پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۳۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 4 فروردین 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 2 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 3 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 4 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 5 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 6 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 7 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 8 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 9 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 10 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 11 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 12 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 13 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 14 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 15 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 16 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 17 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 18 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 19 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 20 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 21 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 22 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 23 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 24 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 25 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 26 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 27 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 28 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 29 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 30 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۱۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: یکی از برنامه های عملیاتی سازمان در سال جهش تولید، فعال کردن واحدهای تولیدی است که قابلیت برگشت به چرخه تولید را دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۵    
نایب رییس اول اتاق اصناف کشور و رییس اتاق اصناف مرکز گیلان از تعطیلی بازارها و بازارچه ها بنا بر تصمیم ستاد ملی و هیأت دولت به منظور مقابله با کرونا تا نیمه فروردین ماه جاری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۵    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خوشبختانه بستر جهش تولید در بخش معدن و صنایع معدنی کشور به خوبی فراهم است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۰۳    
اکرم از پرداخت60 درصد از بدهی سازمان تأمین اجتماعی استان سمنان مربوط به دو ماه آذر و دیماه به دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود پرداخت شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۳    
قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت گفت:روزانه یک پنجم ماسک تولیدی کشور در استان تهران تهیه و تولید می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۳    
امام جمعه موقت ورامین از پنهان کاری مسئولان در مورد کرونا گله کرد و گفت: از اطلاع رسانی در مورد وضعیت ویروس کرونا در ورامین گله داریم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۵:۵۱    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: برای خرید و تهیه اقلام بهداشتی مقابله با کرونا در شیروان نیازمند کمک خیرین هستیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۵:۴۱    
مدیرعامل سازمان پایانه ها از کاهش 78 درصدی مسافران نوروزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۱    
اسماعیل بایبوردی گفت: روسای ادارات و دستگاه های اجرایی می توانند تا پایان هفته جاری با اعمال مرخصی و شیفت بندی کارکنان به مردم خدمت رسانی کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۱    
دادستان عمومی شهرستان کاشان از تعطیلی ادارات دولتی و نهادهای عمومی این شهرستان تا 15 فروردین خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۱    
نصرپور گفت:رسانه ملی باید مفهوم اقتصاد مقاومتی و جهش تولید را به گفتمان غالب جامعه تبدیل کرده و با اطلاع رسانی، تبیین و استمرار در تبلیغ آن را نهادینه نماید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۱    
نایب رییس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات ستاد کرونا برای مقابله با این بیماری، از تعطیلی همه واحدهای صنف طلا و جواهر و طلافروش تا 15 فروردین خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۱    
زمانی از ابلاغ 20 راهبرد به معاونت سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، در راستای تحقق شعار سال 99 مقام معظم رهبری تحت عنوان جهش تولید خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۹    
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در نامه ای به فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران خواستار اتخاذ تدابیری برای صرف 50 درصد بودجه فرهنگی نهاد و سازمان های دولتی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۳:۰۹    
رضایی از وصول و توزیع اقلام بهداشتی و کمکی در مبحث مقابله با بیماری کرونا برای مراکز درمانی و بیمارستانی با کمک فعالان اقتصادی و پیگیری این اتاق خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۳:۰۹    
حبیب شهسواری گفت: عملیات دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت در استان آذربایجان غربی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۹    
معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران از انجام تشریفات گمرکی و ترخیص 14 محموله دیگر مرتبط با کنترل و مقابله با بیماری کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۲:۴۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف محموله دپو شده سوخت در یک مرغداری و محکومیت قاچاقچی سوخت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۲:۳۹    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: با توجه به نامگذاری سال 1399 با عنوان سال جهش تولید ، ستاد ملی جهش تولید در شبکه تعاونی ها و اتحادیه های تحت پوشش این سازمان تشکیل می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۹    
علی مصطفوی گفت: به منظور پیشگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا در تعطیلات نوروزی در 4 محور مابین آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی پست های مشترک متشکل از نیروهای ارتشی و انتظامی مستقر می شوند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۲:۱۹    
سلمانی با اشاره به مسمومیت با الکل در استان یزد گفت: متاسفانه 5 نفر در یزد بر اثر مسمومیت با الکل فوت کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۲:۱۹    
کوروش کریمی گفت: خیرین مهابادی با جمع آوری کمک های نقدی مردم برای تجهیز و راه اندازی بیمارستان موقت برای بیمارن کرونایی به یاری مردم شتافتند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۲:۰۹    
صالحی با اشاره به شیوه ویروس کرونا در یزد گفت: اختیار قانونی تعطیلی ادارات و بانک های استان صرفاً در دست ستاد ملی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۵۹    
اعطا از ارائه پیشنهادات شورای شهر تهران به هیات دولت به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: با همفکری اعضاء شورا، مجموعه ای از پیشنهادها به منظور ارائه در هیات دولت، تهیه و تنظیم شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۵۹    
مسئول دفتر ابوالفضل بهرام پور، مترجم قرآن ضمن تکذیب شایعه درگذشت این مترجم قرآن کریم براثر بیماری کرونا گفت: درحال حاضر وی در سلامت است و در منزل به سر می برد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۳۹    
استادآقا از اجرای طرح اطعام در همه بیمارستان های درگیر کرونا با 100 هزار وعده غذای متبرک آستان قدس رضوی خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۰۷    
یحیایی به شناسایی تعداد بیماران مبتلایان به کرونا در استان سمنان اشاره داشت وگفت: تعداد این بیماران به نسبت جمعیت، بالاتر از نرم کشوری است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۰:۳۷    
آرش خلخالی از اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به استان زنجان تا ریشه کنی بیماری کرونا خر داد و گفت: این طرح همگام با دیگر استان ها اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۰:۲۷    
جواد تاج کی با اشاره به اینکه مواد ضدعفونی و ماسک مورد نیاز داروخانه ها به طور کامل تامین می شود، گفت: در حال حاضر در این استان 410 نفر به ویروس کرونا مبتلا هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۰:۱۷    
سردار رحیم جهانبخش از اجرای عملیات مبارزه با تولید و توزیع داروهای غیر مجاز، تقلبی و تبلیغات غیر قانونی در فضای مجازی خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۹:۴۷    
سردار سلیمانی گفت: جشنواره خدمت در راستای پاسداشت خدمات ارزنده کادر درمانی و امدادی کشورمان که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و ثبت فداکاری آنان در قالب های ادبی و هنری آغازبه کار کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۹:۴۷    
فرخ زاد گفت: برخی روستاهای قزوین در خطر ابتلا به کرونا قرار دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۹:۳۷    
محمدجواد ظریف و لوئیجی دی مایو وزیران امور خارجه ایران و ایتالیا به صورت تلفنی در خصوص شیوع کرونا در دو کشور گفت وگو کردند و از جانباختن اتباع ایرانی و ایتالیایی بر اثر این بیماری اظهار تاسف و با دو ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۱:۰۱    
حجت الاسلام شعبانی از فعالیت خودجوش و جهادی عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت و هیئات مذهبی استان در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۱:۰۱    
رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پیش بینی برای دایر کردن پنج هزار تخت در سالن ها و مکان های عمومی استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۰:۴۱    
حسین معروفی گفت: نیروهای بسیجی از روز گذشته گروه های جهادی در شهرستان کهنوج برای تخلیه آب و لایروبی خانه ها مستقر شدند و فردا 100 گروه برای لای روبی خانه ها به مناطق سیل زده اعزام می شوند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۰:۰۱    
آیت الله نوری همدانی در پاسخ به سئوال شرعی جمعی از مقلدین پیرامون مسافرت غیرضروری در شرایط شیوع ویروس کرونا ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۳:۳۱    
آقازاده گفت: برای مبارزه با ویروس کرونا در استان مرکزی همه دستگاه ها و مردم بسیج شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۳:۳۱    
جمالیان از شناسایی 24 مورد کووید19 در 24 ساعت گذشته در استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۳:۳۱    
سردار مفخمی شهرستانی از کشف 13 هزار عدد ماسک از یک کارگاه تولیدی غیر مجاز در شهرستان اراک خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۳:۲۱    
رضا فلاح گفت: به منظور امدادرسانی به شهرستان های کهنوج قلعه گنج رودبار جنوب و ریگان، 6 شهرستان و بخش فراخوان داده شد و 200 نفر نیرو در قالب 30 تیم امدادگر در این 4 شهرستان کار امداد رسانی را آغاز ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۳:۲۱    
مرادنیا گفت: طرح غربالگری افراد در ورودی های این استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا شروع و تاکنون 726 هزار نفر توسط نیروهای جمعیت هلال احمر مستقر در این محل ها پایش شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۳:۰۱    
آستان مقدس امام حسین(ع) پویش لعلکم ترحمون را در چارچوب فعالیت های روز جهانی قرآن کریم آغاز کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۲:۳۹    
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایش قصه نقلی به نویسندگی و کارگردانی حسن دادشکر را روی پرتال اینترنتی خود قرار می دهد
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۲:۳۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی با اشاره به اینکه نگرانی را جدی تر بگیریم، دید و بازدید نرویم، سفر نکنیم و ⁧‫در خانه بمانیم‬⁩ نوشت: مرگ فقط برای همسایه نیست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۲:۳۹    
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی صالحی از اعضای این شورا را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۲:۲۱    
به رغم تذکرات داده شده در بعضی از قسمت های شهر مشهد عدم تجمع مردم رعایت نمی شود و هنوز مردم از خانه ها بیرون می آیند، لذا اگر می خواهیم با یک فاجعه انسانی روبرو نشویم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۲:۰۹    
نخعی با بیان اینکه میزان بارش ها طی امروز و فردا(5 و6 فروردین) در خراسان جنوبی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود، گفت: طی 24 ساعت گذشته کلشانه طبس با ثبت 39 میلی متر بارندگی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۲:۰۹    
کبیر از اجرای طرح نظام مراقبت فعال با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و سپاه نینوای گلستان برای کنترل کرونا در گرگان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۲:۰۹    
رزم حسینی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروز امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا امکان پذیرایی از مسافران را نداریم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۱:۵۹    
میرجلیلی گفت: به کمک 93 تیم امدادی و عملیاتی در خراسان جنوبی تاکنون 134 نفر، از افراد گرفتار در سیلاب امداد رسانی شده اند که از این تعداد 12 نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۱:۵۹    
علیزاده بیرجندی گفت: در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا، برخی از صنوف همگام با سیاست های بهداشتی از روز سوم فروردین تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۱:۵۹    
حجت الاسلام گنابادی نژاد گفت: سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی برنامه های متنوعی را در مسیر دستیابی به جایگاه عالی ترین ملجا معنوی و قطب فرهنگی جهان اسلام و مرجعیت علمی در تولید و ترویج معارف قرآنی و ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۱:۴۹    
کلانتری ضمن تاکید بر اینکه سلامت مردم شوخی بردار نیست، گفت: در صورت بی توجهی به دستور العمل ها و کوتاهی در سلامت مردم، هیچ عذری از کسی پذیرفتنی نیست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۱:۰۹    
معاون هماهنگ کننده تیپ 116 قزوین گفت: 14 هزار خودرو در عوارض رشت- قزوین و در قالب رزمایش پیشگیری و پایش کرونا توسط ارتش ضدعفونی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۱:۰۹    
شیرانی گفت: با شناسایی 4 بیمار جدید، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان چهارمحال و بختیاری به 74 نفر رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۵۹    
سخنگوی ستاد کنترل و پیشگیری از کرونا دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحد را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۵۹    
معتمدیان گفت: دستگاه های اجرایی و خدمات رسانی به جای پیگیری اعلام خسارت ها، بر ضرورت پیشگیری از بروز خسارت تمرکز کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۵۹    
عباسی گفت: با کنترل مستمر مبادی ورودی استان، ترددها به این استان طی روزهای اخیر کاهش چشمگیری داشته به طوری که ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 80 درصدی مواجه شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۵۹    
آقایی گفت: کشتی استبیلتی حامل محموله 70 هزار تنی گندم در اولین روز سال 99 در بندر شهید بهشتی پهلودهی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۴۹    
حجت الاسلام گلمیرزاده با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از افرادی که اذهان عمومی را نسبت به دین مخدوش می کنند شکایت می کند، گفت: سخنان کذب برخی افراد در لباس دین ضربه به اسلام است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۴۹    
رحمانیان گفت: با وجود ظرفیت های آزمایشگاهی و بیمارستانی، دانشگاه علوم پزشکی جهرم ظرفیت راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا را دارا است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۴۹    
رئیس مجلس در تماس با استانداران خراسان رضوی، گیلان و اصفهان آخرین تحولات و اقدامات در مقابله با کرونا و راهکارهای مدیریت هرچه بهتر این بیماری در استان های مذکور را مورد بررسی قرار داد و خواستار ایجاد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۴۹    
نمازی از کشف سه هزار و 500 کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز حمل و غیر بهداشتی در شهرستان آستارا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۳۹    
دهقانی فیروزآبادی گفت: آخرین آمار مبتلایان قطعی به کرونا در خراسان جنوبی با افزایش 22 مورد به 200 نفر رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۳۹    
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری ودر گفت و گوی تلفنی با استاندار گیلان در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته برای مبارزه با بیماری کرونا در استان قرار گرفتند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۳۹    
سخنگوی وزارت خارجه درگذشت زنده یاد سیداحمدی زاویه از روزنامه نگاران باسابقه و عضو شورای سردبیری خبرگزاری فارس را به خانواده، همکاران و جامعه رسانه ای کشور تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۳۹    
یک دانشگاه اسلامی در ایالت پنسیلوانیا در آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا، دوره های آموزشی قرآن را از طریق اینترنت در منزل ارایه می دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۲۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اعلام این مطلب که در 24 ساعت آینده احتمال سیلاب در استان های نیمه شرقی و شمالی کشور وجود دارد از کاهش دما در غالب مناطق کشور خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۲۹    
حسین پور از مثبت شدن جواب آزمایش کرونای 2 مورد مشکوک در هرمزگان طی 24 ساعت گذشته خبرداد و گفت: شمار مبتلایان به بیماری کووید 19 در این استان به 150 نفر رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۱۹    
مدیر فرودگاه لامرد از برنامه ریزی برای افتتاح ترمینال جدید و نیز افزایش پروازهای خارجی فرودگاه در سال 99 خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۱۹    
مرکز مدیریت راه های کشور با اعلام این مطلب که تردد در محورهای شمالی روان است محور دارای ترافیک سنگین را محور تهران-کرج-قزوین برشمرد و لیست محورهای شریانی و غیرشریانی مسدود را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۰۹    
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در بازدید از واحد صنعتی تولید کننده محلول ضد عفونی در زاهدان گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۰۹    
پروژه نهضت ساخت داخل در قالب برگزاری رویدادهای صنعتی نظیر برگزاری 10میز تخصصی تعمیق ساخت داخل، انعقاد تفاهم نامه با سایر وزارتخانه ها و دستگاه ها ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۰۹    
در سفر استاندار کرمان به شهرستان رودبار جنوب مصوب شد برای تسریع در کمک رسانی به سیل زدگان از طرفیت بالگرد استان استفاده شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۰۹    
مدیرکل فرودگاه های اصفهان از برنامه ریزی برای تکمیل و بهره برداری از عملیات اجرایی پروژه های توسعه ترمینال خارجی و موتورخانه تاسیسات شماره دو فرودگاه بین المللی اصفهان در سال 99 خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۰۹    
اینانلو با اعلام ابتلای 2 هزار و 300 نفر به ویروس کرونا در البرز گفت: تا به این لحظه 2 هزار و 300 تن در سطح استان البرز با علائم اولیه و قطعی ویروس کرونا بستری شده اند که از این تعداد 180 نفر جان خود ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۹:۵۷    
معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر این که صاحبان کسب و کارهای خرد از جبران خسارات وارده اطمینان داشته باشند گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۹:۵۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اعلام خبر رفع مشکل تامین الکل مورد نیاز واحدهای صنعتی تولید کننده محلولهای ضدعفونی استان گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۹:۴۷    
مسلمانان بنگلادشی تبار مقیم مادرید به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعلام ممنوعیت تردد در اسپانیا، به طور دسته جمعی در بالکن خانه هایشان اذان گفتند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۹:۴۷    
فلاح نژاد با اعلام خبر پیش بینی بارش 30 میلی متری باران در البرز گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان البرز به صورت آماده باش هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۹:۴۷    
رییس جمهوری در تماس با همتای تونسی خود ، حفظ جان انسان ها را نیازمند اقدامات و همکاری مشترک در جهان دانست و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۹:۳۷    
رییس مجلس شورای اسلامی و معاون اول رییس جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با استاندار گیلان در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته برای مبارزه با بیماری کرونا در استان قرار گرفتند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۹:۳۷    
جعفری گفت: تا کنون 4 هزار و 149 نفر از مردم استان گلستان به سایت خودارزیابی بیماری کرونا مراجعه و ارزیابی شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۹:۲۷    
با اضافه شدن چهار مورد بیمار کرونایی در جهرم، آمار مبتلایان در این شهرستان را به عدد 39 رساند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۹:۲۷    
یک بیماری کرونایی در شهرستان گراش جان خود را از دست داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۹:۲۷    
سفارت ایران در بلغارستان در بیانیه ای اعلام کرد برای عبور گروه سوم از کامیون های ایرانی که در مرز رومانی با بلغازستان دچار مشکل شده بودند، مجوز لازم اخذ شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۹:۱۷    
قائم مقام وزیر صمت با تاکید بر اینکه واردات تجهیزات پزشکی موقتی بوده، از بسیج تمامی امکانات داخلی برای تولید ماسک و لباس پزشکی خبر داد و گفت: گمرک محموله ها را در کمتر از 2ساعت ترخیص می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۹:۰۷    
حسینی گفت: حدود 60 درصد ظرفیت سدهای استان گلستان برای ذخیره روان آب های ناشی از باران و جلوگیری از سیلاب احتمالی روزهای 4 و 5 فروردین خالی از آب است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۹:۰۷    
گزارش وزارت بهداشت از وضعیت جاری بیماری کرونا، تشکیل دبیرخانه تحقق اهداف سال جهش تولید در مرکز پژوهش های مجلس ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۹:۰۷    
اصغر سلیمانی گفت: در قالب طرح غربالگری کرونا تا امروز دوشنبه تعداد 204 هزار و 9 نفر با مراجعه به سایت و یا از طریق تماس تلفنی با در اختیار داشتن شماره تلفن و کد ملی غربالگری شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۹:۰۷    
شهریاری با اشاره به بارندگی های 24 ساعت گذشته در خراسان جنوبی، گفت: نیروهای هلال احمر به 16 مورد حادثه گرفتار در سیلاب در خراسان جنوبی امداد رسانی کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۹:۰۷    
مدرس گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در خصوص سر ریز شدن سد استقلال میناب، لزومی برای تخلیه روستا های پایین دست این سد نبوده و این موضوع در حال کنترل و مدیریت است .
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۹:۰۷    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: توجه به ظرفیت قشر جوان، خلاق و اهل دانش و فناوری روز و استفاده از این مکان که روزی کانون تهدید علیه جمهوری اسلامی بود، تبدیل کردن تهدید به فرصت است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۸:۲۷    
خشکسالی های چندین ساله در هرمزگان که سبب کاهش شدید سطح آب سدهای این استان شده بود، متولیان بخش آب را چنان بی تفاوت کرده بود که علاوه بر عدم لایروبی بستر رودخانه ها ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۸:۲۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اولین جلسه هیات دولت در سال جدیدگزارشی از وضعیت جاری بیماری کرونا در کشور و عملکرد این وزارتخانه و سایر دستگاه های ذی ربط، به هیات وزیران ارائه داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۸:۲۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پس از شکست پروژه تحریم ها و ناکامی تفکر آمریکایی در اداره ⁧اقتصاد⁩ کشور، سیاستمداران آمریکایی، می خواهند جنازه تحریم ها را به ما بفروشند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۸:۱۷    
میرسلیم ابلاغیه ای را خطاب به روسای کمیته ها و کارگروه های تخصصی مجمع بویژه کمیته حمایت از تولید ملی، صنعت، معدن و فناوری، انرژی، کشاورزی، آمایش و محیط زیست صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۸:۱۷    
سخنگوی سپاه از دستور سرلشکر سلامی برای گسیل فوری امکانات و ظرفیت های مهندسی و امدادی سپاه به مناطق سیل زده استان های جنوبی کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۸:۰۷    
رییس ستاد جهاد توامندسازی محرومین طی حکمی، مدیرعامل این ستاد و 110 خیریه همکار در سراسر کشور را مامور تشکیل ستادی شبانه روزی برای یاری رسانی به بیمارستان ها و کادر درمانی کشور کرد.