتبال قرار گرفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۳    
ایرج راد، مدیرعامل خانه تئاتر در گفت وگویی به مشکلات تئاتر در کشور ما اشاره می کند. وی تاکید دارد تئاتر هیچ نسبتی با صنعتی شدن ندارد و نباید هم داشته باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۷    
آیا به خانه تکانی علاقه دارید؟ آیا دوست دارید خانه تان را عین دسته گل کنید؟ آیا فکر می کنید این کار سخت است و خیلی زمان می برد؟ حالا که وقت خانه تکانی رسیده اصلا نگران نباشید چون با این راه حل های ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۴    
بیماری سرطان پوست هیو جکمن بازیگر استرالیایی دوباره عود کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۲    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه سازمان حفاظت محیط زیست با همکاری وزارت کشور برنامه پرچم آبی را در سواحل اجرایی می کند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۷    
محققان پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای سازمان انرژی اتمی به دانش فنی تولید رادیوتراپی داخلی دست یافتند و توانستند با کاشت چشمه ید-125 به 55 بیمار مبتلا به تومورهای چشمی و مغزی گام های موثری در درمان این ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۷    
فیلم بعدی ریچارد لینک لیتر کارگردان مطرح با بازی رابرت داونی جونیور و بر مبنای یک اپیزود از پادکست به همه پاسخ بده ساخته می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۷    
پست زیبای بهنوش بختیاری برای همسرش به خاطر روز عشق
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۴    
ماجرا از یک انتخاب شروع شد و کشتی گیر سابق، عضو شورای شهر تهران شد. بار اول مان هم نبود. نمایندگان دیگری هم داشتیم که یک عمر با دوبنده زیر دو خم گرفته بودند و حالا باید با کت و شلوار می نشستند و ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۴    
ولنتاین یک نماد غربی است اما چه کرده ایم که جوانان این مرز و بوم برای ابراز محبت به یکدیگر منتظر چنین روزی هستند؟ آنجا که باید برخورد جدی می کردیم تساهل و تسامح به خرج دادیم و آنجا که باید برخورد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۱۸    
دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس مانند گولچ استرالیایی بالاخره به درب خروجی
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۰۶    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی نرخ جدید انواع میوه و سبزی را در بازار اعلام کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۸:۵۴    
رجب طیب اردوغان در ادامه سفر خود به سه کشور حاشیه خلیج فارس روز دوشنبه وارد ریاض شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۸:۵۱    
یک پژوهش جدید نشان می دهد که جنسیت جنین با پاسخ های ایمنی بدن مادر در ارتباط است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۸:۴۸    
پاری سن ژرمن به فکر جمع کردن آذوقه مناسب است و بنفیکا اولین گام برای پاک کردن آن نفرین ابدی را مقابل ساکنان دیوار زرد بر می دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۸:۳۶    
وصی آیت الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد که در اوراق و دست نوشته های رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام متونی پیدا کردیم که می تواند به عنوان بخش هایی از وصیت نامه سیاسی که ایشان در حال نگارش آن بودند ...
  • ۱