یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 14 مرداد 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 مرداد 1397 شفاف 2 مرداد 1397 شفاف 3 مرداد 1397 شفاف 4 مرداد 1397 شفاف 5 مرداد 1397 شفاف 6 مرداد 1397 شفاف 7 مرداد 1397 شفاف 8 مرداد 1397 شفاف 9 مرداد 1397 شفاف 10 مرداد 1397 شفاف 11 مرداد 1397 شفاف 12 مرداد 1397 شفاف 13 مرداد 1397 شفاف 14 مرداد 1397 شفاف 15 مرداد 1397 شفاف 16 مرداد 1397 شفاف 17 مرداد 1397 شفاف 18 مرداد 1397 شفاف 19 مرداد 1397 شفاف 20 مرداد 1397 شفاف 21 مرداد 1397 شفاف 22 مرداد 1397 شفاف 23 مرداد 1397 شفاف 24 مرداد 1397 شفاف 25 مرداد 1397 شفاف 26 مرداد 1397 شفاف 27 مرداد 1397 شفاف 28 مرداد 1397 شفاف 29 مرداد 1397 شفاف 30 مرداد 1397 شفاف 31 مرداد 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۱۶    
بانک ملی ایران، این بانک در سال 1306 با الهام از معماری پارسه ساخته شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۵۰    
کیمیا علیزاده به دلیل پارگی رباط صلیبی حضور در بازی های آسیایی 2018 را از دست داد و با تصمیم کادر فنی ملیکا میرحسینی جایگزین وی می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۲۲    
به گزارش شفاف ، پرویز اسماعیلی در توییتی نوشت که رئیس جمهور دوشنبه شب 15 مرداد در حدود ساعت 21:40 از شبکه اول، شبکه خبر و رادیو سراسری به صورت زنده با مردم عزیز ایران گفت وگو خواهد کرد. ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۵    
وزیر اطلاعات در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی موضوع اعطای حق شهروندی به 2500 نفر از مقام های جمهوری اسلامی و فرزندانشان در جریان مذاکرات هسته ای را تکذیب کرد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۵    
600 هزار گوشی تلفن همراه تا چند روز آینده از گمرک ترخیص و در بازار عرضه می شوند و با تعیین تکلیف تأمین ارز واردات گوشی از طریق بازار ثانویه به زودی بازار موبایل به حالت عادی بازمی گردد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۰    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، خروج انتشار دسته چک از بانک های تجاری و تمرکز آن در بانک مرکزی، منوط کردن اعتبار چک به ثبت و ثبت اطلاعات در سامانه ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از رشد 50 درصدی تولید بنزین کشور از ابتدای سال 97 تاکنون نسبت به نیمه نخست سال 96 خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۵    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری اعلام کرد که حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ساعت 21 و 40 دقیقه دوشنبه شب با مردم گفت وگوی تلویزیونی خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۵    
ابراهیم کارخانه
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۵۵    
نماینده جریان حکمت ملی عراق در تهران در نشستی با اصحاب رسانه تأکید کرد که این جریان تشکیل دولت اکثریت ملی در عراق را دنبال می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۴۰    
به گفته معاون کاروان ایران در بازی های آسیایی و به احتمال زیاد یک ورزشکار زن جایگزین کیمیا علیزاده به عنوان پرچمدار این کاروان انتخاب می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۳۰    
رئیس کل بانک مرکزی از آزاد شدن خرید و فروش ارز در صرافی ها خبر داد و گفت: خرید وفروش ارز از صرافیها از این به بعد آزاد است و دیگر قاچاق محسوب نمی شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۲۰    
بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر دستور ایشان به دولت برای تشکیل یک کارگروه قوی، پرکار، دانا، خطرپذیر و شجاع جهت بررسی مشکل بانک ها و نقدینگی منتشر شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۴۵    
با انتخاب رسانه ها و کارشناسان فوتبال آلمان تونی کروس به عنوان مرد سال فوتبال آلمان انتخاب شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۱۵    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه در زمستان سال 1395 ترکمنستان شیرگاز خود را بر خلاف قرارداد روی ایران بست، درمورد آخرین وضعیت اختلاف پیش آمده بین دو کشور توضیحاتی را ارائه کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۰۵    
با حکم فرماندهی ناجا سردار علیرضا لطفی به سمت رئیس پلیس آگاهی پایتخت منصوب شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۰۰    
شب گذشته خودروی یک دانشمند برجسته سوری را در شرق شهر مصیاف در حومه حماة در مرکز سوریه هدف قرار گرفت که به ترور این دانشمند سوری و راننده اش انجامید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۵۵    
ایجاد صف دانلود یکی از قابلیت های کاربردی موجود در برنامه IDM است. توسط این دانلود منیجر محبوب می توان فایل ها را در یک لیست قرار داد و با زمان بندی دلخواه آن ها را دانلود کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۴۷    
افشانی با بیان اینکه تهران شهر ریسک پذیری است، اضافه کرد: بافت فرسوده گسترده و اینکه بخشی از پایتخت روی گسل است، معابر و ساختمان های موجود را به خطر می اندازد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۴۰    
رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درباره طرح سربازی دختران با رد این موضوع گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم حذف کنکور سراسری تأکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۶    
آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ آزمایشگاه استکهلم را به دلیل استاندارد نبودن، تعلیق کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۶    
هوش مصنوعی که در رابطه با هدایت خودروهای خودران به کار می رود هنوز به طور کامل به اثبات نرسیده است و هنوز نیاز به آزمایش و بهبود دارد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۶    
گمرک جمهوری اسلامی ایران مصوبات جدید و مهم دولت جهت تسهیل فرآیند واردات تجهیزات پزشکی و مواد اولیه تولید با توجه به اعمال تحریم ها را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۲۰    
بر اساس اعلام بانک مرکزی، در خرداد ماه سال جاری نقدینگی کشور از 1580 هزار میلیارد تومان عبور کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۱۵    
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با باشگاه بشیکتاش ترکیه به توافق رسیده و حالا منتظر صدور رضایت نامه خود است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۰۵    
رئیس جمهور گفت: سوال تعدادی از نمایندگان، در چارچوب قانون اساسی و زمان و شرایط مناسب مطرح نشده است اما برای جلوگیری از هر نوع اختلاف بین قوا و احترام به مجلس شورای اسلامی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۰۰    
سخنگوی قوه قضائیه از بازداشت معاون ارزی بانک مرکزی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۵    
اسطوره فوتبال جهان از مادورو حمایت و ترور نافرجام رئیس جمهور ونزوئلا را محکوم کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۱۰    
ورودی و خروجی آب از سد ها متاثر از افت نزولات جوی با کاهش های محسوسی مواجه شده اند به طوری که ورودی به این سازه های آبی 33 درصد و خروجی از آن ها نیز نسبت به سال گذشته 28 درصد افت داشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۱۰    
معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: طبق بررسی به عمل آمده به دلیل شدت آتش سوزی احتمال اینکه بالگردهای آبپاش نتوانند آتش را در بخش عراقی تالاب هورالعظیم مهار کنند وجود دارد و باید ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۵    
برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون حقوقی و قضایی با مطرح کردن طرحی می گویند می خواهند خدمت سربازی را برای پسران و دختران اختیاری کنند و پسرانی که تمایلی برای رفتن به سربازی نداشته باشد می ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۵    
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ خبر حمله به بلوچ های پاکستانی را رد کرد و گفت: طبق مصوبه شورای تأمین، 30 کپر پاکستانی جمع آوری و اتباع مستقر در آن تحویل اردوگاه شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۰    
سردار حمید رحمت اللهی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی با اشاره به کشف و ضبط 12 قطعه ظروف سفالی دوره ساسانی در کازرون گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۰    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه های با اشاره به وقوع رگبار و رعد و برق در پنج استان کشور از مردم خواست از تردد در کنار رودخانه ها و مسیل های این استان ها خودداری کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۰    
وجود 34 خانه تاریخی در منطقه 12 تهران که صاحبان آنها در تاریخ مشروطه نقش داشته اند، موجب شده تا عضو شورای اسلامی شهر پیشنهاد ایجاد مسیر گردشگری مشروطه را در حوالی این خانه ها ارائه کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۵۵    
نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل در ایران با اشاره به اینکه جمعیت سالمندی در کشور در سال 2030 از 8 میلیون به 14 میلیون می رسد، گفت: در سال 2050 یک سوم جمعیت و حدود 30 میلیون سالمند خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۵    
منابع خبری از کشته شدن سه نفر در اثر وقوع انفجاری در یک ایست بازرسی نیروهای سومالی در جنوب پایتخت این کشور خبر می دهند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۵    
تیم فوتبال یوونتوس تا پایان پنجره تابستانی قصد به خدمت گیری بازیکنی جدید ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۵۹    
پرداخت ارز مسافرتی توسط بانک های عامل متوقف شده و پرداخت جدید با اجرای بسته جدید ارزی به نرخ ارز بازار ثانویه پرداخت می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۱۵    
با وجود تمامی اقدامات خوب و ارزشمندی که در دهه های گذشته از سوی دستگاه های اجرایی کشور و نهادهای متولی امر محرومیت زدایی در راستای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی صورت گرفته است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
مدیرعامل شهر جدید پرند با تاکید بر اینکه افزایش قیمت مسکن مهر در سال 96 رخ داده و دیگر این افزایش قیمت را نخواهیم داشت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
کارشناس غذا و دارو علوم پزشکی ایران در خصوص گرمازدگی و علائم آن توضیحاتی داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
مشاور سازمان سنجش گفت: انتخاب رشته آزمون سراسری 97 از فردا از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
بزرگترین تولیدکننده فولاد کشور امسال دو میلیون و 50هزار تن محصول فولادی به مشتریان داخلی عرضه کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
اعلام نرخ دلار 4200 تومانی (که البته اکنون به حدود 4400 تومان رسیده است) و مکلف کردن شرکت های بزرگ فولادی به عرضه محصولات با این قیمت و فاصله گرفتن قیمت های بازار از نرخ های دستوری بورس کالا سبب شد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
امروز حقوق بشر برای کشور های غربی به ابزاری برای سرکوب تبدیل شده است و آمریکا و اسرائیل راهی را پیش گرفته اند که جز نقض حقوق بشر نیست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
مکه و اطراف مسجد الحرام نشانه های روشنی از ذات اقدس الهی است که به واسطه رخداد های تاریخی، خداوند عنایت ویژه ای به آن مکان و دعای بندگان خود دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی حساب های سپرده قوه قضاییه در طول 23 سال گذشته را قانونی دانست و گفت که از سال 78 تاکنون 63 حساب بانکی برای سپرده گذاری قوه قضاییه افتتاح و بسته شده است که در هر دوره سه یا ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
کالچو مرکاتو حتی ادعا کرده است که پوگبا نه تنها موافقت خود برای پیوستن به بارسلونا را اعلام کرده بلکه حتی شماره پیراهن خود در این تیم را هم مشخص کرده است
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه در پی اعلام تحریم دو وزیر ترک از سوی آمریکا و اقدام متقابل کشورش خطاب به مقامات واشنگتن گفت: اگر تحریم کنید تحریم می شوید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
گران قیمت ترین فلز ارزشمند دنیا با کاهش فعالیت های معدنی در آفریقای جنوبی که خطر کمبود عرضه را ایجاد کرده است، به زودی گران تر خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
وزیر امور اقتصاد و دارایی اولین کارت زرد خود را از مجلس دریافت کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل در ایران گفت: طبق پیش بینی های انجام شده جمعیت سالمندی در ایران تا سال 2030 از 8 میلیون به بیش از 14 میلیون خواهد رسید و تا 2050 نزدیک به 30 میلیون نفر می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران گفت: به دلیل شکایت هایی که سازمان تامین اجتماعی از شهرداری تهران داشته است بعضی از حساب های شهرداری مسدود شده که این موضوع ارائه خدمات را در شهر با مشکل مواجه ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
شهردار تهران درباره کناره گیری اش از شهرداری تهران به علت بازنشستگی توضیحاتی ارائه کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
بازار طلا و سکه در ادامه روند کاهشی قیمت، امروز با کاهش بیش از 500 هزار تومانی قیمت سکه تمام طرح جدید و افت 21 هزار تومانی هر گرم طلای 18 عیار همراه شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
معاون دادستان مشهد از کشف ویلای شخصی در باغ وحش وکیل آباد خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
در عکس زیر طاووس نری را می بینید که به زیبایی پرهای دمش را باز کرده است، پرهایی که برای رنگ های رنگین کمانی و روشن خود بسیار مشهورند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
دود غلیظ از شب گذشته شهر اهواز و مناطق پیرامون تالاب هورالعظیم را فرا گرفته و تنفس برای شهروندان را بسیار سخت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه فقط 15 درصد درمقابل زلزله آمادگی داریم، گفت: تهران روی 8 گسل است و ممکن است هرلحظه حادثه ای در تهران رخ دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
روزنامه ایران در گزارشی در مورد انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری در مؤسسات نوشت: 10 درصد داوطلبان یعنی حدود 100 هزار نفر بابت انتخاب رشته پول می دهند و میانگین گردش مالی انتخاب رشته در این یک هفته ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۲۰    
رزمایش اقتدار دریایی سپاه هفته گذشته در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی برای رونمایی بسته جدید ارزی دولت امشب به تلویزیون می رود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۱۵    
درحالی که بازار تلفن همراه طی هفته های گذشته با افزایش بی سابقه قیمت مواجه شده و مردم برای خرید این کالا سردرگم هستند، رییس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اعلام کرد که مردم فعلا گوشی نخرند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۳۰    
اصلاحیه قانون منع به کارگیری بازنشسته ها چهارشنبه هفته جاری روز سرنوشت ساز خود را با بررسی توسط اعضای شورای نگهبان پشت سرخواهد گذاشت تا تکلیف برخی مدیران ورزش مشخص شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۲۵    
وکیل مدافع عبدالفتاح سلطانی در نامه ای به رییس جمهور با بیان اینکه دستگیری موکلش به دلیل برخوردهای سیاسی افرادی همچون سعید مرتضوی، بوده است از حسن روحانی خواست ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۲۵    
نماینده مردم تهران گفت که براساس بسته جدید ارزی، نرخ ارز مسافرتی تغییر خواهد کرد و به نرخ ارز آزاد نزدیک می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۰    
شاخص بورس تهران با رشد 13.9 درصدی بیشترین بازدهی هفتگی را در مقایسه با برخی از شاخص بورس های بین المللی به خود اختصاص داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۲۰    
جدیدترین هواپیماهای برجامی ایران که از شب گذشته سفر خود را از اروپا آغاز کرده بودند دقایقی پیش در تهران به زمین نشستند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۶    
آیا تمام پیامک های گوشی موبایل اندرویدی خود را به صورت تصادفی پاک کرده اید؟ دست پاچه نشوید! فارق از این که گوشی شما به کدام نسخه از اندروید مجهز است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۵    
بانک مرکزی خلاصه نتایج گزارش متوسط قیمت خُرده فروشی برخی از مواد خوراکی در هفته منتهی به پنجم مردادماه را اعلام کرد که طی آن قیمت 10 گروه افزایش و یک گروه کاهش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در سالروز صدور فرمان مشروطیت گفت: مشروطه نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۰    
دو شرکت "افرا موتور" و "آرین موتور تابان" در ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش خودرو در طول سال 1396، مردود شده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۰    
حسین راغفر، اقتصاددان به دولت توصیه می کند تا سیاست های اقتصادی را به نفع مردم جایگزین سیاست هایی در خدمت شرکت های خصوصی و پرنفوذ کند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۰    
اولین مرحله از تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران که در چارچوب برجام در سال 94 تعلیق شده بود، بر اساس فرمان اجرایی رییس جمهوری آمریکا در روز 18 اردیبهشت سال جاری (8 می) روز دوشنبه 15 مرداد اجرایی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۱۵    
مهلت مراجعه سپرده گذاران کلان و میلیاردی پنج تعاونی ثامن الحجج، فرشتگان، وحدت، افضل توس و البرز ایرانیان در حالی قرار بود هفته گذشته به پایان برسد که هنوز 15 هزار نفر از 25 هزار نفر مشخص شده ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۱۰    
مروری بر وضعیت برداشت آب های زیرزمینی، مصرف 110 درصدی آب های تجدیدپذیر، کم بارشی 11 ساله، گسترش خشکسالی در 97 درصد مساحت ایران، خشکی تالاب ها و دریاچه ها ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد شرایط اقتصادی در ایران خیلی سریع وضعیت نامطلوبی یافته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۰۵    
رئیس جمهوری آمریکا با تکرار ادعاهای خود درباره ایران و وضعیت اقتصادی این کشور، گفت که دیدار وی با همتای ایرانی اش بستگی به تصمیم طرف مقابل دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۲۰    
قائم مقام معاونت درمان وزارت بهداشت با اشاره به آمار بالای سوختگی در ایران، در عین حال نسبت به استفاده غیرقانونی و غیرایمن از کابل های برق و به دنبال آن سوختگی های شدید و قطع عضو هشدار داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۲    
حزب کارگران برزیل، رئیس جمهوری سابق این کشور را که اکنون در زندان به سر می برد به عنوان نامزدش در انتخابات ماه اکتبر معرفی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۲۵    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد که میانگین آمادگی دستگاه های مختلف تهران در برابر زلزله شدید در این شهر حدود 15 درصد است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۰۰    
آلمان به عنوان یکی از سه کشور اروپایی حاضر در توافق هسته ای با ایران و مدعی حفظ این توافق، در اولین آزمون نمایش حسن نیت برای حفظ برجام شکست خورد و آنطور که رسانه ها می گویند قصد دارد از انتقال پول ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۵۵    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای درباره محرومیت محسن مسلمان و حسین کعبی صادر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۵۵    
هافبک های پرسپولیس به خوبی توانستند سبک دلخواه کادر فنی را در بازی با فولاد پیاده کنند تا با گذشت دو هفته از فصل جدید رقابت های لیگ برتر خلا جدا شده ها احساس نشود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۵۰    
تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی به دنبال تکرار اتفاقات خوب اینچئون است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۴۵    
ده ها هزار نفر در تل آویو علیه قانون نژاد پرستانه قوم یهود که به تازگی در کنست (پارلمان) این رژیم تصویب شد، تظاهرات کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گزارشی از آخرین تصمیمات شورای عالی اقتصادی در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی به نمایندگان ارایه داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۴۰    
وزیر اطلاع رسانی ونزوئلا از وقوع سوءقصد به جان رییس جمهوری این کشور در جریان سخنرانی او در مراسمی نظامی خبر داد.