دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۳May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 19 مرداد 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 مرداد 1397 شفاف 2 مرداد 1397 شفاف 3 مرداد 1397 شفاف 4 مرداد 1397 شفاف 5 مرداد 1397 شفاف 6 مرداد 1397 شفاف 7 مرداد 1397 شفاف 8 مرداد 1397 شفاف 9 مرداد 1397 شفاف 10 مرداد 1397 شفاف 11 مرداد 1397 شفاف 12 مرداد 1397 شفاف 13 مرداد 1397 شفاف 14 مرداد 1397 شفاف 15 مرداد 1397 شفاف 16 مرداد 1397 شفاف 17 مرداد 1397 شفاف 18 مرداد 1397 شفاف 19 مرداد 1397 شفاف 20 مرداد 1397 شفاف 21 مرداد 1397 شفاف 22 مرداد 1397 شفاف 23 مرداد 1397 شفاف 24 مرداد 1397 شفاف 25 مرداد 1397 شفاف 26 مرداد 1397 شفاف 27 مرداد 1397 شفاف 28 مرداد 1397 شفاف 29 مرداد 1397 شفاف 30 مرداد 1397 شفاف 31 مرداد 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۱۵    
انجمن های تجاری آلمانی اعلام کردند شرکت های این کشور آسیب روزافزونی را از سیاست های تحریمی و تعرفه ای دولت دونالد ترامپ متحمل می شوند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۲۵    
عکس زیر یک نانوایی بربری و سنگک را در تهران در سال 1275 نشان می دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۱۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با ابراز رضایت از بسته جدید ارزی گفت: با گذشت زمان انتظار می رود که نرخ دلار بین رقم 7 تا 8 هزار تومان به ثبات برسد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی همزمان با آغاز دور تازه تحریم ها به مردم اطمینان داد که از منابع خزانه کشور با نهایت دقت و حساسیت حفاظت می شود و یک ریال از منابع کشور بی جا هزینه نمی شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۱    
به گزارش شفاف ، جویس کرم خبرنگار و تحلیلگر روزنامه الحیات در حساب توئیتری خود نوشت: تاکنون دونالد ترامپ حداقل نام 11 کشور شامل: ایران ، ترکیه ، روسیه ، چین ، کره شمالی ، پاکستان ،سوریه ، ونزوئلا ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۱    
به گزارش شفاف ، مقامات جمهوری اسلامی به کرات گفته اند در انتظار اقدام مشخص اروپایی ها هستند که اجازه می دهد شرکت های اروپایی در بازار ایران باقی مانده و منافع ایران در اروپا ضایع نشود. ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۹    
شاید این اشتباه ما بود و باید با بازیکنانی به زمین می رفتیم که در پیش فصل کنار ما بودند. بازیکنان جدید هنوز برای اضافه شدن به ترکیب آماده نیستند و به زمان نیاز داریم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۰    
صدها کاربر فضای مجازی درعراق در شبکه های مختلف اجتماعی همچون با هشتگ 'العبادی_لایمثلنا (العبادی نماینده ما نیست) به انتقاد از موضع اخیر نخست وزیر این کشور درباره اقدامات ضد ایرانی جدید ترامپ پرداختند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۵    
وزیر سابق کار تاکید کرد: مایل به قبول پست در دولت نیستم. در مسیر مبارزه با فساد و ارتباط ساختارمند با مردم با انگیزه بیشتر در حوزه عمومی خواهم بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۱    
دالیچ غیر از ایران ، یکی از گزینه های نهایی سرمربیگری کره جنوبی هم بود اما با تواف شفاهی در تیم ملی کشورش خواهد ماند. باید دید فدراسیون ایران در صورت عدم توافق برای تمدید با کی روش چه خواهد کرد؟
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۱    
به گزارش شفاف ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: برای زیارت به مشهد رفته بودم. ازقشرهای مختلف می آمدند و می گفتند فشار زندگی بر ما زیاد شده، کاری کنید ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۱    
کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس به انتقاد از اتفاقات روی سکوها که روی نتیجه تیم تاثیر گذاشت، پشت پرده سنگ پرانی ها در اهواز را فاش کرد و گفت که این کار توسط هواداران فولاد انجام شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۱    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، در حال دوبرابر کردن تعرفه های اعمال شده علیه فولاد و آلومینیوم ترکیه است و اصرار دارد که رابطه بین دو کشور "خوب نیست".
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۱    
رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه گفت: 'کشورهای ایران، چین و روسیه در جنگ اقتصادی در کنار ترکیه هستند و ما از این جنگ سربلند بیرون خواهیم آمد.'
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۱    
وزیر کشور گفت: اموال قاچاقچیان باید با سرعت شناسایی و توقیف شود و به تعبیری باید کمر قاچاقیان را از این طریق بشکنیم به همین جهت قضات و نیروهای انتظامی و امنیتی باید با شدت با این باندها و گروه ها ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۱    
رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه، از شهروندان این کشور خواست تا ارزهای خارجی خود را از برای حمایت از لیر ترکیه که در اثر اختلافات دیپلماتیک با واشنگتن به پایین ترین حد در برابر دلار آمریکا رسیده ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۱    
تحلیلگران می گویند که حتی اگر دولت ترامپ از ذخایر استراتژیک نفت آمریکا برداشت کند، بعید است که رانندگان آمریکایی شاهد کاهش قیمت سوخت باشند، چرا که در حال حاضر تولید نفت آمریکا در بالاترین حد خود است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۵    
وزارت صنعت، معدن و تجارت با تکذیب خبر دلار 3500 تومانی، اعلام کرد: کاهش قیمت ارز کالای اساسی در دستور کار دولت نیست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۵    
ترامپ در یک پیام توئیتری، ضمن اعلام دستور دو برابر شدن تعرفه واردات فولاد و آلومینیوم از ترکیه، نوشت: ارزش واحد پول ترکیه، لیر، به سرعت در برابر دلار بسیار قوی ما، سقوط می کند .
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۵    
هیئت رئیسه مجلس، درخواست تحقیق و تفحص در خصوص سیاست ارزی اخیر دولت و ارزیابی عملکرد سامانه نیما و بررسی آثار، آسیب ها و آفات، تخلفات و مفاسد احتمالی اجرای مصوبه ارزی 97 را به کمیسیون تخصصی ارجاع داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۵    
در روز جمعه، قیمت نفت نسبت به قیمت بسته شده در روز گذشته، اندکی افزایش یافت. این در حالی است که شروع مجدد دور اول تحریم های آمریکا علیه ایران مانع آن شده است که کاهش رشد اقتصادی و تقاضا برای نفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۵۵    
علی غیاثیان مدیر اجرایی فصلنامه تحقیقات رسانه از پژوهشگران و دانشجویان حوزه رسانه و ارتباطات دعوت کرد مقالات مرتبط خود را جهت داوری و چاپ به دفتر این فصلنامه ارسال کنند
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۴۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نمایندگان مجلس به سرعت وارد بررسی مقوله قیمت گذاری فولاد در بازار رسمی کالا می شوند و در صورت لزوم از طریق شورای عالی هماهنگی اقتصادی موضوع را مطرح و احتمال بازنگری و ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۵    
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته سوم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه سه بر صفر به سود تیم فوتبال استقلال تهران به پایان رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۰    
عضو کادر رهبری مجلس اعلای عراق در بیانیه ای نسبت به تصمیم نخست وزیر این کشور برای پایبندی به تحریم های آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۴۵    
شورای امنیت سازمان ملل متحد بالاخره یک روز پس از کشتار دانش آموزان یمنی تشکیل جلسه داد و انجام تحقیقاتی موثق در خصوص این جنایت جدید سعودی ها را خواستار شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۰    
خشکسالی در اطراف شهر ولجت استرالیا کشاورز که محصولش بر اثر خشکسالی از بین رفته است در شهر اوسولوتان سالوادور کشاورز در زمین خشک به حیواناتش غذا میدهد، استرالیت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۹:۴۵    
یگان موشگی ارتش و کمیته های مردمی یمن از شلیک سه فروند موشک بالستیک به جنوب عربستان سعودی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۹:۱۰    
پلیس کانادا اعلام کرد که دست کم 4 نفر روز جمعه در حادثه تیراندازی در شهر فدریکتون مرکز ایالت 'نیوبرانزویک' کشته شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۹:۱۰    
کشورهای حاشیه خزر از 22 سال پیش تاکنون بیش از 51 نشست گروه کاری و چهار نشست در سطح سران برای تدوین و امضای کنوانسیون حقوقی دریای خزر برگزار کرده اند که نشانگر پیچیدگی ها و ماهیت منحصر بفرد این پهنه ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۹:۰۵    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیک پایگاه نظامی سعودی ها در ظهران استان عسیر ( جنوب) را هدف قرار دادند
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۸:۰۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: فرهنگ سازی برای ارتقای جایگاه خانواده مانع از سوءاستفاده از بند 3 ماده 48 قانون حمایت از خانواده و رواج طلاق های صوری می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۸:۰۰    
مشاور پارلمانی شهرداری تهران، گفت: شهرداری تهران برای مشخص شدن وضعیت بازنشستگی افشانی به مجلس شورای اسلامی لایحه استفساریه ارسال می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۸:۰۰    
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: سالانه قریب به 700 هزار نفر سرباز اعزام می شوند، که نیروی انسانی مورد نیاز نیروهای مسلح و 100 سازمان تامین می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۷:۵۵    
صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد، حمله به اتوبوس حامل کودکان در یمن نقطه ای شرم آور است که باید به آن به عنوان عاملی برای به خود آمدن و پایان دادن به مناقشه در این کشور استفاده شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۷:۴۰    
در مضر بودن نور آبی رنگی که از تلفن همراه ساطع می شود، تردیدی نیست اما پژوهشگران آمریکایی در پژوهش جدید میزان اثرات مخرب این نور بر چشم را بررسی کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۵    
فرماندار سراوان گفت: یک شی امروز در مقابل بیمارستان و نزدیکی کلانتری شهر سراوان منفجر شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۴۵    
وزارت امور خارجه آمریکا بدون اشاره به بمباران مناطق مختلف غزه از سوی رژیم صهیونیستی، حملات موشکی از غزه به اراضی اشغالی را محکوم کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۰    
نخست وزیر روسیه (امروز) جمعه هشدار داد، تحریم هایی که آمریکا قصد دارد از ماه اوت در خصوص ماجرای مسمومیت جاسوس سابق روس علیه مسکو اعلام کند، به مثابه اعلام جنگ اقتصادی در نظر گرفته خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد، اظهارات فرماندهان ائتلاف متجاوز عربی درخصوص حمله به الصعده اوج پستی و سقوط این ائتلاف را نشان می دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۷    
امام جمعه موقت تهران گفت: کشور ما با جنگ روانی و اقتصادی دشمن روبه رو است، و عده ای دست به احتکار می زنند، بنابراین باید مجازات چنین افرادی را جدی گرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۷    
در میان تصاویر قدیمی دوره ناصرالدین شاه قاجار،عکس زیر وجود دارد که در توضیح آن فرد مرکز عکس بنام"عباس پشمالو" از سردمداران لاتها و اوباش تهران بوده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۰    
رئیس بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر لیست 10 قلم از دارو های غیرمجاز و ممنوعه، که حجاج نباید به همراه داشته باشند را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۵    
علت مداری و قانونمندی در ظهور، توجیه گر امکان زمینه سازی ظهور است و زمینه سازی ظهور نیز به نوعی توجیه کننده تأثیرگذاری بشر بر رخداد ظهور می باشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۰    
حوزه دولت در هفته ای که گذشت، شاهد اخبار گوناگونی بود که در این میان گفتگوی زنده تلویزیونی رئیس جمهور با مردم را می توان مهمترین اتفاق در این هفته برشمرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۰    
برترین بانوی وزنه بردار ایران گفت: با اینکه مربی ندارم و شش ماه پیش برای اولین بار استارت زده ام اما رکوردهایم بد نیست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۵    
رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: پرونده دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس در اولویت فعالیت های کمیته انضباطی در روزهای آتی قرار خواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۵    
مامه تیام با جدایی اش از استقلال خودش را از یک شانس آسیایی محروم کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۰    
کارشناسان معتقدند مجلس باید به جای تصویب لوایح و معاهدات بین المللی که از عواقب آنها اطلاع چندانی ندارد، خود با ابتکار عمل در این حوزه ها، به قانون گذاری بپردازد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۰    
سناتور ضدجنگ آمریکایی در واکنش به کشته و زخمی شدن ده ها کودک در حمله ائتلاف سعودی به اتوبوس حامل دانش آموزان در یمن گفت: واشنگتن با پشتیبانی از این ائتلاف، در جنایت اخیر آنان شریک است.