شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۸May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 18 آذر 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 آذر 1397 شفاف 2 آذر 1397 شفاف 3 آذر 1397 شفاف 4 آذر 1397 شفاف 5 آذر 1397 شفاف 6 آذر 1397 شفاف 7 آذر 1397 شفاف 8 آذر 1397 شفاف 9 آذر 1397 شفاف 10 آذر 1397 شفاف 11 آذر 1397 شفاف 12 آذر 1397 شفاف 13 آذر 1397 شفاف 14 آذر 1397 شفاف 15 آذر 1397 شفاف 16 آذر 1397 شفاف 17 آذر 1397 شفاف 18 آذر 1397 شفاف 19 آذر 1397 شفاف 20 آذر 1397 شفاف 21 آذر 1397 شفاف 22 آذر 1397 شفاف 23 آذر 1397 شفاف 24 آذر 1397 شفاف 25 آذر 1397 شفاف 26 آذر 1397 شفاف 27 آذر 1397 شفاف 28 آذر 1397 شفاف 29 آذر 1397 شفاف 30 آذر 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۱۵    
یک روان شناس گفت: فحش دادن کودک، پرخاش کلامی است و باید بررسی شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۰۵    
پاندای کونگ فوکار، فرنچایزی است که از فروش سه گانه سینمایی خود به تنهایی میلیاردها دلار درآمد داشته و اولین بار حدود ده سال پیش معرفی شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۰۰    
گلی ترقی (متولد 1318-تهران) یکی از معدود نویسنده های مهاجر ایرانی است که هیچ وقت پیوند خود را با زبان مادری و سرزمین پدری قطع نکرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۱۰    
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان درباره سرانجام دانش آموز تنبیه شده پایه هفتم یکی از مدارس همدان، از ارجاع پرونده مدیر، معاون و معلم خاطی به هیئت بدوی این اداره کل خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۴۰    
در این اینفوگرافی به پنج راه درمان برای استرس اشاره شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۱۵    
رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: عامل 30 تا 35 درصد خشکیدگی جنگلهای بلوط زاگرس عوامل و رفتارهای انسانی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۴۰    
کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۵    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل بر ضرورت همکاری سازنده سعودی و امارات و ایجاد ترتیبات جدید منطقه ای با مشارکت ⁧ ایران ⁩ و ⁧ عراق ⁩ تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۸:۳۰    
رییس جمهور کشورمان در جلسه هیات دولت تاکید کرد که مقاومت کشورهای عضو اوپک، شکست دیگری را برای آمریکایی ها رقم زد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۰:۳۱    
ورزشگاه تختی انزلی شرایط خوبی ندارد و به مدت دو سال به صورت نیمه کاره رها شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پاداش نایب قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را بین اعضای تیم تقسیم کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۳۵    
روسیه از اهدای جایزه دلاری کشتی گیران ایران در جام الروسا خودداری کرد که این موضوع اعتراض فدراسیون کشتی ایران را در پی داشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۱۵    
رئیس جمهور ونزوئلا در تلویزیون دولتی این کشور اعلام کرد که تمام نفت ونزوئلا در سال آینده میلادی به وسیله ارز دیجیتال اختصاصی این کشور فروخته خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۵۰    
تانک های تی 72 بی3 و تی 90، سیستم واکنشی آتشبار اسمرچ ، مجموعه موشکی اسکندر و سامانه موشکی اس 400 ، تسلیحات مرگ بار روسی نامیده شدند که ناتو نمی خواهد با آنها درگیر شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۵۰    
مدیرکل بیمه سلامت استان تهران ضمن اشاره به قرارداد 104 بیمارستان و حدود 3هزار پزشک با بیمه سلامت در تهران، چگونگی حذف دفترچه چند بیمه ای ها در جهت رفع همپوشانی های بیمه ای را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۳۰    
بعضی از برنامه ها هستند که از وقتی یادمان می آید، آن ها را دیده ایم. یک جور هایی انگار جزء سرقفلی های تلویزیونند و هیچ وقت عمرشان به سر نمی رسد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۳۰    
گفتگو با احسان موسوی خلخالی درباره ترجمه اش از رمان مردانی در آفتاب غسان کنفانی؛ اثری که در فهرست برترین کتاب های داستان ادبیات عرب، اولین رمان فلسطینی شناخته می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۳۰    
مرگِ فیلیپ راث در سن هشتاد و پنج سالگی همان قدر که برای مخاطبان ادبیات در جهان تاسف اور بود، به نحوی قابل پیش بینی به نظر می رسید به خاطر سن و سال اش ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۲۵    
فرماندار سرپل ذهاب گفت: خوشبختانه زلزله 4.5 ریشتری صبح امروز هیچ خسارتی در پی نداشت و تا کنون گزارشی در این زمینه ارائه نشده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۲۵    
محققان روش های نوینی را برای مهار گلسنگ ها در تخت جمشید طراحی کردند تا این مهمان ناخوانده از عظیم ترین بنای سنگی جهان رانده شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۲۵    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تاکنون بیش از 40 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 ثبت نام کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۲۰    
دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل از ارسال محصولات تقلبی چینی با برند ایرانی به کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۱۵    
وزیر کشور گفت: گزارشاتی در رابطه با طلاق و اعتیاد خدمت مقام معظم رهبری در جلسه اخیر ارائه شد و ایشان دستوراتی در این رابطه ابلاغ کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۱۰    
پلیس فرودگاه تفلیس ضمن بازداشت 20 ساعته زن ایرانی، رفتاری خشونت آمیز و بی سابقه با وی داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۰۵    
تجزیه و گوارش پروتئین برای بدن نسبت به مواد مغذی دیگر دشوارتر است که مطالعه نشان داده اند این شرایط می تواند کالری سوزی پس از مصرف غذا را تا 35 درصد افزایش دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۰۵    
وزیر آموزش و پرورش از ارائه طرح جدید برای کاهش ساعات آموزشی پایه دوازدهم تا چند روز آینده خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۵۰    
محمد جواد ظریف ،پیش شرط های ایجاد یک منطقه قوی در خاورمیانه را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۵۰    
دادستانی تهران در پی مداخله مهناز افشار در امر پزشکی و معرفی و تبلیغ یک آمپول خطرناک برای معتادان در فضای مجازی، وی را برای ادای پاره ای توضیحات احضار کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۵    
اخبار و تحولات مربوط به اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران، آخرین تحولات در حوزه سازوکار مالی ویژه اتحادیه اروپا همچنین آخرین تحولات مربوط به FATF در مجلس در بسته خبری این هفته آمده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۵    
بازیگر مجموعه کوله پشتی گفت: پیام صابری هنرمند کشورمان به دلیل ایست قلبی و تنگی نفس از میان ما رفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۰    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ خبر دستگیری سلبریتی ها در پارتی شبانه را تکذیب کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۵    
براساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودروی چانگان CS35 موفق به دریافت چهارستاره کیفی شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۵    
یکی دیگر از عوامل شادی، عقلانیت است. هوش ضریب کارایی مغز و فهم چیستی هاست و با کمک آن علم می آموزیم. برخی هوش را عقل می دانند در صورتی که لازم به ذکر است هوش، عقل نظری است و آنچه عامل شادی است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۰    
به دنبال تلاش و برنامه ریزی گروه خودروسازی سایپا در جهت ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی، خودرو آریو مجهز به گیربکس دستی موفق به دریافت چهار ستاره کیفی از شرکت بازرسی و مهندسی ایران(IEI) شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۹:۴۰    
در توییت جددی شاون لیدن، مدیر بخش سرگرمی های سونی، اشاره ای غیرمستقیم به برنامه های این شرکت برای پلی استیشن در سال 2019 شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۹:۲۵    
پیام صابری گریمور سینما درگذشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۹:۱۵    
پادشاه عربستان طی سخنانی در سی و نهمین نشست شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران موضع گیری کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۵    
دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی اعلام کرد که پس از بررسی های صورت گرفته از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و تعیین نرخ های جدید، از فردا کاهش قیمت هفت تا 11 درصدی لبنیات اعمال می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۰    
دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس با تساوی به اتمام رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۵    
نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین از آغاز رسمی تبادلات بانکی ایران و چین بعد از یک توقف 60 روزه خبر داد و گفت: از فردا (دوشنبه) این تعاملات از طریق کونلون بانک از سر گرفته خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۰    
زمانی که امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه برای شرکت دراجلاس گروه بیست به شهر بوئنوس آیرس پایتخت آرژانیتن رفته بود هزاران معترض فرانسوی ملبس به جلیقه زرد در خیابانهای شهر پاریس تظاهرات می کردند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی قوه قضاییه از صدور احکام قطعی برای 10 مفسد اقتصادی طی هفته های گذشته خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۴۵    
با وجود افزایش قیمت سکه و طلا در روزهای گذشته، بازار امروز آن ها آرام است و به گفته رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۳۵    
هیچ می دانستید می توانید از ویلا، اقامتگاه و حتی کلبه های روستایی و جنگلی خود کسب درآمد کنید؟
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۲۵    
یکی از مطالبات مردم در سامانه فارس من ، افزایش یارانه نقدی است. خبرنگار فارس این موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۰۰    
صندوق توسعه ملی در نیمه اول سال جاری با انعقاد قرارداد با 20 بانک عامل مجوز اعطای بیش از 14.8 میلیارد دلار تسهیلات را صادر کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مشورت های استکهلم ماهیت یمنی- یمنی دارد و جمهوری اسلامی ایران از آغاز بحران یمن ( از جمله در بند سوم طرح وزیرامور خارجه) بر ضرورت انجام گفت وگوهای یمنی – یمنی به دور از ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۵۰    
مدیر بانک نسوج مرکز تحقیقات پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: بیش از 32 درصد از اهداکنندگان جسد را جوانان سنین 20 تا 40 سال تشکیل می دهند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۵۰    
صبح امروز گروهی از این کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه در حمایت از همکاران بازداشتی خود در محوطه محل کار خود تجمع کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین مححسنی اژه ای از تأیید حکم اعدام حمید باقری درمنی در دیوان عالی کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۵۰    
رئیس انجمن داروسازان ایران ضمن هشدار نسبت به بحران نقدینگی در سیستم دارویی کشور، تاثیر تحریم های آمریکا در چرخه تامین دارو را متذکر شد و گفت: اینکه گفته می شود تحریم های آمریکا، دارو را شامل نمی شود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۳۰    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که احتمال بازگشت طرح خرید سربازی در بودجه 98 با درخواست نمایندگان وجود دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۳۰    
پاییز به طبیعت جنگلی مناطق دودانگه و چهاردانگه ساری رنگی نو بخشیده و مناظری کم نظیر از آفریده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۵    
محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران و ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران دقایقی را در جلسه با هم کل کل کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۰    
روزنامه شهروند در گزارشی به بررسی آمار 10 ساله نزاع در ایران پرداخته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۰    
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه در واکنش به انتشار خبر اخراج 150 کارگر خط 6 مترو در فضای مجازی گفت: کارگران با پیمانکار قرارداد دارند، زمانی که عملیات عمرانی کم می شود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۰    
مردی در روستای فخرآباد از توابع شهرستان سیرجان پنج قلاده سگ را با تفنگ ساچمه ای معدوم کرده و مدعی است که این کار با مجوز انجام شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۱۰    
روسیه از تولید یک موشک مافوق صوت قابل نصب بر روی جنگنده های رادارگریز اس یو-57 خود خبر داده که هیچ یک از تجهیزات دفاعی آمریکا قادر به مقابله با آن نیستند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۱۰    
بازار ارز با اینکه هفته هاست روند کاهشی آن هم با شیب ملایم را آغاز کرده اما نرخ ارزهای عمده همچنان راضی کننده نیست و هنوز انتظار می رود قیمت ها بیش از این کاهش یابد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۴۵    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با تکرار مواضع سابق خود علیه جنبش حماس، مجلس قانونگذاری فلسطین را به انحلال تهدید کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۵    
هپاتیت های ویروسی B و C بیماری های منتقله از راه تماس خونی آلوده است که بروز بیماری های مزمن را به دنبال دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۰    
امیرشهاب رضویان کارگردان و تهیه کننده سینما مهمان برنامه نقطه سرشب رادیو تهران می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۵    
یکی از فروشگاههای تابع شهرداری تهران اقدام به فروش کالایی می کند که نه تنها کیفیت کالای ایرانی را ندارد، بلکه سرطان زاست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۵۰    
هم تیمی مهدی طارمی به خاطر کم کاری و دلایل انضباطی 100 هزار یورو جریمه شد و شاید نوبت به مهاجم ایرانی این تیم هم برسد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۴۰    
اجلاس سالیانه سران شورای همکاری خلیج فارس در حالی امروز (یکشنبه) در ریاض برگزار می شود که وحدت این شورا در سایه اختلاف عربستان با قطر و بحران دیپلماتیک ریاض در خصوص پرونده قتل جمال خاشقجی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۱۵    
کمپانی دیزنی روز شنبه 8 دسامبر اعلام کرد که تریلر فیلم ابرقهرمانی انتقام جویان: پایان بازی رکورد پربیننده ترین تریلر تاریخ در 24 ساعت اول را شکسته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۵    
رئیس جمهوری اوکراین در گفتگویی از اروپا خواست تا مانع ورود کشتی های روسی به محدوده آب ها و بنادر اروپا شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۰    
در حادثه برخورد دو دستگاه مینی بوس در بولیوی دست کم 17 تن کشته شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۵۵    
طبق یک مطالعه منتشر شده توسط آژانس بهداشت عمومی کانادا به طور متوسط روزانه 10 نفر در این کشور به دلیل اوردوز ناشی از سوء مصرف مواد مخدر غیرقانونی جان خود را از دست می دهند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۴۰    
امروز 18 آذر سالروز معرفی عراق به عنوان جنایتکار و آغازکننده جنگ از سوی سازمان ملل است. همچنین دیروز سالروز اعتراف عراقی ها به استفاده از سلاح شیمیایی در جنگ تحمیلی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۵    
طبق گزارش رسانه های غربی، یک مقام آمریکایی امروز یکشنبه گفته است که در آینده یمن هیچ جایگاهی برای تهدید عربستان سعودی و امارات عربی متحده وجود ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۵    
تیم ملی کشورمان در دیداری تدارکاتی در دوحه مقابل تیم دسته دومی البدع قطر قرار می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۰    
شورای نگهبان از هر نقد و انتقاد سازنده استقبال می کند و برای اصلاح روند نظارتی خود آماده شنیدن هرگونه پیشنهاد و طرحی می باشد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۴۵    
وزیر نیرو گفت: تا 16 آذر در کل کشور میانگین بارش 85 میلی متر بوده و در مقایسه با سال گذشته 220 درصد افزایش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۴۵    
مشاور حقوقی سابق کاخ سفید می گوید که کنگره آمریکا چاره ای ندارد جز اینکه روند استیضاح علیه رئیس جمهور کنونی آمریکا را آغاز کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۵    
یک روزنامه آلمانی گزارش داد که برلین و پاریس درباره سازوکار مالی ویژه برای ایران به توافق رسیدند و به زودی با راه اندازی این نهاد، 9 کشور اروپایی به آن می پیوندند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۰    
در حالی که بازار گوشی موبایل به دلایل مختلف بارها شاهد افزایش قیمت بوده است، ظاهرا فروشندگان این بار به بهانه فعال سازی، گوشی را با قیمتی بالاتر از معمول بازار به متقاضیان می فروشند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۰    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که طرح جریمه ریالی سربازی در سال آینده تمدید نخواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۵    
زهرا سروی، نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: با توجه شرایط کیمیا علیزاده و عدم حضور او در انتخابی تیم ملی تکواندو امکان حضور او در مسابقات جهانی منچستر وجود نخواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۸:۵۰    
تیم فوتبال استقلال در حالی این هفته ها بیشتر و بهتر گلزنی می کند که کمترین سهم را در این گلزنی ها، بازیکنان خط حمله این تیم دارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۸:۳۵    
فرورفتن ماشین انتحاری تروریست های داعش در گِل و انهدام آن توسط رزمندگان فاطمیون یکی از صحنه های حماسی نبرد مقاومت با تروریست های تکفیری در شهر پالمیراست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۸:۲۵    
جدیدترین و پیشرفته ترین دستاورد راداری ارتش جمهوری اسلامی ایران با نام چشم عقاب قابلیت های جدیدی برای شناورهای جنگی کشورمان به ارمغان خواهد آورد.