پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۲:۲۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 14 فروردین 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 2 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 3 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 4 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 5 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 6 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 7 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 8 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 9 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 10 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 11 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 12 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 13 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 14 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 15 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 16 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 17 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 18 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 19 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 20 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 21 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 22 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 23 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 24 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 25 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 26 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 27 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 28 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 29 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 30 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۸:۵۷    
دادگر از انهدام باند قاچاق مواد مخدر با کشف 102 کیلو و 400 گرم تریاک در استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۸:۴۷    
قبادی گفت: طرح غربالگری اصنافی که فعالیت آنها ضروری است، توسط جمعیت هلال احمر قزوین انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۸:۱۷    
محمد محمدی قیداری گفت: شماره 1480 با عنوان صدای مشاور از ابتدای اسفندماه همزمان با خبر شیوع کرونا ویروس تا کنون، فعال است و در این بازه زمانی بیش از 1591 تماس تلفنی با این خط صورت گرفته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۸:۰۷    
انسداد راه های خروجی یزد، ورودی ییلاقات استان و تعطیلی اصناف غیر ضروری یزد هم چنان ادامه دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۲:۱۳    
دلق پوش گفت: سازمان صمت گیلان 857 هزار و 800 ماسک n95 و سایر اقلام بهداشتی برای پیشگیری از ویروس منحوس کرونا به صورت رایگان به دانشگاه علوم پزشکی اهداء کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۲۲:۲۱    
پزشک کاشانی به علت ابتلا به کرونا در حین خدمت، به جمع شهدای عرصه سلامت پیوست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۲۲:۲۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان و سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در پیام های جداگانه ای شهادت دکتر مجید فرهاد نخستین پزشک شهید عرصه سلامت را تبریک و تسلیت گفتند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۲۲:۲۱    
معاون مدیر کل و رییس اداره تعاون کار رفاه اجتماعی شهرستان کاشان گفت: افرادی که در پی شیوع ویروس کرونا شغل خود را از دست داده اند، می توانند در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۹:۵۹    
ابراهیمی از ذبح قربانی در نیمه شعبان وسهیم شدن در ثواب قربانی روز ولادت حضرت ولی عصر(عج) به نیت سلامتی و تعجیل در فرج ایشان در شهرستان شاهرود خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۷:۲۹    
بانوی مسلمان خوشنویس در دهلی نو که به سبک خوشنویسی تصویری آثار هنری خلق می کند می گوید که هنر خوشنویسی در هند رو به افول رفته و نیاز به توجه بیشتری دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۷:۱۷    
مساجد در شهر بیرمنگام که پیشتر از سوزاندن اجساد مبتلا به ویروس کرونا نگران بودند، هم اکنون خدمات تدفین و تشییع جنازه را با رعایت نکات ایمنی کامل، توسعه داده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۷    
کلبادی نژاد گفت: بیش از 20 واحد صنفی گلوگاه به دلیل عدم رعایت قوانین مقابله با کرونا پلمب شد و در ادامه هم با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۵:۲۷    
خدیجه معصومی گفت: کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی تا (22فروردین) تعلطیل اعلام شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۷    
بارش برف در شهرستان تکاب چهره زمستانی به بهار منطقه بخشیده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به کرونا به 249نفر رسیده است ، گفت: 3 مورد جدید به بیماران کرونا در سیستان و بلوچستان اضافه شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۷    
فرماندار ویژه ری از شرکت 550 هزار شهروند شهرری در غربالگری کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۷    
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: اشخاصی که ناچار به تردد در مسیرهای بین شهری هستند جهت دریافت مجوز به فرمانداری های محل سکونتشان مراجعه کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۳:۲۷    
رییس کل سازمان توسعه تجارت از راه اندازی خط کانتینری بندر عباس به بندر سلطان قابوس در مسقط خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۱:۳۷    
بهنامجو گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته با همکاری سایر حوزه های دانشگاهی پلاسما درمانی بیماران کرونایی را در استان اردبیل آغاز می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۱:۲۷    
شیبانی تذرجی گفت: بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، نحوه حضور کارمندان در ادارات، بانک ها و بیمه ها تا 20 فروردین 99 یعنی تا پایان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تمدید شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۱:۲۷    
معاونت صنایع دستی استان تهران دوره آموزش مجازی مهارت های فروش اینترنتی صنایع دستی برای هنرمندان برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۱:۰۵    
جمعی از استادان و علمای برجسته حوزه علمیه در پیامی درگذشت آیت الله کریمی، رئیس شورای استفتائات رهبر معظم انقلاب را تسلیت گفتند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۵    
حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی با صدور پیامی، شهادت سردار میرزا محمد سلگی از جانبازان دوران دفاع مقدس و راوی کتاب تحسین شده آب هرگز نمی میرد را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۵    
مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: پس از 15 سال، حمل مستقیم غلات از کشتی توسط قطار به مقاصد مختلف در بندر شهید رجایی انجام شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۵    
سفیر ایران در سوئد در ملاقات با وزیر امور خارجه این کشور تاکید کرد که تحریم های غیر قانونی آمریکا ضد مردم ایران جان انسان های بیگناه را هدف گرفته و مانع جدی برای مقابله با کرونا در ایران شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۵    
سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی در وین، اعلام کرد با رایزنی های به عمل آمده آژانس بین المللی انرژی اتمی به زودی دو دستگاه تشخیص سریع کرونا (RT-PCR ) به ایران ارسال می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۵    
عسگری به فعالیت رسمی سامانه سفارش برخط اقلام بهداشتی در استان سمنان اشاره داشت وگفت: از آغاز فعالیت این سامانه تاکنون 13 هزار بسته بهداشتی ثبت سفارش شده توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۰۰:۰۷    
فرهادی در خصوص چگونگی کارکنان ادارات گفت: همچنان تا 20 فرودین ماه یک سوم کارکنان در محل کار حاضر می شوند و بقیه دورکاری می کنند یا به مرخصی می روند و مرخصی آنها جزو مرخصی استحقاقی محسوب نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۳:۴۷    
سیستم بهداشتی مردم فلسطین ساکن این باریکه به شدت ضعیف است و بیمارستانها حداقل امکانات لازم برای مبارزه با ویروس کرونا را ندارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۳:۴۷    
مرکز فناوری اطلاعات و توسعه مهارت های الکفیل وابسته به آستان قدس عباسی از تخفیف 86 درصدی برنامه "السراج" خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۳:۴۷    
در حالی که بسیاری از کشورهای جهان با ویروس کرونا مبارزه می کنند صهیونیستها از این فرصت استفاده کرده و حملات خود را علیه روستاهای فلسطینی بیشتر کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۳:۴۷    
چهار کشور عربی، چهار کشور اسلامی، چهار کشور آسیایی به اضافه سازمان ملل بیایند و بین ما و شما به عنوان کشورهای متجاوز علیه کشور ما داوری کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۳:۴۷    
دولت انگلیس از پیگیری استفاده از سلاح های خود در هدف قرار دادن غیرنظامیان و مراکز بهداشتی یمن خودداری می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۳:۴۷    
یک هیئت از آستان مقدس امام حسین(ع) با چانگ تاو سفیر چین در عراق دیدار کرد و قرار شد که سفیر چین به زودی از حرم امام حسین(ع) بازدید کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۷    
کلانتری گفت: بر اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی ممنوعیت تردد بین شهری برای خودروهای دارای پلاک غیربومی همچنان با جدیت در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۷    
حزب الله حدود 25هزار نفر را به عنوان بخشی از طرح کمک به مقابله با کرونا در لبنان بسیج کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۳:۲۷    
آخانی گفت: حماسه همدلی و همراهی مردم در روز طبیعت با مسئولان برای شکست کرونا قابل تقدیر است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۳:۲۷    
آقازاده گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین سال جاری در استان مرکزی ادامه دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۳:۲۷    
جمالیان از شناسایی 20 مورد کووید 19 در 24 ساعت گذشته در استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۳:۱۷    
حجت الاسلام چراغی پور، با بیان اینکه رسالت کانون های فرهنگی هنری مساجد در شرایط کنونی حمایت از اقشار مختلف به ویژه نیازمندان است، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۵۷    
رضاعی ، از ابتلای قطعی 558 نفر به کرونا ویروس در کردستان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۵۷    
مفتح گفت: اکنون که به دلیل رعایت نکات بهداشتی و با نظر متخصصان این حوزه، مساجد بر حسب ظاهر تعطیل هستند، کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در میدان مقابله با کرونا باشند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۷    
حجت الاسلام مهدوی ارفع از نهج البلاغه شریف به عنوان منبع قطعی علم نام برد و گفت: روح حقیقی قرآن کریم را مطهّرون می توانند درک کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۷    
تعدادی از قاریان مصر در پویش آگاهی بخشی ضد ویروس کرونا به منظور حفظ سلامتی مردم این کشور شرکت می کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۳۷    
نمکی در پیامی مهم به تمام مردم ایران از نقش آفرینی بی بدیل شان در همراهی برای قطع زنجیره کرونا در ایام تعطیلات نوروز و همچنین روز طبیعت، قدردانی کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۲۷    
ویژه برنامه گرامیداشت شهدای مدافع سلامت و درگذشتگان ویروس کرونا در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۲۷    
یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مهمترین معرفت این ایام معرفت به حضرت ولی عصر(عج) و توجه به ظهور ایشان است، گفت: همه با هم تلاش کنیم با مواسات ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۲۷    
یک استاد حوزه علمیه با بیان اینکه ترس کرونا بلایی بزرگ تر از خود این بیماری است، گفت: امروز که کرونا همه دنیا را گرفته اگر مردم با هم مهربانی کنند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۱۷    
جعفری گفت: مردم باید با بیماران مبتلا به کرونا درست برخورد کنند و از چسباندن انگ اجتماعی به این دسته از بیماران بپرهیزند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۱۷    
حجت الاسلام روحانی از اقدامات و تلاش های اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برای شکست کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۱۷    
گوهری راد گفت: بر اساس مجوزی که از وزارت آموزش و پرورش ارائه شده پس از تعطیلات، چهار تا 6 هفته به سال تحصیلی 98-99 افزوده می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۵    
مهاجر از زهکشی 80 هزار هکتار از اراضی زراعی استان گلستان در سال جاری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۵    
جعفریان گفت: ویروس کرونا نسبتاً جدید و ناشناخته است و در دو تا هفت درصد موارد احتمال دارد افراد بهبود یافته از کرونا مجدد علائم بیماری را نشان دهند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۵    
با همکاری بنیاد شهید و امور ایثار گران جیرفت و کانون رهروان شهدا، یادواره مجازی شهدای عملیات فتح المبین و شهدای مدافع سلامت برگزار می شود. .
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۵    
مهاجربسطامی گفت: در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته انواع تصادفات در گلستان کاهش یافته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۱:۴۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به وضعیت بیماران کرونایی در قم گفت: در 24 ساعت گذشته 27 بیمار کرونایی و مشکوک به کرونا پس از بهبودی از بیمارستان های قم ترخیص شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۵    
الماسی با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد اراضی شالیکاری استان گیلان شخم خورده که 2 درصد بیشتر از سال گذشته است، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص امسال در شیوع ویروس کرونا ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۵    
پارسا با بیان اینکه ثبت صحنه های ایثار، فداکاری و اطلاع رسانی توصیه های بهداشتی با قلم شیوا اصحاب رسانه مهیا شد گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۵    
ابدالی پور با اشاره به اهتمام کانون های مساجد برای مقابله با کرونا، گفت: مساجد پایگاه و کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان محور فعالیت اجتماعی و فرهنگی برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۵    
دهقانی فیروز آبادی گفت: 211 هزار و 830 خانوار در خراسان جنوبی از نظر کرونا غربالگری شدند که 88.2 درصد خانوارهای استان را شامل می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۵    
کتاب مسافر دمشق نوشته فاطمه عرب اسدی از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۵    
حجت الاسلام صباحی از راه اندازی اولین غسالخانه ویژه متوفیان کرونا مبتنی بر پروتکل های بهداشتی در شهرستان بندرانزلی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۵    
ارجمند گفت: ساده ترین راه غربالگری بیماری کرونا از طریق سامانه الکترونیک وزارت بهداشت است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۵    
موحد از کمک بیش از 400 میلیون ریالی 2 خیر سلامت شهرستان جهرم برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۵    
با اضافه شدن 2 بیمار جدید در فسا، آمار مبتلایان به ویروس کرونا به 79 نفر افزایش پیدا کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۵    
حجت الاسلام خادمی از راه اندازی کارگاه تولید ماسک و روپوش توسط قرارگاه شهدای روحانی اندیمشک خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۵    
بیکی از هدایت 500 خودور در طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: تردد مردم نهبندان در روز طبیعت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 90 درصد کاهش داشته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۵    
سازمان های مذهبی متعلق به ادیان ابراهیمی در پورتلند آمریکا تصمیم دارند تا در دوران شیوع کرونا از تکنولوژی برای برگزاری مر اسم و اعیاد مذهبی پیش روی،استفاده کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۵    
هردان گفت: حوزه های علمیه شهرستان رامهرمز همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا اقدامات بسیار موثری در زمینه روشنگری نحوه انتشار این ویروس میان مساجد و شهروندان ارائه داده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۰:۴۵    
جولای، از تبدیل پنج سالن ورزشی به نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا درکردستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۰:۴۵    
خوش خبر از هدایت 2 هزار دستگاه خودرو از مسیرهای بین شهری و محورهای اصلی استان طی 24 ساعت گذشته خبرداد و گفت: 7 دستگاه خودرو متخلف که به توصیه های پلیس توجه نکرده اند توقیف شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۰:۳۵    
مدت هاست این عکس برایم روضه مجسم است. روضه کربلا، قتلگاه، بدن های تکه تکه، درد فغان و زینب و فقطعوه بسیوفهم اربا اربا ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۰:۳۵    
اوتیسم، عارضه ای است که فرد را دچار مشکلات رفتاری و کلامی می کند که در صورت عدم توجه و آموزش موثر، موجب بروز اختلال در زندگی اجتماعی وی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۰:۳۵    
بیروم وند به فعالیت های اداره بهزیستی اندیمشک در خصوص اختلال اتیسم اشاره کرد و گفت: بزرگترین کمبود و مشکل بهزیستی اندیمشک نبود فضای کافی و استاندارد جهت انجام فعالیت های آموزشی ویژه توانخواهان اتیسم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۰:۱۵    
نخعی گفت: از بعد از ظهر امروز (14 فروردین) تا شنبه (16 فروردین) با ورود توده هوای ناپایدار به جو استان شاهد بارش باران، تگرگ، افزایش سرعت وزش باد و تراکم ابردر تمامی مناطق استان خواهیم بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۰:۱۵    
بیکی گفت: گلیم سوزنی و سیاه چادر بافی دو قابلیت خاص شهرستان نهنبدان است که در راستای حمایت از صنایع دستی خراسان جنوبی تقویت می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۰:۱۵    
شرکت توئیتر، هزاران حساب مرتبط با عربستان و مصر را به دلیل شابعه پراکنی ضد ایران، قطر و ترکیه حذف کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۰:۰۵    
سازمان دیده بان حقوق بشر نسبت به فاجعه شیوع ویروس کرونا در میان مسلمانان روهینگیایی که به دلیل سرکوب های نظامی میانمار آواره شده و در اردوگاه ها زندگی می کنند،هشدار داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۰:۰۵    
شهرکی گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون 34 واحد صنفی خراسان جنوبی پس از نادیده گرفتند تذکرات و توصیه های لازم، پلمپ شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۰:۰۵    
کووید 19 یا همان کرونا ویروس، این موجود که تنها با میکروسکوپ های قوی قابل مشاهده است که از پادشاه شب ( خفاش ) در سرزمین اژده های قرمز (چین) به انسان منتقل شد و زندگی مردم را مشکل کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۰:۰۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش نسبت به هجمه مقامات آمریکایی و رسانه های معاند علیه ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد که در این چهل سال به تجربه دریافتیم که هروقت قوی تر و مؤثرتر عمل کردیم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۰:۰۵    
شهردار گچساران در پیامی از شهروندان بابت عدم خروج از منزل در 13 فرودین ماه تقدیر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۵۵    
روابط عمومی مجلس در اطلاعیه ای توضیحاتی درباره ابتلای رییس مجلس شورای اسلامی به کرونا ارائه و اعلام کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی پس از ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه و تحت درمان است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۳۵    
عربستان به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور منع آمد و شد 24 ساعته در همه مناطق مکه مکرمه و مدینه منوره اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۲۳    
فعالان آمریکایی با امضای یک دادخواست جمعی از دولت آمریکا درخواست کردند تا طرح جلوگیری از کمک های انسانی به غزه و کرانه باختری که پیش از این اعمال شده بود را در دوران شیوع ویروس کرونا متوقف کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۳    
نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید مجلس در اسفند و فروردین تعطیل نبود و تنها شکل فعالیت آن تغییر کرده و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به وظایف خود عمل کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۰۳    
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس اظهارات مطرح شده مبنی بر تعطیلی مجلس در ایام نوروز را ناشی از عقده گشایی خواند وگفت: بد نیست آقایان از خواب بیدار شده و کمی اخبار رسمی کشور را رصد کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۰۳    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کاشان از نصب 700 تابلو نامگذاری در معابر مختلف این شهر طی سال گذشته خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۰۳    
شهردار باغشهر تاریخی نطنز از بازگشایی لاین دوم جاده مزرعه خطیر این شهر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۰۳    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان از ترخیص یک هزار و 881 بیمار مبتلا به کرونا از بیمارستان های شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۰۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در پیامی با اشاره به شیوع کرونا و لزوم ماندن در منازل گفت: مناسب است از فرصت حضور در منازل برای گسترش و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه وعلاقمند شدن کودکان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۰۳    
یک مشاور و روانشناس گفت:یکی از آسیب ها به مفهوم ارزنده صداقت، دروغ سیزده است که به فرهنگ صداقت آسیب می زند و می تواند در ترویج و شیوع دروغ و دروغگویی قابل تامل باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۰۳    
خدامردادی از حضور جهادی اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) و اعضای قرارگاه فرهنگی این مسجد در مراکز درمانی و آزمایشگاهی کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۰۳    
رئیس شورای هیئات مذهبی آران و بیدگل از اقدام خیرخواهانه یک هیئت در اختصاص کلیه هزینه های برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه هیئت به ارزش 4 میلیارد ریال برای مقابله با کرونا در این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۰۳    
مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به اینکه در 10 ماهه سال گذشته (پایان دی ماه)، 9 هزار و 862 فرد بالای 50 سال از تسهیلات ازدواج استفاده کرده اند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۸:۲۳    
حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نیا از تهیه و توزیع 313 بسته ی معیشتی برای بیماران و نیازمندان به همت کانون فرهنگی هنری فخرالائمه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۸:۲۳    
سردار بابایی از تولید 3 میلیون و 298 لوازم بهداشتی اعم از ماسک و گان بیمارستانی خبر داد و گفت: 214 کارگاه تولید لوازم پزشکی با بیش از 4 هزار خیاط مشغول تولید اقلام بهداشتی هستند که این اقلام توسط ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۸:۰۳    
سهم رسانه و فرهنگ در مقابله با کرونا آنگونه که باید دیده نشده از این رو اقدامات سلبی برای مبارزه با کرونا در دستور کار قرار گرفته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۸:۰۳    
دستورالعمل اختصاص کارت اعتباری 1 و 2 میلیون تومانی به اقشار آسیب پذیر ابلاغ شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۸:۰۳    
شیرانی گفت: با مثبت شدن آزمایش چهار بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته، تعداد مبتلایان به این ویروس در استان چهارمحال و بختیاری به 126 نفر رسید.