سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۵May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 5 آذر 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 آذر 1397 شفاف 2 آذر 1397 شفاف 3 آذر 1397 شفاف 4 آذر 1397 شفاف 5 آذر 1397 شفاف 6 آذر 1397 شفاف 7 آذر 1397 شفاف 8 آذر 1397 شفاف 9 آذر 1397 شفاف 10 آذر 1397 شفاف 11 آذر 1397 شفاف 12 آذر 1397 شفاف 13 آذر 1397 شفاف 14 آذر 1397 شفاف 15 آذر 1397 شفاف 16 آذر 1397 شفاف 17 آذر 1397 شفاف 18 آذر 1397 شفاف 19 آذر 1397 شفاف 20 آذر 1397 شفاف 21 آذر 1397 شفاف 22 آذر 1397 شفاف 23 آذر 1397 شفاف 24 آذر 1397 شفاف 25 آذر 1397 شفاف 26 آذر 1397 شفاف 27 آذر 1397 شفاف 28 آذر 1397 شفاف 29 آذر 1397 شفاف 30 آذر 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۵۰    
بسیاری از شرکت های ژاپنی به منظور کمک به حفظ سلامتی و بهبود کارایی کارمندان خود، اتاق هایی را برای چرت زدن نیروهای شان در طول ساعات اداری اختصاص دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۷:۵۵    
یکی از ستاره های هری پاتر فاش کرد که هرگز دوباره فیلم های این مجموعه را مشاهده نکرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۰    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، بر ضرورت حضور بسیجیان با وحدت کلمه و انسجام آفرینی در عرصه جنگ تمام عیار اقتصادی و خط مقدم تولید ملی و صنعت کشور تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۲۰    
وکیل مدافع اسفندیار رحیم مشایی از برگزاری دادگاه موکلش در تاریخ 25 دی ماه به ریاست قاضی زرگر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۵    
رئیس مرکز آمار ایران موازی کاری آمارگیری بانک مرکزی در محاسبه نرخ تورم را مصیبت دانست و گفت: در کل جهان فقط 5 کشور هستند که مسئول آمار گیری آنها با بانک مرکزی است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۰    
شرکت هواپیمایی قطر (قطر ایرویز) اعلام کرد : پروازهای خود به ایران را با ایجاد پرواز مستقیم دوحه – اصفهان و اضافه کردن پروازهای هفتگی به تهران و شیراز افزایش خواهد داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۸:۲۵    
سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۸:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی: شناخت دقیق تحرکات جاری منطقه ضرورتی است که کشورهای اسلامی را در اتخاذ راهکار درست در مواجهه با این شرایط کمک می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۵    
در شرایطی که بازار لوازم خانگی با مشکل افزایش قیمت دست و پنجه نرم می کند، رییس اتاق اصناف ایران معتقد است که مساله گرانی ربطی به فروشندگان ندارد و مشکل در تولید و تامین این کالاها است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۵    
ترکیه دستکم 20 نفر را به اتهام همکاری با گروه هایی چون پ ک ک بازداشت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۵۰    
طبق آخرین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت ، واردات پوشاک طی شش ماه گذشته با افت 69.3 درصدی مواجه شده و رتبه نخست را در این زمینه به خود اختصاص داده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۳۰    
فیلم سینمایی تاریک ترین ساعت (Darkest Hour) به کارگردانی جو رایت، روایتگر تصمیم حساس وینستون چرچیل نخست وزیر بریتانیا برای مذاکره با آدولف هیتلر یا عقب نشینی درباره اوست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۵    
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از رشد 223 درصدی صادرات اظهارشده درگمرک پرویزخان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۵    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: بسته های غذایی 72 ساعته از امروز در شهرستان های گیلانغرب و قصرشیرین توزیع می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۵    
یک روزنامه لبنانی اعلام کرد این کشور هدیه نظامی روسیه را به بهانه های فنی رد کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۵    
کاغذ های کتاب و پرده نقره ای سینما رفاقت دیرینه ای با هم دارند و تاریخچه اولین فیلمی که از روی کتاب اقتباس شد به اوایل ساخت دستگاه های سینماتوگراف قدیم باز می گردد و 122 سال پیش فیلمی 45 ثانیه ای با ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۰    
فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف محموله 100 کیلوگرمی تریاک با همکاری پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در این عملیات دو قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر دستگیر شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۰    
رئیس اداره پارک ملی کرخه از نجات هشت راس گراز از کانال "پای پل" کرخه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۵    
بسیاری از خانم ها علاقه دارند تا پوستی صاف و جوانی داشته باشند و لیزر یکی از روش های موثر و جدید در این زمینه محسوب می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۰    
جمعه سیاه، آغاز فرآیند خرید برای کریسمس است که با بهترین تخفیف ها در آخرین جمعه ماه نوامبر انجام می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۵۵    
عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور گفت: بر اساس آمار موجود روزانه 10 تا 15 مورد شکایت از جراحان زیبایی در کشور به ثبت می رسد که بیشتر جراحی بینی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۴۵    
پس از آلمان و دانمارک، فنلاند هم فروش تسلیحات به عربستان سعودی را متوقف کرد. این کشورها امیدوارند که دیگر کشورهای اتحادیه اروپا هم همین رویه را در پیش بگیرند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۲۵    
نخست وزیر انگلیس در سخنانی در پارلمان این کشور هشدار داد: در صورت رد شدن توافق برگزیت در پارلمان، کسی نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۵    
رئیس جمهوری آمریکا در کتابی که به زودی منتشر می شود گفته، بر این باور است که رابرت مولر از نظر سیاسی به وی کمک کرده و باعث استحکام جایگاهش در میان هوادارنش شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۵    
نرخ دلار در بازار آزاد روبه کاهش است و کاهش دخالت های سیاستگذار ارزی در سامانه نیما هم سبب کاهش فاصله نرخ دلار نیمایی با بازار آزاد شده است؛ حال زمزمه تک رقمی شدن نرخ دلار هم شنیده می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۵    
رئیس گمرک تاجیکستان و نماینده وزارت کشور آمریکا در دیداری پیرامون واردات گوشت مرغ و تجهیزات لازم برای کارخانه های مرغداری به دوشنبه بحث و گفت وگو کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۰    
یکی از بولوارهای مشهد، به اسم شاعر و استاد بزرگ ادبیات این شهر، مهدی اخوان ثالث نامگذاری شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۵    
مدیرکل میراث فرهنگی استان قم از نحوه سنتی پخت آبگوشت و ثبت پنج پرونده دیگر میراث ناملموس این استان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۵    
شاید روزی پوشیدن لباس هایی با پوست حیوانات نشانه تمول و یا یک ارزش بود اما امروز با تغییر نگاه به محیط زیست ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۵    
قائم مقام معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان آخرین وضعیت کارخانه نیشکر هفت تپه و شرکت گروه ملی فولاد ایران را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۰    
رئیس شبکه ملی پیشگیری از بیماری های غیرواگیر گفت: حدود 35 درصد زنان و دختران ایرانی به صورت تفننی یا دائمی قلیان مصرف می کنند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۰    
پوست حیوانات زیباست؛ داشتن پوششی از خز بسیار جذاب است؛ اما صرفا روی تن حیوانات، نه روی بدن ما انسان ها.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۵    
سازمان هواشناسی امروز پنجم آذر وضعیت جوی کشور را با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۵    
رئیس پزشکی قانونی کشور با اشاره به اینکه آمار فوتی های ناشی از زلزله کرمانشاه در فضای مجازی مورد تائید نیست و این حادثه هیچ کشته ای برجای نگذاشته است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: دشت بهادران از سال 53 ممنوعه اعلام شده و این در حالی است که سطح زیرکشت آن در حال حاضر و به صورت قانونی چهار برابر افزایش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۰    
با وجود مهیا بودن شرایط برای پایان ناکامی سنگربان آلمانی بارسلونا در بسته نگه داشتن دروازه اش، باز هم این اتفاق رخ نداد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: پیش بینی می شود جریان آب انتقالی به استان یزد طی 48 ساعته آینده وصل شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۵    
وزیر بهداشت با اشاره به این که البته دولت هم نباید از زیر بار شانه خالی کند و باید نقشش را به درستی ایفا کند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۵    
وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای اعتراض خود را نسبت به تعرض اخیر سه ناو اوکراینی در تنگه کرچ که به بسته شدن این تنگه منجر شد، اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۰    
عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران نسبت به خرید دارو از بازار ناصرخسرو به مردم هشدار داد و گفت: سوداگران ناصرخسرو بی شرمی را به حدی رسانده اند که تاریخ مصرف داروها را به صورت کاملا آشکار تغییر می ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۰    
ربیعی علیرغم همه ی توانیهایی که در حوزه ی کار اجرایی داشت از وزارتخانه ی پر رفت و آمد و پر رصد کار کنار گذاشته شد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۰    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش، از ضرب وشتم ماموران حفاظت این اداره در منطقه آق اولر توسط قاچاقچیان چوب خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۵    
موسوی لارگانی بابیان اینکه مدیرعامل بانک کشاورزی به نمایندگان اهانت کرده است، خاطرنشان کرد: اظهارات مدیرعامل بانک کشاورزی خلاف واقع بود و نباید چنین بحثی را مطرح می کند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۵    
بعدازظهر امروز و در نمایش هوایی نهمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران در کیش، جنگنده های صاعقه ارتش جمهوری اسلامی ایران بر فراز خلیج فارس مانور هوایی برگزار کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۰    
علی اعطا درباره علت صادرنشدن حکم شهردار منتخب تهران توضیحاتی داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۰    
رئیس قوه قضاییه گفت: آمریکا می گوید ما حقوق بشر را زیر پا می گذاریم چون قرارداد تسلیحاتی چهارصد میلیارد دلاری بسته ایم و پول عربستان در کشور ما شغل ایجاد کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۵    
حجت الله مهدیان و اصغر نوراله زاده مدیران عامل بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید، با دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی دیدار و گفت وگو کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۰    
مسئولیت های اجتماعی بانک صادرات ایران در حمایت محوری از چهل و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد، مورد تجلیل مدیران حوزه فرهنگ و هنر و مسئولان وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۴۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۱۵    
شورلت تستودو، طرح مفهومی متعلق به سال 1963 بود که در نمایشگاه موتورشو ژنو رونمایی شد. آنچه به جذابیت این نوع فرمان افزوده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۰    
تیم فوتبال الهلال برای حضور درمسابقات قهرمانی جام زاید عازم عراق می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۵    
یک رسانه دولتی چین در پی شکست حزب حاکم حامی استقلال تایوان در انتخابات محلی اخیر این کشور، فشارها بر رئیس جمهور تایوان را شدت بخشیده و اعلام کرد پکن به دنبال همکاری با مقام های منتخب جدید تایوان است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۰    
تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار روز شنبه مقابل ایبار شکست خورد؛ این شکست اما اتفاقی نبود و دلایل بسیاری داشت که در این مطلب به برخی از آن ها اشاره شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۵    
سرمربی ناپولی بعد از تساوی برابر کیه وو به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۰    
بانک ملی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: عملکرد کارت های صادره، دستگاه های خودپرداز، پایانه های فروش، سامانه های بام و بله و سایر تجهیزات بانکداری الکترونیک این بانک ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۰    
این، موضوعِ آزمایش دکتر دن آریلی است که در زمینه اقتصاد رفتاری پژوهش می کند. او در تعدادی از یخچال های خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT آمریکا 6 بسته کوکاکولا قرار داد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۰    
استاندار کرمانشاه گفت: مشکلی از نظر تامین آب، برق، مخابرات، گاز، دارو و درمان در مناطق زلزله زده وجود ندارد و تیم های امدادی و خدمات رسان در منطقه مستقر شده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۰    
یکی از آسیب های اجتماعی که امروزه جوامع با آن رو به رو هستند پدیده سالمندآزاری است که میزان شیوع آن در ایران 56.4 درصد برآورد شده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۰    
مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمانشاه گفت: علی رغم پس لرزه های متعدد در شب گذشته ، خوشبختانه وضعیت آب در سراب گرم شرایط مناسبی دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۵    
روند نزولی بیت کوین همچنان ادامه دارد و در 48 ساعت اخیر به تقریبا 3 هزار و 750 دلار در هر واحد کاهش پیدا کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی اورژانس کشور در ارتباط با آخرین آمار مصدومان حادثه زلزله کرمانشاه گفت: تا کنون در مجموع 729 نفر مصدوم شده اند که از این تعداد 37 نفر بستری هستند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۵    
معاون امور مشاوره و تربیتی وزارت آموزش و پرورش در واکنش به خودکشی دانش آموز دبیرستانی با سقوط از طبقه سوم مدرسه در زنگ تفریح گفت: وقتی دانش آموز خانه را به عنوان بستری امن و مورد حمایت احساس کند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۰    
فصل پاییز در شهرستان نطنز استان اصفهان مناظر سحرانگیزی را به وجود آورده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۵    
اطلاعات ارائه شده از سوی شرکت فرودگاه ها نشان می دهد که برنامه های پروازی در فرودگاه های غربی کشور بدون هیچ مشکل و محدودیتی در جریان است و فرودگاه ها به طور کامل عملیاتی هستند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۵    
دانشجوی پزشکی فوت شده در خوابگاه دانشگاه جندی شاپور اهواز، در شیراز تشییع و به خاک سپرده شد. علت فوت توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است .
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۵    
پس از وقوع زمین لرزه شب گذشته در غرب ایران، وزارت امور خارجه کانادا با انتشار پیامی با مردم ایران همدردی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۰    
بانک مرکزی در هفته های اخیر تصمیم به اصلاح نظام تراکنش گرفت و با اعمال آن موفق شد از تلاطم های بازار ارز بکاهد اما این تصمیم به مذاق عده ای خوش نیامده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۰    
اعتراض صنفی کارگران نیشکر هفت تپه، در حالی صبح امروز (5 آذر ماه) وارد بیست و دومین روز متوالی شد که روز گذشته کارفرما با بخش یک ویدئو از کارگران خواست به اعتراضات صنفی خود پایان دهند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۰    
یک متخصص کودکان گفت: تأخیر در تشخیص و درمان بیماری های متابولیک ارثی خطرناک است زیرابه ازای هر ماه تاخیر، ظرفیت ضریب هوشی کودک کاهش می یابد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۴۰    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفت: طرح ها و پیشنهادات کمیته ساماندهی مصرف سوخت به احتمال زیاد در بودجه 98 مورد بررسی و کار کارشناسی قرار می گیرد تا در سال 98 اجرایی شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۴۰    
سیدعلی ضیاء روز گذشته در برنامه فرمول یک ، میزبان اعضای ماکان بند بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۳۰    
زلزله خبر نمی کند و زمان، مکان و شدت آن هم در هیچ کجای دنیا با دانش فعلی بشر قابل پیش بینی نیست و تنها چاره کار این است که خودمان را برای وقوع آن همیشه آماده نگه داریم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۵    
مهاجم قدیمی فوتبال بوسنی هرزگوین شایعه حضورش در رئال مادرید را تکذیب کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۵    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح اقتدار دریایی امروز ایران را محصول دیپلماسی فعال دفاعی کشور دانست و گفت: نیروی دریایی ارتش و نیروی دریایی سپاه دو بال مستحکم اقتدار دریایی ایران هستند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از طولانی شدن اجرای مکانیزم مالی اروپا، گفت: به جای تکیه بر اروپا، این امکان هست که خودمان جایگزین سوئیفت را راه اندازی کنیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۰۵    
ساعاتی پس از اینکه تروریست ها محله های مسکونی حلب را با خمپاره هایی حاوی مواد سمی هدف قرار دادند جبه النصره اقدام به استقرار 50 موشک مجهز به مواد شیمیایی سمی کرده و آن را بین گروه های تروریستی در ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۰۰    
یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن در تازه ترین عملیات خود علیه مزدوران سعودی با پهپاد "قاصف-1" محل نشست فرماندهان ائتلاف متجاوز عربی در استان مارب را هدف قرار داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۰۰    
پژوهشگران دانشگاه مراغه در فاز آزمایشگاهی به نانوکامپوزیت هایی دست یافتند که قادرند سطح قطعه را به صورت هوشمند روانکاری کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۵    
دموکرات هایی که کنترل مجلس نمایندگان آمریکا را در دست گرفته اند برنامه ای جنجالی برای داغ کردن فضای سیاسی کشور در فصل سرما دارند و عزم کرده اند روابط مالی دونالد ترامپ با سعودی ها و روس ها را بررسی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۰    
مسئول شبکه لرزه نگاری استان کرمانشاه گفت: پس از وقوع زمین لرزه 6.4 ریشتری یکشنبه شب سرپل ذهاب ، تاکنون 161 پس لرزه در استان به وقوع پیوسته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۴۵    
ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس با گلزنی در هفته سیزدهم سری A به رکورد یکی از ستاره های سابق این تیم و صدر جدول برترین گلزنان این رقابت ها دست یافت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۰    
صادق عبدی
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران به دنبال قهرمان کردن تیمش بعد از 42 سال است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۰    
بر اثروقوع سیل در برخی شهرهای عراق و جان باختن عده ای از مردم آن کشور، سخنگوی وزارت امور خارجه با مردم و دولت عراق ابراز همدردی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۰    
روسیه و آمریکا برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل در خصوص تحولات اخیر در شبه جزیر کریمه در روز دوشنبه را خواستار شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۱۵    
یک دستگاه سواری پژو پارس در محور سلفچگان به قم به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد که این حادثه 2 کشته و 3 مجروح به همراه داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۱۵    
فرماندار علی آبادکتول گفت: زلزله 3.6 ریشتری علی آبادکتول خسارتی نداشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۰    
یک روزنامه قطری مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه این کشور برای فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را افزایش خواهد داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۰    
ک فعال سیاسی گفت: مسئولان از این به بعد باید تلاش کنند احساس کمبودی در جامعه ایجاد نشود و کمبودهای گذشته را جبران کنند؛ در این راستا باید از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد حمایت کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۸:۵۵    
بازیکن تاثیرگذار و کلیدی الدحیل تاکید کرد که اولویت تیمش در فصل جدید، قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۸:۴۰    
ثبت نام مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت به صورت الکترونیکی در سامانه خدمات دولت همراه و اپلیکیشن خدمات دولت از امروز 5 آذر آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۸:۳۰    
روند 10 ماهه افزایش هزینه سبد خوارکی خانوار کارگری نشان می دهد که فاصله مجموع دستمزد و مزایا تا هزینه ماهیانه معیشت خانوار به 3.5 میلیون تومان رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۸:۲۵    
مدتهاست طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان داخل در اولویت های آخر دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار می گیرد و بررسی نمی شود ...