پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۴:۱۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 12 فروردین 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 2 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 3 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 4 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 5 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 6 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 7 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 8 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 9 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 10 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 11 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 12 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 13 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 14 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 15 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 16 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 17 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 18 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 19 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 20 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 21 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 22 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 23 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 24 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 25 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 26 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 27 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 28 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 29 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 30 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۵    
در روز های قرنطینه خانگی به صورت مجازی از مسجد جامع عتیق قزوین بازدید کنید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۵    
نشست های ادبی گپ وگفت نویسندگان و شاعران شناخته شده با کودکان و نوجوانان به صورت اینترنتی در حال برگزاری است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۰۳    
سعید ضابطی گفت: طرح اهدای بسته های بهداشتی – فرهنگی به جانبازان بالای 70 درصد شهرستان آران و بیدگل اجرا شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۱    
حجت الاسلام سیدحسینی از استقرار تیم پزشکی در زندان های استان برای رصد وضعیت زندانیان و جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۵:۰۱    
تصویبنامه هیات وزیران در خصوص تغییرات تعرفه های سال 99 اعلام شد که بر این اساس واردات 464 ردیف تعرفه کالایی در سال 99 مشمول تغییرات شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۳:۲۱    
در شکایتی که به سازمان ملل تحویل شده است عربستان و امارات به جنایت جنگی متهم شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۳:۲۱    
حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی در پیامی به مناسبت نیمه شعبان، ولادت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) بر قرائت دعای شریف الهی عظم البلاء... در شب نیمه شعبان توصیه کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۹    
عراقی گفت: یکی از عوامل مهم و با اهمیتی که باعث شده تا در تمام شرایط مهم تاریخی بتوانیم تا کنون بر همه مشکلات خود غلبه کنیم، همراهی و همکاری همیشگی مردم بوده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۹    
قاسمی، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تعطیل بودن اماکن تفریحی و گردشگری لرستان و ممنوعیت سفرها، تور مجازی و سایت لرستان راه اندازی شده است و مردم می توانند آثار تاریخی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۱:۲۷    
به همت خادمیاران آستان قدس رضوی غذای متبرک حضرتی آستان قدس بین کادر درمانی و بیماران کرونایی بیمارستان حشمتیه نایین توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۰:۲۷    
باد بهاری وزیدن گرفته و آسمان را آبی تر از همیشه کرده است؛ ساعت، به وقت ظهر شرعی؛ باد، صدای اذان را از گلدسته های مسجد میهمان کوچه پس کوچه های شهر می کند، حالا جماعتی آماده اقامه نماز هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۸:۲۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است سال 99 سال سختی به لحاظ اقتصادی خواهد بود لذا بانک ها، شرکت های آب و برق و بقیه شرکت ها و سازمان ها که با مردم سروکار دارند باید با مردم مدارای بیشتری داشته ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۵۵    
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از پیاده سازی سختگیرانه طرح فاصله گذاری اجتماعی در این پالایشگاه خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۵    
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: از 25 اسفند ماه 98 تا یازدهم فروردین ماه ، تعداد سفرهای ناوگان عمومی مسافری 70 درصد کاهش و جابه جایی تعداد مسافرین 76 درصد نسبت به مدت مشابه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۳    
کریمی گفت: خالی بودن دشت بنه در این وقت از سال بر خلاف سنوات گذشته از مردم طبیعت دوست بوده که نماینگر همراهی شهروندان با پویش در خانه می مانیم و قانون مداری آنان است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۲:۴۱    
صالحی گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا به صورت گسترده در کشور، تیپ شهید قهرمان همدان در استان های گیلان، قم و همدان مشغول به ارائه خدمات مختلف است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۱:۵۱    
علیرضا آرمانی کیان گفت: 393 بیمار از مجموع بیماران تست مثبت آزمایشگاهی استان ترخیص شده اند و تاکنون 57 نفر فوت کردند که شامل 2 درصد مبتلایان است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۱:۱۱    
امیرارجمند از ثبت 22 اثر این استان در فهرست آثار ملی در سال 98 خبر داد و گفت: مجموع آثار ثبتی استان زنجان به 847 اثر رسیده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۱:۰۱    
علیرضا نوری از راه اندازی و فعالیت 6 کتابخانه درون مدرسه ای در مناطق کم برخودار شهری و روستایی استان زنجان توسط کانون استان خبر داد
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۰:۳۱    
سازمان بازنشستگی نیرو های مسلح در طرح اولیه ای میزان افزایش حقوق بازنشستگان لشکری را مشخص کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۰:۳۱    
آستان مقدس شیخ صدوق (ره) به مظور مبارزه با کرونا اقدام به تهیه و توزیع ماسک بین مردم شهرری و رزمندگان تیپ فاطمیون کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۰:۲۱    
زالی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و به ویژه اجرای آن در روز 13 فروردین ماه گفت: بی توجهی به هشدارها ؛ 13 فروردین تازه شروع یک سناریوی تلخ برای طولانی شدن روند حذف این بیماری است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۹:۵۱    
سرپرست جمعیت هلال احمر از غربالگری 20 میلیون و 392 هزار و 186 نفر در اجرا و برگزاری طرح ملی غربالگری کووید19 در مبادی ورودی و خروجی استان های کشور خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۹:۴۱    
همتی از تصمیمات جدید بانک مرکزی برای تامین نیاز ارزی در خصوص واردات اقلام اساسی در سال 99 خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۹:۴۱    
هیلال الور گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور حق غذا خواستار رفع تحریم های بین المللی علیه کشورهایی مانند ایران، سوریه و ونزوئلا در بحبوحه مبارزه با کرونا شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۹:۲۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از تخصیص بیمه بیکاری به صنوف فرهنگی، هنری استان که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند، خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۳:۵۳    
مسعود خرم نیا گفت: تمامی مبادی ورودی و خروجی آذربایجان غربی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در روز طبیعت مسدود است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۳:۲۳    
علیرضا ملامحمدی زاده گفت: تمامی تفرجگاه های ارومیه فردا(13فروردین)در روز طبیعت در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، تعطیل است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۱:۴۳    
شهرستان های سراب، شبستر، مرند، میانه، مراغه، اهر و تبریز به ترتیب بیشترین مبتلایان به کرونا را به نسبت جمعیت در استان دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۱:۰۱    
موسوی گفت: طبیعت گردی و سفر به تمامی مجموعه های گردشگری استان خوزستان در روز 13 فروردین ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۰:۵۱    
بن عباس از برگزاری رزمایش بیولوژیکی لبیک یا خامنه ای تیپ 292 زرهی شهید آزادی دزفول ارتش در این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۵۱    
فرمانده پایگاه بسیج امام سجاد(ع) آران و بیدگل از افتتاح کانال آخرین دولت با هدف نشر فرهنگ ظهور و آگاهی بیشتر جامعه با زیبایی های عصر ظهور در فضای مجازی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۵۱    
مسابقه خانوادگی قرآن و عترت از اول تا سی ام فروردین از طریق صفحه طرح خانه های نورانی در شبکه های اجتماعی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۵۱    
هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل که کارکرد خود را تنها در اجرای برنامه های مذهبی منحصر نمی دانند، فعالیت های جهادی خودجوشی را برای مقابله با کرونا در دستور کار خود قرار داده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۵۱    
طرح نسیم مهر رضوی با همکاری خادمیاران رضوی و با تهیه و توزیع محلول ضدعفونی کننده در سطح شهرستان مبارکه اجرا شد
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۵۱    
مسؤول روابط عمومی شورایاری و مدیریت محله عباس آباد آران و بیدگل از اجرای طرح اهدا و ارسال کتاب رایگان در این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۵۱    
دومین نقاهتگاه بیماران کرونایی در شمال استان اصفهان، در شهرستان آران و بیدگل راه اندازی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۵۱    
یک روانشناس بر ضوررت راه اندازی بسیج تسلّیٰ با حضور روانشناسان و مشاوران خانواده به منظور همدلی با خانواده داغدیدگان کرونایی تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۵۱    
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از ضرورت راه اندازی مرکز روان شناسی برای خانواده های آسیب دیده اجتماعی ناشی از بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۳۱    
رضاعی، از افزایش45 نفر به شمار مبتلایان بیماری کرونا ویروس درکردستان در طول 24 ساعت گذشته خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۲۱    
حجت الاسلام فرهادزاده از مشارکت و همدلی مردم و مسئولان بخش جغین برای شکست کرونا خبرداد و گفت: اگر همراهی و مشارکت مردم نباشد هیچ طرح و برنامه ای به نتیجه نخواهد رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۲۱    
تربتی نژاد از مشارکت یکصد و 80 نفر از کارکنان آموزش و پرورش گرگان در اجرای غربالگری کرونا در سطح شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۵۱    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مرحومه حمیدی راوری؛ فرزند، همسر و مادر شهید سلحشورانه مقاومت کرد، گفت: با صبری زینب وار همه فقدان ها را تحمل کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۳۹    
مسابقه ترتیل قرآن رمضانی به همت رادیو هنا عدن در هفت رشته در استان عدن برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۳۹    
واعظی با رد برخی اظهارنظرها مبنی بر تعلل و تاخیر دولت در اجرای فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد: فاصله گذاری اجتماعی از همان ابتدای ورود کرونا به کشور آغاز شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۲۹    
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: جریان غربگرا، علّت ناکامی ها در توسعه را تحریم ها، و علّت تحریم ها را پیگیری آرمان های انقلاب اسلامی مانند استکبارستیزی و مقابله با رژیم نامشروع صهیونیستی می داند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۱۹    
زارع با اشاره به مشارکت افزون بر 90 درصد گیلانی ها در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، گفت: روز 13 فروردین، همه باید در خانه بمانند تا زنجیره شیوع بیماری کرونا قطع شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۱۹    
سیروس مقدم گفت: پایتخت در 15 قسمت طبق قرار و تعهدش در ایام نوروز پخش خواهد شد و تنها قسمت های آخر و فینال آن طلب مخاطبین از ما می باشد که ان شاءالله پس از کرونا ساخته و تقدیم می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۹    
ارجمند با اشاره به اینکه با شناسایی هشت مورد جدید تعداد بیماران مبتلا به کرونا در جهرم به 67 مورد رسید، گفت: 2 نفر از بیماران عضو یک خانواده هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۵۹    
وبلاگ تودو سریلانکا اقدام به انتشار مقاله ایالات متحده برای محافظت از بشریت باید تحریم های ایران را برطرف کند کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۴۹    
از نخستین روزهایی که موضوع ویروس کرونا در چین رسانه ای شد و حساسیت کشورها برانگیخته شد، دولت تونس نیز به منظور پیشگیری از ابتلای شهروندانش دستورالعمل هایی را در قالب پروتکل های بهداشتی تنظیم و ابلاغ ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۴۹    
بخش رسانه در آستان مقدس امام حسین(ع)، برنامه ویژه ای را برای انجام مراسم زیارت امام حسین(ع) از راه دور به راه انداخت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۳۹    
شیوع سریع ویروس کرونا در زیمبابوه، تعطیلات مراکز آموزشی، دانشگاهی، مراکز عمومی و تفریحی، شرکت های خصوصی و محدود شدن فعالیت های اجتماعی، مراکز خرید و سازمان ها و ادارات دولتی و ... را به همراه داشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۲۹    
سید عباس صالحی در جدیدترین توئیت خود ضمن ابراز همدردی با خانواده هایی که امکان تشییع عزیزان خود در روزهای کرونایی را ندارند، نوشت: بکوشیم با ارتباطات پیوسته غیر حضوری، مرهمی بر اندوه شان باشیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۰۹    
دهقانی فیروزآبادی گفت: شمار جانباختگان بیماری کرونا در خراسان جنوبی که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت بوده تاکنون به 29 نفر افزایش یافته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۵۹    
حسینی کاشانی گفت: به منظور ترویج و تبلیغ برای حضور مردم در منازل، طرح در خانه بیمانیم کتاب بخوانیم اجرایی شد که با کمک ناشران، کتاب ها با 20 درصد تخفیف و با پیک رایگان به درب منازل ارسال شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۵۹    
سقائیان نژاد گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا، تمامی بوستان های قم در روز 13 فروردین تعطیل بوده و از ورود افراد جلوگیری می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۴۹    
با تجربه ویروس همه گیر کرونا می توان پیشرفت تکنولوژی ارتباطات و گسترش فضای مجازی را به عنوان رویکردی آینده گرا مورد توجه قرار داد که هزینه برای آن در واقع سرمایه گذاری برای آینده قلمداد می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۴۹    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت که تحرکات نظامی این روزهای ⁧آمریکا⁩ در ⁧عراق⁩ و منطقه می تواند نوعی جنگ روانی باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۴۹    
خوش خبر از انجام 16 هزار فقره بازرسی از واحدهای صنفی خراسان جنوبی در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته 9 واحد صنفی متخلف پلمب و به 28 واحد تذکر داده شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۳۹    
امسال در روز طبیعت وضعیت شهرها متفاوت است و برای حفظ سلامت مردم نباید از منازل خارج شد تا ناقل بیماری کرونا نباشیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۲۹    
سرمست با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت و یا 13 به در گفت: در این روز ابتدا از مردم خواهش و درخواست می کنیم که برای حفظ سلامت خود تجمع نکرده و در منازل باشند اما اگر کسی توجه نکرد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۲۹    
میرکریمی گفت: بر اثر رانش زمین در روستای آق امام مراوه تپه، 25 خانوار در قالب یکصد نفر خسارت دیدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۲۹    
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز قوه قضائیه است، گفت: اخلال گران سلامت و بهداشت عمومی در استان مجازات می شوند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۲۹    
حجت الاسلام حسینی نوری گفت: یوم الله 12 فروردین روز بزرگی است و به یمن پیروزی انقلاب اسلامی کم نظیرترین همه پرسی تاریخ کشور برگزار و خونی تازه در کالبد نظام تازه متولد شده جاری شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۲۹    
آستان مطهر علوی، پویش ضد عفونی کردن مناطق مختلف شهر نجف اشرف را به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به راه انداخت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۲۹    
امیری گفت: محدودیت در خصوص ورود به بخش ها از امشب اعمال می شود که برخی از آنها از ساعت 24 امشب و برخی از ساعت 5 بامداد است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۲۹    
ستاد حقوق بشر به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد و در آن از خودباوری و خوداتکایی ملی به عنوان مهمترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۱۹    
شنبدی با تاکید بر قطع زنجیره ارتباطی به وسیله قرنطینه خانگی، از اعلام وضعیت قرمز در برخی مناطق بندرماهشهر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۹    
معاون هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بیش از 30 کارگاه جهادگرانه و مردم پایه با مشارکت خیرین در راستای تولید روزانه 32 هزار ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده در ایام ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۵۹    
طی آیینی با حضور مسئولان شهری دومین مرکز آزمایشگاهی تشخیص کووید 19 در خوزستان امروز همزمان با روز جمهوری اسلامی در بیمارستان بزرگ دزفول افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۵۹    
حجت الاسلام حسینی نوری کلید اصلی پیشگیری از کرونا را رعایت اصول بهداشتی دانست و گفت: مردم باید با رعایت نکات و توصیه های بهداشتی کمک کنند تا هر چه زودتر این بلا از کشور دور شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۵۹    
سلیمان پور در واکنش به حضور زائران هندی در قم گفت: 1138 زائر هندی قبل از شیوع کرونا به قم آمده بودند، که 802 نفر از آنها بازگردانده شده اند و دلیل تأخیر هم اختلال در خطوط هوایی همه کشورها بوده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۴۹    
طاهری از محدودیت تردد و انسداد مسیر های خروجی و راه های روستایی در سطح شهرستان آبادان در روز سیزدهم فروردین برای مقابله با کرونا ویروس خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۴۹    
اسلامی از تعریف 85 سرفصل مختلف در وزارت راه و شهرسازی با هدف تحقق شعار سال خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۳۹    
محمد مهدوی گفت: به منظور کمک به سیل زدگان رودبار جنوب صبح امروز دومین محموله کمکی کانون معین شهید احمد کریمی افشار به مناطق سیل زده رودبار جنوب ارسال شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۳۹    
در پی رحلت بانوی فداکار و ایثارگر، مرحومه "زهرا حمیدی راوری" همسر، مادر و فرزند شهید؛ استاندار کرمان پیامی صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۲۹    
فرماندارپیشوا طی اطلاعیه ای از مردم این شهرستان خواست در روز طبعیت در خانه بمانند و از رفتن به دامان طبیعت خودداری کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۲۹    
دیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: براساس هماهنگی انجام شده با اداره کل فناوری اطلاعات وزارت راه و شهرسازی، پرداخت الکترونیکی در سامانه مسکن مهر پرند امکان پذیر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۱۹    
رضایی از راه اندازی 11 کارگاه اقتصاد مقاومتی تولید ماسک در شهرستان فراهان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۱۹    
قدیمی از توزیع 100 بسته بهداشتی به منظور مقابله با ویروس کرونا در بین مناطق محروم اراک خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۱۹    
فرماندار فیروزکوه گفت: در روز طبیعت مناطق تفرجگاهی وگردشگری فیروزکوه بسته و ورود به آنها ممنوع خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۱۹    
جمالیان از بهبودی 774 نفر از بیماران کووید 19 در استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۱۹    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران گفت: در روز طبیعت تردد در تفرجگاه های شرق استان تهران ممنوع است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۱۹    
دربندی از اختصاص 50 میلیون تومان به دانش آموزان بیمار ناحیه 2 اراک خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۱۹    
بخشدار جلیل آباد پیشوا گفت: هرگونه تجمع برای روز طبیعت در جلیل آباد ممنوع است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۰۷    
الطافی از ارسال یک هزار بسته بهداشتی و 250 بسته غذایی میان محرومان استان سیستان و بلوچستان و شهرستان جهرم خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۰۷    
موحد گفت: خیران سلامت در شهرستان جهرم، با تامین برخی از اقلام مورد نیاز بخش کرونا به پویش هر نفر یک خیر سلامت پیوستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۰۷    
اتحاد از راه اندازی خط تولید ماسک توسط یک شرکت دانش بنیان پزشکی در جهرم خبر داد که روزانه به تولید پنج هزار ماسک بهداشتی سه لایه استریل اقدام می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۰۷    
با ابتلای پنج بیمار جدید به کرونا در فسا، شمار مبتلایان به این بیماری به عدد 73 افزایش پیدا کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۰۷    
رحمانیان از راه اندازی نقاهتگاه بیماران کرونایی در جهرم خبر داد و گفت: بیمارانی که دوره درمانشان در بیمارستان به پایان می رسد و شرایط قرنطینه خانگی را ندارند و یا بیمارانی که نیاز به بستری شدن در ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۰۷    
رضایی گفت: همه پرسی تاریخی 12 فروردین، آزاد اندیشانی که از الگوهای غربی مأیوس شده بودند، را امیدی دوباره بخشید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۰۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: شیوع ویروس کرونا، مسافرت با ناوگان عمومی استان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری بین شهری را کاهش داده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۰۷    
آقایی از تشدید برخورد با خاطیان و متخلفان طرح فاصله گذاری اجتماعی به ویژه در روز 13 فروردین خبرداد و گفت: کسی که تمکین نکند از مصادیق اخلال در نظم و قانون گریزی شمرده شده و با آن برخورد می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۸:۵۷    
نظریان مادوانی گفت: در پی بارش های اخیر در شهرستان قیر و کارزین بیشتر سازه ها و پروژه های آبخیزداری این شهرستان آبگیری شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۸:۵۷    
علیشاهی گفت: متخلفانی که در حال تصرف اراضی ملی و حفر گوده برای کاشت انجیر در اراضی ملی کوه آدمو استهبان بودند، دستگیر و به کلانتری ایج ارجاع داده شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۸:۵۷    
بسیجیان گروه جهادی پایگاه مقاومت شهید فانی لارستان روزانه 500 عدد ماسک تولید و عواید ناشی از فروش آن را هم جهت کمک به نیازمندان شهرستان صرف می کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۸:۵۷    
نیکفر گفت: به منظور هدفمند شدن اوقات فراغت دانش آموزان درروزهای کرونایی، مسابقه لهجه شیرین جهرمی ویژه دانش آموزان این شهرستان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۸:۵۷    
ارشادی گفت: بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک یا پی پی آر نوعی بیماری و ویروسی است که در سرایان هم مشاهده و باید پیشگیری و کنترل شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۸:۵۷    
میرجلیلی گفت: 138 تیم امدادی و عملیاتی در خراسان جنوبی تاکنون 511 نفر درگیر سیلاب را امداد رسانی کرده اند که از این تعداد، 44 نفر از مرگ حتمی سیلاب نجات یافتند.