جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 8 خرداد 1400 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1400 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1400 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1400 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1400 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1400 خبرگزاری شبستان 30 دی 1400 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1400 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1400 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 2 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 3 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 4 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 5 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 6 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 7 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 8 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 9 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 10 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 11 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 12 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 13 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 14 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 15 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 16 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 17 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 18 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 19 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 20 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 21 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 22 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 23 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 24 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 25 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 26 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 27 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 28 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 29 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 30 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1400 
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۶:۴۹    
نیکبخت گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا ورود به هرمزگان از چهارشنبه 12 خرداد تا دوشنبه 17 خرداد ماه ممنوع است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۵:۵۷    
ستایشگران جوان هیأت های مذهبی کشور با همراهی میثم مطیعی، ابوذر بیوکافی، سید رضا نریمانی، سعید کرمعلی ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۷    
در جلسه شورای معارف سیما با حضور نمایندگان آستان مقدس امام رضا علیه السلام، حضرت معصومه سلام الله علیها و احمد بن موسی (شاهچراغ) علیه السلام بر گرامیداشت با شکوه دهه کرامت در رسانه ملی تاکید شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، طی 24ساعته گذشته و تاظهر امروز نهم خرداد ماه، متاسفانه 5 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شدند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۴۵    
مهلت ارسال آثار نخستین مسابقه بین المللی نقاشی اربعین کانون پرورش فکری تا 10 شهریور 1400 تمدید شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۲۳    
با توجه به درخواست مکرر جاماندگان ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری، سایت تهران من از روز شنبه و یکشنبه به منظور ثبت نام جاماندگان طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری باز خواهد شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۳۳    
مهجوری گفت: فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی الگوی گروه های جهادی است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۱    
همایش ملی جمعی از ستایشگران جوان هیأت های مذهبی کشور ظهر امروز با تجلیل صادق آهنگران و سخنرانی حجت الاسلام والمسملین پناهیان و منصور ارضی در شهر مقدس قم به کار خود پایان داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۱    
آشناگر گفت: تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا براساس وضعیت رنگ بندی شیوع کرونا ویروس انجام می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۱:۳۱    
مداح جبهه های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه پرداختن به مسائل مالی در مسیر مداحی برای اهل بیت(ع) چیزی جز خسران و ضرر به دنبال ندارد ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۱:۱۱    
جعفری از تولید محتواهای ویژه فضای مجازی برای افزایش مشارکت در انتخابات به همت واحد کودک و نوجوان حرم حضرت معصومه(س) خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۱    
رییس هیات امنای جامعه الزهرا(س) گفت: هیات امنا، شورای سیاستگذاری و به ویژه دفتر رهبر معظم انقلاب بنای حمایت از این مجموعه گرانقدر و یادگار حضرت امام خمینی (ره) را دارند و امیدواریم این تلاش ها به ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۰:۵۱    
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنرانی خود به صهیونیست ها هشدار داد: هر گونه عملیات ترور علیه مبارزان و رهبران ما با بمباران تل آویو تلافی خواهد شد
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۰:۵۱    
سیروس سپهری معتقد است که مردم باید هوشیار باشند و هنر و فرهنگ را از آن خود بدانند و نگذارند این سلاح تأثیرگذار به دست سیاسیون بیفتد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۹    
شاه حسینی گفت: 966 شعبه برای جمع آوری آرای مردم سراسر استان در انتخابات پیشرو در نظر گرفته شده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از درجه بندی و استانداردسازی تأسیسات گردشگری استان خبرداد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۹    
کتاب شهریارِ سرزمین من از تولیدات مکتوب حوزه هنری استان زنجان همزمان با پخش سریال صبح آخرین روز چاپ و منتشر شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۹:۰۹    
بررسی گزارش وزیر نیرو در مورد علل خاموشی های اخیر برق در کشور در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۸:۲۷    
حبیبی گفت: ممنوعیت تردد در تمامی شهرستان های استان قزوین به منظور پیشگیری از شیوع کرونا از ظهر روز چهارشنبه هفته جاری تا دوشنبه 17 خردادماه اعمال می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۸:۰۷    
سعید محمد گفت: طبق جلساتی که از جمله با آقای رئیسی داشتیم به این نتیجه رسیدیم هم از لحاظ تطابق دیدگاه و هم از لحاظ رای آوری به رغم رفاقت و ارادت ما به همه ی عزیزان جبهه ی انقلاب ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۸:۰۷    
در پی لغو سفرهای استانی نامزدها به دلیل شرایط کرونا در کشور، برنامه های تبلیغی هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قالب 210 برنامه روی آنتن صداوسیمای مراکز می رود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۷:۵۷    
سمینار بین المللی امام خمینی و دنیای معاصر 13 خرداد 1400 در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۷:۱۵    
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: از اوایل فروردین امسال تاکنون 15 هزار و 400 تن گندم از کشاوزران استان خریداری و بهای آن براساس نرخ مصوب پرداخت شده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۱:۳۰    
معتمدیان با اشاره به اینکه استان از پیک چهارم عبور کرده است، اما به دلیل شرایط خاص استان و پروازهای خارجی که به مقصد خراسان رضوی صورت می گیرد هنوز در شرایط شکننده قرار داریم ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۳:۲۸    
سرمست گفت: طبق نظر ستاد ملی کرونا، هرگونه سفر با وسایل نقلیه شخصی در روزهای تعطیل نیمه خرداد ممنوع خواهد بود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۲:۰۶    
عصر امروز آئین تودیع و معارفه امام جمعه جدید شهرستان فاریاب با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان و مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی در مسجد ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۱:۳۴    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه امروز هیچ چیز مهمتر از بهبود معیشت مردم نیست، گفت: با توجه به برداشت من و بیش از 70 درصد مردم ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۱:۳۴    
فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در جمع دانشجویان فارغ التحصیل این دانشگاه گفت: تقویت و ارتقای هویت اسلامی ایرانی در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۱:۲۴    
رییس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رییسی از صدور احکام مسئولین ستادهای استانی وی خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۴    
کاظمی گفت: استقبال از داوطلبان و کارناوال انتخاباتی ممنوع است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۴    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت والد حجت الاسلام محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان را تسلیت گفتند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۴    
به همت بنیاد مستضعفان فاز نخست بیمارستان 64 تختخوابی مراوه تپه به بهره برداری رسید.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۴    
رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره منطقه ای طنز و استعدادیابی زنجفیل در تبریز خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۸    
قاسم نژاد از اعمال ممنوعیت تردد بین استانی از 12 تا 17 خرداد در گیلان خبر داد و گفت: در صورت ورود وسائط نقلیه و مسافرت به شهرهای زرد و نارنجی گیلان متخلفان 500 هزار تومان جریمه می شوند
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۸    
داداشی گفت: از اول سال زراعی (مهر ماه 99) تا به امروز 227.7 میلی متر بارندگی داشتیم که نسبت به میانگین دوره آماری 40 درصد و نسبت به سال گذشته 38 درصد کاهش بارندگی داشتیم
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۸    
فاضل گفت: تاکنون 90 هزار دوز واکسن کرونا وارد استان گلستان شده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۵۸    
حجت الاسلام مهدوی خواه، با تاکید بر ضرورت توسعه زمینه های تبلیغ، گفت: توسعه تبلیغ زمینه ساز ارتقای اخلاق و معنویت است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۵۸    
کمالی سروستانی گفت: استاد اوجی زنده است و نمرده است و او هزاران سال عمر می کند و او به این موضوع باور داشت.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۴۸    
حجت الاسلام طاهری با اشاره اینکه در رژیم گذشته برای انتخابات لیست معینی می دادند و انتخابات شبیه یک انتخابات فرمایشی بود ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۶    
اسکندری گفت: با کمک خود جوش تعدادی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان شهرستان شیراز، سه زندانی نیازمند در جرائم غیرعمد محبوس در زندان های شیراز آزاد شدند و به کانون خانواده بازگشتند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۶    
آیت الله دژکام گفت: مسیر فرهنگ پهلوانی از گذشته خیلی طولانی تاریخ و از حضرت ابراهیم (ع) شروع می شود و این حضرت بود که بنای مردانگی و فتوت را در عالم با بت شکنی شروع کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۶    
سهرابی در آئین رونمایی از دومین جایزه کتاب سال فارس که در جوار آرامگان شیخ اجل، سعدی شیرازی، برگزار شد، گفت: جایزه امسال را به نام این نویسنده و شاعر بزرگ استان نامگذاری کردیم.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۶    
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: دشمن در تلاش است تا روح نا امیدی را در کالبد جامعه تزریق کند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۶    
خالصی با اشاره به اینکه کتاب غریب ترین مطاع فرهنگی ایران است، گفت: کتاب در فرهنگ و اندیشه اسلامی نقشی ویژه دارد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۴    
شریفی مسجد را بهترین محل برای آشنا شدن جوانان با برنامه های دینی، مذهبی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش بسیار موثری در جذب هرچه بیشتر این افراد به مساجد ایفا می کنند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۵۴    
علیپور گفت: پرونده سلامت برای همه ایثارگران تشکیل شده و خدماتی که از بیمه دریافت می کنند، در پرونده سلامت آنها ثبت خواهد شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۵۴    
انتخابات برای ملت ایران میدان ظهور و بروز دلبستگی آنها به انقلاب بوده و فشارهای اقتصادی را به پای نظام نمی نویسند و با سیل خروشان در انتخابات حماسه بزرگ خلق خواهند کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۴۴    
یزدان پناه از افزایش شمار قربانیان کووید19 استان کهگیلویه و بویراحمد به 671 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته یک بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۳۴    
کریمی نژاد از پیش بینی 215 صندوق اخذ رأی شهری در بخش های چهار گانه شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: از این تعداد، 127 صندوق در بخش مرکزی، 25 صندوق در بخش سوق ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۴    
احمدی از تعیین مناطق ممنوعه و مکان یابی ستادهای انتخابات ریاست جمهوری در یاسوج خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی نسبت به راه اندازی ستادها، شرایط ویژه ای پیش بینی شده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۲    
علوی با اشاره به اینکه 90 درصد مردم خوزستان سواد سلامت دارند ولی 30 تا 40 درصد دارای باورهای غلطی هستند گفت ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۲    
امیرسرلشکر حسین حسنی سعدی جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء از نمایشگاه پیشرفت ها و دستاوردهای سازمان صنایع دفاع در حوزه رزم زمینی بازدید کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۲    
سلیمانی دشتکی گفت: مسئولان و کارکنان ادارات و سازمان ها موظف هستند که از ماسک استفاده کنند و به ارباب رجوعی که ماسک ندارد خدماتی ارائه ندهند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۲    
قاضی زاده هاشمی با اشاره به برگزاری این مناظره های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به راهبردهای کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در رابطه با مناظره نامزدها گفت ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۲    
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، آیین نامه نظام فنی و اجرایی یکپارچه کشور را ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۲    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه وضعیت فعلی بازار مسکن بر ازدواج جوانان تاثیر منفی گذاشته است، گفت: از دوره ای که سالانه 850 هزار واحد مسکونی در کشور ساخته می شد ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۲    
ابول نژادیان با بیان اینکه از هفته گذشته روند ابتلا و فوتی های ناشی از کرونا در خوزستان کاهشی شده و در حال حاضر 15 شهر نارنجی و 12 شهر زرد هستند گفت ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۲    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: از آنجا که نیروهای مسلح به دنبال کسب توان بازدارندگی هستند، باید همواره توان رزمی خود را بالا ببرند تا هیچ کشوری به خود اجازه تعرض به این مرز و بوم را ندهد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۲    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره جزئیات پرداخت یارانه 450 هزار تومانی، توضیحاتی داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۲    
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای به تحلیل دلایل پیروزی نبرد 12 روزه غزه پرداخت.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۲    
حیاتی گفت: شیوه نامه های ملی و استانی رعایت پروتکل های بهداشتی در انتخابات 28 خرداد، به فرمانداران استان خوزستان ابلاغ شده است .
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۲    
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت به عرضه سیمان در بورس کالا اشاره کرد و گفت: در صورتی که انجمن های مربوطه موافق با عرضه مستمر سیمان در بورس کالا باشند ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۳۲    
با حضور سرلشکر باقری، نظام عملیاتی پدافند زیستی کشور و آخرین وضعیت صنعت برق کشور از منظر پدافند غیرعامل در پنجاه و سومین جلسه شورای عالی پدافند غیرعامل کشور بررسی شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۳۲    
55 تشکل خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان کشور، در بیانیه ای مشترک حمایت خود را از جایگاه شورای نگهبان و تصمیمات آن اعلام کردند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۰    
سلیمانی دشتکی گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا سفر های بین استانی از 12 تا 17 خرداد ممنوع است که این مصوبه در خوزستان هم با جدیت پیگیری می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۰    
سرویس : چند رسانه ای - اینفوگرافی زمان : شناسه خبر : 1061340 کانون های منتخب رواق دانش در طرح ملی ایران قوی را در اندازه اصلی اینجا ببینید. پایان پیام/ 607 ضمیمه : کلید ‫واژه ها: ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۰    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در توئیتی به انتشار تصاویر کودکان شهید فلسطینی بمباران غزه در صفحه نخست نیویورک تایمز اشاره کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۰    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای اینکه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی بخواهد چنین نقشی را داشته باشد، انتخابات باید با نگاه انقلابی برگزار شود و نه نگاه غربی.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۰    
در دیدار وزیر اقتصاد کشورمان با وزیر مالیه عراق و هیأت همراه، در خصوص زمان بندی و بازپرداخت بدهی های طرف عراقی به ایران مذاکره شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۰    
حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه برگزاری مراسم ارتحال امام راحل (ره)، بازتابی از پایبندی مردم به آرمان های والای آن حضرت است، بر تبیین و معرفی شخصیت بازر آن حضرت در بین نسل جوان تاکید کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۰    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به جانشین فرمانده نیروهای مسلح و وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه پیروز بشار اسد در انتخابات را تبریک گفت.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۰    
اولین قرعه کشی همزمان طرح فروش فوق العاده 4 محصول سایپا در سال 1400 انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا یک شنبه 9 خرداد ماه در سایت رسمی این گروه منتشر خواهد شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۰۰    
لطیفی گفت: بر خلاف برخی ادعاها، واردات و ترخیص برنج در دو ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، 31 درصد در وزن و 34 درصد در ارزش افزایش داشته است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۰    
حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه آیین های ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) روز جمعه در مصلی های اقامه نماز جمعه برگزار می شود ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۰    
زارع خواستار بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) و انتشار محتواهای مناسب در فضای مجازی همزمان با سالگرد رحلت امام شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۰    
اخوت از برگزاری کلاس های تابستانه آموزش قرآن کریم توسط کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) لارستان به منظور ترویج فرهنگ قرآنی بین بچه های مسجد خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۰    
دیوان محاسبات کشور گزارش ارزیابی عملکرد قوانین و مقررات تسهیل تولید از بُعد شناسایی موانع اجرای قانون یا خلاء قانونی، اجرای مقررات مرتبط و ترک فعل دستگاه های اجرایی را منتشر کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۰    
حجت الاسلام حسینی کیا، گفت: دشمنان نظام می خواهند انتخابات را کمرنگ جلوه دهند ولی حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات 1400 باعث یأس، ناامیدی و برملا شدن نقشه های شوم آنها می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۰    
حجت الاسلام فاطمی نسب، گفت: دشمن از همه امکانات استفاده می کند تا انتخابات مایه سرشکستگی ملت شود اما با همت مردم انتخابات مایه آبرو و عزت کشور و انقلاب خواهد شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۰    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان از برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر به همت اداره تبلیغات اسلامی و با مشارکت اداره آموزش و پرورش در مجتمع رستگاران این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۰    
سفر شخص اول برنامه و بودجه کشور به استان اصفهان دستاوردهای زیادی را به همراه داشت که اعتباربخشی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله آن بود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۰    
بانک مرکزی با تاکید بر وظیفه ذاتی این بانک در خصوص انتشار آمارهای اقتصادی اعلام کرد: هیچ شاخصی در سال های اخیر حذف نشده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
مدیرکانون فرهنگی تبلیغی اندیشه سنندج گفت: هشت هزار نفر از خانواده های مناطق حاشیه نشین شهرستان سنندج فعالیت های فرهنگی کانون اندیشه بهره مند شدند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
یازوند، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا احتمال قرنطینه سرپل ذهاب وجود دارد و این وضعیت بسیار نگران کننده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
رضایی از آغاز فعالیت مجدد 32 ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در اراک با تغییر شرایط وضعیت کرونایی خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
مهرانی گفت: شش رتبه برتر کشوری در بیست و یکمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری به دانش آموزان و فرهنگیان استان هرمزگان رسید.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
حجت الاسلام سیدحسین حسینی از رضایتمندی عمومی 70 درصدی کردستانی ها از دستگاه قضایی استان کردستان خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
اصلانی با بیان اینکه باید تعداد گشت های بهداشتی از واحدها و اماکن پر تردد در سطح مناطق مختلف استان افزایش یابد ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
حجت الاسلام پهلوانی از برگزاری دوره مجازی حفظ صحیفه سجادیه با حضور اساتید مجرب خبرداد و گفت: این دوره به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد و با همکاری موسسه فرهنگی هنری اندیشه های اسلامی سجادیه برگزار ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از کسب دو رتبه برتر کشوری در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز (بخش دانش آموزی) جشنواره پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد توسط دانش آموزان استان خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در خارج تاکید کرد که نبرد شمشیر قدس با دشمن صهیونیستی هنوز پایان نیافته و خداوند در این نبرد ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
رئیس جمهوری ترکیه مسجد بزرگی را در میدان تقسیم استانبول افتتاح کرد و هزاران نمازگزار در مراسم افتتاحیه این مسجد شرکت کردند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
شیخ محمد حسین، مفتی قدس تاکید کرد که مسجدالاقصی برای آزادی نیازمند همبستگی تمام مسلمانان است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
اظهارات یک استاد مشهور تونسی پس از به اشتراک گذاشتن پست فیس بوک خود در انتقاد از ساخت مساجد،جنجال برانگیز شده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
بخش خدمات مهندسی آستان مقدس امام حسین(ع) کارهای اجرای پروژه اتصال سرداب های صحن شریف به حائر حسینی را ادامه می دهند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
صدها اندونزیایی در اعتراض به حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی در مقابل سفارت این کشور در جاکارتا دست به تظاهرات زدند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
سردار اشتری در گردهمایی هیات های مذهبی اصفهان گفت: شخصیت بسیاری از افراد موثر جامعه مثل شهدا در هیات های مذهبی شکل گرفته است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
طباطبایی گفت: جوانان با انرژی و خلاقیت قادر به خلق فرصت های خالی برای حل مشکلات و اعتلای جامعه هستند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
نتایج اثربخش ملی و بین المللی کشور از پس شکوه و حضور حداکثری در انتخابات متاثر می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۲۰    
کتاب خون شریک داستان زندگی شهید مدافع حرم میرزا مهدی صابری نوشته مریم علی بخشی از سوی انتشارات خط مقدم به زودی روانه بازار نشر می شود.