پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۷May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 6 آبان 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 2 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 3 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 4 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 5 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 6 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 7 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 8 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 9 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 10 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 11 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 12 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 13 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 14 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 15 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 16 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 17 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 18 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 19 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 20 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 21 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 22 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 23 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 24 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 25 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 26 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 27 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 28 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 29 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۴۷    
اطلاعات 1300 نفر هنرجو شرکت کننده در کلاس های اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره ساماندهی و ثبت شد .
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۶    
مجموعه آثار زنده یاد حمید سبزواری، پدر شعر انقلاب سیزدهم آبان در سالن سوره حوزه هنری رونمایی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۱    
به مناسبت برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) در تهران و شهرری و به منظور حمل و نقل راحت تر زائران در مسیر بازگشت، 500 اتوبوس در 6 ایستگاه خدمت رسانی می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۹:۵۴    
معاونت های صدا، سیما، رادیو برون مرزی و خبر مرکز آذربایجان شرقی با برنامه های متفاوتی اربعین سرور و سالار شهیدان را گرامی می دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۸:۵۰    
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از ثبت نام ناشران برای حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۴۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه اربعین حسینی متعلق به همه شیعیان جهان و در رأس آن ملت ایران است، گفت: پیام جهانی اربعین امتداد نهضت عاشورا و مقابله با هرگونه ستم و ظلم است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۳۴    
سخنرانان درهمایش بین المللی اربعین و مسایل جهان اسلام در کربلا با اشاره به عشق و محبت زائران اربعین به امام حسین، خواستار تبیین شعار " الحسین، یجمعنا " در سطح بین المللی شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۲۴    
نخستین سالنامه مطبوعاتی ویژه اربعین حسینی به همت و مشارکت 15 نشریه کثیرالانتشار کشور منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۶    
معاون امور فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اعزام 1700روحانی همزمان با دهه آخر صفر، به مناطق شهری و روستایی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۳۰    
نشست معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با رییس و اعضای هیئت مدیره جامعه تورگردانان ایران برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۲۰    
محمد مسرور، فرمانده یگان ویژه ناجا آذربایجان غربی در دیداری با مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بر پررنگ شدن زمنیه های همکاری تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۴    
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با هدف تسریع در خدمت و تسهیل در امور مراجعین به دستگاه قضایی، کمبودهای توسعه ای دستگاه قضایی استان در قالب طرح مطالعات امکان سنجی به صورت علمی تدوین شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۰    
زنی انگلیسی به نام لی دان هام در حال تمیز کردن ویلای ساحلی پدربزرگ و مادربزرگش بود که نسخه ای قدیمی از "ماجراهای هاکلبری فین" نوشته مارک تواین را یافت که متعلق به کتابخانه ای در ساسکس بود اما پس از ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۲۶    
انجمن ادبی لیراو فراخوان دوازدهمین دوره جایزه ادبی فارسی زبانان لیراو را با عنوان عطر شالیزار و با صدای ما آمده ایم تا دوباره صدای مستقل شعر ایران باشیم منتشر می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۲۶    
سعید ابراهیمی فر که تیر ماه سال گذشته و پس از چندین ماه همکاری با شبکه ماهواره ای جِم و ساخت چهار تله فیلم (طبق اظهارات خودش) به کشور بازگشته، در برنامه کیوسک شبکه 3 سیما حاضر شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۵۲    
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد باید خدمات گسترده نظام در این استان توسط رسانه ها به نحو صحیح انعکاس پیدا کند و در مواقع بحرانی، امیدآفرینی وجود داشته باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۴    
رئیس ثبت احوال گلپایگان با بیان اینکه 48 هزار و 838 نفر کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده اند، گفت: آمار ولادت در شهرستان سیر نزولی دارد و جمعیت گلپایگان در سالهای آینده روبه کهنسالی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۲۴    
مراسم افتتاح اولین پرواز فرودگاه سمنان فردا با نخستین پرواز به سمت مشهد برنامه ریزی شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۶    
معاونت فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی، اقدام به برگزاری دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر با عنوان علمدار می کند
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۴۴    
رئیس مرکز مدیریت بدهی ها و دارایی های مالی عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی در کارگاه آموزشی ابزارهای نوین تامین مالی گفت: در برنامه ششم توسعه کشور ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۴    
استاندار قزوین گفت: در روز 13 آبان باید همه اقشار مردم حضور پررنگ و حداکثری داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۰۲    
استاندار گلستان گفت: با توجه به اختیارات داده شده به استانها به منظور افزایش قیمت نان تا سقف 10 درصد، پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۱۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: غلامرضا غیاثی ، جانباز 70 درصد استان امروز بعد از تحمل سال ها رنج و سختی، به درجه رفیع شهادت نائل شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۰۴    
ارشد نظامی ارتش در استان گلستان در دیدار با استاندار گلستان از اجرای طرح کشوری مردمیاری اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نزاجا) در استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۳:۴۸    
یک چاپخانه کتاب های قاچاق در محدوده خیابان محلاتی کشف شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۳:۲۸    
مدیرکل حج و زیارت آذربایجان شرقی گفت: پرونده صدور ویزا برای اربعین با 70 هزار ثبت نامی در استان بسته شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۳:۰۸    
سعیدی گفت: هزینه هایی که هتل داران در کشور برای گردشگران داخلی و خارجی متقبل شده اند با درآمدهای حاصل شده تفاوت های چشمگیری پیدا کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۳:۰۸    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: یکی از راهبردهای استکبار برای مهار تشیع گسترش اسلام هراسی و ایران هراسی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۵۴    
جانشین مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، از ثبت نام 1500طرح فناورانه در ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX2018 خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۴۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی ششمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی (رینوتکس) را فرصتی برای نگاه جدید به بخش اقتصاد دانش بنیان دانست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۲۷    
مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا گفت: استان دارای یک هزار و 850 شهید دانش آموز است که 144 یادواره شهید دانش آموز به همت واحدهای مقاومتی در طول سال تحصیلی برگزار خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۲۱    
حمیدی با اشاره به اینکه روند بازگشت زائرین از دیروز با شیب ملایمی شروع شده است، گفت: در صورت افزایش زائران در مسیر بازگشت از فردا بعدازظهر مسیر مهران به ایلام یک طرفه می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۰۹    
یک مجله انگلیسی در گزارشی اعلام کرد: بانکهای اسلامی به علت اصول شریعت اسلامی غیرمسلمانان را برای سرمایه گذاری جذب می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۰۹    
دادستان کل عربستان سعودی برای گفتگو با تحقیق کنندگانی که بر روی پرونده قتل جمال خاشقجی ،روزنامه نگار منتقد سعودی کار می کنند،وارد آنکارا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۰۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفتصد و دوازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: زبان فارسی یکی از مؤلفه های اصلی قدرت است که یک بخش آن به هویت ملی و ایرانی اسلامی بر می گردد و بخش دیگر آن به عنوان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۰۹    
استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت تمرکز بر پژوهش های دانش محور در جامعه گفت: تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص اصلی مهم در بهبود و توسعه صنایع است .
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۰۱    
نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به ضعف جدی در سرانه های آموزش و پرورش البرز، گفت: جمعیت این استان بی وقفه در حال افزایش است و این امر نیازمند توجه ملی و عزم همگانی در جهت جبران کمبودها است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۰۱    
روحانی ضمن ابراز خرسندی از رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به چهار وزیر پیشنهادی دولت گفت: بار دیگر کابینه به صورت کامل و با حضور همه اعضا آماده خدمت هرچه بیشتر به مردم ایران است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۴۷    
وزیر امور خارجه کورمان با اشاره به اینکه انتخاب های آمریکا در منطقه غلط بوده است، گفت: حمایت آمریکا از سعودی و صهیونیست ها منجر به رفتارهای خشونت بار آنها شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی موفقیت اخیر ووشو کاران کشورمان را تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۰۷    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از معافیت سربازی برای کارآفرینان و برگزارکنندگان استارت آپ خبر داد و گفت: باید اکوسیستم دانش بنیان در استان ها ایجاد شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۰:۵۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه ای اعضای شورای سیاست گذاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را منصوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۰:۳۷    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای با توجه به بارش های رگباری از احتمال آبگرفتگی محلی و موقت معابر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۰:۲۹    
مصطفی فیض، محقق، پژوهشگر و نویسنده مرکز اسناد انقلاب اسلامی و از نوادگان آیت الله حاج آقا میرزا محمد فیض، احیاگر مدرسه فیضیه قم درگذشت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۰:۱۹    
محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه کشورمان فردا به ترکیه سفر می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۳۳    
استاندار کردستان راهکار تکمیل پروژه های نیمه تمام استان را ورود بخش خصوصی دانست و گفت: ورود بخش خصوصی برای تکمیل پروژه های دولتی زمینه ساز بهبود شرایط اقتصادی و توسعه استان می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۱    
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد: 35 درصد مدارس استان تخریبی است و 20 درصد مدارس نیاز به استحکام سازی دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۰۲    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران کلیات لایحه دوفوریتی اصلاح مصوبه " نحوه مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران" را به تصویب رساندند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۰۲    
سومین نمایشگاه لباس عاشورایی با معرفی برگزیدگان و تقدیر از پیرغلامان حسینی در تالار رودکی به کار خود پایان داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۰۲    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پیش بینی می شود میزان انتشار این گازها تا سال 2030 به هزار و 540 تا هزار و 800 میلیون تن افزایش یابد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۷:۵۱    
استاد دانشگاه با بیان اینکه جای برندهای ایرانی در نمایشگاه لباس عاشورایی خالی است، گفت: نمایشگاه لباس عاشورایی باید پیش از محرم برگزار شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۷:۵۱    
با رای اعضا، شورای شهر تهران بر مصوبه تعیین نرخ عوارض تردد وسایل نقلیه در محدوده مرکزی شهر تهران اصرار کرد .
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۷:۵۱    
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با بیان اینکه نقدهایی به زمان برگزاری نمایشگاه لباس عاشورایی از سوی اتحادیه پوشاک شد که این نقد وارد است و ما در سال آینده زمان این دویداد را تغییر می دهیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۷:۳۳    
قبادی ممنوعیت حضور ایران در نمایشگاه بین المللی تخصصی مواد غذایی سیال2018 میلادی پاریس- فرانسه را رفتاری غیرحرفه ای برشمرد و از دستگاه دیپلماسی خواست حضور ایران در نمایشگاه های برون مرزی را پیگیری ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۷:۲۷    
تیم ملی ووشوی ایران با کسب هفت مدال طلا و یک نقره برای نخستین بار به مقام قهرمانی جام جهانی ساندا (مبارزه) دست یافت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۷:۱۸    
نخستین گیت کنترل بلیت الکترونیکی تماشاگران در استادیوم آزادی به صورت آزمایشی نصب و مورد آزمایش قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۷:۰۸    
وزیر دادگستری افغانستان و هیئت همراه با دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۷:۰۸    
رفیع از برگزاری 104 عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت اربعین حسینی خبر داد و گفت: امسال ویژه برنامه های فرهنگی در مرزهای سه گانه شلمچه، مهران و چذابه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۸    
انتصاب وزرای جدید کابینه، گلایه اعضای فراکسیون زنان از روحانی، شفافیت ، راه بازگشت اعتماد مردم به مسئولان، عمان به دنبال معامله قرن ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۴۸    
شیرازی با بیان اینکه لباس عاشورایی می تواند پیام آور باشد و می توان فرهنگ عاشورایی را با پوشاک معرفی کرد، گفت: این لباس حکم بر افراشتن پرچم عاشورایی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۳۸    
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر فوت سه زائر اربعین بر اثر مصرف یک قرص ناشناخته را تکذیب کرد و گفت: تاکنون 16 نفر از زائران اربعین فوت کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۴    
از جمع فیلم های ارائه شده به دبیرخانه دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت، 22 فیلم با موضوع امام حسین(ع)، تاسوعا و عاشورا و اربعین حسینی به ثبت رسیده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۴    
عضو کمیسیون فرهنگی با تاکید بر نقش کانون های فرهنگی و هنری در عرصه فرهنگی کشور گفت: باید از ظرفیت و توانمندی کانون ها برای بهتر برگزار شدن همایش پیاده روی اربعین استفاده شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۴    
رهبران آلمان و فرانسه در خصوص توقف احتمالی فروش سلاح به عربستان به خاطر مسئله قتل روزنامه نگار سعودی به توافق رسیدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۴    
داوران سه بخش چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۰    
محمود عزیزی، هنرمند و بازیگر پیشکسوت در برنامه شب تئاتر گفت: از وظایف دولت ایجاد اوقات فراغت برای مردم است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۸    
روز موی بد ترامپ!، گفتگوی پنهانی منامه - تل آویو ، حریری کابینه جدید را اعلام می کند، فرش قرمز مسقط برای ماموریت سیاسی بی بی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۸    
سردار جلالی با بیان اینکه باید درک واحد از تهدیدات داشته باشیم، گفت: برای مقابله با تهدیدات باید منسجم و هم افزا حرکت کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۴    
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، گفت: اربعین حسینی یک حرکت مردمی است که باید مردمی نیز بماند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۲    
82 شهرک نشین یهودی با حمایت نظامیان صهیونیستی به مسجدالاقصی حمله کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۲    
مراسم عزاداری اربعین حسینی در مسجد جامع غدیر خم برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۲    
معاون صنایع دستی کشور گفت: از بین 417 هزار و 357 نفری که در بانک اطلاعاتی صنایع دستی کشور ثبت شده اند، 317 هزار و 489 نفر را بانوان شامل می شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۲    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به حمایت های دولت از اقتصاد دانش بنیان گفت: یک هزار و 800 میلیارد تومان از طریق صندوق توسعه تا آخر سال به شرکت های دانش بنیان پرداخت می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۰    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه دولت و مردم ایران قدردان میزبانی خوب دولت و مردم عراق در ایام اربعین هستند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۰    
همزمان با اربعین حسینی مراسم عزاداری در مسجد موسی بن جعفر(ع) برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۷    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: صنایع دستی در دوره تحریم ها در کنار جاذبه های اکوتوریسم و میراث فرهنگی فرصت خوبی برای کمک به اقتصاد ما دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۵    
جاودان فر گفت: یکی از اهداف مسکن مهر، کمک به خانه دار شدن اقشار ضعیف جامعه بود که به نظرم تا حدودی در این حوزه ،مسکن مهر توانست پاسخگوی خیل عظیمی از متقاضیان باشد
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۴۹    
نتایج داوری مرحله دوم هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان که 18 تا 21 مهر ماه در شورای عالی قرآن برگزار شده بود اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۴۹    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در راس یک هیات عالی رتبه نظامی به جمهوری آذربایجان می رود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۴۵    
محمدی با بیان اینکه در چهار استان مرزی هشت موکب دانشگاه فرهنگیان برپا شده است، گفت: برای اولین بار با برپایی موکب دانشجو معلمان در مرز میرجاوه از زائران پاکستانی و افغانستانی پذیرایی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۴۳    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز(6 آبان) به همراهی جمعی از مسئولان استان از پایانه مرزی مهران بازدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۷    
تشریح اقدامات پیش بینی شده برای بازگشت زائران اربعین،آمادگی برای تردد بیش از 200 هزار نفر در روز، پیش بینی آخرین شرایط آب وهوای شهرهای زیارتی عراق و بازگشت زائران اربعین به کشور عناوین گزیده ای از ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۷    
عضو شورای اسلامی شهر تهران در نود و ششمین جلسه شورا در خصوص فوت یکی از پارکبان های شهرداری تهران که تبعه افغان بود، تذکر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۷    
به مناسبت روز اربعین اجتماع بزرگ زینبیون با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 11 و با همکاری مجمع آذربایجانی های مقیم تهران در میدان منیریه برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۷    
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تاکید آمریکا بر تاریخ چهارم نوامبر یک جنگ روانی است و این کشور نمی تواند صادرات نفت ما را به صفر برساند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۶    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اهمیت روزافزون پدافند غیر عامل در مقابله با تهدیدهای نوشونده ی دشمنان، تأکید کردند: در مقابل شیوه های پیچیده تهاجم دشمنان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۶    
وزیر بهداشت گفت: حدود 45 درصد از بیمه شدگان کشور تحت پوشش سازمان بیمه سلامت و 48 درصد تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و کمیته امداد امام خمینی (ره) یک درصد و نیروهای مسلح 5 ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۶    
برگزاری کارگاه های آموزشی جام باشگاه های کتاب خوانی، راه اندازی دبیرخانه جام باشگاه های کتاب خوانی در تهران و انتشار فهرست کتاب های منتخب جام باشگاه ها تازه ترین رویداد های ترویج کتاب خوانی میان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۶    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس، ایجاد جذابیت های مختلف در محیط مسجد را لازمه جذب نونهالان، نوجوانان و جوانان امروز دانست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۸    
یک روزنامه صهیونیستی از گفتگوی پنهانی مقامات بحرین و رژیم صهیونیستی به منظور بازگردندان روابط بین دو طرف و اعلام علنی آن پرده برداشت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۸    
کاربران توئیتر نوشتند: امروز رئیس جمهوری آمریکا به وضوح نشان داد که بیشتر از اینکه نگران قتل عام یهودیان در آمریکا باشد نگران شکل موهایش است!
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۸    
فعالیت کاروان نور جمهوری اسلامی ایران، اعزامی به مراسم اربعین، در هفتمین روز از سفر این کاروان در حالی ادامه دارد که شاهد برپایی محافل انس با قرآن در موکب های مختلف مسیر پیاده روی با حضور قاریان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۶    
چهاردهمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی صبح امروز به ریاست حسین ذوالفقاری، رئیس ستاد برگزار و برنامه های کمیته های ستاد برای بازگشت زائران مرور شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۶    
یک سازمان اسلامی در آمریکا، حمله به کنیسه یهودیان در پنسیلوانیا و همه حوادث انزجارطلبانه به اقلیت های دینی را محکوم کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۶    
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان از اجرای 30 برنامه شاخص به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۶    
مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی(پژوهشکده ابوریحان بیرونی) دوره آموزشی پاییزه خود را با حضور و تدریس تنی چند از اساتید و پژوهشگران برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۶    
اتحادیه علمای مسلمین نسبت به فعالیت رژیم صهیونیستی در خلیج فارس هشدار دادند و با عادی سازی روابط با این رژیم مخالفت کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۶    
عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص وضعیت منطقه 7 تذکر داد و گفت: راه آهن مهمترین مشکل منطقه 17 است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۶    
ویژه برنامه هایی در صدا و سیمای مرکز استان کرمان پیش بینی شده که همزمان با اربعین حسینی علیه السلام پخش خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۶    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آغاز طرح کاهش آلودگی هوا گفت: وارد نبرد 120 روزه با آلودگی هوا شده ایم.