یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۹:۱۰Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 25 فروردین 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 2 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 3 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 4 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 5 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 6 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 7 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 8 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 9 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 10 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 11 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 12 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 13 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 14 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 15 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 16 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 17 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 18 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 19 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 20 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 21 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 22 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 23 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 24 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 25 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 26 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 27 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 28 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 29 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 30 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۰۰:۰۳    
حمزه زاده از مرمت و ساماندهی مساجد تاریخی حاجی غنی، چوپور (سیدالشهدا (ع)) و میل لی تبریز در سال جاری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۸:۴۹    
یزدان پناه آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در بیست و هفتمین روز از فروردین ماه 99 در استان کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۷    
اهالی فرهنگ و هنر با تعطیلی فعالیت های فرهنگی و هنری بیشتر از همه مشاغل متضرر شدند و خواستار حمایت دولت بودند که با پیگیری های وزیر ارشاد قرار است این خسارات جبران شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۱:۲۷    
حجت الاسلام ذاکر، گفت: قرارگاه های رزمایش همدلی برای رسیدگی به نیازمندان در مساجد استان تهران راه اندازی شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۱:۰۷    
با توجه به استقبال اهالی فرهنگ و هنر از این جشنواره مهلت ارسال آثار در بخش های مختلف تا پایان فروردین ماه جاری تمدید شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۹:۴۳    
پژمان جمشیدی که در دومین تجربه همکاری خود با جلیل سامان و رضا نصیری نیا ماه رمضان با زیرخاکی در تلویزیون دیده خواهد شد، درباره ویژگی های این سریال سخن گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۹:۲۳    
حسینیان که سابقه اجرا در شبکه های مختلف سیما را عهده دار بوده مدتی است که او را در قاب شبکه یک سیما و در دو برنامه ترکیبی گفتگو محور می بینیم. برنامه سیمای خانواده و ویژه برنامه این نیز بگذرد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۹:۱۳    
اعضای هیئت علمی دانشگاهای پاکستان دررشته زبان و ادبیات فارسی تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران را محکوم کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۸:۳۱    
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 مجموعه ویدیویی بازی با انگشت ها اثر مصطفی رحماندوست را در 16 قسمت ویژه کودکان و والدین آنها تولید و منشر می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۸:۳۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تمدید زمان ارسال آثار و شرکت در پویش یار در خانه در این استان تا اواخر اردیبهشت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۸:۲۱    
مجموعه شهید عبادی واقع در منطقه 4 فرهنگ سرای اشراق به منظور پایش سلامت کارکنان شهرداری تهران در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اختصاص یافت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۷:۱۱    
سازمان سنجش و آموزش کشور از تغییر زمان برگزاری آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری– قوه قضائیه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۹    
تکمیل 67 درصد ظرفیت کاروان های حج 99، پویش باران رحمت 3 با محور رزمایش مواسات و همدلی، مشارکت سازمان اوقاف در تولید موتورسیکلت های برقی ازجمله مهمترین اخبار حوزه قرآن و معارف در 26 فروردین ماه است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۹    
تولیت، معاونین و مدیران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با پیوستن به رزمایش ملی بخشش ایرانیان، 20 درصد از حقوق خود را برای کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا اختصاص دادند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۴۹    
حجت الاسلام حسین آبادی با اعلام قربانی 1100 راس گوسفند در روز نیمه شعبان و توزیع 12 هزار بسته گوشت آن میان نیازمندان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۹    
دو عضو شورای شهر و سرپرست شهرداری لواسان با حضور مسئولان معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۷    
تیموری گفت: تغییر رویکرد حوزه آمو زش گردشگری بر مبنای نیازسنجی به روز و بازبینی کیفیت در نحوه برگزاری دوره ها در دستور کار سال جاری قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۷    
صالحی در نامه هایی جداگانه به معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور،رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون اقتصادی رئیس جمهور با اعلام خسارت های وارده به حوزه فرهنگ کشور خواستار مساعدت های هرچه سریع ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۷    
ایوب آقاخانی از اعلام نتایج آثار نهایی و برتر سومین فصل دور نوین چهار فصل تئاتر ایران و تمدید یک هفته ای برای مهلت ارسال ایده برای فصل چهارم خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۷    
جانفشان گفت: از ابتدای سال 99 تا کنون 50 برنامه مجازی در قالب تهرانگردی، آموزش صنایع دستی و معرفی بناها و محوطه های تاریخی تولید و عرضه شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۷    
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: عدم مبارزه با علف های هرز 30 درصد عملکرد محصول تولیدی گندم را کاهش می دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۷    
فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از کشف بیش از 20 هزار ماسک احتکار شده در استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۷    
حجت الاسلام مجیدی از طبخ و توزیع 12 هزار وعده غذایی بین مدافعان سلامت به همت موکب امامزاده زبیده خاتون (س) اوقاف قزوین خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از کشف 19 هزار دلار ارز قاچاق در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اعزام مبلغان در قالب گروه های جهادی جهت کمک به نیازمندان به سراسر استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۷    
سه هزار نفر از مداحان بسیجی و جامعه هیأت های مذهبی کشور به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) پیرامون تبیینِ نقشه راهِ فعالیت های جهادگران در عرصه مواجهه با کرونا، نامه نوشتند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۵    
سعیدعسگری گفت: بیانیه گام دوم نقشه راه و قطب نمای رسیدن به اهداف عالیه و قله های پیشرفت و توسعه است و با وقوع پدیده ویروس کرونا اصل نقشه ترسیم شده مبادا کمرنگ یا فراموش شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۵    
حسین سلامی گفت: تعداد 12 دستگاه تولید ارز دیجیتال (ماینر) در کارگاهی واقع در شهرک صنعتی جیرفت کشف و توقیف شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۵    
آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در راستای همراهی با رزمایش همدلی و مواسات، برنامه های مختلفی را جهت کمک به نیازمندان تدارک دیده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۵    
فتح الله حقیقی بر ضرورت نظارت بر نحوه توزیع کالاها، قیمت ها و جلوگیری از سوء استفاده ها و ایجاد خلل در بازار تاکید کرد و گفت: مشکلی در تامین مایحتاج عمومی مردم در ماه مبارک رمضان وجود ندارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۵    
حجت الاسلام پورمیرزا گفت: شعار سال 99 کاملا هوشمندانه، مدبرانه و بر اساس ظرفیت های استثنایی کشور بوده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۵    
سرهنگ حسنوند از دستگیری 150 معتاد متجاهر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: این افراد از گردنه تنباکویی جمع آوری شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۵    
نخستین دوره مسابقات قرآنی تبیان، به صورت مجازی در اصفهان با رقابت 130 نفر از متسابقین برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۵    
رضا عسگری گفت: از زمان اجرای طرح تعطیلی اصناف، از بین 3 هزار واحد صنفی که تذکر و اخطار گرفته اند 335 واحد هم پلمب شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۵    
مدیرعامل بندرخشک پیشگامان از استقرار گمرک و شروع ترخیص قطعی کالا از این بندر تعاونی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۳    
جعفری از آغاز رزمایش مواسات و احسان در استان گلستان خبر داد و گفت: 5 هزار سبد مواد غذایی به ارزش 10 میلیارد ریال تهیه شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۳    
مرجع تقلید شیعیان در پاسخ به استفتایی پیرامون وام یک میلیونی دولت با سود 12درصد گفت: دریافت سود از این وام شرعاً جایز نیست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۱۳    
امام جمعه موقت ورامین در جلسه ستاد رزمایش مواسات و همدلی گفت: محور خدمت به اقشار آسیب پذیر در ورامین مساجد و پایگاه های بسیج خواهند بود
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۱۳    
پیوندی از توزیع حدود پنج هزار اقلام پزشکی موردنیاز برای مقابله با بیماری کرونا میان شهروندان خبردادوگفت: در میان این اقلام سه هزار عدد ماسک قابل شستشو وجود دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۰۳    
علی یگانه فرد گفت: صنایع بزرگ استان برای تامین بخشی از منابع مالی اجرای طرح غربالگری همکاری می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۸:۵۵    
آیت الله مکارم در پاسخ به سوالی درباره روزه در شرایط کرونا گفت:در صورتی که واقعاً روزه گرفتن خوف ضرر داشته باشد (آن هم به تصدیق اطبای حاذق و متدین)، در این صورت می توانند روزه نگیرند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۷:۵۳    
حبیبی گفت: 400 خودروی شخصی در استان قزوین به علت بی توجهی و تخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی پلیس جریمه و توقیف شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۷:۲۳    
نوده فراهانی با تاکید بر اینکه اصناف مشروط بازگشایی می شوند، گفت: رعایت 2 متر فاصله، استفاده از ماسک و دستکش حتماً باید لحاظ شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۶:۴۳    
شیرانی گفت: با شناسایی 9 بیمار جدید در استان طی 24 ساعت گذشته، تعداد مبتلایان به این ویروس در استان چهارمحال و بختیاری به 221 نفر رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۲:۵۹    
رمزی تعداد موسسات طرف قرارداد با این بیمه شامل پزشکان، داروخانه ها، دندانپزشکان، بیمارستان ها و سایر مراکز تشخیصی و درمانی را 4 هزار و 555 مورد اعلام کرد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۲:۴۹    
رزم حسینی بر لزوم اتخاذ تصمیمات درست، منطقی و قاطع برای مدیریت ویروس کرونا و رفع محدویت های اعمال شده تاکید کرد و گفت:شیوع ویروس کرونا در خراسان رضوی به شکل خوبی مدیریت شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۰:۳۹    
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: پویش های مردمی با هدف کمک رسانی به محرومین برای موفق شدن باید به صورت متمرکز و با شناخت کافی از محرومیت ها و دوری از موازی کاری فعالیت کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۷    
آیت الله دژکام گفت: در هزینه کردن کمک های مردمی باید از توزیع آنها میان افراد مستحق، اطمینان حاصل کرد و مساجد در شناسایی نیازمندان واقعی، نقش موثری دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۷    
کریمی گفت: 2 دستگاه جنرال بیمارستانی با کمک های پویش مردمی شهر افزر در مبارزه با کرونا با اعتباری بالغ بر 390 میلیون ریال خریداری و به مرکز جامع سلامت شهر افزر اهدا شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۷    
ارجمند گفت: کوچکترین تخطی از دستورالعمل های بهداشتی از سوی صنوف، منجر به صدور اخطاریه و تعطیل شدن واحد صنفی متخلف می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۳:۴۷    
سهرابی گفت: سال گذشته، 28 رویداد حمایتی از استارت آپ ها و کسب و کارهای اینترنتی در فارس داشتیم در سال جاری ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۳:۴۷    
آیت الله مبلغی، در نامه ای به دبیرکل شورای ادیان جهانی خواستار نام گذاری یک روز جهانی دعا شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۷    
چندرسانه ای 1399/1/25 - 23:15 915996 دانلود
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۷    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی، اظهار کرد: طرح ملی راهکار با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر محورهای رزمایش ایمان همدلی کار ایثار و ماه رمضان به همت 25 هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد سراسر کشور ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۷    
حجت الاسلام آل هاشم گفت: با شیوع ویروس کرونا و به دنبال تعطیلی کسب و کارها، اقشار کم درآمد و بی بضاعت جامعه دچار آسیب جدی شده اند که با فرمان رهبر معظم انقلاب رزمایش مردمی انفاق با محوریت مساجد باید ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۷    
چندرسانه ای 1399/1/25 - 22:33 915992 خبرگزاری شبستان: دانلود
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۷    
حجت الاسلام کلات پور، مساجد را تأثیرگذارترین کانون معنوی و اجتماعی خواند و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با مسئولیت پذیری و حضور خودجوش در مقابله با کرونا و خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۷    
استاندار قم تهدید کرونا را فرصتی جهت شناخت ابعاد مختلف ظرفیت های پنهانی جامعه و اجتماع دانست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۷    
زمانی از راه اندازی تنها کارخانه تولید دستکش خوزستان در منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: این کارخانه ظرف 2 ماه آینده با سرمایه گذاری بخش خصوصی، در منطقه آزاد اروند راه اندازی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۷    
نظارات گفت: عمق، موقعیت و عملیات نمونه برداری از خور سیف به منظور راه اندازی بندرتجاری سیف طی یک عملیات هیدروگرافی شناسایی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۷    
رضاعی، از ابتلای قطعی 836 نفر به کرونا ویروس در کردستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مرحله دوم غربالگری در سیستان و بلوچستان از طریق سامانه 4030 انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۷    
داوطلب یکی از خانه های هلال احمر در بخش صفائیه از توابع شهرستان رفسنجان اقدام به تولید ماسک طرح دار کودک برای نخستین بار در کشور کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۷    
فرماندار آستارا در اقدامی ارزشمند و پسندیده، 25 درصد از حقوق ماهیانه خود را به کارگران روزمزد آسیب دیده از کرونا، اختصاص داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۷    
حجت الاسلام باقری ارومی گفت: مردم و مسئولان برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و اجرای رزمایش مواسات به میدان عمل بیایند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۷    
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان مسابقه خاطره نویسی قهرمان آشنای من را به منظور ثبت حماسه سازی جهادگران عرصه سلامت کشور برگزارمی کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۷    
معاون شهردار زاهدان با بیان اینکه 50 پارک بهسازی و احداث می شود، گفت: امسال 30 میلیارد تومان به توسعه فضای سبز و پارک ها اختصاص می یابد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۷    
خانه عروسک در روزهای کرونایی به محل گردآوری و توزیع تجهیزات مبارزه علیه کرونا تبدیل شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۷    
نمایشگاه عکاسان منتخب استعداد آ گ تابستان 99 در گالری ای جی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۷    
رییس حوزه هنری مهمان تازه ترین قسمت از سوره هنر ویژه برنامه هفته هنر انقلاب شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۷    
زنوزی گفت: پس از پیروزی انقلاب شاهد موفقیت های بسیاری در حوزه هنر به ویژه هنر خوش نویسی بودیم که در تاریخ ماندگار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۷    
مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) از ارسال 25 تن گوشت نذری در قالب 12 هزار بسته از شهر مقدس قم به سراسر کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۷    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طرح غربالگری سربازان مشمول در برابر ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان به اجرا در می آید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۷    
مجری طرح توسعه گلخانه های کشور گفت: به منظور تحقق شعار سال، برنامه چهار هزار و 600 هکتار توسعه و بهره برداری تولید محصولات گلخانه ای در سال 99 تدوین شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۷    
مهدی زاده با اشاره به اینکه آمار مبتلایان کرونا به 427 نفر رسید، گفت: تاکنون 363 نفر از بیماران کووید19 در استان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۷    
نوروز مقدم گفت: ثبت نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت و اخذ کد بهداشتی برای همه نانوایی ها الزامی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۷    
معاون اول رئیس جمهوری از وزیر اقتصاد خواست موضوع درخواست اتاق بازرگانی برای تمدید مهلت اظهارنامه های مالیاتی اشخاص حقوقی را بررسی کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۷    
رحمانی گفت: بخش معادن و صنایع معدنی امسال می توانند از جلوه های برجسته جهش تولید در کشور باشد و شخصاً از فعالان و مسئولان حوزه معادن انتظار دارم جایگاه این حوزه را در سال پیش روی پررنگ تر از پیش ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به وضعیت بیماران کرونایی در قم گفت: از ساعت14دیروز تا ساعت 14امروز 39 بیمار کرونایی و مشکوک به کرونا پس از بهبودی از بیمارستان های قم ترخیص شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۵    
لطیفی از مشارکت مهندسین بسیجی استان و ارایه خدمات داوطلبانه در مراکز درمانی استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۵    
جمالیان از شناسایی 22 مورد کووید 19 طی 24 ساعت گذشته در استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۵    
اکرمی گفت: استفاده از مشارکت و ظرفیت مردمی و خیرین در اجرای طرح کمک مومنانه ضروری است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۵    
هروی گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری پویش دست یار به همت جمعیت هلال احمر استان گلستان راه اندازی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۵    
صابری گفت: در شهرستان مراوه تپه 636 واحد روستایی و 56 واحد شهری خسارت دید که از این میزان 47 درصد به بهره برداری رسیده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۵    
متکی گفت: مادر باردار مبتلا به بیماری کووید 19 بهبود پیدا کرده و امروز( دوشنبه 25 فروردین) از بیمارستان صیادشیرازی مرخص شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۵    
هاشمیان گفت: 8 هزار و 800 پرونده کیفری در سال گذشته در گلستان کاهش یافت و این مهم نشانه بلوغ فکری و فرهنگی مردم استان است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۵    
چادرنشین، از توزیع 150 سبد کالا در بین خانوارهای مبتلا به کرونا و نیازمند به همت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۵    
رزق حلال، افزایش محبت در زندگی و دور هم بودن از مسائل مهمی است که در تداوم زندگی ها نقش موثری برعهده دارد و نمی توان از تاثیر رزق حلال بر استواری زندگی و پایبندی بر کانون خانواده عبور کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۵    
الیاسی گفت: 2 هزار لیتر آب ژاول ضدعفونی کننده به همت کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله از نیروگاه نکا دریافت و برای توزیع در بین مردم برای ضدعفونی منازل و محله ارائه شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۵    
موسوی با اشاره به جلسه امروز هیات رئیسه مجلس با روسای کمیسیونهای تخصصی گفت: در این جلسه بر برگزاری جلسات علنی مجلس در شش هفته آتی و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به صورت مستمر تاکید شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۵    
رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: تحریم های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا در زمینه تولید نفت علیه ایران و ونزوئلا، برخلاف قواعد بین المللی و اصول انسانی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۵    
مسعود جمیلی گفت: کلیه محورهای ارتباطی جنوب کرمان بارانی است، رانندگان جوانب احتیاط را رعایت کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۵    
معاونت مسکن و ساختمان از ارایه مشوق به مالکان و سازندگان دارای زمین، واحدهای مسکونی نیمه تمام و تکمیل شده برای مشارکت در مسکن ملی، خبر داد و جزئیات این مشوق ها را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۵    
رییس اداره راهداری شهرستان اسفراین گفت: سیلاب دو روز گذشته به 17 محور روستایی و بین شهری شهرستان اسفراین خسارت وارد کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۵    
دومین جشنواره ملی سینمایش در بخش های تئاتر، فیلم کوتاه، نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، استندآپ، تقلید صدا و استعدادیابی بازیگری برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۵    
وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: واگذاری سهام بنگاه های دولتی در بورس در دستور کار وزارت اقتصاد قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۵    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در خصوص تازه ترین آمار مبتلایان به کرونا تا امروز به ابتلای 525 نفر و فوت 55 نفر در استان اشاره کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۵    
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت امام جمعه سابق یاسوج را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۵    
حیدری گفت: به منظور کمک به ایتام، نیازمندان و آسیب دیدگان جامعه این اداره آماده دریافت و جمع آوری کمک ها و نذورات مردمی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۵    
وزیران امور خارجه ایران و هند در تماس تلفنی با یکدیگر درباره آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا و تحولات منطقه تبادل نظر کردند.